Hülye kérédés, de ugye ezzel amoddal majd lehet egymás ellen, vagy együtt játszani neten?:)
Meg azt tovább is tart kilõni, páncélozottabb, mint a phaser strip-ek.
Szenzorokra max kisebb hajóknál érdemes menni. Pl egy jemhadar bugshipeknél szoktam szenzor, vagy impulse hajtómûre lõni. Bár ott miután az armorját átütöttem, úgyis 2-3 találat és már csak roncs...
Én a sensor array-eket szoktam elsõdlegesen támadni, csak az a föderációs hajókon jól el van dugva...ugye max elõrõl/alulról lehet azt támadni, aztán csókolom...
2 kicsi fent, 2 lent, azt aft torpedo tube mögött a vékony sík részen - ez a simán is van.
Taktikázni kell. Föderációs hajóknak érdemes a phasereire célozni, és azokat sorban kilõdözni. Általában nem túl erõsek, egykét torpedó találat kilõ egy phaser sort, és akkor már bizonyos szögekbõl tisztán tudod támadni.
Hmm...ennek sztem ott még nincs, de a seggén is van vagy 3 fézer sor, mert valami eszelõs módon szétgyakott :)) Pedig leszedtem 50-re a hull integrity-jét, de nagyon nem zavarta...
Jó mondjuk ez mondom hogy a cwxmod v1...szal csúnyán unbalanced :))) (a DS9-et szétszedtem a defianttal pl...:))
Tegnap cseréltem még defiantot benne, kapott egy új modellt, meg jobb fegyverzetet is. Mára tervbe van véve egy delta flyer, meg egy borg sphere. Aztán még van némi ellenõrizni való a DS9-on, és akkor playteszt, és holnap talán jöhet a mod release kivonása a játékból :)
Azé bétát nem raksz ki? :D Én csütörötkig leszek net elõtt, utána téli szünet...
Ha csak ilyen túlterhelési gondok vannak, akkor nekem nem lenne gáz, mert 1. Nem akarok olyan sok hajó ellen nyomulni 2. Nem is bírna olyan sok hajót a gépem :)
Igazából a héten már szerintem azért nem lesz belõle semmi, mert van egykét erõsebb bug, amirõl egyelõre fogalmam sincs hogyan küszöböljem ki. És ezek mindegyike az engine grafikai túlterhelésébõl adódik. Pl amikor a képen látható starbaset egy 10 hajós fed flottával védem egy 25 hajós dominion flottával szemben. Akkor elég érdekes dolgok bejátszanak néha. Fõleg amikor a starbase sérülésmodellje kimozdul magából a modellbõl, és 200km-re díszeleg a starbase mellett... na az "érdekes" látvány. (bár ez is csak akkro fordult elõ, amikor az egyik dominion battleship roncsa nekisodródott felrobbanás utána a starbasenek. Na ezt valahogy nem tudta mire vélni az engine.
Bakker :(. Addigra pont nem leszek net elõtt :'(
Viszont megtaláltam az RC1-es változatát a modonak a vinyómon :)
Egykét apróbb újítás kivételével most bughunt van, szal karácsonyra számíthattok egy release-re :)
Az új Federation Starbase:
huh köszi a segítséget... ez télleg bejött! de olyannyira hogy se a kessok hajót nem pusztúlt el se a Geronimo, no meg persze én se :D a többi utána már gyerek játék volt:)
Ezt a borg kockát szét lehet lõni, ha ügyes az ember. 10 föderációs hajó a legkülönbözõbb fajtákból kb fél óra alatt képes elpusztítani úgy, hogy 4-6 hajó meg is marad a végére. Azokat meg letépi a kocka robbanása :D A sovereign (player) megmarad, feltéve hogy 25km-nél távolabb vagy éppen. 30km-nél még csak a pajzsot meg az armourt tépi le rólad.
Nekem még a borg féle Scimitar tetszik nagyon, egyszer nyomtam vele vagy 8 régi TOS éra beli hajó ellen, persze megsebezni sem tudtak, nekem meg az Excelsior kivételével mindegyik egy sortûz volt :))
a Geronimo jól mûködik, + quantumtorpedókat is lõ, érdemes valahogy a szöv. ûrhajók közelében maradni, és tényleg használni a kísérleti "phased torpedo" -kat. Mellesleg ez a játék legnehezebb része.
Jól néz ki...
Néhány új kép.
Nekem még sose tette tönkre, de inkább egy torpedóvetõt veszíts ahelyett, hogy 4 hibrid szétlõne. Ja és én a Geronimot ajánlanám, nekem is azzal sikerült. Ígyis-úgyis meghal a kísérõhajód, hát akkor legalább quantum torpedókkal lövöldözzön nem?
Használd a kísérleti torpedókat amiket a csillagbázison kaptál. Ha mondjuk 2-nek kilövöd vele a szenzorját akkor gyakorlatilag már csak a másik kettõvel kell foglalkoznod.
hát én galaxy-t választottam... és az Enterprise-ig kibírom, van hogy a shieldek is még 50-75% között vannak... de enterprise ide enterprise oda szarrá lõttek... amúgy meg ha én nem tudtam a Soverignel karcolást se ejteni rajtuk akkor az Enterprise mivel tudna többet tenni?
Lenne két kérdésem. Elõször is campaign-ba azt a pályát ahol a hybrid hajókkal kell küzdeni azt hogy a pitlibe kell megcsinálni? mert miután kilövöm a kessokok segítségével a standard kardassziai hajókat akkor megjelennek ezek a hibridek, a kessokok meg lelépnek. én meg ott maradok egy egy kessok meg egy galaxy osztályú hajóval a 4 hybrid ellen, amik magukban is erõsebbek mint egy Soverign osztályú hajó vagy egy galaxy nem hogy ha még 4 van belõle... még csak karcolást se tudtam rajtuk ejteni...
A másik hogy a lentebb emlegetett mod letölthetõ valahonnan?
Elõre is THX
Ez igaz, de én meg polibuzi vagyok :). Messze jobban néz ki ha a modell részletes nem pedig a textúra részletes :D. Egyébként meg csak az egyensúlyt kell megtalálni :). Megkeresni a legfontosabb részleteket és azokat modellbe. Szerintem.
Van egy keretrendszer, a foundation, és rá a QBR, de ezek mind csak az alapot adják ahoz, hogy bele tudj nyúlni egyátalán a gamebe. Ez a két cucc is, és minden egyéb más dolog pythonban van scriptelve.
Ha új hajót akarsz, akkor ahoz modell kell, textúrák, fegyver textúrák, hardpoint script, system script, autoload script a qbr-hez, plusz minden fegyvernek is külön egy-egy. Le kell írnod, hogy mi mit csináljon.
Tegnap elszórakoztam még egy új szétválós galaxy beépítésével is, de valahogy nem jött össze. Az a furcsa effekt volt, hogy amint phaserrel rálõtt vlaamire, a másik hajó teljesen harcképtelenné vált, tehát kikapcsolt az összes rendszere :) Aztán rájöttem, hogy eleve nincs is olyan minõségû a modellje, mint az elõzõ galaxymé, szal hagytam a francba.
Egy dologra nem is gondoltam eddig. Hogy a háttérzenéket is módosítom.
Kerestem nemesis, first contanct, meg DS9 battle soundokat... na szal legyen elég annyi, hogy eszem faszom megáll a hatástól :) Új játék lett belõle...
Csak annyi, hogy bepörög a kocka :) Elkezd pörögni, és kirepül a faszba ötmillió km-re egy pillanat alatt. Szerintem nem tudja igazán az ütközések fizikáját rendesen számolni ekkora tömegnél.
Jah, amúgy próbáltam betenni shipként is a kockát :) Érdekes volt látni, ahogy elcsapkodta a hajókat... elég lomha a mozgása ugye, a többihez képest, és ha egyszer elindul valamerre, akkor viszont elég gyorsan tud menni, gyorsabban mint más hajók. Szal simán elcsapja a kis hajókat mint a legyeket, ott robbannak az elején :) Viszont ezt nem kultiválja a game motorja több kisebb hajó esetén, eléggé bebugzik, szal marad starbaseként.
Eleve a játszhatóság miatt (meg a mérete miatt) starbaseként kell berakni a kockát, tehát egyhelyben áll, a többi hajó meg röpköd körülötte.
Egyelõre el vagyok foglalva azzal, hogy egy ~ fél óra után egyátalán kinyírható legyen 10 fed hajóval :) Jelenleg még nem az... Az a jo benne, hogy nem sík a felülete a kockának, sõt, a felületén látható dolgokat nem csak bumpmap csinálja, hanem a modell ilyen komplex. Pl a kocka belsejében középtájt lévõ rendszereket is el lehet találni, mert egyes oldalain van rés ahol be lehet célozni phaserrel. Persze nem könnyû. A legkönnyebb az élein lévõ fegyverzetet leszedni, meg egykét felületi vonósugarat meg cutting beamet. A vonosugárral is vigyázni kell, mert 25km-en belül megfoghat, és ha épp nem úgy állsz, hogy rá tudj lõni az emitterre, akkor nem szabadulsz többet...
Az egyik oldalán meg van egy meglepi fegyver is :) Vagyis fegyver csak átvitt értelemben. Ha "rádlõ" vele (a semmivel, nem is látod, csak a hangeffekt van), akkor bejátssza a "we are the borg,..." szöveget a comm rendszeren :)
Amugy nemnagyon van kedvencem. De a kisebb hajókat szeretem. Pl a defiant, maquis raider, kazon raider, bugship, bop stb..
Gömböt indítani (hangárból) tud? Én ha jól emlékszem mikor modokra vadásztam találtam olyan kocit ami ezt tudta.
UI.: Egyébként neked melyik a kedvenc hajód a BC-be elérhetõk közül?
Nekem az abszolút kedvencem a Prometheus (már ha az az a 4 hajtómûves, multi-vector attackos hajó :) ) és nem a támadási módja miatt, egyszerûen csak iszonyat erõs és mindemellett nagyon mozgékony.
Ugyanis amelyik hajóknak gyak. nincs pajzsa, azoknál így oldom meg, hogy elõbb ezt a páncélzatot kelljen átütni, és csak utána sérülhetnek a rendszerek. Tehát amíg az AA-t le nem lövöd teljesen, addig más nem sérül rajta. A shieldjei pedig csak minimálisak, amolyan mutatóba vannak.
Az hogy a kazon hajón is most ez az alrendszer neve, csak igyjárás, mivel az ATP ilymódon ismeri fel mûködõ extra rendszerként a páncélzatot.
Az új intrepiden akár az Astrometriát, vagy a Holodeckeket is célba lehet venni, nem beszélve az Antimatter podokról, elsõ másodlagos szenzorok, nacellák, phaser csíkok, étkezõ stb :) Über részletes.
Az utolsó pár képen az Intrepid robbanása által okozott károk láthatóak, 5.83km távolságból. Pajzsokat leszedte, és majd minden rendszere sérült a hajónak. A mák az volt hogy még volt Ablative Armourom ekkor. Utána már nem...
Igen, teszegetek majd képet ahogy a fejlesztés halad.
A Kazon Raider implementálása lezárult pl, bõ fél napos meló volt rendesen összehozni...
Itt épp 3 Kazon Raiderrel mentem egy Intrepid ellen. Én voltam az egyik Raider. Szívás lett :)
A képen a NanoFX2 explosionja látható. Tipikusan akkor ilyen, ha a warp coret lövöd szét. Ami kis hajóknál elég gyakori, nagyobbaknál ritkább. Nagyobb hajóknál ha ilyen robbanásra kerül sor, vigyázni is kell, mert a lökéshullámtól sérülsz. Pl a kazon raidert 10km távolságból akár el is pusztítja az intrepid warp core breach-e.
De meg lehet csinálni amúgy, csak állatira manõverezni kell. Ha a torpedóit ki tudom kerülgetni, és mindhárom raider rászáll mondjuk a dorsal shieldekre, akkor rövid úton ki lehet iktatni, majd egy-egy pontos lövéssel szép sorban az összes phaser bankjét... ezzel a módszerrel elég védtelen lesz rövid úton, és szép lassan szét lehet szedni. A gáz csak az, hogy bekapok 4 torpedót (pl a kezdõ spreadet), mert kb annyi elég ahhoz, néhány phaser találattal egybekötve, hogy az armorom lezúzza, shieldje meg ugye nemnagyon van a raidernek. Utána meg pár találattal kiszedi a Kazon hajó fontos rendszereit, mert elég gyenge.
A következõ projekt egy jobb Intrepid class implementálása lesz, mert a mostani az egyik legbugosabb hajó ATM.
Hát én trek fannak vallottam magam és sose hallottam még ezt. Viszont wikipedian rajta volt :P lényegében annyi, hogy ami a star trek univerzumba beleszámít hivatalosan azt nevezik "canon"-nak. Ezek a filmek, sorozatok. A többi fan art és játékok (?) pedig nem.
áhh semmi... 6. próbálkozásnál túltette magát... el nem tudom képzelni hogy mi lehetett a baja..
Hi all!
Lenne egy problémám. Nem tudom feltelepíteni a játékot. Amikor elindítom az installt elõjön a "BC setup is preparing Installshield wizard which will..." szöveg. ez el megy 100%-ig és onnantól semmi,nem hoz be más ablakot ilyesmit, csak áll a 100%-on.Aztán kb 2 perc múlva magától eltûnik....
Elõre is köszi!
mi az a canon?
Nem. Egyátalán nem.
De ez nem érdekel, minden hajót canonra csinálok.
Max a Class 4 Tactical Cube ellen valójában nem lesz elég egy pöcsköszörû Intrepid class, hanem kell mondjuk 10 :)
A balancot úgy értettem, hogy az egymáshoz képesti erejük is canon.
Jelenleg nincs kitéve letölthetõre a mod. De amint kirakom, be fogom tenni ide a linket.
A modban jelenleg kb 20 féle plusz hajó van, a reman warbirdön át a mindenféle föderációs hajókig. Viszont vannak bugok, amiket elõször ki akarok most iktatni, még pár új hajó kíséretében, mielõtt felteszem a modot letölthetõnek. Meg ugye a 2 év alatt, amióta pihent a projekt, jött ki egy rakás újdonság, amit érdemes implementálnom a modba. Ilyen pl a warphoz felemelkedõ nacellás intrepid, vagy a szétválasztható galaxy, jobb textúrák, jobb effektek, és ehhez hasonló nyalánkságok.
2 cél van: -teljesen canon hajók, egymással balanszban -ismert csaták megvalósítása QuickBattle singleplayer missionként. (ebbõl is van benne kb 10-15 már)