leszállni meg úgy fog, hogy orral beleáll a földbe és még robbanás előtt kipattan a sok kis rizsa. :)
Egybknt erdekesek a gep adatai: ugyanis kozel 100 meter szeles ez a gep... a mai legnagyobb gepek is max 60 meter koruliek vannak, a hossz-rol mar nem is beszelve...
Meg egybknt is concordot ugy kitiltottak az usa-bol (kocsog amerikaiak vedtek a szaros kis boingot), szal alig parat adtak el europaban, viszont igy is ez a legbiztonsagosabb, es a leggyorsabb commerical szallitoezkoz...
Mégegyszer röviden a hozzászólásom: (az előző sajnos kikerült a topic-ról) a NAL terve túl költséges lesz, hasonlóan a Concorde-hoz. A légitársaságok részéről nincs igény szuperszónikus teher vagy utasszállító gépre, főleg a nagyon magas kölségek miatt.
Akkor legyen itt a Concore is:
Na de ne maradjon ki a TU-144 se:
"Az ausztrál légtért használják "
inkabb legteret
Laci73: Az oroszok Tu-144-ese pontosan 300 nappal elobb repult mint kereskedelmi repulogep a Szovjet Union belul.(bar azota nem sokat hallani rola)