Szerintem a készítõk nem gondoltak arra, hogy valaki rájön erre a pénzszerzési lehetõségre. Ha belegondolsz annyi lóvét összeszedsz így is. Mert ugye a creepernél van 5000, a mudcrabnál 10e, a Tribunalban Mournholdban a kereskedõcsajnál megint 10. Az egy gyors kört megtéve 25e.
Ráadásul az ellenfelek újratermelõdnek, szóval tökmindegy, hogy százezermillió pénzed van vagy egymillió.
Bár az is igaz, hogy aki fanatikus vagy kell neki lóvé enchantra, az alapból is összehozna ennyit.
Én már olyan 35-ös szinten vagyok, ha jól emlékszem, van egy daedric axe-om, mert az a képességet fejlesztem, az sebez 80-at átlagban, plusz erõ. Az meg már 100 felett van az enchantolt cuccok miatt. Szóval pár csapásból is megvannak a daedrák. Úgyhogy az erõ már nem számít. Max annyiban, hogy minél többet bírj el anélkül, hogy hazamennél lepakolni.
Ráadásul van 300e pénzem, meg 2 db 5000 terhet elbíró ládám fullig fegyverrel meg páncéllal. Ki se számoltam az mennyi lehet, de tuti 10 milla körül összesen.
Hmmm. kíváncsi vagyok, hogy mennyi a területre ható varázslatok maximális távolsága. Csinálni egy full távolságú, 5mp-s, 500-at sebzõ méregfelhõt, Balmora vagy Vivec közepén elsütni.... Mert ugye az enchantos megcsinálja, kérdés mennyiért.
Amúgy, minden lelkiismeret furdalás nélkül feltettem a creeper 500.000-es modját. Sztem, ez nem számít csalásnak. Most miért lennék becsületesebb, ha órákat töltenék azzal, hogy megkapjam az ellenértékét a cuccoknak. Ráadásul a játékbeli napok is ezzel sokasodnának. A játék megadta a lehetõséget, hogy árában lehessen eladni a cuccost, akkor én azt ki is használom. Sztem inkább az csalás, hogy ha van pénzünk, akár 100-asra is felnyomhatunk 1 képességet. Ennek meg mi értelme? De ha ez van, hát így játszom. Láttam azt a modot, ahol csak gyakorlati úton lehet a képességekhez jutni. Nem rossz, csakhogy - a küldetések feltételezik, hogy elbírsz egy dremorával. Az meg 10-20-as pontszámmal aligha megy. Úgyhogy akkor maradok a játék adta lehetõségeknél. Szvsz lesznek az eddigieknél, mint pl a mágus céh küldijei, nehezebb ügyek is.
Na erre pl. nem is emlékeztem. Azt se tudm megvan-e nekem ez a gyûrû. Annyi cuccom van már otthon:D Ott vannak egy ládába bedobálva mint kacatok:D
.... vagy, menjen el Bloodmoon-ba, keresse meg Thirsk épületének a háta mögött azt az üreges fatörzset, ahol is van egy ilyen éjjellátós, konstans effektes gyûrû + mesterlövészet effekttel. Van még 2 konstans kesztyû, lopakodás és tolvajlás (+20pt) és egy nem túl szerencsés, de jó drága kard is. Az út nem túl nehéz, de azért alap karival nem ajánlom. Nem árt elõtte tájékozódni, hol is van, hogy el lehessen kerülni a településeket, már ha még korai az utazónak. A tipp a kincstárból való, a Morrowind HQ oldalról ...
Vmelyik nap megunam, hogy különbözõ löttyöket, meg tekercseket, fáklyákat/lámpásokat hordozgassak magamnál, ezért csináltam egy amulettet ami felruház a Night Eye/éjszakai látás varázslattal.
aki szeretne ilyet csinálni, annak ajánlom, hogy legalább 30-35-ös erõsségû legyen és vagy konstans effekt vagy legalább 120 mpig tartson. És persze rakjon félre legalább 20-30ezer pénzt:D
Szia! Szerintem a doksiban benne van, hogy mivel tudod növelni, mármint a kézikönyben. Egyébként alvással tudod visszaállítani ill. különbözõ gyógyitalokkal. A tojás, kenyér stb. azok alkímiához szükséges alkotóelemek.
Szeritnem csak kellene már egy FAQ-t összeállítani és berakni a banner alá.
Kezdõ Morrowindes vagyok , egy egyszerû kérdésem lenne:
- Csata folyamán teljesen lement az életerõm. Mivel tudom visszaállítani ?????? ( Etettem már a hõssel kenyeret , tojást , italokat , de semmi nem akarja felvinni az életerejét )
Köszi a segítséget elõre is!
Beast Machine: Miért is?:P Jó oda az EU-s patch hidd el:)
envoka: Nem rossz, nem rossz:) Látom ráéreztél a játékra:D
huhh, nem eredeti a cucc, de sztem az amcsi kiadás a legvalószínûbb.
Tudjátok milyen jó kis cuccszerzõ képesség ez a "Beszédkészség" ? Nem bántam meg hogy beraktam az elsõk közé. A Dren ültetvényen, Orvas Dren mögötti polcon látom milyen f*sza felszerelések vannak. De hogy szerezzem meg ? Nah... "Rábeszélés" > "Gúnyolódás", erre megtámad, én meg lecsapom mint nyulat. Bünti semmi. A zsákmány : Ébenlándzsa (10 000), Ében Mellvért (35 000), Daedrikus Lábvédõ (44 000), Indoril Rohamsisak (3000). A kisebb értéküeket ott kellett hagynom, mert már nembírtam el.
Attól függ melyik GOTY van meg nem? Mert itthon is árulták a DVD tokos verziót. Az meg szerintem EU-s.
Va egy Mudcrab is valamerre Vivectõl keletre akinél 10ezer arany van. Amúgy így kell csinálni a cserét:
Eladsz neki egy 5000-es cuccot. Vársz 24 órát. Megveszed az 5000-eset, eladsz neki egy 10000-eset. Vársz 24 órát... és így tovább amíg el nem tudod neki adni azt amit akarsz.
A Mudrcrabnál ez ugye kicsit gyorsabban megy. Vagy leszedsz egy modot ami vagy 50.000 vay 500.000 pénzt ad a creepernek. Azt te döntöd el:) Én az 50.000-esen filózok, hogy berakjam-e.
Oké. Köszi. Pénzé tétel folyamatban, de csak apránként megy. Calderaban ha pl. beteszek egy 10 000 - 20 000-et érõ tárgyat, és elkérem az 5000 aranyat, mellé még ki kell választanom pár tárgyat is hogy egyenlõ értékû legyen. Game of the Year kiadáshoz az amerikai patch kell. Már pontoson nem tudom hol olvastam ezt, de megbízható forrás volt, az biztos.
Miért a North America patchet telepíted rá? Van EU-s patch is. De most, hogy mondod, eszembe juthatott volna, hogy valamilyen kodeked hiányzik, azért nem akar indulni:)
envoka: A trainerelés persze, hogy megy, de a legnagyobbakat valahogy meg kell találni. A cuccokat meg pénzzé kellene tenni:)
Na, jó hírem van, sikerült helyrehoznom a hibát, leírom ideis, hátha valaki más is megszívja vele:
Elõször is, az mp3 fileokhoz a WIndows Media Playert rendeld hozzá, permanensen (nem tudom miért, de a Morronak ez kell...). ha ezek után sem jó, akkor valószínüleg kodek hibád van, töltsd le EZT a programot, amely képes leresetelni az audiokodekjeidet (a readme-t MINDENKÉPP olvasd el, anélkül bele se vágj!!).
Ha a program használata nem segít, akkor nem a kodek/ek a hibásak - állítsd vissza a backupot, majd használd a program mappájában található mpfix.bat file-t, nálam ez oldotta meg a problémát.
További szép napot!:)
direkt figyeltem, hogy a North AMerican patcheket nyomjam fel, még a telepítési sorrendre is, már 5-ödszörre (!) telepítettem újra, a következõ sorrendben:
Qwerty4 : Igen. Elõbb még elcsatangoltam erre-arra. Felcuccoltam magam, meg léptem pár szintet. Végül is nem hajt a tatár. Beast Machine : Telepítsd újra, a patch-nél figyelj hogy az amerikai verziót tedd rá. Randal : Saját fejlesztésû osztály. Magam választottam ki a képességeket. herczeg : Már most észreveszem hogy nehezebben fejlõdöm, ezért is kérdeztem rá, jól csinálom-e. Hiába van pénzem, meg összességében 50 000 – 60 000-et érõ cuccaim, ha elmegyek egy trénerhez, most már azt mondja, ennél tovább nem tud fejleszteni.
envoka: elrontott karakter nem létezik. fõleg nem a morrowindben ahol az összes skillt felnyomhatod 100-ra... minden skill használható valamire, szóval nem tudsz rossz irányba fejlõdni, csak a játékstílusodat kell a karakteredhez igazítani
Randal: azt hogy érted hogy lassabban fog fejlõdni? hülyén fogalmaztam... szóval tökmindegy hogy milyen gyorsan fejlõdik kalandozás közben, mert nemsûrûn fogod csak használattal felnyomni a skillt 100ra (fel lehet de iszonyatsok idõ kell neki), úgyis trainerhez mész amikor eladtad a deadric daikatanád, az meg mindent ugyanolyan gyorsan fejleszt
Ez saját fejlesztésû osztály? Mert így marha nehéz lesz késõbb szintet lépned. Ha már zsoldos, akkor okés, hogy 1 fegyverhasználat van a fõképességek között, de a másik kettõ még a másodlagosban sincs benne?
A te összeállításoddal viszonylag hamar elérsz egy bizonyos szintet, de utánna onnan szinte nem is fogsz fejlõdni felfele vagy csak irtózatosan lassan.
Felraktam a Morrowindet, a CS-et, a Tribunalt és a Bloodmoon-t (Game of the Year kiadás mind). a tribunal-t és a bloodmoon-t szépen felpatchelem, és indítom a játékot - pontosabban indítanám, ha eljutnék a fõmenüig. MIelõtt bejöhetne a fõmenü, egy hibaüzenetet kapok ezzel a felirattal (forrás: Warning.txt)
"Music Error: Can not play file. Data Files/Music/Special/morrowind title.mp3"
Megkerestem a file-t, WinAmppel gond nélkül le tudom játszani, de a játék nem hajlandó elindulni. HELP!!!
Igaz, ezt a visszatöltés után én is észrevettem.Csak elsõ alkalommal nem kérdeztem rá.Most odatalálok. :) Te csak a 62. napon csinálod ezt a küldit? :o
Mivel most játszom elöször a Morrowindel, kérnék egy véleményt a tapasztaltabbaktól, jó irányba fejlesztem-e a karakterem, avagy jobban járok ha újat kezdek ?
Qwerty4: Attól függ milyen karid van, de szeritnem egyszerûbb ha elmész egy-két Erõdbe és ahol nem látsz embert szétlopod az agyad. pl. Balmora mellettiben ahol a börtönök vannak. Simán összeszedsz annyi cuccot, hogy nem tudsz mit kezdeni vele. Kicsit több kreativitást emberek, plíz. Hagyjátok folyni a játékot, ne akadékoskodjatok a küldetéseken:) Ha sokat szenvedsz vele, akkor hagyd. Majd megcsinálod késõbb.
Mr_No_Name:
attól függ milyen szinten tudsz angolul, de van egy-két honlap amin le van írva:
Akkor visszatöltöm a Balmorás mentésemet mikor elindulam azt a barlangot keresni.Azzal a szerencsétlen tõrrel indultam el csak a nagy útnak, ami szarrá ment hamar. :(
Rundstedt17: van envoka: ja a csajra gondolsz, abban sajnos nemtok segíteni már nagyon rég csináltam Qwerty4: tõrt bármelyik városban vehetsz kovácsonál biztos van, de néhány vegyeskereskedõnél is találsz. de ha akarsz egy viszonylag jó tõrt szerezni olcsón (a játék elején még elég jónak számít) menj el suranba a bolhával és ott az egyik árus 30 aranyért hozzádvág egy üvegtõrt. azért ilyen olcsó mert szét van használódva, javíttasd meg a kovácsnál vagy vegyél kalapácsot és javítsd meg magad. elvileg ezzel az üvegtõrrel már azt is meg tudod ölni akit normál fegyver nem sebez (daedrák fõlek)
Nem a végigjátszással van a gond, hanem saját küldit csinálok :) Abból állna, hogy egy papírt kéne visszavinnem a küldiadónak, és a papír egy butított deadricpáncélos ürgénél van. Beszélni kell vele és kihív egy fightra. Ha igennel válaszolok akkor goodbye és harc, ha nemmel akkor meg elküld a francba...csak az a gond, hogy valamiért beakad a choice résznél, és akár milyen válaszra klikkelek ismétlõdik a kérdés és itt meg is állt a dolog.
Te tudod. De ilyen alapon majd a többi küldetéshez se lesz kedved. Ez nem egy gyors stílusú játék. Azoknak van nagyobbrészt aki szeretnek barangolni és felfedezni. Eszméletlen mennyiségû barlang és társai vannak benne, amit meg se találsz ha csak a küldetéseket csinálod. És rengeteg izmos cuccot lehet így találni/kapni.
Persze annál semmi sem jobb, ha te enchantoltatsz magadnak:D
Pár tipp kezdéshez. Itt az elején mindjárt van két kiképzõ is. Lehet szintet lépni.
Rögtön a elején szerezhetünk egy remek kardot (Sword of White Woe), ráadásul ingyen. Balmorában, az Eastern Guard Towerben (Keleti õrtorony) található az egyik szekrény tetején. Igyunk meg egy láthatatlanságitalt, majd lopjuk el a kardot.
Nem. Azt megtaláltam. Hanem Caldera keleti részén (a városon kívül áll egy illetõ, a neve most így kapásból nem jut eszembe, akinek ellopták a családi ékszereit. De nem is fontos szerintem, hagyom a **csába. Pár aranyért nem éri meg ennyit keresgélni.
a harcosok céhének telvanni ügynökös küldijére gondolsz? ottvan húsz méterre a calderai bányászkolóniától
egyébként én úgy csinálom ahogy a való életben is csinálnám ha elküldenének ide oda. megkérdezném hol van. ilyenkor megmondják hogy melyik nevezetes hely környékén van és odamegyek és ott összehaverkodok egy õrrel vagy valakivel a kocsmába és tõle megtudom a pontosabb helyét.
ezt a térképet használom idõnként ha olyan helyre akarok menni ahova nem küldött senki és nem tudom megkérdezni, nincs rajta minden barlang meg keresõ sincs benne, de tök jól néz ki
egyébként itt egy offline map, ezen mindent meg lehet találni csak beírod a nevét ez meg ugyanaz csak online. de inkább keresgéljetek a játékba szerintem sokat ront a hangulaton ez a gpsezés
off asszem ha végeztem a magyar morrowindel végigtolom az obliviont vámpírral? valaki próbálta már? on
Qwerty4: Andrano kripta vagy Balmora körül van, vagy Caldera fele, ha jól emlékszem. Azért meg csak ne jelölje már be azt, hogy mit csinálj. Gyerekek, ez egy RPG, nem kisvasút, hogy idemegyek-odamegyek aztán tovább.
TomDantes: Menj vissza aztán közöld az ürgével. Legfeljebb fizeted zsebbõl. Vagy a fene tudja.
Mr_No_Name: Nézd meg a végigjátszás mit ír. Ha nem segít és nagyon azt az utat akarod járni akkor meg tudom nézni.
envoka: Mint ahogy Qwerty4-nek is írtam: Nézz szét, járkálj, stb. stb. Vannak dolgok amiket nehéz megtalálni, de általában mindent könnyen megtalálsz, mert vagy az út mellett van, vagy csak arrafele tudsz könnyebben menni.
Ne gondoljátok azt, hgy ezt a játékot gyorsan végigviszitek, ha tényleg játsznai akartok. Ha csak a küldetéseket akarjátok megcsinálni, akkor hajrá.
OK. :)Én se találom ezt a rohadt kriptát, már 2 órája keresem.Nem lesz ez a játék egyhamar kijátszva az biztos...
Na és még egy kérdés, Dren ültetvényen vagyok, hogy lehet valami erõsebb kardot vagy valamit venni, szerezni? A jelenlegi az alap egyszerûen elhasználódik, nem jó semmire, csak az ökölharc marad és akkor fagy a játék.
A konkrét esetre nem tudom a választ mert a mágus céhel nem foglalkozom. Azt azért nemhiszem hogy semmi infót nem kaptál a helyet illetõleg. Általában amikor megkapod a küldetést, tedd fel az összes kérdést az illetõnek, ami a küldetéshez kapcsolódik. Nem kell mindjárt elrohanni. Meg kérdezösködj máshol is. Mellesleg szerintem is tényleg nehéz tájékozódni még akkor is ha az ember nagyjából tudja a célt. Én pl. már második napja keresem a tolvajok barlangját Caldera mellett. Elméletben tudom hogy északra, a hegyen túl van, mégsem találom. Elkeveredtem már a világ mittudomén milyen részére, azóta léptem 20 szintet, szereztem 3 Deadric fegyvert. Úgyhogy így sem jártam rosszul, de mégis bosszant a dolog.
Ért itt valaki a TES:CSben történõ küldigyártáshoz (emberek szövegeinek összekapcsolása a naplóval stb) vagy egyszerû dialógusíráshoz? Mert elakadtam egy Choice résznél és kb 6 órája nem jövök rá mit nem csináltam jól :S
Lenne egy kérdésem, Harcosok Céhe Vivec-i küldetések, negyedik feladat, pénzbehajtás. Nem az a kérdésem hogy hol van Mallapi mert az meg van, meg benne a halott. De ügye 2000 a tartozás, nála meg csak 500- volt, most ilyenkor mi van? A végigjátszás szerint fizethetem saját zsebbõl is a tartozást, de nekem nincs annyi pénzem.
Szóval, most ilyenkor mi van?
És az ilyesmikkel mit tudok kezdeni? Azt mondja a csaj a varázslók céhébe, hogy menjek el az Andrano családi kriptába. Na de az hol a rákba van?Térképen sehol sem jelöli.Világtérép is egy nulla. Egyszerûen nehéz eligazodni ebbe a játékba.Ráadásul az útjelzõk is nagyon bénák.
Kösz. Basszus, hogy nekem egy végigjátszás böngészése hogy nem jutott eszembe. Akkor kettõ is van ebbõl a cellából és én az alsó szinti üreges kéz celláiban kerestem.
Lehet, hogy fáklyát kell használni hozzá. Van benne egy-két iylen trükkös dolog, hogy fény nélkül nem látod. Nekem valamiért a helységek lettek sötétek és a saját készítésû modomban is sötétebbek a szobák. Remélem nem csesztem el semmit se és nem változtattam meg a fényerõket...
Megakadtam. Keresem a varázskockát Hospatnak, valahogy így hívják.Elmentem a helyszínre, ott tudom, hogy az üreges kéz cellái halyiségben kell legyen.De egyszerûen nem találom ott.Hova van elrejtve? :( Mindegyik dobozban megnéztem.
Pár éve mikor elõször játszottam volt egy zárnyito varázslatom. Most megint elõvettem, végigjártam egy rakat varázs-árust, de vhogy nem sikerül megtalálnom, aki sejti mire gondolok, az legyen szives beirni, hogy hol és kinél lehet megvenni. Köszi...
sztem nemnagyon számít a faj, a különleges képességek csak az elsõ pár szinten nyújtanak érdemleges elõnyt, az a +/- 10 tulajdonságpont 2-3 szint alatt bepótlódik, és a skillekkel is hamar fel lehet zárkózni. nekem az elsõ karim egy dai-katanát lóbáló medium armoros (asszem, de aztán az is lehet hogy heavy) khajiit volt, és vele játszottam legtöbbet, 65ös szint körülig nyomtam fel szal majdnem 100%os kari volt aztán volt nekem is egy lándzsás alkímiás gyíkom, meg egy boszorkányvadászféleség faelfem... az meg hogy mennyire karakterhû, háát, hallottunk már törpe druidáról is
most meg egy sima adventurer darkelfel nyomom, kis miszticizmus, meg átalakítás az ellenfélszívatás okán, ha meg közlejön lekardozom... de az alkímiát messzirõl kerülöm, mert ha egyszer elkezdem mûvelni nem bírom ki hogy ne használjam ki a trükkjét
mostanában énis legkinkább harcosokkal nyomulok (neverwinterII-t és a motb-t egy ork harcos-barbárral nyomtam végig. dual weapon, jobbkézbe egy fattyúkard, balkézbe egy törp harcifejsze, mindkettõ jól megenchantolva. iszanyat hanulatos szerintem), de a neverwinterI idején inkább druidákat/rangereket favorizáltam. shapshifter class nálam mindent üt, örök kedvenc sajnálom hogy a kettõbõl kihagyták. ezígy most egy kicsit off lett a végére
nana :)) Egy ork harcosnak egyszerû is a harc. Testfelépítésébõl adódóan sem lehet egy virga szablyavirtuóz...meg hülyén is nézne ki :DD Egy harcos az minden csatát maga vív meg, ez benne a nagyszerû szvsz. Mindig kiteszi magát a kockázatnak, és mindig belemegy a bajba...egy ork pedig ráadásul mindig a legnagyobb bajba, nem a második legnagyobba, hanem a legnagyobba :) Nem bonyolult harcost játszani, de sztem szimpatikus karaktertipus.
Szerintem ide is érvényes az örök szerepjátékos szabály, kezdõnek harcos a jó. Egyszerû, könnyû, élvezetes(bár kinek, mi), a játék elsajátítására ideális. Fõleg mivel szerintem egy elsõdlegesen mágiára épülõ karakterrel igen kicsi a sikerélmények elérésének esélye kezdõ szinten. Tolvajjal jobbak az esélyek, de annak meg stealth, ami meg alacsony szinten lófasz kategória, igaz kimaxolva, meg maga az istenkirályság.
Az oblivional szemben egyáltalán nem töltõdik vissza, ez tényleg lassabb, egyedül alvással tudod regenerálni. Na msot a recepthez egyrészt kell egy nagyon könnyen összeszedhetõ alapanyag, valami piros bogyós cserjének a levele, msot kapásból nem vágom a nevét. Kell még hozzá pottom egy adag daedra szív lütyinként, vagy akár a viharelemntálokból kinyerhetõ valami, asszem valamilyen só. Szóval elég macerás beszerezni a második felet. Életlütyi fronton jobb a helyzet, olyannyira, hogy a keleti parton igen gyakran egymás mellett nõnek a cuccosok, pontosabban a rizs, emg a marshmerrow, de használhatsz még vmilyen gyökeret is, nagy vastag növénybõl lehet kinyerni, vagy búzát is. De minél magasabb a képességed, annál több tulajdonságát ismered meg a hozzávalóknak.
(teszem hozzá végre egy olyan kérdés, amire látom értelmét válaszolni, a manalütyikkel Én is küszködttem, hogy honnan szüljek)
Qwerty4: Kasztot olyat választasz ami tetszik. Ha nem ismered a játékot akkor nézz szét a neten, olvass el pár ismertetõt, gondold végig, hogy varázsló akarsz-e lenni, vagy tolvaj, vagy harcos, vagy vegyesfelvágott. Az alap kasztok tartalmazzák mindet, de csinálhatsz te is magadnak külön kasztot. Nehézségi szintnél szerintem jó a közepes. Nem lesz túl nehéz a játék, de könnyû se.
bgabor: Na ja, de a specializáltnak is megvan a szépsége:) Pl. az általad említett ork közelharcos legyõzhetetlen közelrõl, de varázsló ellen már necces. Fõleg ha a tulajdonságaid nyomják le izomból.
Viszont filóztam pár páncél+varázslat kombón és azon gondolkodom, hogy mibe kerülne megcsinálni mondjuk egy Heavy Armor + Feather varázslatot. Már ha ez az. Mert ha jól emlékszem van olyan ami a súlyt csökkenti. Azért egy 50-90%-kal csökkentett súlyú heavy armor durva lenne. Ugyanez a nehezebb fegyverekre. Szinte az egész cuccos max lenne 15-20 kiló, ami már egy magasabb szintû varázslónak is dícséretes.
Modba meg olyanba gondolkodtam, hogy csinálni kellene egy szütyõt amibe annyit pakolhatsz és azt amennyit tudsz, a súlya viszont csekély lenne. Viszont véletlenszerûen tûnnének el belõle a cuccok:) (Másik dimenzióba került és elvitték/megsemmisült/stb. stb.)
Vagy lehetne pénzváltó papírokat is berakni ahelyett, hogy sok pénzt adunk a kereskedõnek vagy, hogy az árucsereberélési trükkel szórakoznánk a kereskednél. Adott címletû váltóért adott értékû árut cserélhetnénk be. Bár ez már túlbonyolítás lenne:)
Milyen kasztot érdemes választani? És milyen nehézségi szintet egy még kezdõ szerepjátékosnak (nekem)?
Szvsz sokkal élvezetesebb vegyes karakterrel játszani, mint specializáltal. A varázsló még csak csak, de például eszembe nem jutna egy ork közelharcost indítani. Túl egysíkú lenne a harc.
El tudná árulni valaki, mi az alkímíában a mana potion és a healing potion receptje?
Az oblivionnal ellentétben sajnos csigalassúsággal töltõdik vissza a mana, szóval szükségem lesz a potionokra.
Hello. Miért fagyhat le print screenelés közben a játék?Akkor is lefagy ha a Fraps mûködik mellette, akkor is ha nem. A játék fényképezését hogyan lehetne letiltani?Arra nem lenne szükség.
Van benne valami, de az én karakterem egy kalandozó (saját fejlesztés), szóval a harchoz ért leginkább. A Morrowindben leginkább azt kell(ene) megállni, hogy ne avatkozz bele azoknak a céheknek vagy házaknak az ügyébe akikhez nincs sok közöd. Igaz, a szerejáték célja az is, hogy ezeket kijátszd (ha lehet) egymás ellen, de itt nincs igazán ilyenrõl szó. Nem baj, hogy meg lehet csinálni szinte az összes küldetést, de szinte semmiféle következményt nem látok. Igazság szerint ez nem is baj, mert maga a játék kárpótol sokmindenért:)
Kíváncsi leszek a Tamriel Rebuild MOD-ra ha egyszer elkészül:)
Ez is egy megközelítése a dolognak. Szerintem a kaszthûen kijátszott karakter meg azért jó, mert ugyanazt a játékot több szemszögbõl is végig lehet játszani az elejétõl ismét. Ugyanazokat a feladatokat teljesen másképp kell megoldani egy mágussal, mint egy tolvajjal, vagy egy nehézpáncélos paladinnal. A TES jtékokban 10+ féle "kasztot" tudsz kijátszani és ha ba is tartod azt, hogy mindegyiket a neki megfelelõ fegyverzettel, képességekkel használod csak, ahány kaszt, annyi féle élmény még a Morrowind is, ami (lássuk be) meglehetsõen egyenes vonalú, ha a fõküldetéseket követjük. Ha még a fajok korlátait is figyelembe veszed és nem csinálsz tolvajt vagy varázslót egy orkból, vagy nehézpáncélos harcost egy khajjitból, még szebb lesz a dolog...
Nem tudom te hogy vagy vele, de én régebben is szerettem a vegyes karaktereket. Pont amiatt, hogy majdnem mindenhez ért egy kicsit. Igaz, egyikbõl se ért fel arra a szintre mint a specializált karakterek, de sokszor hasznát lehet venni a többi tudásának. Plusz szeritnem földhözragadtabb, emberibb egy ilyen karakter.
A másik meg az, hogy számítógépes játékoknál normális fejlõdési rendszert nagyon nehéz kialakítani és nem is mindig sikerül. Vagy úgy tudják elérni a fejlesztõk, hogy meghatározott pontszámot tudsz csak elkölteni (Deus Ex) vagy választás elé állítanak és aszerint tudsz fejlõdni (Gothic). A Morrowind lehetõséget nyújt arra, hogy belekóstolj mindenbe, akár egy karakterrel is, de szerintem ezt nem olyan könnyû megcsinálni. Igaz, hogy a harcosom fõképességei és másodlagos képességei majdnem a maxon vannak, de ez meg mindig okés a karakter fejlõdési irányát nézve. Szeretném ezzel a karakterrel kipróbálni, hogy milyen lenne varázsolni, de szerintem nem igazán lesz egyszerû, pont amiatt, hogy azok a nem jelentõs képességek között vannak.
Mindenki abban a stílusban játszik, ahogy neki szórakoztató. Mivel nem asztalnál, többekkel együtt teszi, így rajta kívül senkit sem érint, ha nem "igazzy szerepjátékos" stílben teszi. én sem kedvelem a Vérpistikéket, és pont ezért kissé neheztelek a TES 3. és 4. részére, hogy lehetõvé teszi a "vegyes karakter" kijátszását, de láthatóan ez kell a számítógépes játékosoknak, hát legyen ilyen lehetõség is. Aki meg egy-egy jól meghatározott karaktert akar kijátszani, legföljebb nem használja ki azokat a lehetõségeket, ami nem illik a kasztjához, fajához. kicsit fegyelmezettebb, összeszedetteb stílust igényel és van, akit ez szórakoztat, akkor is, ha így többször veszít mint nyer...
Nem volt semmi baja, de én egy tipust szeretek játszani, ez az elsõ meg dunmer volt aki ellõtt pár tûzlabdát majd kardozott, meg íjászkodott, és két lélegzetvétel között pedig kevert pár lütyit, amit azokból a házakból szerzett, ahol a tulaj csak rádkiabál, hogy tolvaj. Végigvinni, meg azért nem vittem végig, mert a szûkös angoltudásomból azt se nagyon vágtam, hogy van külön fõküldi. A harcosok céhe könnyû volt, mert a kill az elsõ szavak között volt amiket megtanultam. Bár ez inkább szomorú. Mondjuk ha nagyon õszinte akarok lenni, akkor a két elsõ szó amit megtanultam az ogre, és a knight volt, de az még warcraft2, az meg nagyon off. De hogy témánál maradjunk Én most egy argoniannal tolom, közepes és unarmored stilusban, lándzsával, lopakodással, alkimkiával, és a kiegészítõ mágiákkal. Hát, hagy ne mondjam, nem egy oylan megtáp istenalak, mint az elõzõ karim, de jó szórakozás kijátszani.
Én szóltam be neki, de már sajnálom szegényt, megbánta, elsirattuk, kalap-kabát, béke :)
hát én pl ennél is tapasztalatlanabbul álltam neki anno Morrozni 2002ben, s a kezdõfaluból kijutás is kihívás volt, egyrészt akkor láttam elõször ilyesféle összetettebb rpgt, meg angol tudásom is szerenyebb volt ugyebár. S még sem tettem félre a játékot, valamilyen formában képes volt megfogni.
Lehet h lazadio is hasonlóan kezdõ, s szeretne játszani, s csak megkérdezett vmi eget rengetõt, itt a fórumon. Személyeskedõ reagálásod, mindjárt az elsõ mondatban valóban nem volt szép dolog.
Most nem célom egy off vita felszínen tartása, csak arra szeretnék rávilágítani, h mindenki kezdte vhol.
Na és mi volt a baja a "félrefejlesztett öszvér kari"-dnak hogy nem tudtad vele végigvinni a játékot? Egy rpg-t én nem szeressek oktatásból végigvinni, tehát az én karim is vegyesfelvágott lesz :)
WTF? Õszintén tegye föl a kezét, aki nem azzal kezd el egy játékot, hogy megnézi az inventoryban az irányítást, uram bocsá szeméylre szabja azt. Vagy ezek ilyen beteges perverziók? Tudom, hogy mindenki utálni fog mostmár, mert itt teszem az agyam, de azért erõteljes romlást érzek a színvonalban. Van valakinek olyan kérdése amire még könnyebb megtalálni a választ?
Sziasztok! Én ma kezdtem el a játékot és az lenne a kérdésem hogy hogyan lehet azt megcsinálni hogy lássam a karakteremet ne csak a kardját(ha egyáltalán lehet).
Jah - tényleg így van. Tudomásul vettem, hogy ezzel így kell játszani. Ettõl független, nekem marad a véleményem :), és nem szeretném, ha félreértene aki olvassa a hsz-em, ettõl még szeretek vele játszani. Többet nem fogom elõ hozni, - igérem :)...
Hát nemtudom, én akkor kezdtem el játszani, amikor még a nyelvet sem értettem, ennek ellenére öszehoztam, egy igen félrefejlesztett öszvér karit, amit mégis 30 valahányas szintig húztam és végigvitte a harcoscéhet. Tudott az mindent varázsolni, kardozni, alkimia megatápságra is hamar ráébredt. Asszem a negyedik karakteremmel akadtam el és kezdtem az interneten keresgélni, na akkor találtam meg a morrohq, isten áldassa a nevüket, de gyakorlatilag csak végigjátszások miatt kellett, meg a modok miatt volt jó. (reklám helye==> de tényleg istentelen jó oldal, minden fönnt van, és a legtutibb, hogy amikro én küldtem be tippet, azt is kitették: ) ) Szerintem pont az alapok az egyértelmüek, és utána jönnek be az apró nüanszok. De akkor megkövetem magam, lehet hogy magyarul nehezebb elkezdeni.