Van egy jo kis plugin a Mayahoz , nemreg talaltam az interneten , es gondoltam , hogy kiprobalom , hogy mire is jo ... Csináltam egy egyszeru modellt , és ráeresztettem a pulgit. Nekem tetszett az eredmény , persze lehet , hogy a scene nem a legjobb a tesztelesehez , de azert lehet latni a kulonbseget. Eredetileg arra terveztek , hogy az olyan helyeket szebbe tegye , ahol a targyak kozel vannak egymashoz , vagy valami ilyesmi...
A sima Maya-ban renderelt kép :
A pluginnal pedig :
A plugin neve egyebkent mdRayDiffuse. Ha érdekel , akkor leszedheted a jo öreg mayaforumba_kepek konyvtarbol a Supergamez szerverrol.
Van egy jo kis plugin a Mayahoz , nemreg talaltam az interneten , es gondoltam , hogy kiprobalom , hogy mire is jo ... Csináltam egy egyszeru modellt , és ráeresztettem a pulgit. Nekem tetszett az eredmény , persze lehet , hogy a scene nem a legjobb a tesztelesehez , de azert lehet latni a kulonbseget. Eredetileg arra terveztek , hogy az olyan helyeket szebbe tegye , ahol a targyak kozel vannak egymashoz , vagy valami ilyesmi...
A sima Maya-ban renderelt kép :
A pluginnal pedig :
A plugin neve egyebkent mdRayDiffuse. Ha érdekel , akkor leszedheted a jo öreg mayaforumba_kepek konyvtarbol a Supergamez szerverrol.
Van egy jo kis plugin a Mayahoz , nemreg talaltam az interneten , es gondoltam , hogy kiprobalom , hogy mire is jo ... Csináltam egy egyszeru modellt , és ráeresztettem a pulgit. Nekem tetszett az eredmény , persze lehet , hogy a scene nem a legjobb a tesztelesehez , de azert lehet latni a kulonbseget. Eredetileg arra terveztek , hogy az olyan helyeket szebbe tegye , ahol a targyak kozel vannak egymashoz , vagy valami ilyesmi...
A sima Maya-ban renderelt kép :
A pluginnal pedig :
A plugin neve egyebkent mdRayDiffuse. Ha érdekel , akkor leszedheted a jo öreg mayaforumba_kepek konyvtarbol a Supergamez szerverrol.