Sziasztok! Valaki tudja hogy kéne feltelepíteni az Oblivion Lost modot? És megvan adva hogy milyen patch kell hozzá?
Kell hozzá az 1.0005 patch. Melyik OL modot szeretnéd? ModDb-n megtalálod a legújabbakat is. Én jelenleg a ShoC 2013 modpac-al tolom. Nagyon szép és gazdag lett vele az alapjáték.
Sziasztok, úgy döntöttem újra végigviszem a Stalker részeket. A Clear Sky végénél vagyok már szóval esedékes összekalapálni ezt a részt :D Na tehát most nincs idõm visszaolvasni, de az Oblivion Lost valamelyik verzióját szeretném feltenni, fontos, hogy kellene hozzá mûködõ magyarítás is. (öcsém is játszani akar vele) Régebben a 2.0 volt meg, de nem találom sehol sem. Úgy tudom van még 2.2 és 2010es verzió is. Melyik a legjobb és miért? Melyikhez van mûködõ magyarítás? Köszi elõre is :)
Hali! Egy kérdés: van e olyan parancs/kód a stalker-soc-hoz, hogy madártávlatból tudnám körbenézni a térképet? Mert szeretném egy másik játékban létrehozni, s ehhez jól jönne, hogy fentrõl látnám pl a kezdõ falu összes házát, vagy a katonák erõdjét stb...
Konzolba: demo_record demofile Ezzel lehet repkedni, és még egy demó fájlt is létrehoz a mentések közé.
A játék jogai egy Sergei Grigorovich nevezetû embernél van (asszem õ volt a GSC Game World feje). Tehát rajta múlik hogy mit csinál ezekkel a jogokkal. Sokan azt mondják hogy el kéne adnia a jogokat a Bethesda-nak. Én ezt nem nagyon akarom, már csak azért sem, mert az eddigi részek pont azért voltak olyan hangulatosak, mert helyi ukránok csinálták. Ha amerikaiak csinálnák meg a 2. részt, nem azt mondom hogy rossz játékot csinálnának, de az 100% hogy más hangulata lenne neki. Valahogy a régi csapatnak kéne megszerezni a jogokat, de hát õk meg már csinálják a saját kis új játékukat, a Survarium-ot, ami egy ingyenes MMO-FPS lesz.
GSC = Grigorovich Sergey Constantinovich. Nem csoda, hogy nála vannak a jogok hiszen õ maga a GSC. A STALKER Lost Alpha-t aktívan támogatja, szóval egyelõre az lesz a STALKER 2.
A Survarium szerintem nagyon érdekes lesz! Amúgy is jó lett volna ha van a Stalker-ben coop mod, mert az alap story végigjátszása is poén lett volna haverokkal! :D
A STALKER-ben szerintem pont a magadra utaltság az egyik legjobban dolog a játékban. Sok helyen már-már nyomasztó az egész. És errõl jegyezte meg mindenki ezt a játékot. A hangulatáért. A coop lehet hogy poén lett volna, de számomra kiölte volna a játék lényegét.
Persze túlzás STALKER 2-nek nevezni de a következõ 5-6 évre ez lesz az eggyetlen "új" STALKER játék. A GSC konkrétan nem a Dezowave-nek adta oda a buildeket, te is letöltheted mindet innét. Az tény, hogy kaptak olyan anyagot is amit más nem. :)
Ooooh nagyon kár a S.T.A.L.K.E.R. 2 ért :( nagyon szeretem ezt a játékot és jó lenne egy új rész neki új grafikai motorral új cuccokkal új lehetõségekkel jó sok új pályával és mégis a régi nyomasztó lékkörrel! Szóval elméletileg a Survarium lesz a stalker 2. Ami nem néz mi olyan rossznak de mégiscsak egy ingyenes multiplayeres játék lesz és eltûnik az a hangulat amiért annyira szerettük a stalkert! :'(
Felõlem a 2. rész elkészülhetne az eddigi motorral is, csak csinálják meg. :)
Hú mennyire várom már!Nagyon kíváncsi leszek rá.Újra belevetem majd magam a Stalker világába!Régen sokat toltam a gamet.
No, stalker soc felpakol, felpatcheled a legújabbig (1.0001, 1.0003 és 1.0005 patch), majd utána letöltöd az Oblivion 2.2 -õt innen: http://privat.bahnhof.se/wb220832/FORUM/stalker/ceanos.download.html
Leges legalul van a letöltõ link "DOWNLOAD: for Stalker game version 1.0005".
Az ol 2.2 telepítése vér egyszerû, mert csak a stalker gyökér mappába a bemásolja a benne lévõ gamedata mappát és kész.
Hali! Ezt nem tudja vk mi okozza? Realisztikus fegyver és a complex mod van fent. http://imagerz.com/QBZAW0tvAwMDVFkeFwVR
Szia! Én arra tippelnék, hogy a magyarítás nem fér össze az egyik moddal. Nem ismerem a modokat, de a fegyvercuccos nem hiszem, inkább az a Comlex mod nem szereti.
Ne rakj magyarítást az OL 2.2-õn kívül másra. Pontosabban ahhoz is csak a rávalót. Én eléggé sokáig szop@tt@m magamat mire kiderült, hogy nem férnek össze a különbözõ modokkal a magyarítások. Az ilyesfajta keverés biztos CS halálhoz vezet.
Köszönöm segítségetek!(elmerültem a játékban ezért ilyen késõn) Ahogy átnéztem a Complex nem csak a grafikába nyúl bele... Végül is a simával kezdtem,majd ha végigtoltam jön a OL 2.2-õ és a LEGENDARY.
Érdemes figyelgetni a Mod DB oldalt. Hamarosan megjelenik a Lost Alpha. :)
Moddb megrogyott. :D Most torrentet csinálnak azt feltöltik. Éjfélre talán lesz valami. :)
Remélem valaki összedob majd hozzá valami magyar nyelvû szösszenetet,hogy mi is ez mivel több mint az alap Stalker!
Hát egy rajongó majd csak csinál hozzá, de nem lenne világvége ha nem készülne el egy ideig. Nagy története nyilván nem lesz, az alapokat meg majd csak megérti mindenki.
Új szál, rengeteg új helyszín, rengeteg új küldetés. Azt nem tudom hogy lesznek-e új fegyverek, nem túl valószínû, viszont a fegyverek kinézete az lehet hogy újak lesznek (legalább is a Lost Alpha videókban máshogy néztek ki).
Sziasztok! A szolgálat vezetõje adott egy feladatot: meg kellene szerezni egy módosított karabélyt, ami a Bár területén található. Egyszerûen nem tudok oda eljutni... (A régebbi végigjátszásokban ezt a részt kihagytam.)
Nem tudom hogy volt e arról a témáról szó ki szerint melyik a jobb. A Lost ,vagy az eredeti, de szerintem az eredeti jobb. Azt látom sokan erõltetik ezt a kívürõ nézegetõs sztorit, olyan béna egy dolog, a textúrákat nyilván feljavították odáig oké. Viszont nekem a táj sokkal neutralizáltabb(állítólag a neutralizálás idióta kifejezési formája a Semlegesít, hatástalanít; semlegessé nyilvánít.) mint a shadow of cé ben.
Valóban nincs tovább , és valóban rossz lett a befejezés. Úgy értem jó hogy végigvittem készítettem is róla sok képmentést, azonban rossz befejezése lett a játéknak , mert túl sok pénzt halmoztam fel. El kellett volna költsem a lét és úgy érkezni a monolithoz. Nem is tudom hány befejezése van a játéknak attól függõen hogy érkezünk. Lehet elõzõ mentéseimbõl kiválasztok egyet és elköltöm a lét és úgy kommandózok be. Az a befejezés jobban tetszik hogy minden rossznak vége és egy mezõn ébredek lágyan lengedezik a növényzet és minden jó ha vége jó. Voltam az óriáskerék közelében is. Készítettem képeket utam során hogy megmaradjon emlékbe. Szóval van jó pár mikor a srácokkal a vége felé kommandózni indulok. Bent az erõmûrõl.
A nagy család :)))
Attól hogy elköltöd a pénzt, még nem garantált a jó vég. Egyébként 5+2 befejezés van.
Ha úgy határozunk, hogy nem szerezzük meg a dekódert a pripyat-i hotelszobából, és folytatni kívánjuk a „Strelok megkeresése” küldetést, az ötféle fals végzõdés közül fogunk egyet kapni. Végigküzdve magunkat Pripyat-on, a reaktoron kívüli területeken és végül magán a Szarkofágon, a játék hamarabb ér véget, mint a pozitív befejezések esetén. (Ott még van hátra pluszba egy hosszabb küzdelem.) A Szarkofág belsejében, a Monolith bázisán túljutva egy mély aknán felküzdve magunkat a Kívánságteljesítõ elõtt állapodunk meg, ahol eldönthetjük, hogy élünk-e azzal a lehetõséggel, hogy beteljesedjék az általunk leginkább óhajtott dolog. Hogy az ötféle befejezõ animáció közül melyiket kapjuk, az számos játékbeli kulcstényezõtõl függ. Ezek a következõk: 1. Ha a játék folyamán mind a Duty, mind a Freedom frakció vezéreit megöltük, akkor a Kívánságteljesítõnél az „Én akarom uralni a világot!” animációt kapjuk. Ekkor a Kívánságteljesítõ beszippantja a fõhõs lelkét, így téve eleget a kívánságnak. 2. Ha a játék végére több, mint 50000 rubel pénzünk van, akkor a „Gazdag akarok lenni!” befejezést kapjuk. Ekkor egy csavaranya hullik alá a mennyezetrõl, de ezt mi egy arany pénzdarabnak látjuk. Hamarosan sok ezer ilyen kis darabka kezd potyogni a tetõszerkezetrõl, majd az egész tetõ ránk szakad. A végén csak a kezünk látszódik ki a törmelékbõl, ahogyan az aranypénznek vélt csavaranyát tartjuk elernyedt kezünkben. 3. Ha a játék végére alacsony hírnévvel rendelkezünk (a reputáció -1000 pont alatt van), akkor „Az emberiség korrupt, le kell igázni!” befejezést kapjuk. Látomások, emlékek villannak fel azokról a szörnyûségekrõl, amiket az emberiség elkövetett, úgy mint nukleáris robbantások, titkos kísérletek és háborúk. A látomások után a végtelen semmiben eszmélünk föl, csak a sötét ûr vesz körül bennünket. 4. Ha a játék végére a hírnevünk kiemelkedõen jó (a reputáció eléri az 1000 pontot), akkor a Kívánságteljesítõnél az „Azt akarom, hogy a Zóna tûnjön el!” befejezést fogjuk kapni. A következõ képsorokon a Zónát megtisztulva látjuk, nincsenek mutánsok, nincsen sugárzás. A levegõ üde, friss. De amint meglátjuk a fõszereplõt, a szemein láthatjuk, hogy megvakult, így a Kívánságteljesítõ képletesen valóban eltüntette a Zónát - a mi szemeink számára. 5. Ha a fenti kritériumok egyikének sem tettünk eleget, akkor a „Halhatatlan akarok lenni!” befejezést kapjuk, ahol a Kívánságteljesítõ egy fémszoborrá változtat bennünket, így adva át minket az örökkévalóságnak. Jó/igazi befejezések
Ha úgy döntünk, hogy az „Öld meg Strelok-ot!” küldetés mentén folytatjuk a fõsztori szálat, azáltal hogy találkozunk a Guide-dal, aki elmondja, hogy a Doktorral Strelok búvóhelyén találkozhatunk, mert információi vannak számunkra. A búvóhely bejáratánál elájulunk, és a Doktor próbál meg minket magunkhoz téríteni, miközben Streloknak szólít bennünket. Elmondja, hogy van egy elrejtett dekóder Pripyat városában, amivel be tudunk jutni abba a titkos helyiségbe, ami a Monolith titkát õrzi valószínûleg. A dekóder egy titkos szobát nyit ki a csernobili Szarkofágon belül, ami a Monolith irányítótermébe vezet. Elpusztítva a szobában lévõ kék gömböket, amik áramforrásként szolgálnak, megjelenik egy tudós holoképe, aki nem más, mint az úgynevezett C-Consciousness projekt vezetõje. A tudós felé intézett számos kérdés feltevése után miénk a döntési lehetõség, hogy csatlakozunk-e a projekthez, vagy sem. 6. Ha elfogadjuk a C-Consciousness projekthez való csatlakozást, akkor egy olyan befejezõ animációt láthatunk, ahol minket is beletesznek egy hatalmas zöld tartályba, és ránk kapcsolnak egy gépet, ami segít egyesíteni az önkéntesek tudatát. Majd vált a kép, és a Doktort látjuk, amint a messzi távolba révedõ tekintettel figyeli a Zónát. Ott van mellette a kutyája is, akinek halkan odamotyogja: „Régóta nem láttam Strelok-ot, remélem jól van! Habár kitartó, akár egy macska! Úgy hiszem rendben van." Majd a Doktor odaszól a kutyának, hogy inkább menjenek enni valamit, hisz a kutyát mindig is jobban érdekelte egy finom vacsora, mint egy régi barát sorsa…” 7. Ha nem vagyunk hajlandóak elfogadni a C-Consciousness projekthez való csatlakozást, akkor egy nagy kiterjedésû extra pályarészre teleportálódunk, ami a Szarkofág közvetlen környezetében lévõ külsõ területeket jelenti. Itt még számos ellenféllel találjuk szembe magunkat, akikkel meg kell küzdenünk, és az elõrehaladásunkat különbözõ helyeken lévõ portálok biztosítják. A végsõ portálkapun átlépve megkapjuk azt a befejezõ animációt, amely a legjobb befejezésként vált közismertté: Strelok besétál abba a terembe, ahol hatalmas tartályokban fekszik a hét önkéntes, akiknek össze van kapcsolva a tudata egy gép segítségével. Strelok némi tétovázás után gépfegyverrel mindent szétlõ, megsemmisítve a C-Consciousness projekt által okozott borzalmak forrását… A következõ képsorokon az égbolt kivilágosodik, Strelok pedig egyszeriben rácsodálkozik az õt körülvevõ természet szépségére. Leheveredik a fûbe, és szinte elsírja magát, ahogy megkönnyebbül a terhektõl való megszabadulástól. A gondolataiból kiderül, hogy fogalma sincs, vajon helyesen cselekedett-e vagy sem, és valószínûleg soha nem is fogja megtudni, de megcsinálta amit meg kellett tennie, és úgy érzi, ezért hálás lehet.Kifáradva a sok megpróbáltatástól, mégis megkönnyebbülten alszik el a magas, üde zöld fûben, miközben egy szitakötõre fókuszál a kamera és lassan távolodik a kép.