Valaki használja a játékot ezzel az Overhaul 3 + magyarítás komboval? Ha igen kérem segítsen már.
Ott tartok, hogy ezek megvoltak
1. Morrowind, Tribunal, Bloodmoon telepítése 2. A Bloodmoon 1.6.1820-as patch telepítése 3. A Morrowind Overhaul 3 feltelepítése, majd a Morrowind.exe átmásolása biztos helyre
Ezek jönnének:
4. A Morrowind magyarítás telepítése, de a vizuális segédletek nélkül (Ez melyik és hol találom?) 5. A magyarításhoz igazított fájlok felülírása a Data Files mappában (Mik ezek a fájlok van milliárd az oldalon a plugin résznél...?) 6. A Morrowind.exe visszamásolása (Ezt kivételesen tudom majd )
Szerintetek melyik a legjobb mod, ami felújitja a játékot? pl a Rebirth vagy az Overhaul ?
https://www.youtube.com/watch?v=TWY1qwDixu4
https://www.youtube.com/watch?v=7A9SdpWvd9A
De igen, persze hogy nullázódtak, de azóta kétszer végigcsináltam az összeset. A játékot is nyolc éve kb. ötödször játszom, de a templom küldetések valahogy kimaradtak eddig, éppen ezért gondoltam hogy akkor majd most. :) Nekifutok még egyszer, bár van egy-kettő ami kicsit unalmas. Ghost Gate, Rejtélyes csatorna... Egyébként kösz.
Csak tipp, de nem lehet, hogy elkezdted a zarándoklatot, kicsaptak, nullázódtak a teljesített zarándoklatok, és meg kell azokat ismételni? A TES játékok egyébként érzékenyen reagálhatnak a renitenskedő főhősre, voltak példák a céhből kirúgás utáni bugokra. Ki kell próbálni, elmenni egy olyan oltárhoz, amelyik a küldetésnapló szerint még nincs teljesítve, és letesztelni frissül-e a napló az áldozás után. Ez egy hosszú küldetés, be kell járni az egész térképet, és a játék sem mai darab, a küldetésnapló sokszor nehezen áttekinthető, ha egy oltár kimaradt, az is elég ahhoz, hogy a pap ne álljon veled szóba.
Üdv A közönség segítségét szeretném kérni. Valaki csinálta a Templom küldetéseket? Végigtoltam a Hét jótett küldetéssort, harmadszor mert az elsőnél kicsaptak, most újra elkezdtem mert hiába megyek vissza, a figura a Balmora-i templomban közli hogy ha végig csináltam a zarándok utat akkor jöjjek vissza feladatokért. Egyébként a naplóban is csak egy-kettőnek van nyoma, pedig mindenhol elfogadta az oltár az ajándékot és kiírta a játék hogy "Új beírás került a naplóba" Valaki?
Windows-on ezt a hibát az okozta, ha be volt dugva egy joystick vagy gamepad és nem azzal használtad.
Kezdtem egy full mage karit, drain skill + alchemy exploittal már túlvagyok a lvl 44-en, gondoltam hogy átugrom az izzasztó skillezést, így lassan készen állok Solstheimre.
nem autorun, mintha az AW egyszerre lenyomnád és úgy menne magától a karakter.
na mindegy. azért túl lehet élni, linux gamingnek betudom
settings - autorun - beállitod vmi nehezen megnyomható billentyűre, pl caps lock, vagy megjegyzed hogy aktiválod / inaktiválod ahogy szükséged van rá
én sose használtam
jó, nyomom a fő küldetésszálat viszont van egy nagyon idegesítő bugom (linuxon tolom emuval)
néha mintha beragadna az iránygomb és magától menne. semmi más nem segít csak ha mentek, sóhajtok és újraindítom a játékot. ez olyan 10-20 percenként előjön, nagyon illúzióromboló.
valakinek volt már hasonló?
Én nagyon bírtam azt a kieget.Építhetsz saját falut is.Bár elég sok macerával jár,de lesz saját falud,benne saját házad.És úgy építed fel ahogy neked tetszik.Egy üzletet is fel lehet húzni,csak majd jól válassz mi legyen az.
GoG.com-on most vettem meg a GOTY editiont, jöhet ismét a játék:) Jó 6-7 éve játszottam vele utoljára, Wood Elf Tolvajként bóklásztam az alapjátékban. Most a cél hogy a Bloodmoon kiegészítőt meglássam. Előtte érdemes kijátszani az alapjáték fő sztoriját legalább? Vagy mehetek egyből az északi szigetre?
Ha van akinek megy és működik az Overhaul 3 magyarítással együtt kérem ossz már meg velünk hogyan mit kell felrakni,mert nem igazán akar menni :(
Steam-es Morrowind 3 Goty van meg nekem pl. De ha ezzel nem lenne jó ,akkor a warez megoldást leírása is jöhet mindegy csak menjen! Előre is köszönjük! Utoljára szerkesztette: hunbalee, 2015.03.13. 11:39:19
Van ez a csapat a tamriel rebuilt és megjelentettek egy videot pár hónapja. Egész morrowind tartományt fel akarják vinni ugye. Nagyon jó kis oldaluk van ahol egy lelkes kis csapat dolgozik ezen egy public beta támogatói körrel. Ez most az Ash swampról készült.
Ma volt kis idõm rá és feltettem, varázslatosan szép. Nagyon komoly munka. Milyen verziót használsz goldot vagy steames? Nagyon komoly cucc ez. Rengeteg minden van benne mire végigment nekem is egy óra volt, rengeteg extra van ehhez.
Valakinek már sikerül felraknia a Morrowind Overhaul 3.0-t? Egyszer rávettem magam, hogy kipróbáljam, másfél órát telepítgettem, és nem bírtam rávenni, hogy elinduljon. Pedig nem lehetett mit elrontani rajta, mert szinte az egész autómatikus és nem állítottam át semmit...
De rég volt már. Sajna emlékezetbõl írom, infoim már lehet hiányosak, de probálok segiteni:
vagy elkaptál egy fertõzést, ez esetben templomban kell imátkozni egy oltárnál, és kigyógyulsz. Vagy undead-ekkel harcoltál és azok elõszeretettel csökkentik az erõdet. Utobbinál restore atribute strength tipusu vsrazslatot kell szerezni, ez visszaállitja az adott tulajdonságot. Vivec templomban mindent vissza lehet állitani...
Ha valami betegséget kaptál el azt úgy emlékszem, h az aktiv spellek között látszik is
Sziasztok. Nekem egy olyan problémám lenne, hogy eddig több, mint 420 egység súlyt elbírtam cipelni, de ez az érték folyamatosan csökken. Az erõnlét-helyreállító italok is csak ideiglenesen segítenek. Van erre valami megoldás, hogy vissza lehessen állítani lehetõleg konzolparancs turkálás nélkül?
csak tippelni tudok, de a morrowindnél nincs olyan hogy unofficial official peccs ? az obliban a gyári peccske nem oldottak meg minden ilyen jellegú bugot, de az unofficial gyári peccs peccse igen
Hello lenne egy problémám a morrowindben a zarándok útja küldiben,felkerestem az összes oltárt és adakoztam is náluk de mikor visszamentem tribunalba de drin(aki a küldit adta)nem tekinti teljesnek a missziót és a napló szerint is befelyezetlen,ez azért is fura mert a végigjátszásokban azt írták nem kell az összeset oltárt fekeresni de én megtettem,mégsem húzza ki a naplóból a játék.Mi lehet a gond?
Erõ, ügyesség, gyorsaság, állóképesség, mozgékonyság, intelligencia, akaraterõ - ezek nem skillek, hanem tulajdonságok, amelyeket a hozzájuk tartozó skillek használatával lehet növelni a szintlépéskor kiosztott pontokkal. Szintlépéskor három tulajdonságra lehet pontot adni, melynek mértéke a a fejlesztett skillektõl, képességektõl függ. A kiegészító képességek növekedése nem gyorsítja a szintképést, de a szétosztható tulajdonságpontokra kihat. A karakterlapon meg tudod nézni, hogy a képességekhez melyik tulajdonság tartozik, pl. az intelligencia az alkímia, idézés, bûvölés, zárnyitás képességek használatával erõsíthetõ, növelhetõ a szintlépéskor. Az intelligenciához tartozó 10 képesség növekedés érhet 5 pontnyi intelligencia növelést. 3x5 pontot csak a kiegészítõ képességek segítségével lehet elérni (matematika)
Balmorában a Keleti örtoronyban a szekrény tetején van egy üvegkard, de a közelében egy õr is posztol - a kard ellopható (ügyeskedj). Balmora, mágus céh: csináld a khajiit küldetésit, s amikor a hamis lélekkõ becsempészését kéri, használd ki a lehetõséget, s szedj össze minden értékes cuccot az asztalról. Menj Calderába (gyalogolatsz, de egyszerûbb a mágus teleportot használni). A calderai máguscéhben a toronyban találsz egy komplet mester szintû alkímiai cókmókot, vedd fel azokat. Keresd meg a koboldot a városban (Ghorak udvarház), majdnem mindent hajlandó megvenni, ráadásul teljes áron, s 5000 aranya van, ami 24 óránként újra termelõdik nála. Nézz körül a Ghorak udvarházban, a kobold fölötti emeleten látsz néhány ládát, mellette egy orkot. Az a láda érdekes, amin egy kalapács van: egy teljes ork páncélszetet találsz benne. Elveheted, az ork legyáváz, de nincs következménye (amíg le nem buksz valamivel, mert a páncéldarabok lopottaknak számítanak) Kell egy ház, ahol lepakolhatod a fölös cuccokat (kezdõ faluban pl. akhajiit háza, miután megölted) A mester készlettel elég értékes lötyiket tudsz alkímiázni, eladhatod a Kreepernél, az aranyakat elsõsorban trénelésre érdemes költeni.
Szintlépeshez az elsõdleges, és a másodlagos skilleket kell növelni, összesen 10 értékkel... Mivel a trénelés nincs korlátozva így a szintlépés nem jelenthet problémát, de érdemes kezdetben az attribute szorzókra is figyelni (pl harcosnál az erõ-kitartás-mozgékonyság).
A jó cuccokon az acél vértet, bárdot stb-t érted? (most nem a mágikusan megbütykölt fegyverekre értem) Van egy gyûrûm, 8000-ret ér, úgy találtam. Meg mellette rengeteg cuccot. De ilyen über jó cuccokat annyira nem.
Mindenki felé a kérdés: Hogy lehet szinteket lépkedni? Mit kell ahhoz csinálni. Azt mondta az ipse, hogy majd jöjjek vissza a következõ feladatért, ha fejlõdtem egy kicsit és zárójelben ott van, hogy 3. vagy magasabb szint. Kb 7-8 órát játszottam már vele és még mindig csak 1. szintû vagyok, 4/10-en áll (azt hiszem) a fejlõdés.. Mondom, nagyon nem vágom még ezeket a játékokat. Ezektõl függetlenül, rettentõ mód tetszik, csak tényleg vannak elég nagy hiányosságaim.
Elsõ nekifutásból vannak nehézségek a játékban, de vannak olyan lehetõségek, amelyek kihasználhatók, de nem kötelezõ élni vele - fejlõdhetsz játszva (lassan), vagy trénerek segítségével gyorsan, de néhány órát elég unalmasan, pénzszerzéssel eltöltve. Vannak fix helyeken elrejtett erõs fegyverek, páncélok, csak tudni kell hol keresd. Pénzt szerezni könnyen lehet, aztán irány valamelyik tréner... itt is csak azt kell tudni milyen módon lehet aranyat szerezni, és hol találhatóak a mesterek, akik fizetség ellenében maxra tornáznak egy-egy képességet.
Annyi, mint 10 perc alatt megenni szaz hotdogot :) Semmi a vilagon, de ha van melletted 2-3 ember, aki szinten probalkozik ilyennel, akar verseny is lehet belole. A speedrunok pedig errol szolnak, nem az "elmenyrol", hanem egy eszement rohanas a vegeig.
Ha arra a videora gondolsz, amelyre en (bar kutya regen volt mar), ott nem valami skill exploitot hasznal ki az urge, es valik szinte sebezhetetlenne - es igy csinalja a speedrunt? Az azert nem mervado :)
Azért voltam némileg bizonytalan, mert emlékeimbõl rémlett, hogy voltak olyan pontok, ahol kezdõként semmi módon nem tudtam továbbmenni, míg késõbb némi nehézséggel, vagy ha még késõbb, akkor viszonylag könnyen átjutottam. Ha valahol legyõzhetetlen vagy megkerülhetetlen ellenfélbe akadtam, abból lehetett sejteni, hogy rossz irányba megyek éppen. Ennek némileg ellentmond az a video, amiben a delikvens pár perc alatt befejezi a fõküldetést.
Meg van már. És bocs mindenkitõl, aki még jár fel ide, nem akarok ilyen szájbarágós lenni, csak tényleg nagyon kezdõ vagyok még.... Vámpírrá a karakter is tud válni (és, ha igen, akkor hogy), vagy csak rizsa volt, hogy feldobja egy kicsit a mondatot :D
Ez az üres kéz terem (vagy micsoda) véletlenül nem pont ott van, ahol át kell ugrani? :DDDDDDDDDDDDDDD
Pont, hogy nem fejlodnek veled, fix, aranylag szoros hatarok koze szoritott szintje van minden ellenfelnek. Ez valtozott meg az Oblivionban (mai napig csukalanak a fejlesztok az ottani szintkovetos rendszer miatt), majd csinaltak egy koztes megoldast, es azt kapta a Skyrim.
Kösz a gyors választ. Erre voltam kíváncsi. Lehetek olyan, aki mindenkit megver, megtámad, kifoszt stb. vagy éppen csak tengõdök jobbra-balra és gyûjtöm a pénzt. Bármerre tudom vinni a karaktert. Ilyen játék kell nekem :D
Az Eldesr Scrolls széria ún "Sandbox" stílusú játék, ahol ajtad áll, hogy miként haladsz elõre. Bármelyik feladatsorba belevághatsz bármikor és bármelyiket abba is hagyhatod bármikor, majd késõbb, ha magasabb szintû leszel, ismét felveszed ha akarod. Vagy nem. Megteheted, hogy végigviszed a õ vonalat néhány óra alatt, meg azt is, hogy kitalálsz magadnak egy karaktert, aki csak él a világban, nem törõdik azzal, hogy a játékfejlesztõk rá bízták a világ legnagyobb gondjának megoldását. Így is sokszáz órát lehet bele tenni, fõleg ha modokat is használsz. Igazából azért is mindegy, hogy követed-e a fõ sztori feladatait, vagy hanyagolod, mert a világban jövõ menõ lények, de fõleg az ellenfeleid veled együtt fejlõdnek (itt most egy pillanatra elbizonytalanodtam, mert a Morrowind elég régen volt, de az utódaiban biztosan így van) egy szintig. Azaz mindegy, mikor fogsz bele egy feladatba, az abban eléd kerülõ ellenfelek nagyjából az aktuális szintednek megfelelõen lesznek erõsek. Ha mégse, akkor hagyd annyiba a dolgot és térj rá vissza késõbb, amikor már te is erõsebb leszel. Ha valami nem megy, ne erõltesd, hanem hagyd késõbbre.
Most kezdtem el játszani vele, ez az elsõ ilyen jellegû játékom. Nagyon tetszik eddig, igaz, nagyon az elején tartok. Nem nagyon vágom még a játék fortélyait, de eddig bejön. Kérdés: Merre kezdjen az ember, mert még az alapokat sem vágom. Értve itt azt, hogy mennyire legyek a magam ura, vagy csináljam mindig a "feladatokat" (harcosok klubjába való belépés, másoknak szívesség - most megyek a kockáért -, stb..)
emlékeim szerint vmi mod. a köhögés és a mondóka alap, de ahhoz sztem nem kellene felugrania párbeszédablaknak
Találkozott valaki olyan buggal, h az npc-k folyamatosan leszólítják? "Köhögnek" egyet, és 5-15 másodpercenként megjelenik a párbeszéd ablak. Ez alapból is van a játékban, vagy vmelyik mod okozza?
Üdv! Ha valaki nem ismerné, annak ajánlom kipróbálásra az Aralon: Sword and Shadow nevû játékot. A fenti játékot készítõ cégnek van még egy ígéretesnek tûnõ játéka a Ravensword: Shadowlands, de ezt még nem próbáltam. Mind2 elérhetõ Androidon és ha jól láttam IOSen is.
Hát a mester trainer-re rá kell varázsolni egy Charm varázslatot és fel kell tornázni a disposition-t 80-100-ra és utána már nem támad meg. Persze ha nem tudja az ember hogy melyik npc az, akkor tényleg nehéz.
De igazából nincs is rá szükség, mert Mournhold-ban veszel egy akármilyen Fortify Skill varázslatot, elmész egy Spellmaker-hez és csináltatsz egy "6-8-szor 'Fortify Enchant 100 on Self for 1 sec' " varázslatot és ezzel szinte minden Enchantolás sikerülni fog. Persze kb. olyan level 30 alatt nem érdemes ezt használni, mert akkor unlamas lesz a játék, de a kiegészítõkhöz már kellenek az erõsebb cuccok.
Enthanttal a legnagyobb gond, hogy nehéz fejleszteni. Adapept szintig nincs semmi baj, de utána nem nagyon lehet trénereket találni, a meter tréner meg jó eséllyel megtámad, ha a közelébe érsz, s lehet azt sem tudod kit vertél le önvédelembõl.
Kösz erre voltam kíváncsi.
Az inventory-ban fogd meg a töltött soul gem-edet és rakd rá a karakteredre.
Jah kösz de nekem is megvan ugyan ez meg a teljes végigjátszás.(ami egyébként piszok jó lett.) De engem csak az érdekel kitõl tudom ezt megtanulni mert nem tudom elkezdeni én magam a bûvölést.
Tehát ezt * Varázslat - csak olyan tipusú és fajtájú varázslattal/hatással tudjuk felturbózni a tárgyainkat, amelyek ismerünk, korábban megtanultunk már (scroll nem elég). a menüpontot megelõzõ dologra vagyok kíváncsi hogy ki tud ilyen varázslatot tanítani.
Sajnos a Morrowind HQ anyagait nem volt még idõ visszarakni az elderscrolls.hu-ra, de igyekszem. Addig is copypaste jelleggel itt a 10-12 evvel ezelott irodott ismerteto nyers szovege, remelem segit picit.
Enchant ismertetõ v1.1
Mi is az az enchant? Mi kell az enchanthoz? Enchant tipusok Manuális enchant Megfizetett enchant Enchantolás folyamata Lélekkõ gyártása Pár lény adata Enchant a számok tükrében (by Mythos) Tippek - Általánosságban - Enchant hõsöknek (by David)
Mi is az az enchant? Az enchantolás folyamata nem más, mint tárgyak mágikus erovel való felruházása. Ezt vagy magunk csináljuk a saját Enchant skillünkre alapozva, vagy fizetünk érte, és egy-egy erre képes NPCnél megrendeljük. Elso lehetoség olcsóbb, viszont megvan rá az esély hogy nem sikerül a folyamat. A második módszer 100%osan sikerül mindig, viszont komolyabb enchant dolgok esetén elég magas árat kérnek. Az enchantolni képes emberek túlnyomórészt a Mágus Céh alkalmazottai, így a helyi székházakban keressük oket.
Mi kell az enchanthoz?
* Soulgem, benne egy lény lelkével - Lélekkobe zárt lény lelkének minosége alapjaiban meghatározza az enchantolás minoségét, mennyiségét. Minél "jobb" egy lélek, annál többet ér, és annál többre képes. * Tárgy - Egy tárgy, amelyet mágikussá akarunk tenni. * Varázslat - csak olyan tipusú és fajtájú varázslattal/hatással tudjuk felturbózni a tárgyainkat, amelyek ismerünk, korábban megtanultunk már (scroll nem elég).
Enchant tipusok:
* Cast when strike - Ha eltaláljuk az ellenfelet, akkor hat a mágia. Általában fegyverbe szokták rakni. Ha nem találjuk el, akkor nincs hatás. A hatás hozzáadódik az adott fegyver alap jellemzoihöz, és plussz sebzést okozhatnak, vagy akkor hathat egy varázslat (soultrap) ha eltaláljuk az ellenfelet.
* Cast when used - Ez a fajta effekt csak tárolva van az adott tárgyban, és mindaddig nem aktivizálódik, amig "parancsot" nem adunk rá. Ez pedig úgy múködik mint egy varázslat ellövése. Válasszuk ki a hatások/spellek közül azt, amelyet a tárgy birtokol, majd használjuk mint egy hétköznapi varázslatot. Elonye hogy nem kerül manába, és mindig sikerül, viszont ha elfogy a tárgyból fel kell tölteni.
* Cast on touch - A hatás akkor aktivizálódik, amikor a karakter megérinti az ellenfelet. A távolságot lehet szabályozni, de a támadó és a célpont elég közel van egymáshoz. Ez benne a rizikó. Kiválasztása és aktivizilása ugyanúgy történik mint eddig. Elonye hogy a legolcsóbb mindközül.
* Cast on target - A varázslatot a megadott célpontra lohetjük, a meghatározott távolságról. Igy akár a levegoben lebegve is bombázhatunk bárkit, aki nem képes utánunk repülni. Drága az elkészítése.
* Constant effekt - A hatás, amelyet constansként egy tárgyba teszünk, állandóan hat, ha az adott tárgyat viseljük! Igy mondjuk egy Levitate constant effektént egy gyuruben azt eredményezheti, hogy amig a gyurut viseljük, repülünk/lebegünk a föld felett.
Manuális enchant Ha magunk csináljuk a dolgot, akkor két fontos dolgot tudni kell. A végeredmény két dologtól függ igazán, az ENCHANT skillünktol és az INTELLIGENCIA attribútumunktól. A skilltol függ, hogy egy-egy tárgyba hány darab charge-t tudunk rakni. Ez a charge nem más, mint "töltet" magyarul. Például: egy jobb kardba akarunk plussz mágikus sebzést tenni, pl tuzet, méghozzá "cast when strike(ha eltaláljuk akkor hat)" effekttel. Ha kicsi a skillünk, akkor lehet hogy csak 8-10 töltet kerül bele. Ez azt jelenti, hogy 8-10 használat után a kardból "eltunik" a mágikus plussz, és leredukálódik az eredeti karddá, mindaddig amig fel nem töltjük. De hát mennyivel jobb egy 100-120as töltet vagy mégtöbb! Ez igaz akár egy gyurure is, minél kevesebbet kell tölteni, annál jobb. Intelligenciától a sikeresség függ, tehát minél nagyobb az int, annál biztosabb hogy sikerül a muvelet.
Megfizetett enchant A Mágus Céh helyi klubjai tele vannak olyan emberekkel, akik jó pénzért képesek enchantolni. Ezek mindig 100%osan sikerülnek, és csak a tárgyunk és lelkünk minoségétol, nomeg a pénzünk mennyiségétol függ az egész.
Enchantolás folyamata: Eloször is ki kell választanunk hogy melyik tárgyat akarjuk mágikussá tenni. Ha ez megvan, akkor ki kell választanunk azt lélekkövet, amelynek "erejét" mágiává akarjuk alakítani. Ha a kettot párosítjuk, akkor azonnal láthatjuk milyen effekteket tehetünk bele(when strikes, when used stb.) Constat effekteket csak 80.000es soulgemekkel lehet (például a Golden Saint). A folyamatban szereplo kifejezések:
* Enchantment: x/y (eddig felhasznált ench. mennyiség/maximálisan a tárgyba beleféro mennnyiség) X: tárgyban eddig elhelyezett enchant pontjaink. Ez függ a varázslat(ok)tól amelyeket kiválasztottunk, annak fajtájától, hatótávolságától, stb.. Y: A maximálisan felhasználható enchant mennyiség. Ez függ a tárgy minoségétol, és a lélekko+lélek minoségétol. * Cast Cost: akárhányszor használjuk/aktiváljuk a mágiát a tárgyban, a castcost értékével csökken a még felhasználható töltetmennyiség száma. Magyarul, ha van egy 100/100as teletöltött kardunk, és a "fire damage" tulajdonság CastCost értéke 10, akkor az elso sikereres használat után már csak 90felhasználható pontunk marad a 100ból. Ergo 10szer tudjuk használni, majd utána fel kell töltenünk. * Charge: a tárgyba beleteheto maximális enchant mennyiség. * Soul: Itt tudjuk kiválasztani a lélekköveket, melyekben ott figyel a legyilkolt szörny * Item: a tárgy, amelyet fel akarunk turbózni. * Magic Effekt: Az általunk ismert varázslatok, amelyeket fel tudunk használni. * Cast When used/Cast on Target, Constant...stb : hogyan aktivizálódjon a varázslat, távolságból, érintésre, stb-t tudjuk itt beállitani. * Price: az ára, ha csináltatjuk egy NPCnél * Name: nevezzük el a dolgot
Lélekkõ gyártása Lélekkövet sokfelé találhatunk, még ittott vehetünk is. Partszéli barlangok ládáiban, hordóiban nagyobb számban fordulnak elo, mint városokban. A soulgemeknek több fajtája van. Ezek mind más nagyságúak, más más lények lelkét képesek tárolni. Egy kisebb lény lelke belefér minden további nélkül egy nagyobb lélekkobe, de egy nagyobb lény lelke már nem fér bele egy kicsibe. Így vigyázzunk mit mire használunk el. A kövek fajtái:
Petty soul gem (legkisebb) Lesser soul gem Common soul gem Greater soul gem Grand soul gem (legnagyobb)
Ezek után már csak fel kell tölteni oket. Ehhez szükségün lesz SOULTRAP nevu varázslatra. Lehet memorizált spell, scroll vagy akár enchantolt hatás is. A lényeg, hogy nézzük meg a soultrap meddig hat a varázslás után. MOndjuk hasson 30sec-ig. Akkor kezdjünk el harcolni valakivel, majd amikor úgy érezzük, hogy 30 másodpercen belül le tudjuk verni, varázsoljunk egy soultrapot. Ha meghal a varázslat idotartama alatt az ellenfél, akkor a lelke a legkisebb kobe vándorol, amelybe belefér. Persze ha van nálunk megfelelo. Enchantként "when strike" 5sec hatással Soultrap azt eredményezheti, hogy ha leütünk a karddal bárkit, legkésobb 5mp mulva már miénk is a lelke.
Pár lény adata (a teljesség igénye nélkül)
Neve - maximális enchant szám - ideális lélekko tipus Ancestral Ghost - 100 - Common Clannfear - 100 - Common Daedroth - 195 - Grand Dremora - 100 - Greater Flame Atronach - 105 - Common Golden Saint - 400 - Grand Guar - 20 - Lesser Kwama Forager - 15 - Petty Bonewalker - 75 - Common Nix Hound - 10 - Petty Ogrim Titan - 70 - Common Rat - 10 - Petty Scamp - 100 - Common Skeleton - 20 - Petty Slaughterfish - 10 - Petty Winged Twilight - 300 - Grand
Tehát egy patkányt (RAT) ha el akarunk csípni, akkor egy petty soul gem tökéletesen elég neki. Ha ebbol akarunk enchantolni, akkor az csak 10 pontot ér, ami nem sokmindenre elég.
Enchant a számok tükrében, by Mythos
Némi adat a Felruházás képzettség használatához.
Tovább elemeztem az értékeket és a következõktõl függ a tárgy sikeres felruházása:
Enchant + Intelligence / 10 - ( ER - College ) * 15 > ER
Persze a képletbe valamelyest beleszámít a Luck értéke is, de nagyon csekély mértékben. Látszik azonban, hogy igen komolyan illik fejleszteni az Iskolát is, melynek a varázslatát a tárgyhoz láncoljuk. Azoknak akik még fiatalok és nem értik a képletet, íme egy példa. Malaustar 80-as Intelligence és 60-as Enchant értékkel bír és szeretne egy gyógyító gyûrût, mely a sebein kívül a mérgezést is gyógyítja majd rajta. A Restoration értéke mindössze 35-ös, lévén boszorkánymester. A gyûrûbe foglalt mágia 45 pontnyi értéket foglal. Így nézne ki a képlet:
Mint látjuk Malaustar nem fogja elkészíteni ezt a tárgyat, hacsak nem csökkenti annak erejét addig, amíg nem éri el a megfelõ értéket mely esetében 35-37 ER között található. Természetesen a Luck értéke közbeszólhat, s a minimális 5% esélye még meglehet a sikerre, de ez sok lélekkõbe kerülhet.
Jó számolgatást és felruházást. :)
Tippek:
Általánosságban:
* ha elfogy egy enchantolt tárgyunk töltete, aludjunk egy keveset és lassan feltöltodik magától is. * Tárgyakat gyorsabban fel tudunk tölteni "lelkes lélekkövekkel" is. Ekkor no az enchant skillünk is, és az esetleges kisebb köveinknek is hasznát vesszük. * A lélekkövek gyártása, és eladása jó üzlet, még a legkisebb szörny lelke is többszáz aranyat ér. * Ha Golden Saintot látunk, akkor vigyázzunk, ne hibázzuk el a lelkét, kevés van belolük, és mindenkinek jól jön a konstant effekt. * Ha saját maguink akarunk enchantolni, akkor nem árt ha megiszunk elotte pár INTelligencia növelo löttyöt.
Általában mindenki constant effecktes cuccokat akar szerezni ez eléggé nehéz dolog, de ha megvannak a kellékek, akkor csak már rajtunk áll a dolog. A costant effeckhez 2 dolog kell: Grand Soul Gem+ Golden Saint Soul. Mindkettõ nagyon ritka, de gyárthatjuk ezeket futószalagon is.
* Grand Soul Gem: ehez Azura''s Star a megoldás, a küldetést Azura Shrinennál kapjuk. Állandóan újra termelõdik, nem fog megsemmisülni soha. * Golden Saint Soul: idézés vagy a tekercs: calderai Mage''s Guildban az enchanternél mindig van 1 fölös darab. Keressünk egy elhagyatott helyet, a Golden Saintra varázsoljuk rá a Soul Trappot - figyeljünk valamikor levarázsolja magáról! - és verjük le. Így korlátlan mennyiségû GS lélek áll majd a rendelkezésünkre. * Constant effect: - nehéz alkotni, csináltatni drága >10000 - alacsony hatás, de örök
Saját (ajánlott) tárgyak:
* Ruhákba(60) - ez a legjobb, mert magas az enchament szintjük (minél drágább annál jobb): Restore fatigue 6-18 vagy 12. * Kard (daedric longsword): fire(shock, frost) damege 65-80, 1-145. (csak egy város lakosságát írtottam ki vele eddig) enchament: 18 * Amulet,ring (120): - restore health 1-8, 4. vagy egyéb.
Aha ok kösz, de én magam hogy tudok bûvölni? Illetve azt kinél lehet tanulni?
El lehet adni bármit, csak trükkösen...
Ha van pl 5.000-re a kereskedõnek, akkor Venni kell 45.000 ért tárgyskat, és máris lesz elég pénze, hogy megvegye 50.000 ért a tiedet... Majd vársz pár órát, és ismét lesz 5.000 pénze, vagyis el tudod adni a felvásárolt kacatok egy részét. Utóbbit megcsinálod még nyolcszor, és el is adtad...
daedrikus cuccok közül csak a legolcsóbbakat lehet eladni(pl:kés) és ezeket is csak 2 vagy 3 kereskedõnél, bûvölni te magad is tudsz a kérdés inkább az hogy mennyi idõt akarsz rá szánni a bûvölés képesség fejlesztésére. :-DDD
Lenne egy kérdésem.Hogyan tudok bûbájt tanulni vagy kitõl hogy saját magam bûvöljek,pl:fegyvert. Tudom hogy mi kell hozzá meg mi a fontos meg hogyan van de bûbáj varázslat tanulást egy varázslócéhes embernél se tudtam. Illetve el tudok valakinél adni daedrikus fegyvereket meg efféléket?Mert 50000,120000 stb aranya senkinek se volt eddig.
Morroblivion már a videókon is borzalmasan néz ki. Olyan mintha virtuálisan megerõszakolták volna a morrowindet :D.
Morroblivion, vagy Morrovind Overhaul: az itt a kérdés???
Van olyan, aki mindkettõt próbálta?
Hát ez a Tamriel Rebuilt csak a videókon nézett ki jól. Az új helyszínek túl közel vannak a szigethez, néhány 40pts jump spellel át lehet ugrani rá és ahogy elnézem ez is olyan mod, ami kb soha nem lesz befejezve.
Én csak a lore friendly modokat szeretem és az olyanokat amik nem nagyon változtatnak a játékon, csak hozzáadnak pluszba. Pl. az ilyen "szerintemezjobbváros" modoktól kikészülök, a legtöbb annyira hülyén néz ki, meg az ilyen rakjunk be plusz szörnyeket, amik amúgy egyáltalán nem illenek bele a játék világába.
Amúgy a morrowind overhaulban benne van a morrowind code patch amiben rengeteg játékmenettel kapcsolatos dolgot be lehet állítani. Lista róla. Amiket linkeltél abból is nagyon sok minden benne van az overhaulban.
hát rengeteg apró dologgal lehet javítani a játékélményt az eredetihez képest. felsorolni is nehéz lenne. a nexuson vagy a planet elderen is csak nagyvonalakban vannak a katetóriák, de azért aki játszott már a morroval, az oblival vagy most a skyrimmal, érti hogy kb. mirõl van szó.
én azt hiszem, ha nekikezdek megint elõtte leválogatom az ilyen modokat, az oblinál van saját kategorizált gyûjteményem, külün karaktertípusra is válogatva más kell egy tolvaj, varázsló vagy harcosnak, de van egy csomó közös. de hangulatilag már a loopoknál vagy töltõképernyõknél vagy a guinál is lehet különbség hogy milyen kasztú, vagy éppen jó vagy rossz beállítottságú karit szeretnénk.
ebbõl vagy úgy 10 GB, zenébõl is bõven 5 GB felett járok, más játékokból is külön leválogatva pl : heroes sorozat idevágó legjobbjai, severance bod, enclave stb.
skyrim topicba csak javasolok modokat, azzal még nem volt idõm játszani, de majd 1x... azért mertem azt feltételezni, hogy esetleg van már vki, vagy tud vki olyanról, vagy legalább hallott olyat hogy lenne valahol a neten ilyen overhaul csomag, mert mennyivel sokkalkurvául 1xûbb lenne azt telepíteni és játszani vele, mint napokig játék helyett kukázni modokat, mert a morro tele van hibákkal, fõleg a mai elvárásokat figyelembe véve, de mindenre van mod, csak jobb lenne inkább csak simán játszani vele...
én annak a híve vagyok, hogy a sánta ne induljon az olimpián futószámokban, a süketbõl ne legyen zeneszerzõ, a vak pedig ne menjen a hadseregbe felderítõnek....
bár mindegyikre van példa, nem igazán ideális. na ezért nem ÉN csinálok egy ilyen ovarhault...