Küldd el a mentést valakinek akinek megvan a Complete, hogy próbálja ki õ is. Ha neki megy, esetleg telepítsd újra az egészet (játék+mod), hátha segít.
Ezzel együtt engem a Complete mod kivág az asztalra, ha át akarok menni Army Warehousesból Red Forestbe. Eddig marha jó volt ez a Complete mod, de így hogy nem tudom tovább játszani a játékot miatta, már nem annyira.
Tudom, hogy abban még nincs, nem is a SoC-ra értettem (írtam is, hogy többi). :)
Azzal is nagyon tisztában vagyok, hogy elég optimalizálatlanok. Ezért sem érzem nagyon jelentõségét a többi rész mod-olgatásának. Fõleg, hogy alapból is már kb dupla olyan jól néznek ki, mint a SoC.
SHoC-ban ugyebár az még nincs. Clear Sky DX10.1-ben meg fogja fektetni fõleg ha megpróbálsz még AA-t tenni az alfateszt objektumokra is és abból is DX10.1-est, akár csak 2xMSAA-t.
De ezek az FPS zuhanások nem azért vannak, mert kevés a 6870, hanem sajnos ennyire nincsenek optimalizálva a STALKER játékok. :(
SHoC-ot épp a napsugár effekt hiánya miatt lehet ûber módon moddolni. De az ûber mod-okkal sem éri el azt a hatást, mint CS-tõl a napsugarak és nedves felületek effekt.
A complete mod 1.4.4. el játszók nem tapasztaltak olyat, hogy a vörös erdõbe való átlépésnél állandóan kidob a játék az asztalra? Mi a helyzet ilyenkor?
Én is kíváncsi vagyok, de kétlem (még nem próbáltam azóta ezzel a VGA-val), ismerve a játékokat. Szerintem a reggeli napsugarak nem tetszenének neki még. :)
Nem tudom, hogy az én esetemben lenne-e értelme a többi STALKER-re rátelepíteni a saját Complete modjukat, mert úgy érzem, hogy amíg az alap játék sem képes elfutni teljesen maximális grafika mellett, addig nem fárasztanám magam mod-ok után. :) SoC esetében természetes a Complete mod, készítem is elõ én is a játékot egy újabb végigjátszásra. :)
Itt van néhány kép a pre-alfábol: A falu, ami az autotelep helyén van, a épület ami a vasuti töltés felé menet bal oldalt van, és a vasuti töltés.
Az pre-alfához nincs valakinek angol nyelve? Oroszul vannak a párbeszédek.
Épp ezaz hogy mod nélkül sokminden hiányzik a játékból :) Ha próbáltad az Oblivion Lost 2.2-t akkor sztem te is tudod hogy kb ez az amit eredetileg ígértek a fejlesztõk még anno. De még az OL sem tudta megcsinálni mindazt amit utólag kivágtak vagy nem fejeztek be.
Hi Nemrég olvastam errõl a játékról és kedvem támadt hozzá. Az érdekelne hogy szerintetek az alap shadow of chernobyl-al kezdjem, vagy az Oblivion Lost móddal (arró azt olvastam hogy piszok nehéz)?
Nem errõl van szó. Valójában a Clear Sky és a Call of Pripyat is a SoC egy-egy kiegészítõje, attól függetlenül, hogy önállóan futtathatóak. Nem véletlenül lesz a következõ rész már STALKER 2, remélhetõleg azok nem lesznek ilyen rövidek, mint a 2 utolsó rész.
Bakker leesik az állam, hogy Pripyat ennyire részletesen kidolgozott és bejárható.
Õszintén, ez az elsõ igazi SHoC végigjátszásom. :) Eddig csak; fõképp a végén végigrohantam. Most még laborba vissza akarok menni; Duty bázison sem vettem részt még 1etlen Aréna-s eksönben sem, de már hónapok óta játszom vele. Ebbõl persze sokat elvett a mod-ok próbálgatása és még mindig vadászgatom, próbálgatok 1et-1et.
De azt nem hittem volna, hogy Pripyat ennyire részletes; ennyi utcába be lehet menni; épületekbe; stb... Így persze, hogy csalódás a COP-ban lévõ Pripyat. Az Nekem azért tetszett nagyon (tetszik még mindig :) mert elõtte kimaradt a SHoC-os.
Annyira érzõdik ezen a játékon a régi játékkészítés egyik alapeleme, amikor még fordítottak idõt a tartalomra és nem a marketing határozta meg egy játék sorsát.
Am a Call of Pripyat-hoz pont most kapargatom össze a cuccokat. Ha vége a Clear Sky-nak, jöhet az :) De asszem ma (ha lesz idõm)összeállítom, hogy késõbb ne kelljen vele szarakodni. Majd dobok képeket a topikjába hogy mire jutottam :)
Figyuka! Milyen vas-on toltad ilyen mod-okkal?! Ezt csak azért kérdem, hogy valóban jó erõs gép kell-e hozzá; vagy azért elmegy gyengébb konfigon is?! Enyém sem erõs játék konfig; de azért még szépen megállja a helyét.
Többen kérdezték már itt is ezt és nem tudom igazándiból, hogy milyen konfigtól fölfelé érdemes SC Complete; stb... mod-okat rápakolni.
Én már hónapok tolom a SHoC-t nem kapkodom most el. :) Mindig haladok elõre egy kicsit; aztán pár nap szünet, vagy nem is erõltetem a fõ szálat; hanem csinálom a butábbnál-butább mellékküldiket. :D
Szerezzem be XY mutáns vmelyik testrészét...
Azért már fapados érzés még mod-okkal is a SHoC, viszont Én ebben érzem leginkább azt, hogy egy RPG; FPS keverékrõl van szó.
Amúgy most eszembe jutott az is, hogy ugyan benne voltak (ez már ugye tény is), de tényleg nem emlékszem, hogy SoC-ban láttam-e volna fû árnyékot vagy élsimítást.
Akkor még lehet elkezdem a hétvégén a Complete 2009-et a ti mod-jaitokkal megspékelve. Alig várom. :D
Köszönet mindenkinek a képekért meg a leírásokért!
Annyiban jól emléxel, hogy a beállítások között van olyan, hogy élsimi és fû árnyék is! Csak épp nem funkcionál. :(
Gondolom tervbe volt véve, csak épp vmiért mégse tudták beleépíteni a motorba. Pedig idejük volt rá. :D
- full dynamic lighting - vision distance = 100% - object detail* = 75% - grass density = 100% - textures detail = 100% - anisotropic filtering = 100% - antialiasing** = off - sun shadow = on - grass shadow*** = off - lighting distance = 100% - NPC flashlights = on - Shadow quality = 100%
* I recommend setting object detail (AF) to 75% as it plays nice with the depth of field effect. ** The AA slider in the graphics options does nothing. If you have an nVidia card with recent drivers, you can force true AA by using these settings in the nVidia control panel’s profile for the game: Antialiasing : Gamma Correction: Off Antialiasing : Mode: Override any application setting Antialiasing : Setting: 2x or 4x Antialiasing : Transparency: Off *** The grass shadow option doesn’t work, and the grass distance is hard coded into the game engine and can’t be increased beyond its maximum limit.
Azaz, páfrány. Én is gondoltam rá csak nem akartam hülyeséget mondani. :D
Akkor ha a játék alapból nem támogatja az élsimítást meg a grass effektet, akkor nem szóltam. Pedig nekem úgy rémlett, hogy az alapjátékban is benne vannak ezek a funkciók. Az biztos, hogy az újabb S.T.A.L.K.E.R.-ekben már benne van.
Akkor nekem is ideje lesz újrakezdeni a játékot ilyen kinézet mellett. :)
Az páfrány, és elõfordul hideg égöv alatt is, csak sok nedvesség kell neki.
Az elsõ képen azok a növények nem inkább ilyen dzsungelekben szoktak lenni? :D Csak így hirtelen fura látvány volt.
Remélem egyszer még jön majd ki olyan verzió is ebbõl a Complete 2009-bõl, amiben lesz ésimítás meg grass shadow, mert ezek nekem szemet szúrnak sajnos.
Furcsa. Direkt megnéztem, lásd lentebb, hogy az SC Complete + Absolute Nature + Absolute Structure után tul.képp marad 2db mappa össz-vissz, ami benne van az Extrem mod-ban (Briks; Floor).
Nálam amit link-eltél konténer képet, minden konténer ilyen, vagy hasonló. Absolute Structure.
Szerintem még tedd fel mellé a Realistic Weapons Add-on 0.8-at; ill. Nekem most fent van egy plusz Weather mod is, de ezekrõl írtam lentebb. (de ezt szintén matyizgatni kell a CS Complete mod-al).
Link-eld már be, hogy Te most melyik mod-ról is beszélsz. :)
Semmi nem nõ a duplájára!!! Akkor Te vmit rosszul másolsz be; vagy másik mod-ról van szó. Én erre gondolok: S.T.A.L.K.E.R Extrem Mod 1.5 Beta
Az Arsenal fegyver mod-ot kivéve ennyit tudsz hozzáadni az SC Complete + Absolute Nature + Structure mod telepítés után:
briks mappa és floor mappa tartalma. Az összes többi megtalálható az elõbbiekben!
Az Extrem mod textúra mappája azért akkora, mert abból 440MB az Arsenal mod. A többi textúra mappa szinte mint a SC Complete. Nem is nagyon lehet más, hiszen az összes ilyen mod az SC Complete mod-ra alapoz.
hogy micsoda? :D Ha az extreme mod textúráit átmásolod a már összerakott játékodra, (csak a textura mappát, semmi mást) kb duplájára nõ a mérete, még így is hogy semmit nem íratsz felül. Ergo amit az sc és a másik 2 mod nem hozott magával, ez "kipótolja" :)
Ha jobban megnézed az Extrem mod textúra mappáját; miután bemásoltad és vagy telepítetted a Complete mod-ra az Absolute Nature és Structure mod-okat 1; vagy 2 mappa marad az Extrem mod-ból. Az 1ik a "brisks" mappa. Szal nem sokat ad hozzá az Extrem mod.
A textúrákat én nem írattam felül. Csak azokat másoltattam be amiket a sc2009 mod nem hozott magával.
Ügyes! Azt a mod-ot Én is letöltöttem, de akkor azzal akartam indítani és rögtön jött kivágott asztalra, aztán töröltem is.
Figyuka! Te milyen gépen tolod?! Nekem vannak olyan apró problémáim, hogy ezekkel a textúra pack-okkal sajnos vannak problémáim. Olvasgattam a Complete mod discussion topic-ját is és sajnos többeknek vannak bug-jaik high-tech gépekkel is. Fõképp az SSAO miatt.
Nálam pl. olyanok vannak, hogy tábortûz mellett; körül szaggat a kép; bizonyos anomáliáknál szintén. Ill. mivel nagyobbak a textúra méretek sajnos többet is döcög a game pl. futás közben. Már próbáltam mindent, de úgy látszik nem igen akar látványosan javulni a helyzet.
Lehet lekapom Én is újra az Extrem Mod-ot újra.
De gondolom csak azokat a textúra elemeket írtad fölül; melyek csak az alap Complete mod textúráit cserélik le, nem az Absolute textúra pack-okat. Vagy azokat is?!
Nos nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy mivel lehetne még ütõsebbé varázsolni a cuccost :D Feltettem az xtreme mod 1.5 textúráit (mást nem, mert az sc 2009 és ez ötvözve nem megy !) Eddig is élesek, kidolgozottak volta ka textúrák, de most mégdurvább a helyzet :)
Csupán 9gb-ra hízott a game így :D Ezt így összerakva majd ki is fogom írni asszem.
Olyan van ha sok hullát gyártasz, egyre tovább fog megállni a kép játék közben, mintha töltögetne valamit. Akár 1-2 percig is.
Hello mindenki tud arra megoldást valaki hogy a játék 1szercsak úgy dönt hogy lefagy + a kép is elmegy ? Visszaolvasta és találtam valakit akinek ilyen hibája volt (#32686) de neki megoldódott viszont azt nem írta le hogy mitõl :S Gépigény bõven megvan és a driverek is frissek win7 32bit-em van és a patchak is fent vannak + a magyarítás .
Csak próba képp; ill. azért mert késõbbi feltöltés mint a SC 2009.
v3.1 - all sky textures reedited (recoloration, bluring, bug fixes) - all sky textures size increased to 6144x1024 - added 7 new completely sunrise sequences (1 for each weather preset) - this is my 'opus magnum' to be honest - fixed a lot of various bugs reported by users - switched shader support to Sky4CE 2.0 / tweaked weather to fit SSAO (was 1.8) - made sun flares finally look properly for all presets (used to look baloon-like for clear presets before) - completely revampled night and moon appearence
Sajnos a CS Complete 2009 mod-al alapból nem kompatibilis; mivel a Complete mod-nak is van Saját idõjárás modulja. Azt írja a mod gyártója, hogy ez esetben úgy kell össze "merge"-ölni. Eddig mûködik. :)
Nagy különbség nincs, de egyelõre hagyom így. Azt vettem észre, hogy a CS Complete mod-ban az idõjárás ugyanúgy definiálva van az egyes pályákra; mint a terep textúra elemek. Pl.: Yantar-ban még nem volt derült ég. Ez Nekem nem nagyon jön be.
De nem is ezért írtam a hsz-t.
Érdemes odafigyelni a SC Complete mod-ban erre a fájlra:
gamedata\shaders\r2\SkyGRAPHICS_options.cfg
Ez benne van plusz mod-ként a S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled 3.1 mod-ban is. Kiemel azon sorokat, melyeket úgy vettem észre utóbbiban "felturbózott" a mod készítõ; de gondolom az alap CS Complete mod-ban is simám át lehet írni: (1: CS Complete 2: SWO 3.1)
Már másik STALKER-es topic-ban is írtunk róla. Vagy összedobják rá a pénzt a kontiens országai, vagy búcsút mondhatnak az unokáknak. Ukránok ezt nem fogják tudni finanszírozni.