Hát elég karcsú, szerintem sajnos ez kevés a Complete mod-hoz. Persze gondolom vmi kisebb felbontáson játszol, de még úgy is.
Ezt már Core2Duo-kon és GTX-eken; RadeonHD-kon tesztelték, fejlesztették.
De töltsd le, aztán nézd meg. Esetleg ha lejjebb veszed majd a beállításokat pl. medium, stb... itt nem kell max ahhoz, hogy szép(szebb) legyen a játék.
Üdv mindenkinek! :) Most viszem ki a SoC-ot másodjára. És tervezem hogy majd közvetlen utána felrakok egy mod-t. De annyi mod van hogy nem tudom melyiket rakjam fel. Melyek a legjobb mod-ok? Az Oblivion Lost mod-ot ismerem. Azonkívül van-e? Verziót is mondjatok hogy melyik-melyikre jó.
Csak egy rövid ideig. Complete mod-ra épül. Annyiban más, hogy õszi (Autumn) arculatot ad a zónának, ill. amik a videóban is olvashatóak, hogy az Absolute Nature pack-ot is tartalmazza. Kicsomagolás után van benne olyan mappa, hogy Arsenal Mod. Viszont Én game közben semmi extra fegyverrel nem találkoztam, azonban az alap fegyverek mintha jobb animációval lennének és szerintem jobbak voltak a fegyver hangok is. Sajnos azonban 2x is kilépett a játékból Xray Engine hibával. De az is lehet, hogy csak azért mert Én rámásoltam a Complete mod magyarítását is. (mivel elsõ blikk-re nem találtam benne lényegi változtatást a Complete mod-hoz képest - játékmenetre gondolok)
A shader-ek közül használ egy olyat, ami a napsugarakat utánozná, de az nagyon szar benne, azt le kell tiltani az egyik config fájlban mert bénácska.
Szerintem letölteni érdemes, vetni rá egy pillantást. Legjobb ha hamar-gyorsan végigrohan az ember a pár helyen, ahol lehet pl. jobb fegyverekre szert tenni és akkor máris lehet hasonlítani a fegyverek viselkedését a Complete mod-hoz képest, stb...
Sziasztok. Valaki próbálta már ezt a modot ? Elõre is sry a hosszú postért...
Latest Version of Narodnaya Solyanka, 14.08, Released August 14 2010 Major new official mod expansion, (Newly translated from Russian).
LATEST NEWS: June 9th Easily installed two part Gamedata folder, April 25th Smart Terrain links updated, April 18th links and edits, April 1st Translation patched.
"BRIEF DESCRIPTION OF THE PEOPLE'S Solyanka" (... from the Russian download page). (BTW, I am a fan, not a mod author). - 30+ Locations: Cordon, Swamp, Garbage, Dark Valley, Forgotten Wood, Not Reconnoitered Territory, SRI Agroprom, Bar, Wild Territory, Yantar, Military Warehouses, Radar, Pripyat, CHAES1, CHAES2, Sarcophagus, ATP, Red Forest, Limansk, Hospital, Old Village, Generators, Underground Research Agroprom, Lab x18, X16, X10, Varlab, Cave, Labyrinth, Merv, Zaton. - 14+ Mutants: jerboa, rat, leech, marsh bloodsucker, a chimera, elktrohimera, controller, kink, poltergeist, fire poltergeist, byurer. - 13 Factions: Loners, Military, Mercenaries, Bandits, Environmentalists, Duty, Last Day, Freedom, representatives of the "O"-consciousness, Monolith, Clear Sky, Hunters, Avengers + dealers and repairers (even rumors of the presence in the Zone of women). - Huge number of weapons, from fists and knives to heavy machine guns and grenade launchers. - Great variety of armor, with the possibility of upgrading. - 5 types of detectors. 15+ anomalies. 4 mobile teleport devices. 45+ artifacts. - Huge number of quests (200 to 300 hours of content). Unique quest caches. People Soljanka - this is not a game, it is - virtual reality. Here you are guaranteed a different experience with every game. Here everyone can find something to their liking."
The game becomes much better after the Cave level. Be warned, for some of us that love the Stalker series, this mod is addictive "Stalker crack". We can't stop playing it.
Narodnaya Solyanka (by Arhara, the mod "director"), the DMX add-on (by Shadows), and the NS-DMX-DKZ package (by Darius K Zoot), are amazing mods. Narodnaya Solyanka means Peoples Soup. It is a huge compilation assembled from many mods. The vanilla SOC story is still there, along with several hundred hours of new quest content. DMX has the same plot, with even more stuff added. Darius K Zoot has put his own touches on DMX, adding even more features. The standard mod plays well on a 2 Gig system. DMX might play on 2 Gigs with Static Lighting. The DMX-DKZ version uses 3.3 Gigs of ram in my game on Full Dynamic lighting and the Maximum quality preset.
Played through the entire plot, finally finishing last fall. Been playing these mods for about a year. Maintain a summary post, with links and instructions, on the GSC-Game.com site (the source material for this thread).
I've brought a few mod posts here to the Steam forums. These are Russian mods which have an English translation, and will play on SOC 1.0005, the Steam patch level. Hope you will enjoy playing these mods as much as I do. Go through the vanilla game first, maybe with ZRP, or another "bug fix" mod. Check out the familiar mods (Priboi Story, Complete, Oblivion Lost & Lurk). Then play some Old Good Stalker Evolution Mod, OGSE 6.9.2 (best Stalker mod I've found so far) http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1824965, Secret Trails 2 Mod (tougher than NS) http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1824790, and the big Narodnaya Solyanka / DMX mods.
NARODNAYA SOLYANKA - Features (Long list of features, text translated from Russian). • Included in this mod: - AMK 1.4.1 (patch 1 and 2) - NLC 5.08 (Author: Syak) - A new story 3 (Author: Dan) - Addon "Hand teleport and search for caches v0.7" - a new chain of quests to find taynkov (Author: Kostya V) • Added 18 new locations: ATP Undiscovered Earth, Labyrinth, The Cave, forgotten woods, marshes, Limansk, hospital, Red Forest, a military lab, Generators, Old Village, Dead City, Zaton Surrounding Jupiter, X8 Laboratory, East Pripyat Undergrounds Pripyat • Added a great storyline, covering all locations. Added a huge number of unique characters and items. Just sounded all plot SMS • New group: Clear Sky, Hunters, the last day, the Avengers. Also added new dealers, repairers and girls • New costumes: - Exoskeleton: Duty, Freedom, Monolith, Clear Sky, mercenaries, bandits - Scientific costumes: Duty, Freedom, Monolith, Clear Sky, Mercenaries - Camouflage exoskeleton, Skat-15, Suit Tirex, Gravikostyum, Overalls Clear Sky and many others • New monsters: Librarian, Chimera, Ghost chimera Elektrohimera, Fracture, Rat, Burer, Cat, Black Dog, Tushkan, Zombies, Zombies, "Ghost, Zombie Skeleton, Zombie" Woman ", mutating Comptroller eared creature Cockroach (Authors: Wawka, kalinin11) • Added a mobile marketer. Can be found in the agricultural industry and ATP • Added weather mod Dynamic Reworked Weather v1.3.2 + Ambient Audio Overhaul v1.8 (Author: ivar) • STALKER `s sound remake mod v3.0 (Author: MulleR & Mongol) • Arena Extension Mod - New fighting in the arena (Authors: kstn, IG-2007; Adaptation: Wawka, Kto) • GPS-tags with a swag v2.1.3 - option to view the content of your caches by setting the beacon (Author: idler) • Added Lock stealing your caches (Author: Ferrari314) • Added missing recipes artifacts AMK • New weapons: - AK-47 PP-19 "Bison", HK MP-7, Kriss super V, PKM, Saiga-12C, FN P90, Mosin rifle, crossbow, PCA-41, AWP Iglomet, Author Vintorez, FAMAS Prototype3, Colt M16A2 , SIG SG552 Commando, HK XM8 Para, HK 417 Sniper, Knights SR25 Mk.11 Mod.0, APS, Revolver, FN 2000 "The Executioner", Samopal, Gauss Specter, Abnormal M16 Anomalous Buffalo, New TOZ hunter, Minigun M- 134SM, Tavor TAR-21, IMI UZI, Maschinengewehr 42, B-94, TT-33, Gauss pistol, Desert Eagle with optics, Protecta, Scorpion, M-79, MP5K-PDW, Walther WA2000, M4A1 SOPMOD, M4 super 90, AKS-74 "Cobra" (Authors: Zenobian Mod, Arsenal Mod, Simbion Mod, TIREX, giAdolf, Aahz, jgar, Alwen, eNdimiOn, ZEN, Kolyny, Death, Sm0kE, Sin!, Zeka1996Korneev) • New mufflers and optics (Arsenal Mod) • New gauges and smoke grenades • New voice of all weapons (Author: MulleR) • Fixed arms TTX (Author: N6260) • Added "Color tracers" of weapons • Bioradar beings. On sale at the Sakharov (Authors: xStream, BAC9-FLCL, tolusha, Z-Vertoz, Nekt, Rusya) • 12 slots for artifacts on the belt - tailored to the needs Bioradara • Duplication of quests in the death of Kvestodatel - the quest can be taken to another character (Author: WaWka) • Added Linspiro Addon v1.1 - selling rare caches of stalker-friends (Author: Linspiro) • Added new dreams - Nocturne Mod 1.0 (Authors: Khorn, malandrinus and nemnogonado) • Stalkers now smoke cigarettes while sitting by the campfire (Author: p-09) • More HS treatment friendly NPCs (Author: Shaman-13) • Added RagDoll Mod v1.3 - returned to the erstwhile speaker models (Author: LexMalin) • Combined emissions of AMK and ABC • After the release of dead bodies NPC is transformed into a zombie (Author: TAG_SPB) • Dynamic HUD costumes (ABC Mod) • Added OGG-Player. Just stick with the music added to it (Authors: Ferrari314, Vergas) • New Hud (Authors: Redux Mod, Vergas, zayaz) • Checking the quest armor and trunks of depositing them on the quest - damaged vesh you already do not pass, NPS will send you its repair • Repair of the weapon and bronekostyumov (OGSE Mod) + implemented "Sophisticated repair weapons" (Authors: Black 777 Team) • Upgrade armor for night vision and durability - Upgrade produce vendors, each of them upgrade their armor types • Weapon upgrades - Upgrade engaged in the Long Bar (Author: Ray) • Added LootmoneyMOD v1.0 - getting money from the corpses of NPCs (Author: Babuin 119) • Capsules for the activation of anomalies. In the PDA added detailed information about them (Sources taken from Simbion Mod) • zombie Spot ejection or supervisor (Author: Spot-shooter) • Added the addon "Clever Hand teleport" (Author: Spot-shooter) • Added a new weather phenomenon - Hour of Terror. At the time he develops a zombie (Author: Spot-shooter) • New Menu, Screen zagruzkisohraneniya (Author: Serafim12) • Added the ability for big money to change the ratio of groups to HS - at Sidorovicha (used to draw from a FAA) • Added 4 vehicles: Uazik "loaf", a tractor and Kamaz on ATP; Baggi on Wetlands • Added special forces assault on the agricultural industry. Dubldesant special forces on a cordon • Added 11 new knives - including a mount and blade of the samurai (Author: Kirag; Authors models: Aahz, Gosuke, Bender, Bak and others) • Added ability to fight with fists • Added bronekostyum SCAT-15 with the functions avtolecheniya and other features. On this bronekostyumu created a chain of quests (Author: Spot-shooter) • Added smoke from fires (OGSE Mod) • Added Embryos monsters • New detectors - a unique detector and a detector of the hologram. The latter defines all kinds of anomalies • Added Doc Viewer v1.0 RC - view documents on Hood (Author: 7.9) • New story videos. Just restored cut plot points • cleaner carcasses and rubbish at the locations (Authors: Shadowman, Sapsan) • Added Inventory Mod - reduced inventory slot and Trade (Authors: Rusya and Co) • Added 8 new species of NVS on costumes • Added several types of teleporting between locations. Appeared tame teleports and quests for teleportation • Added mod "Repair Boxes" repair kits for armor and weapons (Author: DEXXX) • Added hours - after purchase, Hood appears on the time (Author: Vergas) • Added a new transmutator (Basis: Refresh; Kordinalnaya modifications: Sapsan and others) • Added Healing Enemies v0.3 - now you can treat the wounded enemies (Author: DEXXX, adaptation to AMK: Skunk) • Added mod "Detector Artifacts 0.1" (Author: Singapur22) • Added a night vision device on the Crossbow (Author: Kirag) • Changed and Improved the many textures. Just added a new asphalt (Authors: Argus, Chorik and many others) • Changed the trade for all traders zone • Improved inventory icon (Author: stalker69 and others) • Added Bullet mod beta 2 - Laser sight of the automaton Storm (Author: SERGEY) • Changed the face labeling. Now he is on the scene as a video (Author: Argus) • Added AI Additions - NPC fire from grenade launchers (Author: Rulix aka Bak) • Implemented modes Terrorizm Demo v0.2 - adds a variety of mines and explosives with a detonator (Author: 4ufak) • Added "Pictures-Pack 2" - replacing posters and textures in paintings (Author: n6260; Basis: Argus, Domestos) • Added mod "Water COP" - water as a call of Pripyat • randomly Loading Screens v3.0 (Authors: Monnoroch, Shadowman) • Added Intellectual Marauder Mod 1.5.1 - the ability to shoot the armor of dead NPCs (Author: DEXXX) • Added AI pack Final - new patterns of behavior LDC (Author: xStream) • Added "Netpaketny PDA" (Author: Shadowman) • Added the addon "adapting Zone" - to change the level of difficulty depending on the quality of the passing game (Author: Sapsan) • Changed the icons for map symbols - targets, hits, etc. Style and Clear Sky Call of Pripyat (Author: V92) • Added the gravity gun (Authors: Malandrinus, Kirag) • Rebalansirovany properties of all the artifacts (Author: Ray) • Added a new food, beer, water. Just added mushroom "Amanita", which grows on the locations. In a backpack, over time it deteriorates • Changed the icons on the minimap anomalies in the detectors (Author: AndyLy) • Added a positioner of fashion "Device for determination of geographic coordinates v0.7.1" (author: 7.9, with the participation of Malandrinus and kstn) and much more.
Amúgy a stalkerek nem fürdenek a játékba, meg nem is szarnak, hugyálnak? Akkor ez most hogy van? De ha büdösök, akkor az végül is mutánsriasztó dolog. :D
PROBLEM? :D csak valamit lépni kellett arra, hogy valaki a játékot dugná meg. :D
A Stalkert maga az Isten írta. 4 év alatt most viszem kb 10xre végig de még most is volt olyan ami az elõzõ kilencben nem. Ma beragadtam Pripjatban egészségügyi csomag nélkül, azon izzadok órák óta hogy kijussak vissza a szabadságiakhoz vagy bárhova csomagért. Elképeztõ hogy még mindig hogy el tud szórakoztatni ez a játék...
Köszi, megoldódott, de nem nagyon jött be a mod. Inkább tolom a Complete-tal.
Valaki nem tudja hogyan lehet belevarázsolni a gémbe az orosz hangot?
Feltettem a Lost World Requital-t, de amikor elindítom a játékot az alab shoc jön be, semmi sem változott. Mit csináltam rosszul? (1.0006 verzió, elõször mod, majd patch és ennyi)
Szóval most megtaláltam, ezt az "fi-csoport" készítette, itt látható... Az elõnye az, hogy nem ír át semmilyen más mod hangot és környezeti hangot sem a SoC-ban. Olvastam TSL16b hozzászólását is a fenti oldalon.
Nos, itt van fiúk, ezzel már Szidorovics is oroszul beszél, tökéletes a szinkronja: Ez lenne az! Most próbáltam ki és nagyon jó, nem olyan béna, mint az angol hang. Egy angol fórumon hívták fel erre az authenticity_sound_pack.zip fájlra figyelmet, mert rengetegen keresték, nem voltam egyedül ezzel...
Talán majd esetleg másokat is érdekelhet, azért jeleztem.
Köszi, sajnos én is észrevettem, hogy a Clear Sky-hoz való, jelenleg most nálam egy csomó + hangot pakolt a játékba, de nem írt át semmit, így aztán nem okoz problémát... Csak arra lennék kíváncsi, hogy a SoC-ban az eredeti orosz hangokat honnan tudnám leszedni. Talán csak akkor tudom tökéletesen "oroszítani" a szinkronját, ha az egész orosz verziót letöltöm és cserélem a sound mappát. Nem tudom, most így az általános társalgások rendben oroszul szólalnak meg... Akik nem szerepelnek a CS-ben, azok angolul szövegelnek tovább, megnéztem tegnap, szóval majd megpróbálom letölteni valahonnan a SoC orosz szinkront, mert külön ilyen letöltési lelõhelyet nem találtam sajnos, vagy csak én vagyok béna...
Hy. Meglestem, de amit te leszedtél az a Clear Sky-hoz való. Azért sem jó, mert elôfordultak a két rész fájlelnevezései közt különbségek. (pl SoC-ban a fegyverhangok: wpn_pb_shot ugyan ez a CS-ben már n_wpn_bp_shot) Más fontos karakterek hangja, akik nem szerepelnek a CS-ben, Rendben van? Pl Csapos a bárban, vagy a mellette álló infoárus bandita?
Nem egészen értem a dolgot, megpróbáltam beépíteni az orosz szinkront, de Szidorovics hangja sajnos nálam nem lett orosz szinkronos az elején. Ezek szerint EZ nem elég a teljes alap orosz szinkronjához? Állítólag a Russian Audio Mod Full (v2) jó lenne a SOC-hoz is, vagy tévedek?
sikerült aztán rossz emberkéhez mentem azért nem nyitotta ki xD
Ha megszerzed a dekodert pripyatban a hotelbõl akkor az erõmûben van egy másik ut is és nem lesz vége a játéknak szóval nem az az intro jön be hogy rádhullik az egész a kivánságteljesítõnél... Ha a másik uton mész (a végigjátszásban benne van) akkor egy monolithos szobába kerülsz és szét kell lõni a pár dolgot aztán egy hologram megkérdezi hogy részt akarsz venni a programban akkor bejön egy intro hogy betsznek ilyen zöld tartályba és kb. ennyi a játék de ha azt mondod neki hogy nem akkor megkapod a legjobb befejezést mehetsz vissza a zónába kolbászolni ahova csak akarsz... De elötte még ki kell jutni az erõmû mögött (amiket linkeltem képeket) megjegyzem rohadt nehéz... Azt utána kb. azt csinálsz amit csak akarsz...
elvileg ezt tudja a Realistic Weapons add-on is, nemde? az erõmûnél ahogy kicsit kezdenél körbenézni, elindul a visszaszámlálás a robbanásig és nem tudsz igazán JÓL megsasolni semmit. ez is valami MOD? te hogy tudsz ott kolbászolni?
#33721: néztem õket filefronton. mindegyik ilyen kicsit tesz hozzá nekem olyasmire lenne szükségem, ami a ritka fegyvereket elérhetõvé teszi (megvásárlás, úton találás) és szerezhetõ hozzájuk kellõ mennyiségû lõszer ritka fegyver, mint a vintorez, dragunow, meg a jobb alsó sarokban az az injekció formájú + valós sebzési arány (ha sniper-rel hasbalövöm, ne keljen már föl akármilyen páncél van rajta)
Nem, semmi változás nincs a folytatásban, ennek a játéknak több fajta befejezése van...#8211;_Shadow_of_Chernobyl#Rossz.2Fhamis_befejez.C3.A9sek" TARGET=_fnew>Befejezések
:D Én másként folytattam volna. Hadsereg kísérletei embereken, ettõl lettek a zombik pl. A monolitosok hadsereg tagok, csak rájátszottak. Végül egy hatalmas eltörlõ hadmûvelet a zónára. Ami ellen védekezni kell.
Lefényképeztem az ufo-t xD, kirázott a hideg amikor meghallottam a hangját. A szemétdombon lehet látni szerintem minden nap hajnalban 4óra4perc és 4óra12perc között valamikor csak az eget kell figyelni...Mindez a Complete modban...
Esetleg ha megmondanád, hogy milyen tipushoz kellene akkor tudok segíteni, vagy vannak hozzá modok: Ammo Mod Trader Mod Atlas Spawn Menü Mod
Mesterséges Intelligencia kapott jelentõs átdolgozást:
Új képességek - NPC-k is elkerülik az anomáliákat, eltávolítja a holttesteket a kempingek, gránátot dob, páncélt változtat, és még gyógyít más NPC-ket. Õk is adnak fegyvereket és páncélokat. stb. stb. stb.
Elfelejtettem írni hogy az erõmünél nem változik az idõjárás mindig ilyen borus és éjjel egyáltalán nincs... Semmi változás.
õõõ szerintem érezni lehet a különbséget a fegyverek között, szóval élethûbb mert tényleg van olyan hogy 1 a fejbe és meghal, max 2. Szóval nem kell 1 zombiba 1 tárat belelöni meg nagyobb mutánsokba...
Complete, Absolute Nature & Structure, SC 2012 Weapon Revamp, Full grafika és pár kép nem tudom volt-e már de szerintem kevesen látták ezt...
Szépen meg volt csinálva... Most töltök fel pár Erõmöves képet mingyárt beteszem ide...
És jól meg volt animálva ahogy kihúzza? Ilyet még én sem láttam! Bár én nem modolok, de ez biztos az. Tegnap megint neki ültem, de mod nélkül is találtam benne olyat amit az elõzõ 9 végigjátszás alkalmával nem.
Sosem gondoltam hogy ez a játék még fog meglepetéseket okozni, mikor megjelent nagyon odavoltam érte, de egy idõ után már unalmas lett össze-vissza mászkálni. Most meg fent van a Complete meg az Absolute Nature meg az Absolute Structure + SC 2012 Weapon Revamp, eszméletlen az élmény. Nemrég az elején a vasúti híd után az egyik stalker kihúzta a kutya hullát a házból csak hogy ne legyen ott, a simában nem tapasztaltam ilyen vagy csak nem emlékszem rá, de már ez ledöbbentett...
adott fegyvertípushoz lehet "teremteni" lõszert a játékba?
Írd át a X:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\system.ltx-ben a max_weight = XXX illetve a X:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\creatures\actor.ltx-ben a max_walk_weight = XXX sort....
DE SEMMI MÁST NE! Elõtte a biztonság kedvéért csinálj mentést a módosítandó fájlokról és a játékállás mentésekrõl is...
Hali, hol lehet átírni hogy hány kg lehet nálad? Most fent van a Complete arra még mi mehet rá?
Végül aztán 80 kg mellett döntöttem, nekem ez a megfelelõ a játék képét tekintve. (Ha jól emlékszem hogy az én málhagyíkom 93-ban "csak" 30kg volt és azzal is baszott nehéz volt a 20km-es gyalogtúra viszont az a való világ volt ez meg csak játék!)
Jaja, egyéniben csak „mi lenne, ha” típusú szimulációs kísérlet.
<string id="cit_doctor_meet_conclusion"> <text>Meeting with the Doctor</text> </string> <string id="cit_doctor_meet_conclusion_txt"> <text>I don't know what to say..Should I be happy or sad? I found out that I am the Shooter. A Shooter who lost his memory in one of the last passages leading to the center of the Zone. A Shooter who lost all of his friends except for the Doctor. A Shooter who found out something that made him be followed. What did I find out? Next question. The Doctor managed to save the key and the location of the secret stash of our group at Pripyat. It's located in one of the rooms of the old hotel in the center. He says that there must be something there that will shed some light on the "Granter of Wishes" or Monolith. He knows only one thing: after the second to last scouting expedition to the Cherbobyl NPP I kept on saying that there's something shady with Monolith. Well Monolith, we're going to try and deal with you. Who are you and what are you?</text> </string> <string id="cit_doctor_task_0_art"> <text>Doctor: When we last met, you left me the key from the secret stash at Pripyat and the diagram which showed how to find it...I managed to save them...the Mercs didn't find them...Here...Maybe you'll find something else there....And also you kept on mumbling that there was something shady with Monolith...That's for sure...</text> </string>
Taláétam néhány megmaradt file-t a játékban a megjelenés elõtt nem sokkal kivágott deadcity-bõl. Itt vannak a párbeszédek angolul:
<?xml version="1.0" encoding="windows-1251" ?> <string_table> <string id="cit_doctor_escape_dialog_0"> <text>I need answers to several questions.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_1"> <text>Ask away, I'll try to help.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_11"> <text>Where are my things?</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_111"> <text>The leader usually keeps all the confiscated stuff. His room is on the top floor. My things were taken there when they caught me.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_1111"> <text>Thanks!</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_12"> <text>How can I get out of here?</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_121"> <text>When they were leading me around I noticed a sewer grate under the stairs on the first floor... If you managed to open the cell it would be possible to get out of here using that sewer... It's best to go West and then you can use the tunnel to get to Freedom.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_1211"> <text>Thanks for the information.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_14"> <text>Who captured us?</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_141"> <text>We're being held by the Mercs. Nobody really knows who they are but there are rumors that they work together with foreign intelligence services. The location of this base is top secret - no one knows how to get into the Dead City. Many people are very interested in this information, especially Freedom and Duty.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_1411"> <text>Go on.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_14111"> <text>If you manage to get a map of the Dead City, a successful assault will be possible. The Mercs or the bandits probably have one. You could try to get it.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_141111"> <text>Thanks for the information.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_15"> <text>What do you know about this place?</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_151"> <text>The city is split into two sections. We're on the Merc side. To the South beyond the square is where the bandits are. They're holed up in the school building Southwest of the city. In between the bases, there is a run down five-floor building and a few relatively intact ones. If the shit hits the fan, you can sit it out there. There are also some garages and a couple of small houses around that area. There are a couple of five-floor buildings and a dozen garages on the bandits' side too. The former city council building is on the other side of the square.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_1511"> <text>Thanks for the information.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_16"> <text>Who's in charge here?</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_161"> <text>A truly nasty guy named Dushman. I've seen him carrying around a folder with some documents a couple of times. I reckon there's something interesting inside.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_1611"> <text>Thanks for the information.</text> </string> <string id="cit_doctor_escape_dialog_17"> <text>Nope, nothing.</text> </string> <string id="cit_doctor_hello_dialog_11"> <text>Strelok! Where the hell have you been??? I haven't seen you or the guys since the last raid! I was getting worried!</text> </string> <string id="cit_doctor_hello_dialog_21"> <text>So, you feeling better? You thinking clearly?</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_0"> <text>Strelok???</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_1"> <text>Yeah, you're Strelok! Who else would you be? I'm Doc, don't you recognize me? What happened to you, friend? You don't look well. We went into the Zone together for 2 years. You really don't remember me?</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_11"> <text>No, I don't.</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_2"> <text>You don't??? Strelok, what the...? You're not joking around, are you? Man... What about the guys, our guys? Fang, Ghost? You remember them, don't you?</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_21"> <text>I don't remember Fang, and Ghost is dead - I found his body in Yantar.</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_3"> <text>Ghost!!?!?! Dead??!!! Dammit, how could that happen?! They... they were the best. What happened to you?</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_31"> <text>I don't know what happened, I don't remember.</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_4"> <text>Wait, I need to calm down. That's some shitty news man. I think it's all linked with your last trip into the Zone. When we saw each other the last time, you left me the key from the stash at Pripyat and the map of how to find it. I've managed to keep it - hid it from the Mercs. Here, take it, hide it well. Perhaps you'll find somthing there. You were saying that there's some trick with the Monolith. But I don't understand what it was about, and you didn't either.</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_41"> <text>I see. Where are we? I don't remember how I got here.</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_5"> <text>We're in Dead City! In the Merc camp.</text> </string> <string id="cit_doctor_main_dialog_6"> <text>We're in Dead City!.. In the Merc camp...</text> </string> <string id="quest_cit_reward_0"> <text>By the way, I have information about the Mercs. Interested?</text> </string> <string id="quest_cit_reward_1"> <text>Depends on the information.</text> </string> <string id="quest_cit_reward_11"> <text>I have a map which details the location of their base, guard posts, the way to get in without being noticed and a lot more.</text> </string> <string id="quest_cit_reward_111"> <text>Sounds valuable. I'll give you 3000 for it.</text> </string> <string id="quest_cit_reward_1111"> <text>Deal. Here.</text> </string> <string id="quest_cit_reward_11111"> <text>Great! Here's your reward. Soon stalkers will argue about whether the Mercs even existed at all!</text> </string> <string id="quest_cit_reward_1112"> <text>Not, that's not enough.</text> </string> <string id="quest_cit_reward_11121"> <text>As you wish, I'm not giving you any more.</text> </string> <string id="quest_cit_reward_13"> <text>Nothing worthwhile. Just the usual gossip. Sorry.</text> </string> <string id="quest_cit_reward_131"> <text>If you find out something more specific come back. I'll pay you.</text> </string> </string_table>
Ez szerintem nem cheat, egyszerûen csak idõspórolás.Engem is bosszant, hogy 50 kiló felett nem lehet futni, 60-nál meg moccanni se.Ilyenkor ugye pénzt is kellene keresni, találni egy kereskedõt aki megveszi a fölös cuccot...stb.Fallout 3-ban pl már 310 kilót is elcipelhettem, na most õszintén, kemény gyerek vagyok, de 310 kilót igencsak görccsel tudnék arrébb pajszerolniEttõl függetlenül meg tudom bocsájtani ezt a kis túlzást, itt Stalker-ben is elnézném szívesen.
Nos lehet, de mivel ez nem egy szimulátor így meglehetõsen sok benne az unreal. (Gondolom ebben egyetértünk.) Részemrõl a játék "képét tekintve" nagyjából ezt a súlyhatárt tartom megfelelõnek.
Az meg hogy cheat, hát nézõpont kérdése, függetlenül attól hogy te sokallod az alap értéket vagy nem. Ha neked bõven sok volt az alap is akkor gratulálok hozzá és ennyi! Részemrõl játszani és kikapcsolódni akarok a játékkal ezért megváltoztatom benne ami nagyon csípi a szemem...ettõl pedig nem leszek sem több sem kevesebb, miként te sem leszel több (vagy kevesebb) a szememben amiért sokallod az alap értéket!
Lehet hogy túlragoztam a dolgot, de a cheat szó mindig felpiszkál, ha játékmódosításokról van szó...
A 100 kg is eléggé cheat, de még az alap 50 is erõsen unreal. Bõven sok az alap is.
Most már hogy kezdem "kiismerni" magam a játék felépítésével kapcsolatban már bátrabban mertem a súly limit-et változtatni. Letöltöttem egy mod-ot ami 8000kg-ra növeli ... De mivel ez az 1.0005-re volt készítve így nem is indult el a játék, úgyhogy visszatettem a korábban elmentett system.ltx fájlomat ami 1.0003-as és átírtam a megfelelõ sorban az értéket 100-ra (na meg az actor.ltx-ban is), mivel valljuk be, kicsit túlzás volt a készítõtõl az a 8 tonna... Most viszont az foglalkoztat, hogy mi egyéb van az 1.0005-re készített actor-ltx-ben és hogy a késõbbiek során ez vajon fog-e problémát okozni a játék során...?
-amúgy van némi "rutinom" a szerkesztésben(PES 2010 HUN Patch adatbázis), de mivel minden játék más és más, így idõ kell mire az ember megismerkedik vele közelebbrõl...