Koszonom a segitseget, de ezzel tisztaban vagyok. 6 ora a keleti parton, es 9 ora a tuloldalon az elteres(utobbi nem fix, arra meg nem jartam). Eddig minden reggel 8 ora elott frissitettek (pontosan nemtom mikor, de ekkor neztem meg mindig, es frissitettem en is a HQn a "visszaszomlast"), de most mar 11 is elmult, es meg mindig 3...
sztem egyértelmû: minden téren fejlõdést kell várni, hisz ha vmi über akkor is jobb kell ... :-D
a sztoriban a minõség maradjon meg, de még változatosabb legyen,többféle befejezéssel. Némiképp fejlesztett harcrendszer, meg AI.
nekem speciel a tájjal az égvilágon semmi bajom nem volt, csak a karakterekhez töltöttem szépítõ modokat meg a nõi ruhákhoz :-)
Kulon kellene venni, hogy a kovetkezo generacios TES kapcsan ki miben szamit nagy fejlodest.
Mert hogy oszinte legyen, nekem tokeletes igy is - a szepseg modokkal. Igy nekem speciel arral enne szuksegem, hoyg a vilag jobban legyen aktivalva, az AI-n es egyes scripteken javitani, atdolgozni. Legalabb olyan reszletes es szerteagazo interaktiv sztorija legyen mint a 3nak volt - cehek, nagyhazak, szervezetek, "fokvesztek", stb. Abszolute nem erdekel, hogy a mostani motorral menne, csak ha leulok ele, akkor elvarazsoljon ugy a vilag, ahogy azt megtette par eve.
De ma beszelgettem egy ismerossel, aki szinten nagy mw fan, de nala az elsodleges szempont az, hogy a bethesda grafikailag megalkossa az ismetelt tokeletes szerepjatekot. (grafika teren) Kerdeztem tole hogy miert? Nem inkabb a sztori a fontos, es a jo AI, stb. (nem lathato elem)? Erre jott a valasz, de, fontos, de ezt barki meg tudja csinalni egy nagyobb mod kereten belul, es meg is tettek joparan - lasd TotalKonverziok, SoD, Memod, stb. - ez nem eleg egy TES4hez, max egy ujabb kiegeszitohoz.
Belegondoltam, es elultette a bogarat a fulembe ;] Meg tartom magam ahhoz, hogy inkabb sztori+AI+egyeb scriptrendszer fejlesztes a fontos, de...de.......
sztem a grafikája mostanra elérte a kor mércéjéhez mérten a tökéletességet. amikor megjelent, nem volt ilyen erõs gépem, ráadásul az alap morro nagyon szarul volt optimalizálva, beszaggatott nagyon. most a bloodmoonra javítottak rajta, egy kicsit erõsebb géppel az alapjáték tökéletesen megy 1024* és max látótávolság, de mára kijöttek hozzá a BB mod és társai(pl ami nagyon belassít még az ajtónyitás zártöréssel) és így már ehhez kevés a gépem.nem véletlenül voltak a megjelenéskor olyan csúnyán szögletesek a figurák, mert a legtöbb akkori gép még azt sem bírta el, és tudták hogy népszerû játék lesz és egy csomó saját fejlesztésû plugint fognak hozzá otthon írni ügyes emberek. az ötleteket és az elemeket átvéve meg most kiadják a maguk új játékát, ami gondolom hiper-szuper lesz, az eddigi tapasztalatokat belezsúfolva
ezen amúgy elgondolkoztam egyik nap, és megtaláltam a hibát a grafikus javító modokban: nincs csúnya ember, mindenki arckozmetikum plakátról pattant ki :-9
meg öreg se sok van ...ráncos.
de lehet csak én nem vagyok tájékozott :-)
nem mintha ronda nõi karival játszanék egyáltalán :-)
Poligonnovekedest a teljes testre ertettem, lasd BB 1-2. A Rhedd fele fejek minimalis valtoztatasokat kaptak, es egy teljesen uj texture kollekciot.
Es ebbol jon az amit en irtam, illetve en igy latom:
"Ha pedig alapban megemelt poligonszamokkal jott volna ki a jatek, mindezt jobb texturakkal"
Mert ha csinalnak egy atdolgozott, gyonyoru es marmar emberinek tuno arcokat, akkor a testtel is kell valamit kezdeni. Mert vagy mindketto, vagy egyiksem. A BB fele testeket pedig nem hiszem hogy meg lehetne oldani hasonlo "csokkentett" p.szamokkal, mint a fejeket. De cafoljatok meg adatokkal, mert ez csak egy gondolat, nem ismerem a szamokat. Meggyozheto vagyok ;]
Na, annak idején, amikor megjelent a Morrowind, igen csak jó volt az a grafika. Az idõ teltével meg szép lassan elavult. Ugyanez lesz a helyzetz a köv résszel is.
Hat mai szemmel lehet, de nekem speciel igencsak leesett az allam amikor eloszor jatszottam vele. Az teny, hogy nem vittek tulzasba a dolgot, de ezt karpotolja a "vilag". Nomeg szerintem ez is kozrejatszott tobbek kozott, hogy az editort hozzacsaptak. Tudtak a sracok, ha a jatek megfogja az embert, akkor elobb-utobb a modderek nekiesnek es "felturbozzak". Es meg is lett ;]
Ha pedig alapban megemelt poligonszamokkal jott volna ki a jatek, mindezt jobb texturakkal, akkor lehet hogy az a minimum konfig amit megadtak anno, nem lett volna eleg. (habar igy sem lett eleg)
Sajna ez a tendencia nem látszódott a MW fejein. Kimondottan gyengék és bénák az alap fejek. Csak azt sajnálom, hogy Rhedd nem csinált cserét az összes fejnek, csak néhány munkát csinált.
Uj motor lesz tobb mint valoszinu, igy szerintem grafikai teren nem lesz gond. (a minimum konfiggal annal inakbb, de ez majd kiderul ;])
Ha megnezted az eddig bethesda jatekokat, akkor lathatod hogy igencsak igenyes, es szep jatekokat csinalnak a fiuk, es az interaktivitas mellett a kulcsiny is fontos szempont nekik.
Én annak örülnék a legjobban ha már alapból olyan szintû lenne a grafika, hogy bárminemû grafix-booster mod fölösleges lenne. Pl. felkérhetnék Rhedd-et a fejek elkészítésére. :-)
A The Elder Scrolls harmadik része volt a Morrowind. A negyedik rész lesz az Oblivion (már ha tényleg ez lesz a neve, márpedig miért ne lenne). A szerkesztõ neve az The Elder Scrolls Construction Set. Ahhoz nincs kiegészítõ, szerkesztõkhöz még sose láttam ilyet.
Sárkány????
Én olyat nem bántok:
1. Mert tök aranyosak és szépek, meg kedvenc fantasy lényeim
2. Mert QRRRRRVA nagyok és egy lángköpet, és az enyészet vár szálló hamuporomra!!!! :D
meg kibõvített spell effektek végülis a high elfek földjén fog játszódni :)
És SÁRKÁNY is lesz, tuti :))))
DB
remélem nem csak bejelentés lesz hanem rögtön egy csomó ismertetõ is új fajokról skillekrõl meg ilyesmi :)
tuti hogy az O betû Obliviont(ott laknak a daedrák-..talán:P) jelent az oldalon..
biztos hogy a tes4et jelentik be!nem kieg
Én már nem bírok magammal.....
abban bízom hogy 2 éve stikában szépen fejlesztgették és a bejelntés nem csak egy egyszerû hír,lesz "2006-ban jelenik meg" szöveggel hanem hogy valamit már látunk is belõle....
Ja és ha valaha belekezdesz akkor télen tedd. Ha odakintesik a hó akkor veszettjó hangulata van. :-)
Hát, szeretném... de oly kevés az idõ... és néha jönnen ki olyan brutál jó játékok, hogy elmegy az a kevés idõm is :((
De majd igyexem! :)
DB
A bloodmoon meg kötelezõ kipróbálni, megéri, le fog esni az állad ha meglátod az új helyszíneket. (nemhiába lett az év kiegészítõje akkoriban soksok médiumban)
Szerintem a script hibára jók a peccsek, de asszem megoldja a Mythos féle hibajavító mod, a Servant hibajavító plugin is. Utóbbi letölthetõ a HQról, elõbbi a hivatalos oldalakról.
Kár, hogy egyedül a Morrowindet nyomtam nagy nehezen végig, a Tribunal elejét elkezdtem, de egy script hiba miatt fenn is akadtam.. a Bloodmoont meg sose láttam... mihez kezdek, ha már megint új rész jön???
DB
Hát emberek, furcsa lenne egy új kiegészítõ. Tuti hogy új játék lesz új engine-el.
"For once the portals are opened, who shall shut them upon the rising tide?"
THREE
Honnan az info? Új grafikus engine lesz? Tûkön ülök.. még 3 nap :(
Nem bánkódok. Azt a kevés idõt amikor tudok játszani, a sacred, diablo és online nwn modulok elviszik. De azért kiváncsi lennék ra, ha más nem, max 4 playeres csapattal szívesen kóborolnék egy kellõen megerõsített tes3 világban.
ne bánkódj az onlány miatt, pont azért jó a sztori, mert nincs onlány. manapság hajlamosak a fejlesztõk elhanaygolni a single pléjert az onlány miatt...
amugy tetszenek a képek?csak saját munkáimbol adtam ki..más munkáját én sem adom ki semmilyen körülmények közt..
amugy mint az a pcgamerbe is van..bármely nap jöhet már a demo:D (textúrázásban/hangokban vagyunk egy cseppet lemaradva..)
Igen, legalabbis mifelenk. Habar sommerset mellett sokaig tartotta magat pletyka szinte Black Marsh is, de ezek a hirek idovel elhaltak. Multi hianyat meg mar megszoktuk, de... (akkora lehetoseg van egy ekkora vilagban, ha online lenne, hogy el sem merem kepzelni.. ;])
najó ha csöndben maradtok róla akkor itt van még pár 'teaser'shot..
mind az én modelljeim..
romok: csak rádobtam egy textúrát..nem memod textúra van rajta..a terep se köépfölde hanem balmora széle:D ugyhgy végülis sokat nem árul el..a modelleket kerek egy éve csináltam ugyhogy azóta már aztsetudom hogy néznek ki:D
van még a csomagban egy szék,kard kép is..egyik texturázott a másik nem:D