Hi! Tudnátok egy kicsit segíteni? Miért van az, hogy amikor beemulálom anaruto ultimate ninja kettõt akkor a bettleben ilyen fekete pacák a karakterek?
Jah ez a Oracle pasi olyan dolgokat csinalt hogy ti kedves fijaim tatot szajal neznetek! Tobbek kozzot a CVGS is neki koszonheto es egyen dolgok:) A ZNES rol nem is beszelve!
"Miert kene emulalni egy szarabb platformot?" - hát.. mert jó játékok vannak rá? (c64, mame... soroljam még?) :)
ettöl függetlenül nem hiszem hogy az újonnan kijött játékgépek hardware-ét lehetne rendes sebességgel nagyjából hiba nélkül emulálni... már a Dreamcastot se sikerült.
Minek emulator? Fel ev mulva a PC (az XBOX mar most is) lealazza. Miert kene emulalni egy szarabb platformot?
PyRex
ha valaki nekiáll emu-t irni az abban a pillanatban bebizonyitja hogy nem ért a ps2-höz
Eddig sikeresen mi? Amikor még a nevét sem tudja helyesen leírni....
Nyugalom! egy ugynevezzet Oracle programozo bacsi Wells bol mar kezdi csinalni a PSX2 Speedramp nevu Emulatort eddig sikeresen!!! Majd meg szolok ha tudok valamit!
Én most deadeloussal nyomom a mario64-et. Csak a grafika butább, de legalább bárhol lehet menteni:)
Én régen a Mario64-et az UltraHLE-vel nyomtam végig (akkor még voodoo2vel)
Itt most egyet kell értsek versoval, a PS2-ben sok-sok részben vagy egészben különálló prockó van, saját regiszterekkel, kis gyorsítótárakkal.
Természetesen mindent lehet emulálni bármivel, csak itt az emulátorprogi megírását a fent leírt dolgok nagyon megnehezítik. Úgyhogy bárki lát valami hasonló hírt felreppeni, szerintem erős kétkedéssel fogadja.
Szerintem inkabb az xboxban levo a dupla vertex shader egyseg vet fel nemi (foleg sebessegbeli) problemat, ami egy sima GF3-nal jelentkezne. Bar franc tudja...
amugy letoltottem valami ps2 emut 3 vagy 4 mega de mivel baromira nics ps2 m igy nemtudom hogy jo e vgy kamu :)
ezen mi az eredekes? szoftveresen kell elöallitani egy hw t... anno egy c64 emuhoz is egy 486 os kellett, azt meg be lehet latni hogy a c64 kozel nem olyan eros mint egy 286...
söt a cps2 es jatekok emulalasahoz is legalabb egy 500 as proci kell, egy jo videokartyaval, pedig azok is 16mhz es procikat hasznaltak...
Sztem aki tud vegyen PS2-t!!! Az emulátorokat én is sűrűn használom, de csak SNES és GBA játékokkal. A Nintendo64-et próbáltam, de kevés játék futott rendesen. A PS emulátoroknál már jobb volt a helyzet, de azokat azért nem nyúztam, mert volt PlayStation-öm. PS2-re nagy nehezen, másfél éven keresztül összekuporgattam a "vagyont" és megvettem! Sztem jó vásár volt, mert így végre már MGS2:SoL RULEZ
Emu sztem sem lesz rá, de ha mégis, akkor nem hiszem, hogy sokat fog érni!
az emulácio már csak ilyen
egy xbox emu elképzelhetö egy 1.5 ghz-es gépen is gef3-al
bár az egyesitett memoria felvet pár problémát itt is
Azert milyen erdekes, hogy ha emulalni akarjak a PS2-t akkor iszonyu gyors gep kellene valoban, de az osszes PS2-es jatek siman futna egy Athlon XP / P4 ill. GF3 / Radeon 8500 kombinacion, ha ujrairnak a jatekokat direkt PC-re :)
PyRex
De ken vedelmeben , regebben en is beleeltem magamat ebbe a ps2 emulatorba.(ekaf)
a legnagyobb probléma nem is ez hanem a dma csatornák müködése
van 10 dma csatorna ezeket csak inizializálni kell kb 4 orajel ps2-n és utána magátol viszi egyik helyröl a másikra az adatokat,ugy hogy a procik közben full speeden dolgoznak
egy emun a procinak kéne vinni az adatokat ami 10 csatorna esetén nagyon nagy procit igényelne
szerintem 10 ghz alatt semmiképp se megoldhato és lehet hogy nem érné el soha a 60 fps-t még ezen sem
igaz ha valaki ugy irja meg az emu-t hogy futás elött átforditja az utasitásokat x86-os koddá akkor 4-szer akkora orajel szükséges
5*1200 = 6 gigahz
de ehhez nagyon profi programozo kell
Amugy nekem mindegy , nincs mit emulalnom , ott az igazi
szerintem ugy kb:2ghz proci,gef3(radeon8500),sok ram kellene neki.Marcsak ezert is kamuk ezek az emulatorok ahol a gepigenyt p3-750-ben meg 128ramban hatarozzak meg.Ha jol tudom az ekaf-nal ez volt , de ott legalabb bevallottak hogy nem azert jatekra irtak a prg.-ot hanem fejlesztesi celokra)
ugylatszik vannak nalam gyorsabbak is:))))) Amugy ez a 11ghz azert tulzas.(mar felteve ha nem kovacs pista es tarsa all neki a megirasahoz , hanem komoly hozzaerto emberek.)
szerintem kamu.kamu volt az ekaf is.kamu volt minden dreamcast emu is.(ebbol levonhato a kovetkeztetest is:128bites konzolok emulalasahoz meg kell egy kis ido) Mellesleg szerintem egy ps2 lenyegesen olcsobb ma mar mint egy fejlesztes amivel normalisan futtathatova valna egy emu.(80ezer afaval=gef3 afa nelkul)
kamu az egész a linkek meg nem is müködnek
azt is leirom hogy mért nem lesz SOHA ps2 emu
van benne 4 vectorproci plusz 1 föproci meg egy io proci
a 4 vector proci nem helyettesithetö t&l-el de vertexshaderrel se mindegyikhez legalább egy 2 gigahz-es proci kéne hogy emulálja a foprocihoz szintén egy kb 2 gigahz-es proci kéne
a tömöritö procihoz kb 600 mhz kell
az io hoz elég egy 400mhz-es
a GS emulálása megoldhato elvileg a grafkártyával de náha lassu lenne egy gef3 is
Tehát legalább 5 *2 gigahz-es proci +400 mhz+600 mhz
az összesen 11 gigahz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ha van ilyen procid akkor reménykedhetsz
de még nem beszéltem a memoriafelépitéséröl ami egy kicsit megin bonyolult+a megszakitások