1. ez konkretan SEHOL nincs leirva.
2. Es szerinted az a szerver, ha igy lenne megoldva, ugyanolyan sebesseggel szolgalna ki 10 ezer, mint 20 millio PS3-at? Ne amitsd mar magad....:))))))))))
Bocs, mir2, de a z80 csak 8080 kompatibilis, és azzal is csak assembly-szinten, a bináris kód különbözõ.
386/387: Az bizony csak koproci, nem processzor. Példának okáért még rendes címkezelése sincs, a 386 végzi a '87 számára az utasításlehívást, mindent. Ugyanakkor FPU-nál jóval több, pl. a regisztereit saját maga kezeli. A helyes kifejezés, továbbra is: koprocesszor. Pont.
mir2. 2.: rád férne egy-két félév a Kandón, Sima Dezsõ alatt. Akkor nem okozna gondot az alapkérdések kifejtése. Ugyanakkor azt javaslom, hogy addig ne nagyon menj bele efféle vitákba: hiába tudsz viszonylag sokat, az a mód, ahogy ezt elõadod, sebezhetõvé teszi a mondandódat. Ugyanez okból kérlek ne hivatkozz rám, mint végsõ érvre.
Néhány dologhoz értek ugyan, de nem feladatom kívülállókkal vitatkozni értelmetlen kérdéseken.
vagyí a 8bites proci ugyan csak 8 bites, de van benne 8 pipeline(8bites végrehajtóegységek, regiszterek, vezetők elférnek is helyen is) és valami iszonyú-szuperskalár cuccost csináltak.
a zilog megbízhatóságáról nem beszéltem, csak a sebességéről.
és nagyon szép, hogy a 21 Mhz-es zilog cucc elviszi a doomot, de a gameboy advance is...(na jó, az azért ARMot használ, de nemtom, milyet meg van neki összevissz 256 kbyte RAM) elismerem, hogy 1 Ide vezérlő sem játék, meg driverek, meg minden, de ez a gép akkor is 1 kicsit idejétmúlt.
ha apple gépet veszel, akkor jobban jössz ki, ha megrendeled az apple.com-ról.
én is dolgoztam már apple gépen(OSX+G4 800 Mhz+512 Mbyte RAM) és nekemnagyon tetszett, a kezelőfelülete Ok, a sebességgel enm volt gondom, a videókodolás nagyon ment neki, egyszer sem ingott meg a rendszer, csak kissé idióta a C++ fejlesztője az apple-nek, de az most mellékes. csak megszokás kérdése.
visszatérve a zilogprocis gép Vs. 486osok:
a 486osok felmentek egészen 100 Mhz-ig. sztem ennyi erővel 1 20 Mhz-es SGI gép is odaverné a falhoz...
Scintillation_
tisztában vagyok vele, hogy a régi amiga gépek a PPC kártyával léteznek, de akkor sem nevezném versenyképesnek őket dem a mai PCkkel, sem a mai APPLEkel(azonos árúval)
mennyi mostanában 1 ilyen jószág?
a Zilog Z80 lehet, hogy többet tudott, de a helyzet az, hogy a maga korában is csak az olcsóbb gépekben terjedt el, és az X86 kompatibilitása ugyan teljes volt, de sebességben néha alulmaradt(ahogy az intel procik fejlődtek, a zilog meg nem csinált semmit)
én nem mndtam hogy az amiga hülyeség, csak épeszű ember, aki nem fanatikus, annyi pénzből mnt 1 PPCs amiga(most a PPCs kártyával felszerelt régi amigára gondolok) inkább vesz 1 APPLE gépet ami azért nem 1 kategória.
de technikailag minden elimerésem az amigáé, mert azt a 2processzoros működést nem lehetett semmi megoldani.
FLASH oprendszert akartam írni.
ja, és a plug&play ismegszűnt.
ez a gép akkor sem amiga
jócakát nektek is.
Rólam lehet tudni, hogy ki vagyok, rólad nem. Ennyit arról, hogy ki mit vállal és mit nem. Nem vagyok itt sem ari gyerek, nem is célom szimpátiát kelleni.
Láthatóan nem ismersz, mivel más ember véleményére hivatkozol a sajátod helyett. Mindenkinek lehet saját véleménye mindenről, hiszen szabad országban élünk. A matek épületben nem tartózkodok annyit, hogy egyáltalán ismerhessen ott bárki rendesen. Nem érdekel, hogy szimpatikus vagyok-e neked, mivel azt sem tudom ki vagy. Vállald a neved vagy ne acsarkodj! Részemről a vita lezárva, akinek tudnia kell milyen vagyok az tudja, aki nem, az pedig hiába is mond rólam rosszat, nem érdekel különösebben.
kivancsi vagyok mi lesz belole... kerdes hogy ezek a cuccok a "nagykozonsegnek" szolnak vagy foleg dtp-re vagy hasonlora lesznek-e hasznalva. mert ugye tudjuk, ami a sajat kategoriajaban sem tud szamottevoen elterjedni az gyakorlatilag nem letezik. persze ebbe csak ugy ovatosan szolnek bele, nem surun talalkozom meg apple cuccokkal se amigat meg eletemben parszor lattam
version:
az amiga indíg is a CISC processzora, és a FLAH oprendsezre, a plug&play megoldáai miatt volt versenyben.
nem az OSa miatt.
ez már nem amiga.
a grafika szar(matrox... nem kifejezetten erőmű)
az AC'97 1 integrált megoldás, hadd nem jellemezzem
a prociját elvesztette.
nem maradt semmi sem.
ok.
majd lezuhanok, ha kimerült az elem.
de én legalább nem traktálom itt mndenki fejét a hülyeségemmel, és mondjuk a lámereket, akik ide járnak tanulni nem az én külön szabájaimmal hülyítam.
ok.
majd lezuhanok, ha kimerült az elem.
de én legalább nem traktálom itt mndenki fejét a hülyeségemmel, és mondjuk a lámereket, akik ide járnak tanulni nem az én külön szabájaimmal hülyítam.
pedig ez az uj amiga
www.amiga.com
www.amiga.hu
www.amiga.org
nézelödjél itt
hasonlit a mac-re ez nem vitás !
de az amiga mindig is az oprendszere miatt volt a legjobb
ha már PPC alapú gépet veszek, akkor talán én inkább maradok az apple-nél, vagy az IBM nél..
"a coprocesszor ötlete nagyon okos volt tőled, ennél jobban semmi sem bizonyította volna a lámerságodat: a coprocesszor binárisan kompatibilis a 386 processzor bizonyos részével, tehát ha nincsen coprocesszor, akkor is megy,"
Tehát láma vagyok, mert a PS2 is megy anélkül a kiegészítő proci nélkül, ami sokkal gyorsabbá tenné a nehézkes részel számolását. Hmm.
"a 80 387-es nem processzor, hanem 1 FPU, ami kívülről van rácsatlakoztatva a buszra, nem processzor"
Mit is jelent az FPU? Floating Point Unit. Mit is mond erről az Intel? Főleg a 80 387 a lényeg a szövegben, mert ugye erről esett szó.
"...The first Intel Math Coprocessors (the Intel 8087, Intel 287, and Intel 387)..."
forrás: http://www.intel.com/design/intarch/techinfo/Pentium/fpu.htm
Gondolkozzunk! A Coprocessor akkor nem processor? Vagy mi is most a helyzet?
Taplóságod határtalan, de ez egy másik kérdés. Én még sosem küldtelek el meghalni, de te biztosan sokkal, de sokkal emberiesebb vagy. Na egy kicsit átveszem a stílusodat: ha én ugorjak le, akkor veled meg csinálják azt, mint a neveddel jelzett űrállomással a közelmúltban. A többit a fantáziádra bízom :)))
version:
amiket te odaraktál jóesetben 1 apple gépnek nevezném, de nem amigának.
Az Eyetech átnevezte Az AmigaOnepoint5-öt AmigaONEG3-SE-re. Szóval ez a hogyishívják :) most megrendelhetõ március 24-ig, kedvezményes áron, áprilisi szállítással. Viszont felhívják a figyelmet, hogy ezt a szériát elsõsorban fejlesztõknek és OS4 béta-tesztereknek szánják. Az Eyetech továbbá azt is bejelentette, hogy aki megveszi, az kedvezményes áron juthat majd AmigaOS4-hez. Ebben csak az az érdekes, hogy eredetileg arról volt szó, OS4 minden AmigaONE-hoz alapból jár. Hát nem ez történt... Megemlítik továbbá, hogy a G4 verzió is forrasztott processzort fog tartalmazni (valószínûleg 700Mhz-st), és foglalatos AONE verzió csak akkor fog készülni, ennek gyártási költségei legfeljebb 15%-al haladják meg a forrasztott verzióét...
ez mintha valami mindent egybe proci lenne, de az órajelét nemlátom, nem látok blokkdiagrammot, nem látok SPEC teszteket, nem látom a PPC bővítési lehetőségeket...
tehát nagyjából annyit tudunk róla, mint a bitboysróll... jó jó... fasza lesz... nemmondom meg, hogyan fog működni... azt sem, mennyirelesz gyors... de jó lesz.. kafa... ne vegyetek GFt, mert a miénk jobb lesz... majd meglesz, nyugi...
A Vesalia a Pegasost 650 euróért hirdeti G3as 600Mhzes processzorral.
A gép a következõket tartalmazza:
- micro ATX alaplap
- 133 Mhz-es CPU slot
- 600 Mhz-es G3-as proci egészen a dual G4-ig
- PC133 RAM 2db
- AGP slot
- 3db PCI slot
- 10/100 MBites hálókártya
- USB
- AC97-es hangrendszer
- IRDA
- ATA100
- stb.
Szintén itt lehet megrendelni az AmigaONE G3-SE alaplapot, amihez egy Linux és UAE jár 695 euróért.
Amit a pénzünkért kapunk:
- standard ATX alaplap
- 600 MHz-es G3-as CPU
- PC133-as RAM 2 db, ami 2 GByte-ig bõvíthetõ
- AGP slot
- 4 db PCI slot
- 10/100 MBites hálókártya
- USB
- hang
- modem, és gameport I/O
- ATA100
- stb.
One AmigaDE friendly host processor (PPC, x86, Arm, SH4, MIPS)
64MB+ memory
Next Generation Matrox graphics card
Creative EMU10K1 based audio card
10 GB+ hard drive
CD & DVD capable drive
USB 1.0
Firewire
10/100 Mbps Ethernet
56k modem
2 spare PCI slots for expandibility
most csak én nem látom a G4est, a G5öst, a GF4et, a 4 PCIt, az AGPt, vagy te sem?
asszongyák, ez most nekik a legjobb...
amigabol - mar amennyire en tudom - csak a markanev fog megmaradni, anno par eve mintha lattam volna amigas katalogust nemetben vagy osztrakban olyan gepekkel ami rendes pc alkatreszekbol keszult, de ki tudja, ez engem is erdekelne bovebben
belerakod a GF4et, oszt látod, hogy driver néllkül szart sem ér.
a G5öst még hivatalosan be sem jelentették... fura lenne, ha már az aigában bennelenne...
ha van az amigában 1 duál G4, akkor minek van ott az amiga-proci?
milyen amiga-proci van benne?
és ezt melyik kisujjadból szoptad?
en csak arra mondom, hogy nem hinnem, hogy 2-3 even belul olyan halozatot csinalnak csak azert hogy a ps3 menjen, ami ma meg szerintem a katonasagnak se igazan van szeleskorben. jo, elvileg meg lehet csinalni, de ennyi erovel lenne technologia arra is hogy a joghurt ne ket hetig hanem 20 evig alljon el, de 1xuen nem er annyit.
tényleg:
ti, akik hülyeségne tartjátok az egészet, szerintetek az IBM, meg a SONY akik bármihez nyúlnak arany lesz belőle, szerintetek mind a két cég együtt összeült, és ki akartak valami olyan találni, hog mind a ketten jó nagyot buukjanak rajta? sztem ott sokkal több, és sokkal okosabb ember találta ezt ki, mint mi vagyunk, és nem igazán van semmiféle alapunk vitatkozni velük...
most, ahogy így leírtamez nagyon egyszerűnek hangzik...
de nem az, hidd el.
ha olyan könnyű lenne ezt megvalósítani, akkor gondolom az otthoni gépekben sem 1 proci lenne... még 1 sima 2processzoros működés is igen bonyolult feladat, nem még 2 különböző...
kérdezd meg RIVEot, neki mi a véleménye, nálam joban ért hozzá, biztosan jobban el tudja magyarázni neked.
nem mondtam, hogy a PC jó, és azt sem, hogy az amiga szar,
csak annyit mondtam hogy azért az emberek lakásainak nagytöbbségében nem az hiperszuperfaszaüberkirály amiga, hanem a szarroncshalmaz PC megyeget.
és az új amiga alatt mit értesz?
már nem 25 Mhz-es, hanem 300as a PPC?
avagy az amiga procija(aminek a számát nem tudom) már nem 50, hanem 55 Mhz-en megy? talán már nem EDORAm kell bele? vagy van benne már ISA is? vedd már észre magad!
a Pc legyőzte az amigát, és nincs az az isten, hogy az amiga mégeccer talpra álljon, ezt el kell ismerned. már csak az a kérdés, hogy meddig vergődik még.
version... látaom te sem vagy igazán otthon a dologban, hogy miért lenne nehéz 2 processzor összehangolni.
nos, akkor most megpróbálom neked leírni, de nem biztos, hogy érteni fogod.
2 processzort, ai nem azonos bináris kódot futtat, és nem egymáshoz lettek kifejlesztve mindössze azért nehéz összehangolni, mert eddig még csak egyetlenegyszer csináltak ilyaet(amiga PPC) és az is a csőd szélén áll. no persze nem azért, mert szr, csak jelentem, hogs ott áll.
2 procit összehangolni, amennyiben nem azonos binárisokat futtat csak úgy lehet, hogy az egyiket kinevezed vezérlőnek, megtámogatod szoftverre, létrehozol 1 külön dedikált memóriacsatornát a chipseten át a 2. processzornak, elkülönítesz neki 1 csomó memóriát, léthozol a 2 proci között 1 buszt, amin folyik adat, és a 2. proci binárisa. mindemellett az 1. procina nyilván kell tartani a 2. proci processzeit, thread-jeit, és vezérelnie kell azt, mert azon nem fut rendszer.
ez az amiga esetében viszonylag könnyen megoldható vlt, mert a PPc proci 250 Mhz-es volt, az amiga proci(aminek még mindíg nincs kedvem a számát előrebányászni) pedig 50 Mhz-es, nincs nagy különbség, és az amiga proci 1 nagyon nagyon CISC proci, bonyolult utasításokkal, és a kis órajelarány, illetve az, hogy a PPC proci RISC, azaz sok órajel kell1 művelethez, illetve a fix utasításhossz teljes mértékben lehetővé tette a vezérlést. de nagyon drága, és még így is elég lassú(mert ha nem lenne az, akor minden olyan helyen, ahol spec.programok futnak, azaz nem boltban kaphatóak, és tökmind1, mire fejlesztik ki, minden olyan helyen most amiga tépne.)
az új amiga mit tud?
na vegigolvastam, szep, lyo meg minden, tudunk mi nem kis flame-t osszehozni.
namarmost a cikk arrol szol hogy distributed, azaz sok helyen sok eszkoz szamolgatna, azt azota se tudom hogy mit, de szo sincs szerverparkrol. az megint mas kerdes hogy japanben szepen tudnak videot nezni netrol, de hat a cache bizony csodakra kepes.. most ez jatekban eleg durvan jonne ki, majd lepsz te ha odaig jut a puffer, meg viccnek is rossz.... nem tudom miket hasznalnak japanban, de ha ezt 1-2 even belul piacra akarnak dobni, jo lenne mar most nemi betas megoldas belole.. valamek nap epp a bika savszelesseget jelento, fantaziaduus internet2 nevvel megaldott kiserletekrol szolo sg cikket hozta elem a jo sors, ott csak arrol panaszkodtak hogy 1 kis keses igencsak bejatszik.. namarmost mir okfejtese a nem sok de marha szamitasigenyes adatrol eleg szep, csak az a megoldas a szerverkozpont variaciot igenyelne inkabb, itt meg distributed-rol van szo, hadd emlegessem mert ez el lett kisse felejtve szvsz. versio-val meg en nem allnek le vitatkozni. birom a sony cuccokat, fasza tvket csinalnak, meg van minidiscem is, 2 eve napi atlag par orat mukodik es tokeletesen, de ettol fuggetlenul TUDOM hogy ez az otlet magyarorszagon, egesz europaban, de meg usa-ban se valosithato meg par even belul, lehet arrol van szo hogy valamek okos ember odafentrol elszolta magat es a sajto tul hamar megtudta, osszekombinalta mas dolgokkal es itt az eredmeny. meg aztan sony-nak is vannak eleg agyament otleteik, igy europai szemmel meg az aibo is eleg erdekes, de biztos van jo par projekt ami nem is erte meg a gyartast....
ezt pont jokor mondod baszki
mivel most jött ki az uj amiga, és használhatoságban simán odaver
az általad csodált pc-nek(ami nem is számitogép hanem egy roncshalmaz)
amugy nem értem mért lenne nehéz több procit összehangolni? föleg 2-t?
a ps2-ben van 10 proci és mégis müködik
pheel ha nem étesz ahoz, ami a dobozba van, akkor tedd már meg nekem azt a szívességet, és ne szólj bele jó?
tudod a számítógépet, amit mi használunk szoftverek vezérelnek.
a nagy helyzet az, hogya hangkártya, a videókártya, a hálókártya stb. CPUját SZOFTVER vezéri, és ez sokat elvesz a sebességből, azon kívűl PCI sinekre vannak csatlakoztatva, azaz egyezményes portokon mint irányítandó eszközök szerepelnek, IO egységek.
a coprocesszor ötlete nagyon okos volt tőled, ennél jobban semmi sem bizonyította volna a lámerságodat:
a coprocesszor binárisan kompatibilis a 386 processzor bizonyos részével, tehát ha nincsen coprocesszor, akkor is megy, csak lassabban. a 80 387-es nem processzor, hanem 1 FPU, ami kívülről van rácsatlakoztatva a buszra, nem processzor. software támogatás sem kell, csak optimalizáció kérdése. remélem nem akartad ezt összehasonlítani 1 PPC kategóriájú megoldással, mert akkor sztem inkább ugorj ki 1 10emeletesből, és ne fogyaszd a levegőt feleslegesen.
kosh:
ha olcsón kaptad, akkor az neked valami nagyon jó helyről kellett, hogy érkezzen, mert 1 PPCs amiga gép manapsák 500k pénz alatt nem nagyon van, de 1 hasonló teljesítményű PC már 80kból összejön.
minden amigás a B5tel jön...
a B5 renerelése azért volt amigán,m ert a cég vezetője, aki csinálta az animokat bele volt zúgva az amigákba.
de nem gondoog, hogyha olyan jó ötlet lett volna, akkor mondjuk másra is használták volna őket???
az amiga pedig minden elismerésemet megérdemli, mert nagyon okos, és nagyon ügyes gép volt, de a maga korába, és az ma már lejárt. valamilyen különös oknál kifolyólag nagyon nagyon kevesen használnak ma már amigát(vajon mé...? mert mondjuk a múlt árnyéka jelző inkább ráillik, mint a jövő zenéje???)
Szégyelj. Le vagyok most döbbenve, és elsírom magam.
Dikkma - honnan veszed ezt?
Volt szerencsém USA-ban tengődni kicsit - érdekes de kurvára nem elterjed még ott sem a cable!
Az meg hgoy te szégyelled hgoy itt élsz akkor mi szégyellhetünk téged
::you are just a survived abortion::
Nem magyarországon, hanem nyugaton, ahol az emberek pl. fórumozni is képesek normális hangnemben, nem mint ez a retardált hahóöcsi, már most minden háztartásban kábel van és 80% a bedrótozott háztartások aránya. Az öregeknek nem kell internet ezért majdnem teljes.
Nem egy szönyet fog számolni ez a kurva szerverpark hanem pl. ehy repülőgépes játékban az időjárást, bazeg nem tudom ezen mit nem lehet megérteni!
hihetetlen!
Szégyenlem, hogy itt élek!
Az a baj, hogy ez nem csak rajtunk, meg a pénztárcánkon múlik. Japánon kívül a broadband net 1általán nem elterjedt, és elterjedése max a nagyvárosokban várható. 10 éven belül tehát nem lesz életképes olyan eszköz, amely teljesen a broadband hálózati elérésre épül. (Ez alól kivétel lehet Japán, de a Sony nyilván nem csak az otthoniaknak tervezné a cuccost...)
MIR: kikérem magamnak, hogy degenerált lennék azért mert van egy PPC kártya az amigámban.... és valóban még B5 animációkat is renderelek vele. ja és annyira drága sem volt. Az tény, hogy nem minden program támogatja de most írják át az OS-t, hogy PPC alapú legyen.
Mit fogsz csinálni olyan helyen AHOL NINCS NET?
Amúgy a grafkártyák CPU/GPU-ja, a hangkártya CPU-ja, a hálókártya CPU-ja, stb és a main processing unit (intel, amd, via, stb) is teljesen különböző rendszerű procik és mégis együttműködnek hálózati kapcsolat nélkül is. Hmmm.
Huhhh! Jó kis olvasnivaló. A 386-os procit természetesen csak jelképesen írtam, speciel egy olyan 20 Ft-os speckó chipre gondoltam (ahogy egy mégkorábbi hozzászólásomban írtam is), ami elvégzi ugyanazt, amiben a szerverpark segíteni tud. Egyébként a cikkben asszem PC szerverekről volt szó, tehát megintcsak különböző platform...
Értem, amit írsz, de a lényegen mindez semmit nem változtat. Minden játékhoz külön szerverpark: Még jobb, még elképzelhetetlenebb, még drágább. A PS3-ak összekapcsolását meg nem én írtam, bár már lusta vagyok visszakeresni, hogy pontosan ki. Csak azért vettem bele a hozzászólásomba, hogy ha valaki abban gondolkodna, az is halott ötlet lenne.
Lényeg a lényeg, az egésznek semmi értelme, etetés az egész! Ja a szerver átveszi a konzol helyét, az asztalodon meg egy joystick, egy hálózati vezérlő, meg egy grafikus egység pihen. Valósidőben egyszerűen nem lehet megvalósítani, és kész. Legalábbis az elkövetkezendő években. Marketing célú hírverésről van szó, amely távol áll a realitástól.
"tudod te milyen bonyolult feladat 2 különböző rendszerű processzort összekötni? akor szoktak ilyet csinálni, amikor az 1ik proci iányítja a másikat, és akkor is 2 különböző bináris kell, hogy legyen. és az 1ik proci cask irányítja a másikat."
Tehát a 80 386-os csak a 80 387-est irányította. Vagy a 7-es irányította a 6-ost és mást sem csinált? LOL :))))
Képzeld hallottam Moore-ról, de NEM TÖRVÉNY MAIT BE KELL TARTANI!
naja.
megszegem ígéretem, mégis írok.
hahoocsi:
légysi szúrd be, amire reagálni kellene, mert állatira nincs nekem most kedvem itt lapozgatni hülye kérdések miatt.
az sem biztos, hogy minden game, és hogy állandóan(értsd: az egész játék minden egyes másodpercében) használni fogjaa gépparkot.
az is lehet, hogy a játéknak lesz 2 veerziója:
1: alap
2: szerver-támogatott multiplayer, hiőperszuper grafika(mert a szerverpark tehermenteíti a PS3mat)
3: előfizetéses szolgáltatás lesz a szerverpark használata, anélkül is fut a játék, csak nem olyan jól.
EE: egy R5000 procira sem nagyon verném a mellemet, mert az sem igazán számít naprakésznek.
a két vektorprocesszor nagyon korrekt dolog, és ma is überalles cuccok.
miért nem tesznek bele 386ost?
tudod te milyen bonyolult feladat 2 különböző rendszerű processzort összekötni? akor szoktak ilyet csinálni, amikor az 1ik proci iányítja a másikat, és akkor is 2 különböző bináris kell, hogy legyen. és az 1ik proci cask irányítja a másikat.
voltak már ilyen megoldások, mint pl. az amiga PPC, vagy a C128(amiben volt i8088 is, csak ez nem közismert) de ezek nem lettek sikeresek(mondjuk a C128 az vagy az 1iket, vagy a másikat használta, dea kettőt együtt nem) a PPCs amiga meg annyira de annyira drága volt, hogy elképzelni sem lehet. több pénzbe kerül kifejleszteni a 2 processzor együttel használatát, mint amennyi bevétel(nem nyereség) összesen volt azokból a gépekből. a ngyrészüket az a degenerált vettemeg, aki a babylon 5 animációit valami különös oknál kifolyólag amigákon akarta renderelni... aztán majdnem ócsakvas áron eladták mind a 2000 PPC amigát
tehát ezek a 2processzoros megoldások nagyon nagyon kissé valószínű, hogy értelmesen megoldhatók.
az 1000* teljesítmény valóban túlzás. de gondolom te is mndtad már valakinek, hogy megverlek bazz/megölöm ezt a jülyét, ha nem hozza vissza a cuccomat, és mégsem tetted... csak nyomatékosítottad a szavadat.
mips procik.
a SGI gépek nagyon processzorgyenge állatok voltak, amint bejöttek a SGI ultramodern mndenttudó high-end GFX kártyái, a processzorfejesztés egyre kisebb hangsúlyt kapott, mert nem volt rá szükség. ezzel nem azt mondom, hogy szarok lettek, de a hasonló órajelű SPARCokkal az R3000 korában még eléggé kemény verseny volt minden tekintetben, akkoriban SGI gépek mint szerverek is üzemeltek, de az R 10k, és az R 12K a maga 450 Mhz-ével már sehol sincs 1 450 Mhz-es US2höz képest, mert nem votl rá szükség. a procikat olyan irányban fejleszteték, hogy
1 kéesek legyenek feladatkiosztásra egészen más rendszerű gépeknek(ma is gyakorlatilag erre használják a közepes SGI szervereket)
2 hogy binárisan együtt tudjoin működni a 3Ds kártyával, aminek közvetlen memóriahozzáférése van a köztponti memóriához, gyakorlatilag mint 1 2. CPU műxik, csak PCI-X slotba van dugva, és a főproci még mindíg a MIPS cucc. ezek a kártyák nem viccelen, gyakorlatilag ma az összes SGI gépet vagy TVtársaságok veszik broadcast célból vagy 3D grafikával foglalkozó cégek
(vagy az SGI Stephen Hawking 60.adik születésnapjára megajándékozza 1 origin 3000 szerverre 512 procival, ezzel megteremtve az első eladott origin 3000 illúzióját:D)
na elfelejtettem, hol tartok, ezért abbahagyom.
byez
naja.
megszegem ígéretem, mégis írok.
hahoocsi:
légysi szúrd be, amire reagálni kellene, mert állatira nincs nekem most kedvem itt lapozgatni hülye kérdések miatt.
az sem biztos, hogy minden game, és hogy állandóan(értsd: az egész játék minden egyes másodpercében) használni fogjaa gépparkot.
az is lehet, hogy a játéknak lesz 2 veerziója:
1: alap
2: szerver-támogatott multiplayer, hiőperszuper grafika(mert a szerverpark tehermenteíti a PS3mat)
3: előfizetéses szolgáltatás lesz a szerverpark használata, anélkül is fut a játék, csak nem olyan jól.
EE: egy R5000 procira sem nagyon verném a mellemet, mert az sem igazán számít naprakésznek.
a két vektorprocesszor nagyon korrekt dolog, és ma is überalles cuccok.
miért nem tesznek bele 386ost?
tudod te milyen bonyolult feladat 2 különböző rendszerű processzort összekötni? akor szoktak ilyet csinálni, amikor az 1ik proci iányítja a másikat, és akkor is 2 különböző bináris kell, hogy legyen. és az 1ik proci cask irányítja a másikat.
voltak már ilyen megoldások, mint pl. az amiga PPC, vagy a C128(amiben volt i8088 is, csak ez nem közismert) de ezek nem lettek sikeresek(mondjuk a C128 az vagy az 1iket, vagy a másikat használta, dea kettőt együtt nem) a PPCs amiga meg annyira de annyira drága volt, hogy elképzelni sem lehet. több pénzbe kerül kifejleszteni a 2 processzor együttel használatát, mint amennyi bevétel(nem nyereség) összesen volt azokból a gépekből. a ngyrészüket az a degenerált vettemeg, aki a babylon 5 animációit valami különös oknál kifolyólag amigákon akarta renderelni... aztán majdnem ócsakvas áron eladták mind a 2000 PPC amigát
tehát ezek a 2processzoros megoldások nagyon nagyon kissé valószínű, hogy értelmesen megoldhatók.
az 1000* teljesítmény valóban túlzás. de gondolom te is mndtad már valakinek, hogy megverlek bazz/megölöm ezt a jülyét, ha nem hozza vissza a cuccomat, és mégsem tetted... csak nyomatékosítottad a szavadat.
mips procik.
a SGI gépek nagyon processzorgyenge állatok voltak, amint bejöttek a SGI ultramodern mndenttudó high-end GFX kártyái, a processzorfejesztés egyre kisebb hangsúlyt kapott, mert nem volt rá szükség. ezzel nem azt mondom, hogy szarok lettek, de a hasonló órajelű SPARCokkal az R3000 korában még eléggé kemény verseny volt minden tekintetben, akkoriban SGI gépek mint szerverek is üzemeltek, de az R 10k, és az R 12K a maga 450 Mhz-ével már sehol sincs 1 450 Mhz-es US2höz képest, mert nem votl rá szükség. a procikat olyan irányban fejleszteték, hogy
1 kéesek legyenek feladatkiosztásra egészen más rendszerű gépeknek(ma is gyakorlatilag erre használják a közepes SGI szervereket)
2 hogy binárisan együtt tudjoin működni a 3Ds kártyával, aminek közvetlen memóriahozzáférése van a köztponti memóriához, gyakorlatilag mint 1 2. CPU műxik, csak PCI-X slotba van dugva, és a főproci még mindíg a MIPS cucc. ezek a kártyák nem viccelen, gyakorlatilag ma az összes SGI gépet vagy TVtársaságok veszik broadcast célból vagy 3D grafikával foglalkozó cégek
(vagy az SGI Stephen Hawking 60.adik születésnapjára megajándékozza 1 origin 3000 szerverre 512 procival, ezzel megteremtve az első eladott origin 3000 illúzióját:D)
na elfelejtettem, hol tartok, ezért abbahagyom.
byez
Minek egy ilyen fórumnak ennyire elvadulni?
"IQ bajnok! Azt meséld már el nekem, hogy pl. a háttér gépparkot ki a f@sz fogja megvenni. A 300 dolláros konzolod áráért majd még plusz 10 számítógépet is adnak, sőt még a helyet is biztosítják Neked, hogy ne a szobádat foglalja el. Na persze. Sajnos amít egy-két intelligens társaddal egyetemben írtál, az a teljes tudatlanságod bizonyítéka. Ja, és milyen hálózat is lesz az, ami mondjuk 1 millió playstation-öző baromnak egyszerre elegendő sávszélességet fog biztosítani? És ki vezeti majd el a kábelt (vagy a drótnélküli jelet) a falusi házad ajtajához? És a hálózat kiépítését és üzemeltetését ki is fogja fizetni? Csak nem Te? Inkább a Sony tiszta jószándéka jeléül... Mégvalami: Gondoljatok csak bele, az ADSL-t se vezetik be szinte sehova, csak BP egyes kerületeibe, meg 1-2 nagyvárosba. Majd a playstationhoz meg még egy százszorgyorsabb szart is kiépítenek neked. Arról nem is beszélve, hogy mire a konzol kérését a távol lévő szerverpark (akármilyenyorshálózatonis) lereagálja, már rég késő. Ha meg mindent a szerver számol, a konzolod pedig egy hálózatra kötött joystick, akkor ki fizeti a szervert, és asszem ezzel körbe is értem:) Szóval ne nevettessétek már ki magatokat."
itt nem arrol van szo hogy a ps3-ak segitik egymást ! az nem müködne
hanem a sony hoz létre serverparkot minden játékhoz
és aki pont ezzel a gaméval játszik az ehhez a serverparkhoz csatlakozik
és ettöl kapja az adatokat !
és nem a 3d grafikában segit neki realtime, azzal megbirkozik maga is
hanem a sok ellenfél , object, fizika számitásait
kapja a servertöl
remélem igy érthetö a dolog ?????
Akkor azt mondd már meg te valóban seggagyú degenerált hülye, hogy akkor miért nem építenek a konzolba 20,- Ft-ért egy 33 MHz-es 386-os procit? Inkább világméretű hálózat, szerverpark stb. Egyébként Te és a Version észlény barátod hülyeségeket ismételgettek. Amit a fórum elején írtam, még mindig nem sikerült megmagyaráznotok, pedig úgy erőlködtök, hogy mindjárt beszartok! Most nem írom le mégyegyszer, plz. scrollozzatok 1 kicsit lejjebb. Az anyázás helyett egy higgadt, logikus, racionális magyarázatot kérnék tőletek. Alig várom, hogy meggyőzzetek.
Egyvalamit pedig tisztázni kellene: Egy óriási szerverpark segítené a számításokat, amit a Sony a Ti örömötökre a saját zsebéből finanszíroz (a hálózattal együtt), vagy az unatkozó PS3-ak segítenének az izzadó társakon. Ez utóbbira azt tudom mondani, hogy 1000 analfabéta sem tudja felolvasni, hogy "agyatlan hülyék vagytok". Ugyhogy ne gyertek már megint ezzel a szerencsétlen vektorproci dumával.
akkor mi tárolja el az adatokat ahhoz geci sok ram kell
meg nagyon erös gépek
és ha még a fizikát is számolni kell
akkor mégtöbb kell !!
a ps3 csak azt számolja amit ki kell raknia
a sony most az everquest irányába fordul
és hatalmas világokban fogunk játszani
a Rseries procik is meglehetősen vektorproci beütésűek, és az EEnek sem csak a 3Dvel foglalkozó egysége vektorproci, hanem a tövvi is.
az anyámat hagyd ki. engem az emberi butaság ésértetlenség dühít fel, de az nagyonén a VITÁT befejeztem, ennyi volt, aki eddig nem értette meg, az nem is fogja. nincs most nekem ehhez hangulatom
kész
bye all
Ha kiváltod a 40 %-át, akkor abból mondjuk jó esetben 5% elmegy hálózati forgamazásra, csomagkészítgetésre, stb. A maradék 35% jó esetben másfélszeres sebességnövekedést eredményezhet azokban a dolgokban, amik a gépre maradtak továbbra is. Nos ez akárhogyan nézem, nem 1000x-es...
PYREXX:
LEHET 75 MILIÓ, CSAK AKKOR MONDJUK NEM KELL SEMMI MÁSSAL FOGLALKOZNI A PROCINAK. ÁTVEZETŐ ANIMOKBAN MEG LEHETNE CSINÁLNI A 75MILIÓT, CSAK A pS2 JÁTÉKOKAT KILÓRA KÉSZÍTI,K, NINCS IDŐ RÁ.
pyrexxx:
FOGD MÁR FEL TE IDÓTA SEGGAGYÚ DEGENERÁLT HÜLYE, TE INTELLIGENCA-FEKETELYUK, HOGY AHHOZ, HOGY PL. KIVÁLTSUK 1 VEKTORPROCESSZOR PROCESSZORIDEJÉNEK 40%ÁT KITEVŐ FELADATOKAT, AMELYEK NEM FEXENEK A VEKTORPROCINAK, ELÉG 1 NAGYON NAGYON KIS RÉSZ 1 SIMA ÁLTALÁNOS cpuVEL FELSZERELT GÉPBŐL.
Az IBM sokszor leszerepelt már a jövőképeivel...
tudom
dolgoztan SGI géppel, amiben R12k proci volt.
de azok a gépek nem a CPUból élnek, mert az szar, hanem a GFX kártyákból, amiknek komlyságát mutatja, hogy 1 rendesebb hártya min. 4 PCI-X fogalalatot igényel...
az meg hogy szarabbakaal dolgoztak, nem igaz, csak 3Dben jobb ez a proci, mint az R12K, de abbannagyon. bár megjegyzendő, hogy az SGI a 3Ds munkákra nem a procit, hanem a GFX kártyát használja...(mág a 3Ds modelek virtuűális térben való mozgatására is) tehát 1 SGI gép 1 SGI 3D gyorsítóval inkább hasonlít 1 többprocesszoros taskmegosztáésos szuperszámítógéphez, mint 1 3D gyorsítóshoz.
és 1 IRIX rendszerű Rseries alapú gép most is több 10 mila.
Ha figyelnél egy picit, ez nem neked szólt. Szóval nem is a tiedre válasz.
Az az 1 plussz proci jóval olcsóbb, mint egy szerverfarm. Ráadásul nem kell neki net, stb. Gyakorlatilag szerinted a SONY feltalálta a co-processzort (anno 80 386 - 80 387) és még ezt is elcseszik, mivel jóval drágábban és körülményesebben akarják megvalósítani. Kamu az egész. Kell az ingyenreklám, kész.
nem általánosságban lesz 1000* gyorsabb, csak a felesleges, elfecsérelt processzoridőt, amit eddig a proci arra használt, hogy a naki nem tetsző dolgokat is kiizzadja most átadja 1 szerverfarmnak ahelyett, hogx beültessenekmeg1 processzort. ennyi.
grafikailag lesz 1000-szer gyorsabb a ps3 !!!
de ezt maga a hardver oldja meg !!!!
de ne egy szörnyet képzelj el vagy 1-2 autot !
hanem képzelj el egy bazi nagy világot amiben mindent fizikával kell számolni !
pl 100000 autot, 5000000 embert, 100000 szörnyet
és ezt számolja a háttérben a server rész
az aktuális grafikát azt megoldja a ps3 procija ne aggodj !!!!
version:
ismerem a PS2 belsejét:
az a sok proci mind 1 lapkán van, az az EE.
tehát 1 proci van benne, jobb lenne felfogni.
ha van benne más, is, akkor az ne processzorként funkcionál.
az ars technika valóban eléggé jó oldal, de itt kissé sok a homály ebben a cikkben.
nem kéne 1 oldal elolvasása után ennyire pattogni.
és most szólok neked, hogy az EE nem r-series processzor, hanem 1 szérián kívülui vektorprocesszor, ami bin. komp. a PS1 procijával.
és akkor is szar mindenben, kivéve 3D.
és remélem, hogy az olvasás után , elnézést kérsz
és elismered hogy tévedtél