Ácsi ! Bokáig vagy derékig érõ vízrõl nem hallottál ???
Azért az mókás lesz, hogy egy 2004 végén megjelenõ játékban még egy pocsoját sem lehet szétfröcskölni.
Amúgy a megvalósított úszással kapcsolatban többé-kevésbé igazad van.
A Delta Force 2-ben szvsz meglehetõsen jól oldották meg. Kicsit a vízfelszíni mellúszás sebessége gyors, de vízalatt már teljesen reális. És nem tudsz lõni, csak "underwater" fegyverekkel.
"ELVILEG az egész játék mindennél szabadabb, interaktívabb lesz."
Tökéletesen értelek, mert elõször én is csak néztem, hogy a riporter vajon komolyan gondolja-e kérdéseit. Jó a HW, friss, meg minden, de néha túlteng a "szamócacserszömörceviccesekvagyunkagyhalálszintjén" dolog !
De a fenti idézet tõled...
Nem lennél szkeptikus azzal a nagy szabadsággal és interaktivitással kapcsolatban, ha kiderülne, hogy azért a fizika nem lesz mégsem annyira komplett, mert a tereptárgyakat és egyéb dolgokat sok helyen csak forgatókönyv szerint lehet manipulálni, emellett még a pocsojába sem tudsz belegázolni ???
Én ezen estem komoly gondolkodóba és azon, hogy míg a HL2-höz és a többi konkurenshes remek demonstráló videók és képek jelentek meg, addig ehhez a PHOTOSHOP-al manipulált képek pontosan SEMMIT nem érnek, míg a két E3 video enyhén szólva mulatságosan fejletlen játékot állít elénk.
Én várom a STALKER-t, mert egy jó játékkal a játékos jár jól, de már felkészültem a legrosszabbra is, hogy bukta lesz, míg a konkurenseirõl (a DOOM III-at kivéve) nem tudom ezt elképzelni.
Igen ez ugyanolyan mint az összes más dologban: ati vs. nvidia (eddig "király volt a gf4, most a tömeg a r9700-at élteti akkor gyorsan én is azt fogom, pedig képen sem láttam még") AMD vs. intel meg minden. Az embereknek sajnos kell pár év, amíg átszoknak dolgokról, nem változik gyorsan a véleményük.
Majd meglátjuk melyik hogy néz ki. Tény, a HL2 videókon jóval többet mutat, mint a scannelt képeken..
Én egyébként sosem hittem ebben a STALKER-ben igazán, csak most meg az nem tetszik, hogy egy csomóan azok közül sárba tiporják, akik régen mennybe emelték.. egyiket sem kell teljes mellszélességgel, amíg meg nem jelent.
ELVILEG hasonló fizika lesz benne mint HL2-ben és ELVILEG az egész játék mindennél szabadabb, interaktívabb lesz.. majd meglátjuk. De ez a legutóbbi cikk ez egy bullshit, csak nézzétek meg komolyan ilyen szar kérdéseket feltenni, eszméletlen. És most legutóbb mindenki ez alapján temeti a játékot.. nekem összesen ez nem tetszik, még véletlenül sem akaroka a HL2 ellen flémelni, mert ugyanúgy várom, mint ti.
Yeah of course. Mint ahogy irtózatos butaság volt pl. ZeroCool azon beszólása, hogy a STALKER nagyságrendekkel jobban néz ki mint a Doom3 vagy a HL2. Érdekes, most hogy nem csak scannek vannak, már más a véleménye (vagy csak mert már az olvasók véleménye is más).
A stalkerben nem fog úszni a fa (megjegyzem: már a HL-ben is rá lehetett állni a lebegõ dobozokra, szal itt is lesz tutaj), nem lesz Alyx, és LESZ falrombolási lehetõség. Szevasz!
Abban a cikkben igen hülye kérdéseket tettek fel (kötélen mászás meg ilyenek..). Víz hiánya egyszerûen azon a területen nincsenek nagy vízfelületek, ilyen egyszerû az egész. Hiányzik a kutyának.
A kedvetekért egy interjú:
Petyus: Csá Gabe! Gabe Newell: Szia Petyus. P: Lenne pár kérdésem a HL2-vel kapcsolatban. Ugye láthattuk a fadeszkák milyen szépen lebegnek a vízfelszínen? GN: Igen. P: Nos, képes lesz ebbõl Gordon tutajt eszkábálni? GN: Nem.. igen.. az ellen nem véééd. P: Gordon szétlõheti-e a pálya összes falát RPG-vel. GN: Igen nagy interaktivitásra törekedtünk, a legtöbb tereptárgy... P: Tehát NEM? GN: Sajnos nem.. P: Tegyük fel folyton lökdössük Alyx-et. Az AI ilyenkor érzékeli ezt és kultúrálatlan, tolakodó viselkedásünk miatt Alyx a továbbiakban nem fog velünk együttmûködni? GN: Öö, Alyx a történet szerves részét képezi.. P: Tehát nem? GN: Nem. P: Köszönöm az interjút!
Nos, mint ebbõl az interjúból láthattátok a HL2 egy szar, interaktivitás nélküli játék lesz! Pusssz! :)))
Jól van ! Látom más is ugyanarra gondolt, mint én !
Ennyi erõvel minek mozgatsz bármilyen tereptárgyat a HL2-ben, hiszen City17 lakói meg a többi ember nem azért rakta oda, hogy te lelökd onnét. Ne szedd le a radiátort a falról, mert majd a szerelõnek újra fel kell raknia, és az a tulajnak sok pénz.
Ez jó ! ;)
De azért ugye tudod, hogy ez nem magyarázat. RALLY versenyt feldolgozó játéknál sem az a szándékom, hogy a palánkot zúzzam, de azért "úgy szép", ha kidõl, amint nekihajtok. Érted ?
Vagyis nem szándékoznak a DOOM III-al és a HL2-vel (meg a FAR CRY, meg a XIII) stb. együtt megjelentetni.
Mellesleg nagyon nincs kész a projekt ! Én ezt mondtam már akkor, amikor megláttam a múvikat belõle ! Hogy rengeteg munka ven még ezzel.
A kiadott temérdek képek esetében sem derül ki egyértelmûen, hogy melyik nincs PHOTOSHOP-al kiozmetikázva. Szóval ezen dolgoznak még nagyon sokat IMHO.
"Meg olvastam tegnap azt az interjút... random küldetésgenerátor, háááát... meg nem lehet vízbe menni..."
Te is ? Hát én is azon mosolyogtam ! Az ám a fejlett játék ! Nem lehet vízbe menni ! LOL ! :D Amúgy mindenki olvassa el a HW-en az interjút, mert az aztán a "sokat beszél, semmit nem mond" típusú szöveg !
Az tényleg gáz, hogy 2004. szeptember, csak aztán nehogy az legyen, hogy az összes konkurrens még vár, mert azt mondja: "Hú, ázze ! Sztálker csak 1,5 év múlva. Vájunk már mi is !"
EZ bazmeg egyszerüen megaSUX! Másfél év múlva mehetnek a francba a játékukkal! Hetente megjelenõ videók meg shot-ok aztán meg egy 2004 szept. megjelenés????????
Akkor ráérek még processzort venni! Inkább veszek markert! :-DDDDD Pc Sux. Paintball rulez!
A THQ által közzétett megjelenési listából kiderül, hogy a régóta várt ukrán csodaFPS debütálást 2004 szeptemberére ütemezte át a kiadó. Feltehetõleg az idén esedékes FPS tumultus, illetve a játékra váró töménytelen fejlesztési idõ végett csúsztatják ennyit a STALKER-t. Kicsit leül majd az információroham és 2004 közepe tájékán újra megindul az áradat, addig is lesz mivel eltöltenünk az idõt
Igazad van tényleg van a végén ilyen. :] Helyesbítek: a másodikra borul meg (azért ha elsõre borulna az lenne az igazi), a harmadikat amikor lövi akkor már épp azon van az emberünk hogy lefexik a földre. :)
meg egy másik jelenet (de tegnap 26 trailert láttam, lehet, hogy keverem), amikor asszem távcsövessel lõnek egy álló faszit, és harmadikra borul meg.....
FREAK: ja ez a futástechnika enyhén fura.. :) Viszont a lövések miatt nem aggódnék tudják ezek a sácok hogy mûködik egy fegyver, elég csak ránézni a BRUTÁL fegyvermodellekre amit készítettek!
ez a terep se lesz piskóta
Chrome aljnövényzet
a szemeden is van egy lencse.....
amúgy a növényzet az tökéletes, az eddigi legjobb, legfeljebb a chrome veheti fel vele a versenyt
viszont a karakteranimációk, a lövések és a mozgás....... most elõször nagyot csalódtam a játékban, kezdek félni
Ja és ugye nem gondolták komolyan azt a lens flare effektet ? Ez már lejárt lemez. Amikor újdonság volt, akkor minden játékba beletették, de már nevetséges.
Eddig itt a topicban arról volt szó, hogy a beszúrt képek PHOTOSHOP-al manipuláltak.
Azért ilyen a karakter keze, amilyen. De a videókon már látszik, hogy nem így van. A játékban így néz ki.
IMHO nagyon gagyi. Most ezt a rajzos grafikát komolyan gondolták ? Az égbolt meg sok tereptárgy, mint a fénykép és akkor a karakterek, meg mintha egy SCI-FI rajzfimbõl kerültek volna ki !!! Ezt én nem szeretem. Ha rajzos, akkor ott lesz a XIII. !!! Az direkt olyan.
De a Stalker !!! Miért nem lehetnek a karakterek és a növényzet is olyan fotórealisztikusak, mint az égbolt ?
Láttátok a FAC CRY képeit ? Annál ugyanez a helyzet. Gyönyörû az egész, de valahogy olyan rajzolt, mesterkélt, "mûanyag" minden !
"A THQ fogja kiadni az ukrán GSC Game World által fejlesztett S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost címû FPS-t. A játék egy alternatív jövõben játszódik Csernobil második katasztrófája után, amikor egy hatalmas veszélyes terület jött létre, ahova csak a kincsvadászok merészkednek be. A kincsvadászok egyikeként kell bejárnunk a területet, ami nem lesz egyszerû, ugyanis számos alkalommal összetûzésbe keveredünk a többi kincsvadásszal, na meg a területen élõ mutáns szörnyekkel is. A játéknak gyönyörû lesz a grafikája, és a fejlesztõk ígérete szerint egy átlagos konfiguráción a képernyõn egyszerre akár 100 ezer poligon is lehet, mindez 60 fps mellett."