Na, arra még én se jöttem rá:) Körbe kell nézni nekem is, hogy mi merre hány méter:) Most éppen a Rapaxokhoz néztem be, meg találtam egy templomot ahol volt 2 Demon Lord, meg pár varázsló. Tûztem is elfele:)
Lenne még egy kérdésem. A leszáló pályánál van két ház, mit is kell oda vinni hogy a küldetés meglegyen? azt tudom hogy az egyikbe bekell rakni a black boxot de az megsérült ugy hogy kidobja a gép magából.
Néhány nap azért szokott kelleni - egy táborozás ugye 8 óra. Én általában el szokatm addig mászkálni haladni dolgommal, és amikor legközleebb jövök beszélgetni, vásárolni, eladni, akkor veszem meg a spéci cuccokat is.
Ok:) Azt hittem van más város is. Kicsit picike ilyen téren a játék. Baromi hosszú utak, kevés város. Fellépett egy kisebb probléma. Fizzfaz-nak vagy kinek, kellett egy Blue Feather, elvittem neki, odaadtam, azt mondta köszöni szépen, megcsinálja a bombát, csak adjak neki idõt. De mennyi kell neki? 1 táborozásnyi nem volt elég. Aztán ha rákérdezek, emgint hiányolja a tárgyat.
na a nagy városban vagyok :) és itt a nagy kérdés, merjem ezt a kardot használni? Bloodlust, és kb mikor lesz a priestem olyan jó hogy képes legyen levenni?
Nagyjából teljesen mindegy, hogy milyen felállást használsz, ha van 2-3 közelharcos embered és 1-2 mágiahasználód. A másik 2 már csak adalék, azért is, mert NPC-ket (RPC-ket) tudsz felvenni amilyenre szükséged van. Ebbõl a szempontból segít a játék.
Talán az elején nem a Gadgeteer vagy Bard muzsikál a legjobban, de azért annyira nem rosszak akkor sem, az Alchemist pedig egy teljesen korrekt varázshasználó.
hát én már játszottam ezzel korábban annak idején, de most direkt ilyen zsedett vedtt karikkal nyomom, mert kíváncsi vagyok a különlegességeire a játéknak. arra is hgoy a bárd milyen zenéket tud zenélgetni, arra is hogy a gadgeteer milyen cuccokat használhat, az alkimistának milyen extra varázslatai vannak (kár hogy a psionic már nem fért a csapatba)a samurai és a ninja meg kötelezõ darab
de korábban lizardman fighter, lord vagy valkûr, ranger, thiet, pap és varázsló volt a felállás. azzal ment is könnyen a tûzhangyákig
na lehet félreteszem az érdekességeket és egy könnyebben játsznató csapattal még nekivágok egyszer
Ööö, én a bárdra, mint kasztra gondoltam. Tény, hogy nem hasznontalan karakter, de én nem bontanám meg miatta az egyensúlyt, elég távolsági karakternek a Ranger és a Gadgeteer. Különben is, a maradék két helyre még lehet felvenni különbözõ kasztú RPC-ket.
Tényleg, én nem tudok ilyen idõkorlátról, bár egyébként is csak akkor szoktam táborozni, ha mindenki kifogyott már SP-bõl. Ezért is hasznos a bárd, az õ segítségével kétszer olyan töltõdik a csapat táborverésnél.
amugy most a harmadik helyen vagyok :) a fa háznál :) Ja tényleg ugy emlékszem nem szabbad az idöt elpazarolni mert van egy ajto amin nem tudok bemenni ha elkések, vagy sokszor használhatóm a táborozást?
Azt nem én írtam. A Fire Ball tényleg nagyon jó lesz, de egy tiszta varázstudónál szerintem mindegyik birodalmat érdemes fejlesztgeti, mindben vannak jó varázslatok. Nekem fejlõdött is gyorsan mind.
olvastalak, csinálj olyan képet mint én az öszes karakteröl, hátha valamit elrontotál :) nekem az a csata olyan gyors volt hogy megütni sem tudod egy rák sem
Tévedtem, legalábbis utánaolvasva ezek is mind növelik az SP-t, sõt a különbözõ realm skillek az ellenállást is a hozzájuk tartozó varázslatoktól. Mindenesetre nem lehet olyan szintû SP-t elérni, mint egy Diablóban.
Meg kell figyelni, ki ellen milyen varázslatok a hatékonyak, de vannak varázstárgyak, -italok és -porok is. (Mondjuk én ezekkel mindig spórolok.) Emellett megfelelõ mágiák is kellenek, legyenek boostoló, védelmi, pusztító és gyógyító mágia egyaránt. Távolsági karaktereknek erõsebb lövedékeket érdemes bekészíteni a keményebb csatákhoz stb.
Szintén fontos a megfelelõ alakzat, illetve vigyázni kell arra, hoyg ne kerülhessen a csapat hátába az ellenég. Igaz, én nem a hátsó sorba pakolom a varázstudókat, hanem középre, így nem keresek mindig falat, hanem rohamozok :)
Majd elfelejtettem, a Priest tud még csodáért imádkozni is minden csatában egyszer - legalábbis gondolom úgy mûködik, mint a Dispel Undead, nekem csak Bishopom van.
félre érteted vagy én nem értem azt amit mondani akarsz nézd meg ezt a képet link bal oldalon van a magic és divinity azok mire vannak ja és a magenél divinity helyet wizardry van az is mi?
SP-t eléggé kis mértékben növeli a Piety, nagyobb mértékben pedig a birodalmon belüli varázslatok száma. A különbözõ magikus skillek a varázslatok megtanulhatóságát teszik lehetõvé, illetve a hatékonyságot növelik. Az Intelligence nem ad plusz SP-t vele csak gyorsabban fejelszthetõek a mágikus képzettsége - no meg kell a Power Casthoz.
hát én nagy vehemenciával vetettem bele magam ismét, na modnom most aztán végigjátszom majd.
hát sajnos még mielõtt a templomba bejuottam volna elment a kedvem az egésztõl, mert simán kinyírtak a nyomorult rákocskák normálon.
samurai, ninja, gadgeteer, alchemist, priest, bard volt az összeállítás, aszerint kiválsztva klassz és hogy mire tegyek pontokat, ami itt korábban elhangzott
hihetetlen
jól tudom a magic a SPt növelik? és akkor a wizardry mit növel?
"A Magenél ajánlatos a Fire osztályra pakolni, ne nagyon szórogasd a pontokat össze-vissza, plusz tartalékolj egy-egy pontot varázslatokra, meg majd vehetsz könyveket is."
Na igen, ki is hagytam, hogy a varázslatokat ésszel kell összeválogatni, nem muszáj mindig kihasználni az összes lehetõséget, ugyanakkor a varázslatok száma egyszersmind növeli is az adott mágiabirodalmon belüli SP-t. A Fireball tényleg egy ütõs tömegpusztító varázsalat lesz a mágusnál, hasznos mellé a Freeze Flesh is, sokkal jobb, mint a Sleep, Magic Missiles pedig szerencsére már van. A Missile Shied pedig egy kellemes védõmágia, nem csak csatában lehet elsütni, de de képes teljesen kivédeni a lövedékeket (és ezáltal védi a csapatot a negatív hatásoktól is), így rengeteg ellenféltípus ellen tehet jó szolgálatot, még magasabb szinten is.
Kb én is ezekkel értek egyet:) A Gadgeteernek és a Rangernek jobb lõszer kell, majd lesz, ne aggódj. Adig legfeljebb adj a Gadgetnek is íjjat.
Magenél és priestnél a fõbb tulajdonságok mellett (Int, Piety, Vitality) a Speedre és a Sensesre is rakj.
A Magenél ajánlatos a Fire osztályra pakolni, ne nagyon szórogasd a pontokat össze-vissza, plusz tartalékolj egy-egy pontot varázslatokra, meg majd vehetsz könyveket is.
Fighter: Elõször Strenght (Power Strike) és Vitality (Iron Skin), utána jöhet Dexterity és Speed is.
Ranger: Nem kell miatta aggódni, nála nem annyira a damage a lényeg, majd idõvel sokszor fog sokat lõni, és pontosan - távolra is. A sebzést fejlettebb efgyver, és fõleg fejlettebb lõszerrel lehet nála fokozni, de õ az instant killel fogja majd ritkítani az ellenfeleket. Senses (Eagle Eye), Dexterity, Speed, Vitality fontossági sorrend.
Gadgeteer: Nos igen, most még talán gyengus, de nála is a gyorsasság és potnosság játszik inkább szerepet, majd fejelsztgeti szépen a fegyverét (a repeater után már kvázi sorozatokat eresztget), megfelelõ lõszerekkel elég hatékony. De ott elsznek majd a mûszerei is, a játék elején tényleg nem a legütõsebb karakter. Senses (Eagle Eye), Speed, Dexterity, Intelligence/Vitality.
Valkyrie: Erõsebb lándzsa és több kraft kell neki. Strenght, Vitality, majd Dexterity, Piety/Speed.
Priest: Piety, mellette Intelligence/Vitality, persze a Speed sem árt a magas kezdeményezés miatt.
Mage: Intelligence, Intelligence, Intelligence. Egyébként ízlés függõ, Speed/Senses jó a kezdeményezés miatt miatt, Vitality ellensúlyozza a gyenge életerõt, Piety ad egy kis manát, staminát, illetve gyorsabban fejlõdik mágia terén is. Szerintem fõleg Int és Pie kell neki, mellette pedig kevesebbet adni másra is. A kulcs a Power Cast elérése (100 Int), de idõ elõtt nem szabad, lehet majd szerezni 5 Intelligence-t az egész partynak.
OKÉ :) legyen Fighter:(01 / 02) Átlagos ütés vele 10 körül van és a berserkel pedig 20 föllöt szokot ütni a kardal, bár néha hibázik és gyöngét üt mindkettönél, ijjal pedig átlagosan ha van esélye akkor 09 körül sért :) szerintem elég jól állitotam be :) Ranger:(01 / 02) Átlagos sebzése 12 felett van,de néha kevesebb, úgy gondolom valami nem jó mert hát a harcos is majdnem anyit üt ijjal, és nekki nincs ijjas skillje, amit használ a ranger az Bundle of Quarrels és legtöbbször bejönn a spéci attackje Gadgeteer:(01 / 02) Nos hát igen ö a legsiralmas mind közt :) közelre 4 el nagyon közelre 2 sebbez átlagba, talán inkább kardal kéne harcolnom legalább nagyobbat sértene az ellenfélbe vagy nem tudom, az az érzésem valamit elcsesztem. Valkyrie:(01 / 02) Úgy érzem ez is kicsit elállitotam volt hogy csak 5 és volt hogy 12 felett üttöt, ijjal pasz nem tudom menyit üt Priest:(01 / 02 / 03) Az SP a legnagyobb probléma, töltöm a piet meg az intelligencet de ugy látszik a magicre is kéne töltenem, most épp azokat probálom feljebb vinni, jól sebbez és mindig bejönn a make wounds meg a paralyze. Mage:(01 / 02 / 03) Mit kéne fejlesztenem a vitalityn kivül? legtöbbször elalszik a kijelöt csapat még mesze is müxik, bár néha egy kettö nem alszik el,de ez csak akkor ha mesze van, úgy hogy a célzás és varázs eröség megfelelö szerintem
Nos milyen skilleket töltsek a következö 4 levelben?
Jaja, elég érdekesek:) Egyébként meg a kicsinyke tündérekkel is vigyázni kell. Tudnak olyan szép 40-es sebzéseket bevinni, hogy csak na.
Ez elég vegyes, mert függ a party átlagos szintjétõl is. Ettõl függetlenül a koraibb helyszíneken általában alacsonyabb szintû lényekkel találkozni, de futottam már bele 16-os varázslónõkbe is az Arnika-Trynton Roadon, akik elementálokat sétáltattak.
Valaki meg tudja azt nekem mondani hogy, a területek milyen szintekre vannak szabva?
Hat ja. Ez egy forum, egyszerubb egy kepet beszurni (feltolteni a sajat sg-s galeriaba, majd onnan linkelni ide), es rakerdezni a dolgokra. Akar 10-15 kerdest is lehet egyszerre. Aztan aki tud, valaszol. Millioszor lezajlott ez mar, nem tudom msn-t miert kell belevenni. Foleg hogy forumot tobben latjak, tobben tudnak valaszolni, mint f2f msnen.
Nem probléma, csak macerás. MSN-en a címeket meg úgyis le lehet tiltani. Ha felrakod a képet, akkor mindenki látja és mindenki tud segíteni. Másrészt nem tudni mi a problémád így senki nem tudja, hogy milyen problémára számítson:)
Szerintem már kaptál volna választ, de nyílván tudod, hogy miért jobb így, én nem erõltetek semmit. Csak az a baj, hogy így nem derült ki, milyen jellegû a probléma, mennyire nagyon Wizardry játékosra van hozzá szükség, s lehet, hogy emiatt többen inkább szemérmesen lapulnak :)
tudtam hogy valaki ezt fogja tanácsolni, a vállaszom az hogy, nem jó mert lassú a forumon, és az msnen gyorsabb, szal ha nem nagy kérés, fel vennék egy nagyon wizardry játékost az msnemre.
Kéne egy kis segitség :(, aki nagyon ért ehez a játékhoz irjon rám, és remélem van nekki msnje mert a segitséghez képpel kell küldenem, remélem valaki aki segitene nekem, a többit msnen mondom el
kösz
Én rangert mindig indítottam, mert a critical hit-je, fõleg az elején sokszor kihúzott a szarból! Az a legjobb mikor rákészülsz egy nagyon erõs ellenfélre, erre a ranger az elsõ körben kinyírja, persze erre nagyon kevés az esély!
A Ranger és a gadgeteer valóban üti egymást valamennyire ilyen szempontból, de nem baj, ha van két normál fegyeres távolbaható karid:)
Én nem is tudtam, hogy a Gadgeteernek lesz erõs fegyvere, csak a különlegessége miatt raktam be:) Meg hogy legyen má egy tolvaj is a csapatba:)
Én is a Gadgeteert venném ki, de azt biomage mindenképpen akar a csapatba. Egyébként jó lesz így is, nincs az sehol elõírva, hogy muszáj megszerezni azt a fegyvert, inkább csak amolyan Wizardry-hagyomány - meg elvileg nagyon erõs az a fegyver.
Most nekem sincs Faerie Ninjám, majd következõ végigjátszáskor lesz, de akkor úgyis hatodik résztõl kezdem, tehát soká' jutok el eddig.
human samurai (M), human monk (F), human ninja (F), hobbit gadgeteer (M), human priest (M), elf mage (M), + Vi + (random hely, mikor eppen kicsoda)
Ez a mostani, jelenlegi partym, szeretem oket is - mint eddig mindig, ha elkezdtem jatszani. Hogy idealis e? Ketlem, bar konnyen haladok veluk. (bar eleg sokat manoverezek a jo start pozicio miatt, ezert neha eleg lassan haladok:))
De irtak mar neked csapaosszeallitasrol tippeket, nem ertem, miert kell emelle meg a CHR file is? Skilleket es az esetleges spelleket te fogod ugyis eldonteni, annak fuggvenyeben, hogy mi akarsz lenni az adott karakterrel. Pl, ha van tobb karakter, amely tudja ugyanazt (pl zarnyitas, vagy pickpocket), akkor jelolj ki egyet, es annak a skilljet noveld ertelemszeruen. Melyik varazslat a kedvenced, mit akarsz inkabb, legyengiteni az ellenfelet es hagyni hogy a melee vegezze ki, vagy casterrel akarsz meszarlast tartani, stbstb.
igen játszotam velle, kb három éve :) végeztem a játékkal, tökéletesen elfelejtetem mindent. Ha már nem segitetek ki CHR fájlal, akkor legalább abba segitsetek, hogy mit töltsek mikor megcsinálom a karaktereket, ez lenne a csapatom. Human Male Fighter, Human Female Valkyrie, Dracon Male Fighter, Human Male Priest, Hobbit Male Gadgeteer, Faerie Female Mage
ja és faerie mage nagyon veszélyes mert elég alacsony a hpja, tud valaki jobb fajt ajánlani?
faery ninja bard gadgeteer meg még ami van benne egzotikus kari azt mind belerakom jó lesz vele újra játszani , fõleg leírással. engeem mindig is a logikai bizbaszok öltek meg a wizardry sorozatban egyszer végig akarom játszani, de úgy hogy a teljesség igényével lással a nem csak sima harcos vagy varázsló osztályokat
"Valkyrie-öket azért is ajánlom mert azt hiszem 5. szinttõl már képesek varázslásra. Igaz nem túl nagyon, de legalább gyógyítani tudnak."
Ráadásul gyakorlatilag halhatatlanok, legalábbis eddig kellemetlen helyzetben bejött a Cheat Death. Szintén hasznos, hogy Polearm specialisták, így ideálisak a szélekre, és ha lomhák is, akkor is hamar tudnak körönként többször támadni.
Gadgeteert lehet felvenni, ha mindenhova nem is kísér el, a kaszt kipróbálásához, és néhány cucc összeszereléséhez az is elég. Nem rossz a Gadgeteer, én kifejezetten bírom, de szerintem vannak "fontosabb" kasztok is - pl. a Ranger.
Igazság szerint tényleg minden karakter jól használható, így a változatosságra érdemes utazni. "Tökéletes" partit nem is szívesen ajánlanék, kissé illúzióromboló csak a számok alapján választani, meg nem is csak egyféleképpen lehet "tökéletes" egy karakter.
Myles egesz jo kis tolvaj, de sajnos eleg sok zonaba nem koveti a partyt. Vi az szinte mindig jon velunk, bar neki is van 1-2 zonaja, ahova - a rossz emlekek miatt :) - nem akarodzik menni.
Meg ha már játszotál vele, akkor tudhatod hogy Arnikaban felszedheted Mylest meg Vi-t. Az utóbbi ugye Valkyrie, az elõbbi meg asszem ranger, vagy thief.
A többi NPC-rõl nem tudok szóval légyszi ne árulátok el:)
Van jópár oldal ahol leírják, hogyan is kellene egy karaktert, csapatot összerakni. Másrészt ha annyira RPG-s vagy,akkor tudod, hogy az az alap, ha TE magad rakod össze a csapatot. 20-30 perc alatt végezni lehet vele és akkor sokat mondtam. De akkor itt az enyém:
Human Male Fighter, Human Female Valkyrie, Dracon Male Fighter, Human Male Priest, Hobbit Male Gadgeteer, Faerie Female Mage.
Én úgy voltam vele, hogy majdnem mindenbõl egy kicsit rakok bele. A Mage, Priest az alapból biztos volt, meg az is hogy min 2-3 Fighterem lesz, a többi helyet már csak a hasznosság döntötte el.
Valkyrie-öket azért is ajánlom mert azt hiszem 5. szinttõl már képesek varázslásra. Igaz nem túl nagyon, de legalább gyógyítani tudnak.
ások még a Bárdot ajánlják és a Ninjat mint hasznos kasztot.
újra kedvet kaptam hozzá. annak idején a feléig eljutottam, de megõrjített vmi gondolkodtató feladat amit nem tudtam megoldani és letöröltem. akkoriban még nem volt ennyire általános a net (amikor 2000?)hogy segítséget kérjen az ember
ha vkit nagyon szépen megkérnék, tudna nekem adni egy oldalt ahonnét le lehet tölteni ? vagy egy meghívót a demonoid.com -ra?
ö roszul raktad ösze a csapatot -.-, nincs bent gadgeteres, tudom hogy a meglévökböl melyiket lehet átálitani ara, de az ugy nem lesz jó
Az én csapatom: Dwarf Fighter (M), Dracon Valkyrie (F), Halfling Ninja (F), Human Mage (M), Faerie Alchemist (F), Human Bishop (M)
Azóta némileg tapasztaltabb vagyok, valószínûleg más csapattal kezdenék (nem mintha ez nem lenne ütõképes), mondjuk egy példa:
Dwarf Warrior (vagy Lord), Human Samurai, Faerie Ninja, Human Mage, Gnome Bishop, Elf Ranger
A Ranger a Scouting képesség miatt nagyon ajánlott, egyébkétn is ütõs kaszt, a Faerie Ninja pedig a legütõsebb fegyverhez kell. A kutya- és macskafejû lényeket inkább nem ajánlom, ki tudja veszettek-e... Mondjuk az én gyomromnak kissé kevés a tiszta a varásztudó ebben a csapatban, de most már marad ez :)
Ha jól emlékszem, van ott ajánlva, meg ign-es walkthroughban is. Faerie inját érdemes lehet indítani, mert a játék legerõsebb fegyverét csak õ használhatja, de a játék feléig simán lecsapják.
Úgy látszik roszul irtam :), értek elég jól az rpgkhez, és ha lenne türelmem, és kedvem, kb egy óra alatt megtudnám csinálni a csapatomat, de nincs kedvem, inkább ajánl egy jó csapatot, és megprobálom velle végig vinni a játékot :)
Úgy döntötem ujra játszom ezt a játékot, van egy kis problémám, nincs kedvem kivállasztani a karaktereket bellöle, aki tud segiteni mit vállaszak ki? megköszönél, vagy ha talán karakter készitési tanácsot tudnál adni az is jó lesz. elöre is kösz
Ap!
Arra nem emlékszik valaki, honnanlehet olyan patchet szedni, ami a harcot méggyorsabbá teszi? Úgy emlékszem volt valami ilyen. Mondjuk az lenne az ideális, amiben a mozgást nem is látnád, csak a végeredményt, amikor futás van.
Megintcsak játszom én is. Ahol vagyok nem túl nagy a grafikus teljesítmény, így a JÓ játékokkal kell nyomnom újra! :-P
Senki nem tolja már? :(
Amúgy a solo faerie Ninja nál 1 bibi lehet... Hogy fogja azonosítani a cuccokat? (Legalább azt ami neki kell).
Ugyanis identify item spellt csak a priest/bishop tud...ezt hogyan oldottad meg?