igen, ezt már nem is említettem nehogy nagyon kötözkösõnek tûnjek. és ez a médium/heavy páncél különválasztás is igen erõltetett.egyszerûbb lett volna ha van unarmored/dodge ami ügyesség+gyorsaság alapú, akkor a light ami szõr/bõr meg a sisak és a kesztyû/alkarvédõ csizma/lábszárvédõ nem számít bele a páncélképzettségbe-osztályba csak a testvért(ami takarhatja ugye a combokat vállat és a felkart is)mert azok nem akadályoznak a mozgásban csak súly.páldául én a barbáromat úgy tudnám leginkább felöltöztetni hogy egy bõrpáncél és fém sisak, fém alkar és lábszárvédõ.nagyon rámentek az összerakható darabokra és azok gyûjtögetésére,de ez inkább már hátrány mint elõny.nem értem a vállpáncélt minek elkülöníteni a mell/hátvértttõl,illetve a felkarpáncél is a mellvért része lehetne.a combot pedig mondjuk a mellvértrõl lelógó láncing vagy sodrony takarhatná bizonyos páncéloknál, itt ez is minden esetben külön van. na jó, amõgy nagyon szépre meg van csinálva, mindegy ez már ilyen. talán az oblivionba nem erõltetik feleslegesen
OFF
Én nem tudok, mert nem úgy nyomtam végig (egy kis idõbe beletelt elsõnek nem is sikerült Janna krdjának igazi erejével gyakni az ellent aztán jobban szét néztem...), de tényleg vissza lehet menni. De ha jól sejtem az a rúna hiányzik amekyik azon a pályán van ahol a tüzet meg a vizet kell kotyvasztani. Ha nem írd le melyik(ek, és megpróbálom felidézni.
ON
A páncélos dologban engem az zavar, hogy mehéz vértben is simán tudsz úszni...
végigjátszást(magyar nyelvût) tudsz hozzá? mert én vagy kétszer eljutottam a végéig, de mindig hiányzott a kard egy darabja, és így nem tudtam kinyírni a fõvarázslót.vagy nem õ a végsõ ellenfél? mert olvastam a topicjában hogy állítólag utólag is vissza lehet menni az egyes darabokért ami hiányzik, de azt már nem írták le hogy hogyan, nekem meg nem sikerült
egyébként egyszerûen meg lehetne oldani hogy ne lehessen pénzért félistent csinálni. ha már alapban nem írták bele a játékban, valaki írhatna egy modot, hogy minden 1 skillpont növekeség után lehet tréningeltetni 1 pontnyit(mondjuk 30 pontszám felett, mert van amit nem is lehet fejleszteni ha túl alacsony, mert nem tudja elsütni a varázslatot vagy kotyvasztani vmit)és a primary skillt lehetne 100-ig, a secondaryt 75-ig az összes többit 50-ig felvinni. így máris számítana ki milyen alaptulajdonságokkal kezd, késõbb is csak abból lesz igazán erõs. amit óriási hülyeségnek tartok a játékban az, hogy a különbözõ páncélokhoz külön képzettség kell. teljesen élettõl elrugaszkodott, irreális, és csak azért tették bele hogy még több képzettség legyen.úgy lenne logikus hogy ha vki erõs, akkor tud nehéz páncélban mozogni és harcolni, aki gyenge meg azért nem veszi fel mert hamar kifárad vagy el sem bírja.
Akkor ti szeretni fogjátok a Dungeon Lords-ot szerintem :)
A Blade of Darknesst szerintem túl késõn néztem meg (1 éve kb.).. és elborzasztott a grafikája, de gondolom anno jó volt :)
DB
A Blade of Darkness az egyik kedvenc játékom!!! Nem egyszer végigjátszottam, az amazon volt a kedvencem.
Hát, mindenki magának érzi :) bennem természetes ösztön a fajfenntartás, sikerült is megtalálni a megfelelõ génállományt (menyasszony státuszban jelenleg), úgyhogy már csak egy kis idõ kérdése :)
Nade ON: nem tud valaki olyan modokat, amik Ultima teljes konverziók TESCS-sel, és már esetleg kész/játszható stádiumban vannak? A neten egy rakás projektet találtam, de letölthetõ verziók sehol sincsenek.:(
off
mindig igazat írok (30 és 1/3 a kor), csak épp egyelõre nem látom értelmét hogy bevállaljak minimum 19 év rabszolgaságot. van akinek való, nekem egyelõre nem (persze fordulhat a kocka).
olyan helyen dolgozom ahova sok kismama jár (gyerekestül), és az ablakom elõtt rohangálnak az óvodások. elnézegetem õket, aranyosak meg minden, de ha gyerekkel akarok idétlenkedni van elég a családban is (ld az alábbi aranyköpést). saját csak arra kellene hogy ne vesszen ez a vérvonal, de ez az évek múlásával egyre kevésbé tûnik fontosnak...
sorry az offért, volt már elég (itt is 8), abba is fejezem ezzel.
on
Enclave = csodálatos graf., remek zenék és atmoszféra
Summoner = fordulatos, meglepetésekkel teli történet, ennek is remek a hangulata ha beleéli magát az ember
igen, én is nemrég megint végigjátszottam és az enclace topicban megint agyondícsértem.nagyon jó játék, fantasztikus grafikával.a blade of darknesst kár hogy nem adják ki újra kis átdolgozás után.mert annak csak a harci irányítása volt kissé nehézkes,maga a játék feledhetetlen, iszonyat überbrutál dark fantasy
Köze sincs az RPGkhez de kihagyhatatlan darab, mai szinten is kiválló grafika csodálatosan optimalizált motorral, maga a hangulat egyedül elvihetné a hátán. A Starbreeze-tõl eddig csak igényes játékot láttam és az Enclave sztem alapmû.
Kár hogy nem volt annyira a köztudatban, alig hallottak róla idehaza mint az Outcast-ról vagy a Summonerrõl pedig azok is sokban rávernek a "sztárolt" gamákra :(
Igen, ugy ertettem a 4/5 karaktert, hogy azok szerepebe bujva, nem egy adott szereplot csak es kizarolag, tarskent a tobbit. Mivel a csapatok folyamatosan valtoztak - de legalabbis valtoztak - igy ez nekem nem tetszett. De ez minimalis kis bosszankodas, maga a jatekelmeny es a szabadsag karpotolt ezert. A "sakkszeru" csata pedig nagyonjo volt, emlexem ra.
Volt benne viszont valami bosszanto bug, asszem a pihenes kapcsan, ez valahogy maig megmaradt. Nemtudom mar mi, de tudom hogy idegesitett nagyon anno... ;]
GYEREK?
ne is emlegesd, görcsbe rándul a gyomrom. ahhoz még öregednem (ööö... érnem 8) kell 20 évet. olyat nem lehet hogy az ember kapásból 12éveset csinál? annak már esze is van...
eredetileg feleséggel volt, de klasszikus:
a gyerek olyan mint a zsiráf - tetszik, tetszik, de azért otthonra nem kéne...
Ne is mondd. Szerencsés ember vagyok, hogy a legtöbb C64-es nagy RPG-t végignyomhattam (Bard's Tale 3, Krynn sorozat stb.), és PC-n is számos nagy klasszikus "megvolt"... ma már tényleg csak a legeslegjobbakra marad egy kis idõm :(( Kb. a Baldur's Gate volt az elsõ, amivel szinte már egyáltalán nem tudtam játszani :( öregszik az ember, na. Mi lesz, ha jön a gyerek is? :)
szégyen, mennyi minden kimaradt...
hiába, ahogy tágult a látókör (azok az átkozott fpsek és rtsek 8), úgy maradt 1re kevesebb és kevesebb idõ rpgre és kalandra - pedig c64en gyakorlatilag csak ilyennel játszottam + pirates!.
eladó morrowindet megveszek 1500-2000 ft között aki eladja írjon a [email protected] címre
Most olvasom, neked megvan a Return to Krondor??? Vazz épp most szenvedek vele edonkey-val, hogy végre lejöjjön... mázlista!
DB
Na, pár pici korrekció :)
Mindig 3 karakterrel mehetsz, de ezek változnak, összesen 6-an vannak.
A sztori "fõmágusa" pedig Raymond E. Feist - a Midkemia világ megteremtõje. Szerintem sok tekintetben igencsak megközelíti Tolkien papát, ma már 15-20 regényt írt ebben az univerzumban. Sajnos nem mindegyik egyformán jó, de az elsõ regények (A Mágus:tanítvány és a Mágus: mester, illetve az Ezüsttövis stb.) igazi, kihagyhatatlan klasszikusok, mindenkinek ezerrel ajánlom! Sajnos kapni nem lehet õket, ezért antikvárokban érdemes sasolni. Tényleg zseniálisak! Én elõbb játszottam a BaK-kal, és utána olvastam a könyveket :) marha érdekes volt utólag megismerni az egész világot - Pugot kisgyerekként, majd tanuló mágusként viszontlátni.
Olvassátok el, na! :)
És asszem egy korábbi nagy sikerû fantasy könyv az alapja a játéknak, és talán egyike azon kevés feldolgozásnak ami sikerült... De ez csak egy halvány emlék, korán sem biztos.
Uh, szánom bánom hogy nem jutott eszembe. A ládanyitási módszere nagyon tetszett, ha nem volt meg a kulcsszó, akkor 4/5 darabos kombináció felett nem nyitottad ki akkor sem ha ott õszültél meg ;] Ott tényleg azt csináltál amit akartál, oda mentél ahova akartál. És, a boltok zárva voltak este, ott kellett dekkolnod a partyval hogy reggel nyissanak... ;] Alváshoz kellett kaja, még ha spoiled is volt - max megmérgezted magad ;] - stb. Nagyon jó volt, mai napig egyik kedvencem.
Egyetlen dolog nem tetszett, hogy a történet miatt nem egy, hanem egyszerre 4-5 karaktert irányítottál, így picit nehezebb volt azonosulni a szereppel. De ezt leszámítva nagyon jó volt. Megvan a második része is, a Return to Krondor, de azt sosem próbáltam még ki. Minden követ megmozgattam hogy beszerezzem, aztán ezzel a vadászattal valahogy ki is húnyt a tûz. De most hogy belegondolok, ideje lenne...
Köszi - én is ilyesmire emlékeztem halaványan... állítólag klassz játék, azok a svéd srácok csinálták, akik késõbb a Riddicket is összehegesztették... ez már magában jó jel. Ha lesz egy kis idõm, megszerzem :)
Jah értem. Mondjuk nem pont a fantasy a kulcsszó, hiszem a Deus Ex és System Shock-ok nem kimondottan illenek rá :) leginkább pont olyan játékok vannak rajta, amik nekem is tetszenek. A közös nevezõ talán a karakterfejldõdõs-interaktív-nemlináris kalandozás lehet?
DB
De igen az, pont ezért írtam mert ez a lista elég lazán kezeli az RPG fogalmát (szinte minden belefér aminek köze van a középkoros-varázsolós játékokhoz)
Az az Enclave nem hack'n'slash? Ha minden idõk legjobb 100 rpg-je közt lenne, ÉN tuti ismerném :)))
Nyilván nem játszottam mind a 100-zzal, de nagyjából mindent ismerem - az Enclave-t nem.
Minden idõk legjobb RPG-i.... a NWN nem is olyan rossz, az 53. helyével
Na de ki lehet az elsõ? :))
DB
Vazz tényleg lehet skillt fejleszteni a gyakorlással a WIZ7-ben, már össze is téptem a ruháimat :)) de lett ennek a tévedésnek elõnye! Sikerült a Wiz7-et is mûködésre bírnom DosBox alatt!!! YEEEEEEAHHAAAA :))
DB
Beeeeeng! Nem nyert :(
A Wiz7-ben nem emlékszem, hogy a skilleket használattal is lehetett volna fejleszteni - de nem esküdnék meg rá... lehetett? :)
Mindamellett a sztorija hosszú ugyan, de nem olyan nagyon izgalmas szvsz.
Amire én gondoltam, az nem _ennyire_ régi... ja és a zenéje is zseniális.
Egy ideje ráadásul freeware, szóval aki még nem játszott vele....
Na, megvan már? :)
Van még egy közel tökéletes játék, ahol a skilljeid használat után fejlõdnek, illetve vannak "mini-questekben" skill-fejlesztési lehetõségek, de egyeseket lehet könyvbõl, illetve gyakorlási eszközökkel fejlõdni.
Emellett ez egy óriási szabadságot adó RPG, ami csatákban körökre osztott, de amúgy FPS és szabadon kalandozhatsz benne. Rengeteg cucc, mágiák, NPC-k, titkos küldik - valamint a világ összes játéka közül (szvsz) talán a legeslegjobb sztorival rendelkezik.
Mindemelett több, mint 10 éves játék!!!
Na, ki tudja a megfejtést? :))
DB
Ez is csak rajtad múlik ,hogy rontja e vagy sem ha a többi 100as színtû képességed önerõbõl érted el akkor szerintem teljesen tönkre teszi az egészet ha a többinél is traineltél akkor tök mindegy. Ahogy Fred is írta ez nem bug. Rakhatnál bólogatót és az benne a szép ,hogy ez mûködne is az pedig a még szebb ,hogy senki nem kényszerít arra ,hogy ezt tedd.
Pont az a jó ,hogy itt szinte minden a játékoson múlik.
Volt olyan karakterem akinek a trainelésénél még arra is figyeltem ,hogy mindig megkapja a 3x5ös szorzót volt olyan is aki egyetlen szintet sem tanult trainernél ,de még olyat is csináltam aki saját magát tanítgatta látszólag értelmetlen varázslatokkal.
Ugyanígy volt olyan karakterem aki számára minden kedves tárgyat ellopott és volt olyan is aki hozzá nem nyúlt semmihez ami nem az övé.
Ugyanígy azt sem értem amikor valaki letölt egy MODot és megemlíti ,hogy ez meg az milyen jó benne ,de amaz meg milyen kár ,hogy belekerült ,akkor amazt mér veszi meg mér használja ki hiszen senki sem mondta ,hogy kötelezõ.
Az szerintem is elég zsír. Abból fejlõdsz, amit használsz. És nem 1 perc felnyomni a statokat.
Csakhogy a játék túlvan két kiegen, túlvan kazalnyi peccsen, szerinted az ilyen "durva bugok" amelyeket csítnek neveznek errefelé, nem tûntek volna már el, ha valóban azok lennének. Egyetlen egy dolgon múlik az egész: a játékoson. Õ dönt, hogy játszik. A motor ezer és egy féle képen engedi a játékost kibontakozni, akár egyszerûen, akár bonyolultan, akár kalandozva, akár tömeggyilkosként. Mindent felvásárló boltos egy mágusjárathoz közel, újratermelõdõ pénzzel, és 30 kattintás után szerezhetõ 100.000 arannyal? Senki sem mondta hogy üzletelni kell vele, valszínû ezért is maradt benn hegyesfülû barátunk a játékban az évek alatt, mert a Bethesdánál is úgy voltak, hogy döntse el a játékos mit csinál. Nomeg tegyük hozzá, hogy ezek a "csítek" más - nem ennyire morrowind fan - játékosnak sokat segítenek, hogy egyes szituáció után ne törölje le élbõl, és/vagy ne keltse rossz hírét ismerõsei körében a gammának. Egyszómintszáz, megint más a hétköznapi játékos hozzáállása a dolgokhoz, és megint más a "hárdkórgémer" felfogása. Mindkettõ típus elõtt ott a lehetõség, és mindkét típus meg fogja venni (megvette) a játékot. Márpedig a végsõ cél ez, a pénz - illetve az eladhatóság. (Erre jó példa az Oblivion kapcsán megjelent interjúk, és az ott bevezetésre kerülõ featurek - minijátékok, fast travel, stb - magyarázata...) ;]
Azért sztem nem rontja az élményt, ha maijdnem mindenem 100on van rogueként, kiv speechcraft, mercantile meg axe (2 fegyver skill is elég, 3 már sok), és azokat trainerrel tuningolom...
Ellenben ha a játékban van 1 lehetõség, ami igazából már-már bug szintû (igazán lehetne benne 1 megtett út számoló), és azt kihasználjuk az etikailag csít...
akár rakhatnénk 1 bólogatót a Q-ra, hogy sokat ugrizzon...
Tudtommal ez az én ötletem volt.
Elõször is ha az athleteics nincs beválasztva akkor egyet se ,ha bevan akkor pedig pontosan annyit amennyi szintet lépet az adott képességbõl.
Szerintem ha speedre kap 5x szorzót és másra semmit az hátrány nem pedig elõny.
(ennél még a „természetes” fejlõdéssel is jobban jár a játékos).
Csíttel kapcsban : Mivel ez a játékban benne levõ lehetõség „kihasználása”(nincs szükség se TESre se konzolra) így ez bizony nem csít. Ugyanígy nem csít ha elmész trainnelni csak rombolja a játékélményt. Szintén nem csít ha elmész a Creeperhez és ott töltesz egy teljes hónapot ,hogy eladj egy nyamvadt kardot. De ha a Creepernek adsz 100k goldot az bizony csít.
Egyébként a Morroban is az alacsonyabb skillek fejlõdnek gyorsabban és minél magasabb a szkilled annál lassabban jön a következõ, pontosan nem emlékszem a képletre és mondjuk nem is annyira érezhetõ mint más gamékban de azért ott van. A seyda neenes rákgyilkolászás meg exploit, ennyi erõvel már a konzolba is be lehetne írni a szintlépést :P
Ráadásul hiába találsz be szinte minden ütéssel, ha nincs jobb felszerelésed (és a startfaluban nem is lesz) akkor már Balmora felé félúton szét fognak szedni a szörnyik mert a magasabb szinted miatt már eleve táposabb genyák ugranak a nyakadba.
Szerintem a Morro már alapból az egyik legjobb játék de a modok hozzák ki belõle a lényeget igazán, nálam ol. fenntvan egy olyan amelyik nem szintlépésnél adja az endurancera alapozva az életet hanem a mindenkori statokból (endurance, agility, strenght stb.) számolja ki hogy pillanatnyilag mennyi a HP és maximálja 200-ban szóval mindig akad olyan helyzet hogy menekülök ezerrel :D
ja, amúgy én kb 2 évvel a megjelenés után kezdtem el játszani vele (duron600/ voodoo3->axp2000+/gef3), akkor már különösebb gond nem volt (némi mermory leak). a külcsín meg sohase hatott meg egy játékban, az én szememnek mw ma is szép (igaz, a blood2 és a nolf is, szóval az én készülékemben van a hiba 8).
akkor hidd el nekem 8).
idõvel a fejlõdés booorzaaasztóóóaaaan laaaassúúúúú... 1ébként gyanús, hogy tán pont ezért pakolták bele a trénereket.
eddig nekem a Dungeon Siege fejlõdés rendszere tetszet, egyszerû, de ésszerû volt
Ismerek 1 helyet, ahol a használat után fejlõdést remekül kidolgozták, ugyan nem videójáték formájában, hanem levelezõs mmorpgként...nem kéne reklámoznom, de ez a Beholder, és nagyon profin nyomják...
bizony nem , de lehet. ezért kiforrottabb egyenlõre az xp alapú rendszer. úgy szerzel xp-*t hogy leõrejutsz a játékban, legfeljebb ua ponthoz érve ha vki jobban csinálta mint a többiek vagy több mellékküldit vállalt el, akkor magasabb szinten lesz néhánnyal meg jobb cuccok. itt azt kellen megvalósítani, hogy bizonyos képességek használata bizonyos szint fölött már csak bizonyos helyzetekben nõ. ez így bonyolultul hangzik, de vmi ilyesmire gondoltam: ha magas a kardforgató képesség, akkor gyenge szörny ellen nem fejlõdne tovább. viszont ua karakter mondjuk ekezdi az íjászokodást vagy a lándzsa gyakorlását, akkor az még alacsony szintû lények ellen is feljõdik, hiszen abban még szinte képzetlen és van mit gyakorolni.stb
1-et? 10et!
De ilyet normálsi játékos nem tesz...
1. Speedre kap 5ös szorzót, más tulajdonságokra 1est
2. Ez bizony csít, aki képes felfogni, hogy miért rpg a rpg, az iylet nem tesz...
ja, meg vki olyasmi tanácsot adott régebben, hogy álljunk be egy házba a sarokba, kapcsoljuk be a futást és az auto runt, majd nyugodtam menjünk vacsizni és alukálni, utána reggelre fejlõdtünk egy szintet
igen,csak pénzt kérdése. nem cáfolom amit mondasz, mert mint említettem még csak belekóstolgattam a játékba,mert az ilyen-olyan szépítõ modok és egyebek hogy megjelentek hozzá már nincs kedvem csak azokkal együtt játszani, de úgy meg nem fut tisztességesen. azért érdekes milyen gyarló az ember(legalábbis és) mikor kijött a játék még tele volt hibákkal, de elsõsorban rosszul teljesített az engine-je és szaggatottt,meg még akkor gyengébb gépem volt.úgyhogy hanyagoltam. aztán mikor már megjelent hozzá a bloodmoon, egy csomót fejlesztettek a sebességen és a játékmeneten is, nem fagyogatott már mint korábban, a gépem is erõsebb lett, viszont pl a betterbodiest már nem bírja el, és miután azt láttam már nincs kedvem szögletes karakterekkel mászkálni.nemsokára megint fejlesztek a gépen és veszek hozzá egy nagy tv-t is, és azon fogom elkezdeni ezzel a remek játékkal a játékot,minden nehezítõ és realista modot meg egyebeket felrakva(19" és a moncsim de tesómnál kipróbáltuk a nagytévéjén, és sokkal szebb úgy)sajnos maximalista vagyok.
egyébként azt hiszem 10-ik szintig jutottam el a játékban, és nem tapasztaltam hogy kevésbé feljõdne az alap szörnyek püfölésével, fõleg hogy az egyik modban le volt írva hogy hányszor kell használni egy bizonyos képességet hogy az egy ponttal növekedjen, attól függõen hogy primary vagy secondary, és ezen úgy változtatott hogy növelte az egy ponthoz szükséges használati mennyiséget.de ha te másképp tudod légyszi írd le, illetve link
ööö ez így van morrowindben: ha kicsit is felfejlõdtél adott tulajdonságból és patkányírtással akarsz továbbfejlõdni készíts hideg élelmet, katétert, és mondj fel a munkahelyeden mert idegtépõen lassú 8). az eredmény uaz mint az xps rendszerben: fejlett karival gyenge ellenfelekkel hadakozva gyakorlatilag nem fejlõdsz. de ez igaz varázsolgatásra és az összes többi képességre is.
"seyda neeni rákokat püfölve" épp ezért csak az elején fejlõdsz tisztességesen és ott pont azok a szándékolt ellenfelek.
nwnben és a többi, kasztokat/osztályokat szigorúan vevõ rendszernél az a jó (és egyben rossz), hogy választott karaktered (faj, osztály) függvényében terelget fejlõdés közben. ez azt jelenti hogy megmarad a karakter specialistának, egyedinek (ami jó), viszont nyilván beszûkülnek a lehetõségek (ami rossz). kinek mi tetszik...
én nagy hibának még mindig inkább a trainer rszrt tartom, bennem legalábbis nem volt meg az önkontroll hogy ne taníttassam ki magam mindenbõl 8).
nekem is tetszik ez a rendszrer, bár tegyük hozzá a nwn-é is nagyon jó, mert ott meg valószínûleg azt kattintja be az ember amit használ(t) vagy szeretne használni, bár a lehetõség adott másra is.a morrowind rendszerében az viszont rossz, hogy mondjuk ha vki napokig csak a seyda neen-i rákokat, halakat és egyéb jelentéktelen ellenfeleket püföli, akkor is ua fejlõdik mintha kalandokban, kemény ellenfeleken edzõdne.ez viszont óriási hiba.az xp-s rendszernek ott van nagy elõnye, hogy tervezhetõek a helyszíneken az ellenfelek, folyamatos kihívást jelent a játék, és könnyedén bele lehet írni hogy bizonyos szint elérése után az ellenfelek mennyi xp-érjenek.magas szintû karakternek vagy nagyon sok xp kell a szintlépéshez amihez vagy egymillió goblint, patkány stb vág le vagy erõs, sok xp-s szörnyeket.mondjuk a morroba is beletehetnék hogy bizonyos szint után a gyenge szörnyekkel való csata már nem fejleszti a tulajdonságokat, és meg is lenne oldva
Rage of mages mindkét része is ezért tetszett, ott is az fejlõdött amit használtál. Végül is olyan, mint a morro, csak 2D-ben. A különbség az, h. ott sokkal könnyebb elhalálozni, durvák az ellenfelek, de kalandozótársakat is találhattál, valamint bérelni is lehetett fel akár 20-30 fõs kis sereget is, ha vmelyik küldi túl nehéznek bizonyult.
De már nem egy mai játék. Mindenesetre én jól elvoltam vele.
ebben nyilván igazad van (na annyira azért nem nyilván, lecsekkolom majd 8), de azt azért beláthatnád - mert valójában ez lett volna a mondanivaló -, hogy valósághûbb az, hogy azok a tulajdonságok fejlõdnek amelyeket használsz, és nem akármi amit eszedbe jut bekattintani szintlépéskor...
Gondolom, leírás alapján nem túl szórakoztató... könyvet pl. hányat olvastál el a játékban?
DB
Hogy lehet többször nekitugaszkodni ennek a játéknak?
1x végigvittem, és a mellékküldikbõl is sokat toltam, és így marha unalmas...szerintem...bárcsak el tudnám felejteni, hogy újrakezdhessem...
Elsõ karakterekkel el fogja menteni. Késõbb a sokadikkal már felállít az ember szabályokat magának, élvezetesebbé téve a játékot: nincs load csak ha "fagyi" van, vállaljuk a börtönt és a lebukást, nincsenek mastertrainerek, nincs ugrabugra közlekedés, DemonForce és társai nehezítõ modok, stbstbstb... Embere válogatja, de akit megfogott a világ, az egy idõ után kipróbálja "hardcore" stílusban is...
Hát, morrowindben is indíthatsz thief karit, akkor azzal is lopni kell, de azért egy zsebtolvajlás v. manor kirámolás elõtt elmenteni, hát... szerintem elveszi a jól sikerült lopás örömét :)
láttátok már a vámpíros barlagos diszkós videókat? beszarok, behugyozok,miket kihoznak a morroból!hát lehet nem várok új vidkari,proci memóriavásárlással!!!!!!!!nem bírom ki hogy ne játsszak vele full maxon modokkal
tudod a bányának a helyét, vagy a nevét esetleg a környéket,
[sokat akar a szarka, oszt nincs is pénze]
Tegnap 2,5 óra után 7-ez találtam, de már nincs ötletem.