ki tud róla valami részletet hogy ez most vérbeli fantasy lesz vagy mi, és mennyire stratégia ez? mikor jelenik meg? én nem találtam semmilyen site-ot
na mert amiket mondanak róla, hogy valami szamurájos (fantasy?) meg hogy RTS az rendben van de ingame kép sehol (állítólag rajzos...mondjuk ez relatív ki hogy látja, vagy hogy akarja látni:))
a gaméról két képet láthatsz a www.pcdome.hu oldalon. igaz nem a játékról csak az átvezetõ animációról. Ott írják, hogy RTS lesz, méghozzá a Warcraft méltó ellenfelévé akarják tenni, grafika szinten, hogy játék szinten milyen lesz azt nemtom.
Hi!
Azt mondtak anno nyaron, hogy karacsony tajan lesz majd az igazi beharangozas. Tudja valaki, hogy mi a helyzet mostanaban az Exigo korul?
Nekem nagyon W3 clone nak látszik... mondjuk grafikában alázza, az már most kivehetõ, játékmenetet meg majd meglátjuk (mondjuk ez a fontosab... nem kéne elb*szni kis millió egységgel, meg hülye irányítással) Go Go Exile!
"Armies of Exigo képek és részletek !!!
Hohohoho, végre, képek és információk az Armies of Exigo-ból. Aki még nem halott volna róla: a játékot a magyar Black Hole Games (Andy Vajna cége) fejleszti, az Exigo introjával tett szert nemzetközi hírnévre (és kapott munkát a Terminator 3-ban) a (szintén magyar) Digic Pictures, és ami a legfontosabb - elképesztõen jól mutató fantasy témájú RTS-rõl van szó, ami a tervek szerint idén õsszel fog megjelenni. A Gamespy kommandója a játékot kiadó Electronic Arts részérõl a munkálatokat felügyelõ Matt McKnightot kapta mikrofonvégre - lentebb az itt elhangzott információkból csemegézünk: - az Armies of Exigot két és fél éve fejlesztik. Az elsõ év a technológia kidolgozásával telt el - azóta a konkrét tartalmat kreálják a scrácok. - három faj felett vehetjük át az irányítást: a The Empire a szokásos ember-tünde-törp szövetséget takarja, a The Beast a szörnyek (trollok, goblinok, ogrék és démonok) ármádiája, míg a The Fallen a játék misztikus kompániája - bizarr óriásrovarok, elbukott lovagok, és idegen dimenzió(k)ból érkezett lények tartoznak ide.
Azért egy 1280-as screenshot-on kissé több minden látszik, mint ezeken a kis lófasznyi képeken.
csak nem akartam szétqrni a topicot.
Alássan kérlek, bocsáss meg NAGY URAM !!!!
Lol, de imádom az ilyen értelmi csökkent fogyatékosokat...
Csak szóltam, hogy ott van nagyobb kép is, akit érdekel az szépen átfárad és megnézi, ennyi... De neked nem kell, ha sértve érzed magad ettõl a kis plusz információtól! :) Meg beszúrni se kell. :DDD
hmmmm ...
Jónak néz ki szerintem én meg is fogom szerezni magamnak majd ha lesz!
Épp ezekben a percekben értem haza az Armies of Exigo elsõ, sajtó számára tartott hivatalos prezentációjáról. Hát gyerekek, az EA tudja mire kellett lecsapnia, a hazai Black Hole Games pedig egy valóban remek játékot alkot. Lássunk néhány apró tényt az elõadásból (májusi számunkban részletesebb, több oldalas összefoglalót olvashattok róla):
3 fajjal nyomulhatunk
36 küldetés lesz a játékban, melyek 30-35 órás folyamatos élményt ígérnek
különleges AI, mely a kétszintû stratégiai rendszert is kiválóan lekezeli
minden élõ organizmusnak saját árnyéka van
multiplayerben 12 játékos küzdhet majd egymás ellen
a tervezett gépigény: 1GHz CPU, 256MB RAM, GeForce 2
megjelenése 2004 szeptemberére várható, még ekkortájt egy játszható demó is a kezünkbe kerül
az elsõ publikus animáció az E3 ideje alatt kerül fel a netre
elõreláthatólag 2 CD lesz, de nem kizárt egy DVD-s kiadás sem a jobbminõségû animációk érdekében
a csapat a jövõben is együttdolgozik az EA-val, vagyis lesznek itt még érdekes projektek :)
ez lesz az elsõ olyan EA játék, mely teljesen MAGYAR NYELVEN is megjelenik majd.
Info: Gamestar!
ha magyarul is jön mint az IG 2 .. meg ugye 1 ;> akkor az jóó lesz :D
(Gamespot) ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! Megjöttek az elsõ képek a Black Hole Games rátermett játékáról, melynek grafikai kiválóságát nem lehet eléggé ajnározni. Brrrrrrr... micsoda reggelünk van :). Jó hírek: A GameSpot emberei lenyûgözõnek találták az Exigo intróját, illetve magáta játékot!
VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Megérkezett az elsõ Armies of Exigo film! Mondanom sem kell, hogy büntetés a javából! Két és fél perc tömör gyönyör, s mi több, káprázatos film vár mindenki. Letöltése mindenki számára kötelezõ! Trailer (61,61 MB)
Info: Gamestar
Nem azért mondom van itt csata de nem hal meg senki még akkor sem amikor tüzesõ szakad az ellenre.
nekem az egységek támadása nem teccik. mintha begyakorolták volna, és mindig ugyanazt csinálnák.
Szép szép jaja csak hemzsegnek a hibák.
Nem hiszem el basszák meg minden mai játéknál egy kibaszott dologra tudnak csak odafigyelni az pedig a grafika és a többit leszarják teli vannak kibbórító hibákkal.
- a Black Hole nagy része évek óta játszik RTS-ekkel és szeretik a dark fantasy-t. Így jött az ötlet, hogy milyen játékot is készítsenek. - bár a fejlesztõk tisztában vannak vele, hogy az RTS meglehetõsen favorizált játékstílus mostanság, bíznak benne, hogy pl. többszintes pályákkal adhatnak egy kis lökést a stílusnak - a két szint közötti közlekedést biztosító átjárók lerombolhatóak lesznek. Azonban ezeknek használatát meg lehet kerülni, a birodalmiak bányászai bármikor újakat áshatnak, míg a szörnyek sámánjai gáz halmazállapotúvá változtathatják a baráti egységeket, így "teleportálva" õket a két szint között. - a multiplayer játék élvezetét szolgálandó megtalálhatóak lesznek a klasszikus játékmódok (melee, team melee, FFA), ínyencek kipróbálhatják a CTF módot is. A direkt multiplayer játékra tervezett pályák esetében lehetõségünk lesz letiltani a többszintes pályákat, így a harc csak egy szinten folyik. - hangulatot fokozandó a nap vándorol az égen (majd lenyugszik), mindez kihatással van az árnyékokra. Ugyancsak lesznek évszakfüggõ idõjárási viszonyok, állatok saját AI-val (négylábúak, madarak, rovarok). - a felszínen harcolhatunk sivatagokban, mocsarakban illetve óriási erdõkben. Föld alatt jégbarlangokra, illetve lávával spékelt helyekre lehet számítani. - a játék három játszható fajt fog felvonultatni (birodalmiak, szörnyek, illetve a bukottak). Mindegyik faj különbözõ tulajdonságokkal rendelkezik... a birodalmi egységek 3. szinttõl aurával rendelkeznek, melyek hatnak a környezõ baráti egységekre. A bukottak megidézik az épületeiket, illetve elszipkázzák a megölt ellenséges egységek lelkét. A szörnyeknek repülõ lényeik vannak, amelyek láthatatlanná tudnak válni, illetve a már említett fícsörük, hogy gázállapotúvá tudják változtatni a baráti egységeket. [hardwired]
Én már nagyon várom ezt a játékot!De kicsit kevéske az infó...
Armies of Exigo képek
Birdy, 17:17 - Játék: RTS
(BluesNews) Sajna a többi magyar játék mellett a Armies of Exigo-ról nagyon kevés info érkezik. Remélhetôleg az EA lassan belendíti az összes megjelenô fantasy RTS marketing szekerét. A Warcry-nak azért sikerült néhány új krémest begyûjtenie a Black Hole kiváló játékából. Szép téli tájat láthatunk, új egységek vonulnak fel a képeken és egy elegáns kidolgozású grafikai tervet is megtekinthetünk:
info: Hardwired
ARMIES OF EXIGO: Finom részletek
Birdy, 13:16 - Játék: RTS
(GameSpy) A tegnapi új képek után a Gamespy-ra is felkerült egy rövid hendsz-on cikk. Túl sok új infóval nem szolgálnak benne, viszont a cikkhez hozzácsatoltak néhány nagyon szép NAGYFELBONTÁSÚ új képet a Balck Hole büszkeségébôl. Kiválóan látszanak a képeken az aprólékosan kidolgozott modellek és textúrák!
Hát ebbe a trailerbe van furcsaság ami nyugtalanít. Amikor lönek az emberekre katapultal tüzes akármiket érdekes módom gy fél ember nem hal meg pedig elég rendesen kapják az ívet.
szeptemberben jön a SZINGLI DEMO!
nem vmi sokan várják ezt a játékot.
Hi! Nagyon várom a demót, de igazából nem bízok ebben a gammában, nagyképûen mondogatják,hogy majd leveri a w3at, meg Andy Vajna meg EA meg minden, de W3 nem(csak) a grafikája miatt lett olyan nagy! Na majd meglátjuk mire mennek Black Holék Blizzard ellen! Én azért szeretném, ha AoE jobb lenne,mint a "nagy konkurens", csak épp nem tartom valószínûnek. De hajrá magyarok! :)
Ez mehetne logonak nem??
Akkor már inkább ez:
Késik az Exigo?
[2004-08-03 @ 09:30 - ZeroCool] (kommentek: 2)
Noha hivatalos úton még nem erõsítették meg a hírt, a Homelan csapata talált egy érdekes bejegyzést az EBGames oldalán. Nem kizárt, hogy egy pöttyet késik az Armies of Exigo megjelenés. Az eredetileg tervezett szeptemberi kiadás, lehet, hogy október 18-ra csúszott. Ez mondjuk szerintem nem olyan vészes, úgyhogy nem lesz dá-dá :) A hazai Black Hole Entertainment fejlesztése egy gyönyörû stratégiai játék, melyre a világ legnagyobb játékkiadója, az Electronic Arts csapott le.
info: Gamestar
Majd este megkerdem a fiuktol igaz-e a hir!
Bazz! Ugyanezt mondtam a GSen is! Azért elég nevetséges, hogy egy hazai fejlesztésû játéknál _külföldi_ ügynökség által közölt információval kell ellátni a _hazai_ játékosokat!
Érdekes, a DR, az Invictus, a Stormregion, stb., mindig megmondta, hogy mi is az ábra, ha megkérdezte õket bárki is, most már ez nem megy, vagy mi? GS is kipakol egy ilyen hírt, pedig szvsz simán elérhetné a fejlesztõket, ha máshogy nem, hát legalább telefonon! Vicc az egész, na!
Hohoooo....:) Armies of Exigo Single-Player Demo !!! Letoltes: FileFront server!
Bazeg! Végre! :))
Most jöttem meg wazeg már szedem is.
hát... igy elsõ benyomásra... gépigény: elsõre megpróbáltam elindítani jó öreg 400 as/tnt2 gépemen... sikertelenül másodszorra 800 p3/gf2 ... elindult... mondom huha. Menü elég szép, viszont már itt látszódott, hogy itt bajok lesznek a géppel... (kezdve ott, hogy a minimális felbontás 1024*768). mind1, elindítottam a mapot... és vártam... vártam... vártam... egészen 9 (!!) percet, hogy betöltse a mapot... kicsit kiábrándító (bár ilyen gépen nem meglepõ) Oké, elindult... elsõ benyomás: SZÉP, nagyon szép. DE próbálgattam itt mindenfélét, de nagyításra nem tudtam kényszeríteni, így nem derült ki, hogy végülis mennyire is részletes. Sebaj, kezdjünk el játszani. Jókis W3 as beütése van, a hud, meg az ikonok nagyon hasonlóak, bár W3 ikonjait nem lehet felülmúlni... nem is sikerült. Jó, essünk neki... azaz csak esnénk, ha nem akadozna ennyire... sebaj, megszokjuk... megszoktuk. Kezelése teljesen jó (ua mint w3). Csak úgy próbaképp kezdjünk el építkezni a semmi közepén... érdekes... azt írja lehetséges a multi peon build, ez nekem sehogy se jött össze (mind1, ez csak egy demo...). Szép, szép szép... de ekkor jövök rá, hogy itt bizony bajok vannak... nagy bajok... AOE... kitermelés... teljesen aoe jellengû, amit én személy szerint nagyon utálok (ezt a fa fõlé viszem a kurzort, és látom minden fán, hogy mennyi, ezt meg fõleg). Mind1... megyek apró seregemmel... varázslatok elég szépek, viszont ekkor érkezek el a vízparthoz... nagy fekete negyzetek... mondom mi a f**?! ah biztos a videokártya nem bírja... (nyugtatom magam, hogy majd holnap a r9600 on :)) Ekkor untam meg az akadozást, és léptem ki... Holnap majd többet mondok, mert akkor majd harmadik gépen is letesztelem :) Összességében nem rossz... de majd kiderül holnap...
Teljes mértékben 1etértek az elõttemszólóval,a gépem is uolyan (p3 866/gef2tit 256rammal)! Nálam automatikusan 1280ra rakta,hagytam is rajta... A menü tényleg nagyon szép, a betöltés tényleg sokkal lassabb,mint pl war3ban,de a graf szebb is jóval,a nagyítás Page UP (vissza Page Down :) ),nekem nagyon lassú volt, de kb olyan,mint w3ban.. Mondjuk minden más is olyan,mint w3ban. Kipróbáltam a földalatti cuccot is,az is tök jól meg van oldva,az egységek is jók,szerintem jól eltalálták a gammát.(Bár ez inkább w3ra mondható el,itt jól "továbbfejlesztették") Az ai is egész jó,a parasztok segítenek egymásnak építeni automatikusan,meg nem volt olyan hiba nagy létszámnál,(mint pl anno starcraftban),hogy az egységek ha nem tudnak rögtön továbbmenni, elindulnak rossz irányba..
Szerintem népszerû lesz, w3nál mindenképpen jobb játék! (csak az a kérdés, hogy a w3 fanok hogyan fogják fogadni: Vagy örülnek,hogy még1 jó kis játékkal tudnak játszani,vagy megutálják,mert a kedvenc játékuk copyja...)
Ja és még1! A demóban nem lehet menteni,én meg is szívtam,mer már 2,5 bázist leromboltam,amikor nem figyeltem oda, és meghalt a "he must survive.." hõsöm.. és akkor vagy újrakezdem az egészet,vagy kilépek.. (és jövök ide írni! :) )
W3 meg nemvolt kaphato mikor mar az exigo alapjai elvoltak vetve!
Na holnap leszedem én is.Azt leirom saját véleményemet.
Az a legnagyobb baja,hogy: 1. EA-s, ezért drága lesz 2. úgy tûnik nem lesz magyar nyelvû változat (Bár lehet,hogy csak a demóba nem rakták bele..)
Miért nem mindjárt C64en akarod futtatni?
2004et írunk ember... ki optimalizál mostmár 1,5 Gbyte alá?
Ami pedig a játékmenetet illeti... War3 és AOE klón? Ugyan már... mire számítottál?
De most tényleg. Miért kellett volna újat kitalálni, ha ez éppen tökéletes management rendszer? Egyáltalán lehet újat kitalálni? Olyat ami értelmes is? Mert abszolút elbaszott interfészt és játékmenetet én is tudok tervezni.
Mondjuk legyen hangyafarm az alapépület, és a termelõdõ hangyatojás legyen az épületekhez nélkülözhetetlen cumó... Innovatív? Hajjaj de még hogy! VAn értelme? SEmmi.
Basszus, B3000+,R9800Pro,2*256Mb ram, s swappel, mint az állat...
1. csak kipróbáltam, hogy megy/menne régi gépeken (az meg a másik h nem gbyte, hanem ghz... :)) 2. ugy tunik neked mintha lehuztam volna a játékot? egyáltalán nem... bár azt meg kell hagyni, hogy aoe neméppen hardcore gamereknek van kitalálva... (ha meg már hc gamenél járunk... az épületelfoglalósdinak nem igazán lenne itt helye...)
Sajnos nekem nem jött be, akárhogy is akartam :( Nekem csak egy újabb tucat-rts-nek tûnik a demo alapján, pedig én sokkal többet vártam tõle...
na... megnéztem 2500 barton/r9600/512 ram mellett... picit csalódás, mert még itt is akadt... még a doom3 se akadt ezen a gépen... naszóval
Grafika: Elsõ benyomásra nagyon tetszett. A környezet kidolgozása tényleg nagyon szép, de van egy óriási baja... ötlettelen... tehát mást nem nagyon látunk, csak néhány fát, követ, folyót (ami mellesleg elég ronda, és még "mozogni" se nagyon akar). Az egységek is csak felülrõl néznek ki jól... ezt jól megcsinálták, hogy nem lehet nagyítani, mert így el tudták rejteni a nem is annyira szép egységeket (fõleg az embereket, akiknek nincs arcuk ). Animációikban sincs semmi egetverõ... csak állnak és néznek... Az viszont nagyon tetszett, amikor egy nagyobb szörnyike halálra verte emberem, az meg utolsó ütéstõl elszállt, mint egy baseball labda. Az árnyékok viszont tetszettek. Nagyon is, az nagyon szépen meg lett csinálva. Meg a köd is nagyon bejött. Varázslatok terén már nem ennyire rózsás a helyzet. Az a pár varázslat ami van, nem igazán mutatós...
Hangok: Igaz ez még csak egy demo, de azért tehettek volna bele több hangot/zenét is. A zenét például észre se vettem miközben játszottam. Egyszerûen, mintha nem is lenne... Hangok terén pedig leginkább a warcraft jutott eszembe... gondolok itt a Blacksmith, és a Elf fa például tökéletesen ugyanazt a hangot adja mint w3 ba ~. Hiba...
Játszhatóság: Na, ezzel volt a legtöbb bajom. A kezelhetõség nagyon nem kiforrott. Ezen még rengeteget kell javytani. Kezdve attól, hogy csapatban az egységváltást sehogyse sikerült elõhozni... Aztán jó lett volna látni az aurák hatását az egységeken (lvl5 rangerét pl...). Rengeteg felesleges mozdulatot kell tenni, ahhoz hogy az ember elérje amit akar, és ez egy harc közben egyáltalán nem lényegtelen... AI. Na ez is nagyon suxx. A legrosszabb az egységek egymást kikerülése... volt amikor fél órát vártam, hogy a priest a csapat elejére kerüljön meggyógyítani kis katonáim... A másik az az volt amikor attack move al a harc közepén úgy gondolták embereim, hogy visszavonulnak a kezdõ helyükre... Mind1... ez csak egy demo, még rengeteget változhat... és remélem fog is, annak ellenére, h elvileg novemberben jön...
Konklúzió: Na ez az amit még nem szabad levonni. Ez csak egy demo. Remélem ezek a bosszantó dolgok nem lesznek benne/javítják a fullban.
Na nekem nagyon bejön a game csak az nem tetszik amikor odamegy a paraszt épiteni házat vagy akármit semmi hang , odamegy elkezd aranyat zuzni semmi hang ,odamegy a fához elkezdi vágni olyan a hang mintha vasat vagy követ ütögetne.
Semmi más hibát nem láttam a game-ben ami engem zavarna!
A pálya vége fele azokat a "láthatatlanná" váló izéket hogyan lehet kinyirni??
Ja és még annyit szeretnék kérdezni hogy az a Phonix madár mit tud vagy az csak ott van???
talan azert nincs hang mert ez egy demo, a teljes jatek sztem egesz ams lesz, a lathatatlna izeket meg ugy tudod kinyirni ha mozognak de lehet h tevedek.
Vélemény: Azt nem értem, hogy mindenki azért panaszkodik, hogy ez van a war3-ból, amaz van abból, az végül is baj? Hisz a war3 nagyon király gamma, így ha ellestek belõle nem bajj, hisz annál jobb lesz. Sztem így az Exigo ezerszer szebb, és jobb. Meg nálam a war3 grafja egyáltalán nem jött be, túl színes, stbstb, az Exigoé meg hangulatosabb. Engem nem érdekel, hogy hasonló, vagy szinte ugyanaz, új játék, érdekes, és kész. Ráadásul magyar fejlesztés. Ennyit akartam.
Nekem nagyon tetszett, de csöppet távologhatnának War3-tól. AI-t, rendezõdést még csiszolni kell, meg a balancingon állítani, aztán fasza lesz nagyon.
Grafika nagyon király, 1280-ban néha bereccent de csak egy 2000+ meg egy GF4, inkább hümmögtem amikor rájöttem, hogy 1280ban vagyok és így fut. Ez a játék egyszerûen k*rva jó, csak ne lenne ennyire W3-as.
"A környezet kidolgozása tényleg nagyon szép, de van egy óriási baja... ötlettelen... tehát mást nem nagyon látunk, csak néhány fát, követ, folyót (ami mellesleg elég ronda, és még "mozogni" se nagyon akar)."
höhh nézd meg lejjebb a képeket, lesz még millió féle pálya, most egy erdõs pályás demó alapján nehogy kijelentsük egy játékról hogy ötlettelenek a pályái.
Nem akar mozogni????? Nekem még azok a páfrányok is mozogtak!! Ne mondd, szerintem teljesen élõ az egész. Ráadásul ez tényleg csak demó, csak megmutatták, hogy tényleg készül a játék.