Telepítési problémám van a játékkal kapcsolatban. A külföldi fórumokon is írtak erröl a "hibáról". A telepítéskor a 2.cd-nél hibát jelezz a " Main App"-nál. Esetleg tud valaki erre "házi" megoldást?? Segítséget elöre is megköszönöm.
Lassan csak velem lesz tele a topic.
Valaki tud róla valamit törölték vagy mivan ezzel most?
UP Legyen má valami legalább annyi hogy jelentsék be hogy nem lesz ne csorgassam a nyálam.
MIVAN MÁR EZZEL leállították a fejlesztését vagy mi??? Ha minden igaz ebben az évben kijön mind a 3 nagyágyú de ez ..
Hát igen ... fidesz-es arcra vadászat ... hiába no , hazai viszonyok között ( itt csak a fű a menő , ami inkább gyógyszer mint kábszer ) csak ez várható el .
figyelj, ÉN kikapcsolok... a nem teljesen 100-as emberek nemcsak ettől kattantak már ki. A Sikoly filmek után több hasonló gyilkosság is történt az USA-ban. Az instabil embert az is kidöntheti az amúgy sem 100-as állapotból, hogy valaki meglöki a buszon...
De gondolj csak bele , micsoda feszültséget tudnak levezetni avagy éppen felhalmozni az emberben ezek a játékok majd . :)
sok hülye gyogyós, akik a kábszer-után azt sem tudják, mit csinálnak... Én is ilyet játszom, mert ilyenkor ki tudok kapcsolni, csak arra gondolok, hogy a fal mögül mikor kukkant ki a Fidesz-es. És akkor kezben a Sniper-rel...
Nemtom, nem érdekel... :) Én ígyis-úgyis tömegpusztító leszek, a hajlam megvan, és nem a játékok hozzák elő. :)
"...A dél-kaliforniai Garden Grove egyik internetkávézójában tavaly december 30.-án egy kiadós Quake III mészárlás után az egyik játékos csavarhúzóval ütötte át ellenfele koponyáját, aki azonnal meghalt. Korábban több dél-kaliforniai városban történtek már hasonló esetek, főleg az ázsiai-amerikaiak által benépesített negyedek internetkávézóiban, amelyek az elmúlt évek során a helyi fiatalkorú bandák találkozóhelyévé váltak. A Garden Grove-i gyilkosság a város koreai negyedében történt, amelynek 21 internetkávézójában az öldöklős játékok (Quake III, Half Life) jóval népszerűbbek a webnél. A negyed egy másik cyberkávézójában tavaly több késelés is történt..."
Mi lesz akkor , ha a fentebb említett game-k is megjelennek ?!?!
Szerintem in-game, hiszen ezek más képek mint a múltkor. Persze lehetnének más képek ugyanaból a videóból, de azért mégiscsak... :)
Még mindíg nem derüt ki pontosan hogy a videó in-game vagy sem. Pedig írtam emilt a GS nek meg a Duality készítőinek is. Megkérdeztem hogy mit láthatuk a videón, de persze nem válaszoltak.
ha ez csak fele ennyire fog jol kinezni valosagban is akkor a r8500 as tuti hogy labdaba se rug :)
Bocs, de éppen Detori ftp-jére léptem be, és kevertem :)) Akkor topic alcím maradhat, de ki kéne venni Duality-t :))
Szóval version igazad volt meg nem is.
Ez a movie a játék motorjával készült, de valszeg csak egy átvezető rész, játék közben valszeg nem lesz ilyen szép a játék..
Talán neked van igazad ember! Ezt találtam a játél hp-jén:
"Graphics: There are real-time cut scenes with more detailed character models, (eyeball movement, facial expression, separate teeth and lips…)"
Tehát valóban a játék motorjával készült cut scene lehet a movien.
Ezt te írtad:
"nagyon érdekes lenne ilyen kamerakezelés játék közben"
Ez nem olyan biztos! Ezt írják: "AI controlled camera automatically focuses on the important events and characters."
Magyarul külön AI vezérli a kameramozgást!
Itt van még egy kis info a játék motorjáról:
"Console-like fast and eye-popping graphic achieved on PC Full polygon environment is enhanced with cutting-edge special effects. (Real-time mesh smooth, bump mapping, inverse kinematics, dynamic shadowing, localized damage, etc.) 2,000 polygons per character, but enhanced to look like it has 8000"
Félig meddig én is egyetértek versionnel. Az szinte biztos hogy ez nem ingame video (nagyon érdekes lenne ilyen kamerakezelés játék közben...). Viszont az elképzelhető, hogy a játék engine-jével készült real-time jelenet, bár ha ez így van, akkor mérföldekkel járnak bármilyen konkurencia előtt, ami igencsak valószínűtlen. Felemás kicsit a video, mert pl a nőci poligonszáma nem túl nagy, ez a vége felé látszik, ezzel szemben olyan volume lightok vannak a videoban amit egy Gef3 (vagy akármi más) soha az életben nem tud realtimeban kiszámolni.
Az én véleményem: a játék enginejével előre leszámoltak egy jelenetet, amit a mostani gépeken mondjuk 3-10 fpst menne, és ezt tették bele a videoba. Talán úgy számolnak hogy mire kijön a játék, addigra relatmeban is elérik ezt a szintet. Hát nem tudom.
carmak az egyik legjobb pc programozo, ettöl meg nemhinnem hogy a ps2 t is baromi jol tudna kodolni, ha meg egy tökorru cegnek adja ki akkor siralmas lesz, ha egyaltalan lesz :)
De nekem is nagyon furdalja az oldalamat a kérdés, mert én amikor megjelent ez a trailer egyből rávágtam, hogy ez intro egy másik fórumon, de ott valaki jól kioktatott, hogy in-game. Persze ez nem jelenti, hogy neki tuti igaza volt, de még ma utánnajárok.
Verion: Nézd meg a 2. hozzászólásban aképeket, mindegyik a múviból van. És ezek a képek úgy jelentek meg a neten, mint a gameről készült képek. Szerinted feltettek volana az introból képeket?
Nem szívesen értek egyet verzionnal, de én se nagyon tudom elképzelni, hogy ez in game movie. Ha mégis az, akkor új korszak kezdődik a pc-s játékok történnetében!!!
na lejött ez soha nem ingame movi ,ez max a játék introja lesz vagy az se csak beetetés
most töltöm:)
A leglazább jelenet meg amikor láthatatlanul bemegy a tudós melett :) De nézitek ti egyáltalán ezt a múvit?? Csak én írtam eddig róla :)) Na majd talán holnap, biztos csörgött a pizsi..
Külön felhívnám a figyelmet arra a részre, amikor a nagy robot(a végefelé) heatcammel megtalálja a fsz-t, és elkezd lőni rá. Valami kegyetlen jól néz ki, ahogy fut, és csapódnak be a töltények a háta mögött. De eleve a robot kidolgozása is nagyon brute.
Detori, nem én szabom meg, ki mit töröl, haggyámá.. :) Amúgy nekem tök új a játék, nem hallottam eddig róla. De azért tudtam ellenőrizni, van-e már ilyen topic =)
Az uploadba nyomom. 56 megás mpeg egyébként.
Ok, elkezdem feltölteni, hátha most nem törlik.
ez mondjuk igaz a tapétánál, vagy ilyesmi.
de a pl szőnnyegpadlónál, az embereknél (van egy gef3-as techdemo, valami fekete csávó van benne asszem, na azon is jó a BM), a különböző elektronikai cuccoknál, áramköröknél, téglafalnál, bármi ilyesminél hasznos a BM.
vagy mondjuk nézd meg a monitorodat. a tetején lévő rácsot/lyukakat kicsit boyolult és fölösleges lenne egy játékban geometriával megoldani, BM-mel viszont annál egyszerűbb és jól ís néz ki (ha nem nézed nagyon közelről). de bármilyen ember alkotta tárgyon lehet bump mapelni a gombokat, kiemelkedéseket, repedéseket stb.
persze a valóságban alapból nincs semmilyen "map", textúra vagy ilyesmi. DE. igazából MINDEN felület érdes. nézz már körül version, hol látsz te tükörsíma felületet magad körül???
nézd meg a bőrödet, a szőnyeget, a falat, egyik sem síma!
és a játékokban még a nagyobb göcsörtöket, bemélyedéseket, áramköröket, szőröket, stb sem tudják geometriával megcsinálni.
amire érdemes textúrát rakni (márpedig a legtöbb objectre érdemes), arra érdemes bump mapet is tenni!! az üvegen és a nagyon síma fémen kívül mindenre.
(de mondjuk ha a fémfalon esetleg vezetékek, koszok, bemélyedések, kopások vanna, akkor arra is!)
még prerenderelt 3d-s képeknél (ahol nem nagyon kell spórolni a poigonokkal) is szinte mindenre tesznek bump mapet, nagyban növeli az élethűséget
"Amúgy sem tudnánk másról beszélni a játék kapcsán, mert nincs róla több infó"
Már hogynelenne több! Már talán több, mint 1 hónapja fent van a neten egy 4 perces in-game múvi, amiből ezek a gyenge screenshotok vannak. Anno feltettem az SG ftp-jére, de másnapra töröltétek. Én szívesen feltöltöm megint, de akkor légyszi ne töröljétek, ha lehet..
Egyébként a videót látva nem egyszer elállt a lélegzetem. Még 3. szorra látva se akartam elhinni, hogy in-game múvi, pedig az!
Szóval amint Dikkma beeegyezik, megint feltöltöm az SG re.(Egyébként Xboxra és PC re fog megjelenni, a múvi a PC-s verzióból van)
nem tudom hogy milyet tud a radeon. elvileg tud az mindent, bár elképzelhető hogy külön kell megírni arra meg a gef3-ra az effektet, lévén az openglben nicnsenek ilyen beépített dolgok.
az árnyékokhoz meg elég megnézni azt a régi d3 videót a gef3 bemutatójáról. nem túl jó minőségű, de abban már elég jól látszik
mondjuk azokra az árnyékokra kiváncsi leszek tudom hogy a gef3-ban van hardveres árnyék képzés de az messze nem tökéletes a redeon8500-ös tud ilyen árnyékokat?
mivel pixelenkénti árnyékolás lesz, amit pl a karaktekernél egy nagyobb felbontású mesh alapján számol ki, tehát ez fejlettebb mint a matrox féle embm, ahol az egyébként simán vertexenként bevilágított tárgyra számolta rá egy grayscale map alaján. de ez a fajta megvilágítás nem csak a bmp mappingben nyilvánul meg, hanem pl minden tárgynak egységesen real-time, pontosan vetülő árnyéka lesz, semmilyen félmegoldás (még az mgs2-é is az, ha megnézed, "recések" az árnyékok), meg ilyesmik.
végülis az opengl-en keresztül programozott pixel shader effekteknek nincs külön nevük (ezért is jó a gef3 - olyat csinálnak vele amilyet akarnak, nem csak előregyártott Dx effekteket használnak)
azért írtam az EMBM-et mert ez áll kb a legközelebb hozzá. (a Doom3-ban is lesznek csillogó/tükröződő és ugyanakkor bm-es felületek. végülis az EMBM is kb ennyit tudott.)
Mielőtt anyázásba fulladna a dolog: nem azért mondtam, hogy a konzolokat fikázzam, csak azért, mert a konzolok teljesen hidegen hagynak. Nem pont rád, hanem az átlag konzolosra értettem azt a beszólást.
Nem tök mindegy? Engem csak az érdekel, hogy PC-n jelenjen meg. Az, hogy a konzolosok mit bénáznak a joy-okkal, az engem nem izgat.
Tudom, én adtam a topicnak az alcímet. És még nincs szétcseszve a topic, ez értelmes beszélgetés. Amúgy sem tudnánk másról beszélni a játék kapcsán, mert nincs róla több infó. Úgyhogy, elmegyek tanulni. ..és miután Dikkma megteremtette a Duality topicot, látta, hogy ez jó. :DDD
Hmuda --> ?? tudom, ez tök egyértelmű, már nem azé' :) Nekem is megvan. PS2-n nem tudom, hogyan nézne amúgy ki.
"textúra dolog elvileg megoldható"... ne viccelj már!
Version, nem lesz Doom3 PS2-re, az tuti, mondta Carmack!
figyelj, Carmack kereken felhozta érvnek, hogy a ps2 egyszerűen nem tud ilyen szintű pixel shader effektet produkálni, mert nem támogatja. ennyi. és amíg nem mutatsz egy játékot ps2-re ami használ EMBM-et, addig igazat is adok neki.
a textura dolog elvileg megoldhato a bump mapping is, de ha mindenen bump lesz a doom3-ban az már nem fog menni a ps2-nek igaz hogy a gef3-nak se majd meglátjuk...
ahhoz hogy a doom3 ps2-n jol nézzen ki nem lebutitani kéne az engine-t hanem teljesen ujra kéne irni de ez nem valoszinü hogy megtörténik emiatt egy ocska port lesz mint a többi
Dikkma: ja. Unreal 2. Valami baromnak sikerült kilopnia az ECTS-ről a tech demót és felrakta netre. sikerült megnéznem egy haveromnál. Vesion: ez igaz. Egyszer be is szúrtam a 'Pc-s játékoknak leáldozott' topicba a hírt.
azt mondta Carmack hogy nem lesz D3 ps2-re, vagy ha esetleg mégis, az nagyon lebutítva. (ppxl shading hiánya és kevés memória miatt)
és játék szempontjából is valószínűleg igencsak jó lesz, az ID single játékai eddig sem voltak gyengék (doom, doom2, q, q2)
Version: egyszerű. Carmak az egyik legjobb programozó, de mégsem tudta úgy megirni a Doom3-at, hogy értelme legyen átrakni PS2-re. Lehet, hogy majd kaptok egy butított változatot.
Az Unreal Tournament elég gagyin néz ki PS2-n, szóval nemtom, az U2 milyen lesz, de reménykedjünk, nem csak a PC-sek szűk, 12 évesnél fiatalabb rétege élvezheti majd. :D