Tudnátok ajánlani nyomásérzékeny kapacitív tollat windowsos táblagéphez? Az sem lenne hátrány, ha megvásárolható lenne bp-en a következő másfél napban.
gyakorlatban - épitlszeti viz - elég kicsi a haszna a formára növekvő fának, ehelyett jobb lett volna egy igazán realisztikus fa generátor. Esetleg egy bokor generátor. Poén, a folyadékszim jobb mint a phoenix? érdemes megnézni?
el kenne adni egy kanapet, egy iroasztal, 2 monitort..:) aztan osszeszerelni vagy 3 szekrenyt 1 kisagyat (nahjo utobbikat megcsinalom elobbik a feladat:)
Ez király egész addig, ameddig nincs gyerek(és van egy ficx jövedelmed valamiből), utána viszont igencsak korlátozó tényező az egész családnak. Ettől függetlenül én is szoktam szőlődombról lefelé kocogva ábrándozni, de aztán mélyet szippantok a gombaölőből és visszatérek a földre.
Tanya. Kúttal, és termőfölddel 4-5 főre, szőlővel, gyümölcsössel, tyúkkal, kecskével, malaccal. És mindenki elmehet a sunyiba. Most még meg lehet csinálni. Ritka, de részemről ez most nem cinizmus.
ez tokeletesen igaz :) csak azt akartam irni hogy akkor dupla szopasvan egy evben.. egyszer evvegen es egyszer evkozben:D
én amióta a pályán vagyok(16 év) azóta ez a tendencia, de valóban arról van szó, hogy le kell zárni az évet, úgy, hogy minden kész van. mert mi lesz ugye, ha a jövő év elmarad. itt maradunk az idei évvel, meg a félkész tervekkel, amiket nem tudunk befejezni :-).
ilyen ez.. elmult honap 60-70+ oras munkahetekrol szolt (nem panaszkodom legalabb nem fizetik ki juhee..)... tervezesben ilyenkor azvan hogy megmindent kuldjunk ki hogy szamlazzunk hogy az idei eredmenyhez tartozzon mert csak pozitiv merleggel lehet indulni kozbeszerzeses munkakert... pedig az egesz csak a konyvelo varazskepessegein mulik...
És mit szól mindehhez a szakszervezet... ezért fieztjük itt a látványtervező tagságit. :(
Ez most a tendencia úgy látszik. Nálunk is mindenki utolsó héten akar engedélyes terveket, meg jó lenne, mert Ő elmegy telelni szombaton és csak jan. x-kor jön vissza, és addig jó lenne nézegetni a terveket, hátha még kiokoskodik vmit Meg ugye sok cégnél most kell "elbaszni" az évvégi manit ezért gyorsba megrendelnek terveket, de tegnapra. Igaz pályázat csak tavasszal lesz kiírva, de legyen meg nekik még idén az engedély. Amúgy nyáron is szokott ilyesmi hullám végigvonulni, mikor visszajönnek újgazdagék a nyaralásból és ŐK ott tök jól kigondolták ezt, meg ezt, módosítsuk már a beadott eng,/kiviteli terveket.
ez történetesen villa, de ez egy népi játék. megrendelő elsóhajtja magát, hogy elutazik x napon és rá szeretne még nézni, erre az építész munkáját féltve(mert ilyen kultúrált piacon élünk) összekapja magát, hogy "igenisértettemidetessékhamuzni" és szól, hogy izé változott a program, majd szól, hogy ő korábban menne a megbeszélésre, mi pedig mondjuk, hogy "igenisértettemidetessékhamuzni".
Az alábbiak a fent említettek képi bemutatását szolgálják. Különösen a 2-es aktuális:
Karácsonyra mi az istenért kell látványterv? Mert hogy nálunk jelentkeznek, hogy basszus karácsony és adni kell a dolgozóknak/ügyfeleknek valami szart, megszokott de mi történik ha nincs a fa alatt egy irodaház látványterve?
Most már biztos, hogy közelít a karácsony. Az eddigi 1-2napos hatidők, most egy fél napra csökkentek :-(
Ez rosszabb mint egy boolean... Sose hasznaltam egyik Graphite toolt sem, de igy hirtelen proba utan nem is akarom. Inkabb nezz szet scriptspot.com-on, biztos talalsz hasznosabb es kevesbe bugos toolt. Sajnos, ha mar az undo nem eleg akkor marad a kezi javitgatas :(
Érdeklődnék, hogy mi arra a megoldás, hogy ha én Swift Loopot használtok egy elég egyszerű modellnél többször is, azonban rájöttem fölösleges néhány helyre, akkor hogy tudom ezt eltüntetni, hogy ne okozzak kárt? Elvileg Backspace-el törölhető, de utána elég összevissza állnak a polygonok valamint TurboSmoothnál is elég hülyén néz ki az egész.
Igen. Mert amikor static mesht csinalsz akkor csak egy tested van ami UV val rendelkezik amit az FBX-bol hoz magaval. Be kett importalni a texturakat, ha megvan akkor egy materialt kell letrehozni (ha egy testen belul tobb van akkor mindegyikhez egyet) es egy kis node kotozgetes utan a material editorban elkeszul a material. Ezt a materialt kell a static meshez adni.
A screen space reflection mappinggel már egész közel jutott a realtime grafika oda, hogy a specularokkal és tükröződésekkel se kelljen *annyira* sokat szopni. És lassan a GI is OK. Kíváncsi vagyok, mit raksz össze belőle!
A minap nezegettem es annyira nem veszesen bonyolult. Gyakorlatilag maxbol ki kell menteni FBX-be amit az editor megeszik (multi-sub material mukodik), behivod a texturakat az editorba (van jo material editorja is) es rahuzod az objektumra. Igy van egy anyagozott Static-mesh amit mar pakolaszhatsz barhova. Kitalaltam magamnak, hogy egy meglevo latvanytervunket atultatem az unnepek alatt. Meglatjuk mi lesz belole. Nyomozgattam hogy ne csak spot es omni fenyforrasok legyenek, akkor bukkantam ra hogy hogyan lehet vilagito materialt letrehozni. Elvileg minden adott, de majd meglatom hova jutok vele.
Ugyanaz a "baj" vele, mint egy CryEngine-nel. Egy bejáratott MAX-Vray vagy hasonlóhoz képest sok plusz meló, hogy igazán szép legyen, de ha azt a munkát beleteszed, akkor bámulatos végeredményt lehet kihozni belőle. Érdemes akárcsak egy Uncharted 4 gameplayt megnézni, hogy mit tudnak mozgatni realtime manapság a gépek, és aztán elgondolkozni azon, hogy milyen iszonyat munka van mögötte, hogy azok az assetek és shaderek úgy működnek, úgy néznek ki, hogy létrehozzák ezt a bámulatos hatást.
pld: link Utoljára szerkesztette: GixEr, 2014.12.15. 13:23:50
Azért teszik, hogy minél nagyobb területre áradjon a szaga(figyelmeztetés gyanánt). Amikor nincs magas pont, akkor jön a kaparással fölbolygatás(ami olyan, mintha el akarná ásni). Az adatbázist még böngésztem egy kicsit. Vannak elektronikai elemek is :-)
Ebben az az igazán vicces, hogy a kuytánk valami fura oknál fogva szereti magas kiszögellésekre tenni a dolgát. Elég bizarr látvány, ahogy azon ügyeskedik, hogy egy betoncölöpre vagy hasonló, vékony és mgas tárgyra kerüljön a csomag.
akinek két anyja van az tisztogasson ilyet :-) már eleve a tény, hogy a kutyaszaros utcáról a lakásba viszel elyeneket! utána meg még tisztogatni is... bele sem merek gondolni, hogy mik azok a feketék rajta! :-)
CPU Bruteforce, GPU Bruteforce, CPU GI cache. Kb. próbáltam hasonló zajszintre belőni mindet, a GI cache kakukktojás, ott ugye a GI zaj "nincs", vagyis sokkal nagyonn léptékű. Info gomb jobbfelül időkért, adatokért. Nem sebességteszt volt, teljesen mást tesztelgetek, melléktermék.
Ismerős érzés (sőt, mint a reklámban: megfizethetetlen ) Igaz nálam archicad-nél jött elő ilyen, hirtelen kell módosítani 2002-es!! terveket, mert úgy néz ki lesz beruházó rá (talán). Még anno AC7-el lett készítve, de eléggé nyöszögős volt vele dolgozni, azóta már AC17-es is kint van és visszafele csak pár verzó kompatibilis :-( Pl: sz@ros plotmaker is minden egyes nyomtatás után kifagyott:-( nem bírja új hálózati nyomtatót
Aha, és szokás szerint egy nap(se) van rá. Aztán kerekedett a szemem, amikor megnyitottam és megláttam, hogy milyen kövületek vannak benne. A jó az az egészben, hogy összetört az az elképzelés, hogy egyszer majd megnézek egy régi jelenetet régi max-szel és élvezkedek, hogy milyen gyors. Nos, buzi lassú, sőt. a Max szenved (és vele együtt én is), mert millió ponton akad a mostani driverekkel, hardverekkel.
Displace van, Proxy van, instancolás van, render passok vannak, motion blur, dof, volumetria, minden, ami kell. És ez csak egy "kísérleti" motor, ami a VRay RT. Kicsit máshogy kell a shadereket felépíteni, kevesebb eszközből lehet gazdálkodni, de működik. Eddig nagyon szegényes teszteken engem meggyőzött a sebessége. Most érkezik egy nagyobb pakk komolyabb GPU tesztelésre, remélem beváltja a hozzá fűzött reményeket. Ellenkező esetben se aggódok, tudjuk majd 3 UHD monitoron tolni a soron következő Crysist :D
haat sracok , szerintem en voltam itt a legnagyobb realtime-videokaresz renderer orult, de azt latom, hogy sajnos ez meg 1 alom ma. Esetleg a 6GB-os kartyakbol 24-et osszerakva lehetne ezt megoldani de ugy hogy a splitter koztes tarkent vagy automatikusan fel tud tolteni minden kareszra adatokat egyszerre a bandwith szetosztasa nelkul... Alternativ megoldal pci-e v12.0, es marad 4-6 gep kartyakkal, halozaton. LOL.. (100MB/s top)
Szoval az adatok lassan mennek es a render zajos lesz es nincsen displace es egyeb. Meg irradiance chache se tettek ra pedig azt megtehettek volna...