Létezik még valami más oldal ami hasonló a netcarshow.net vagy .com-hoz? Pár napja nem érem el az oldalt, upc-s vagyok de más upc-s eléri, próbáltam másik gépen is.
Azért szemcsés, mert sokkal "magasabb" minőségben renderel, mint amit általában beállítanak Vray alatt. Jobb végeredmény - több idő. Irradiance map beállításainál kapcsold be a detail enhancementet, image samplerert tedd adaptive DMC-re, 1-100-ig, DMC samplerer beállításainál az adaptive amount-ot 1-re (Settings fül), a noise thresholdot pedig olyan alacsonyra, amennyire zajos képet szeretnél. Ha ezek megvannak, akkor a hagyományos VRay-ből is RT-hez hasonló fog kibújni. A renderidőt a noise thresholddal sazbályozhatod.
Az RT egy path tracing megoldása a dmc samplerernek, per pixel dolgozik, nem egyszerűsít. Ezért zajosabb, és ezért lasabb. De bizonyos irányokból használhatóbb, egyszerűbb, és van, amiben gyorsabb is. (pl. agyunk számára felismerhető, kiértékelhető képet alkotni rövidebb időn belül)
Sziasztok! Tudom, hogy itt segítőkész emberek vannak, ezért fordulok hozzátok! 3DSMAX+ Vray Rt. Egy fürdőszoba fotorealisztikus látványtervét szeretném elkészíteni. Egy kis ablakon jön be a fény. Más fényt nem szeretnék kapcsolni. Ha rt-ben renderelek, akkor az árnyékos részek nagyon szemcsések. Már bármit állítok nem akar eltünni. Max sokkal hosszabb lesz a renderidő. Vray, de rt nélkül jó a kép, de nekem Rt-ben jobban teszik, valósághűbb. Egyébként mi a különbség a kétféle render közt? Segítsetek légyszi!
Most olvasom, hogy Npéter is gyakorlatilag ugyanezt írta :-)
Én sem :-). Majd' mindennap látom a plakátot és tök furcsa volt látni képernyőn a képeket, mivel monitoron nagyon gagyinak tűnik, kinyomtatva viszont teljesen jó. Ha engem kérdeztek, akkor zoa(bár ezt zénó jobban tudhatja), vagy Lőrincz Áron, illetve még lehet a föltörekvő ifjak egyike. Építészeti szempontból nekem kezdetektől antipatikus az egész, mert lelki szemeim előtt látom az újra megjelenő bódé erdőt, amit szívből utálok. Ezekben a dézsákban 8m-esre megnövő fákban meg nem hiszek.
Úgy látszik manapság a "térkővesítés" a menő mindenhol. A zöldet elhagyni, marad a térkő meg a "dézsában" fa, bokor. :-( Felénk pl. a polgimester azzal indokolta az egyik utca teljes térkövezését, hogy úgyis letapossák az emberek rendezvénykor azt a kis (1,5-2m) füves területet úttest és járda között, hogy inkább legyen térkő :-( Már most éreztem késő nyáron, kora ősszel, hogy jövő nyáron kiba meleg lesz azokon az utcákon, tereken, ahol alig hagytak fákat, zöldet :-( Dehát nagy a térburkoló lobbi (egész országban) úgy látszik. Ahol mi lakunk (még) viszonylag sok fa van, simán érződik - főleg nyári melegben - a pár fokos hőfokkülönbség a "fő" utcához képest. Volt idő, mikor olyan helyen laktam 1-2 hónapot, ahol sok fa volt, szinte már erdő, hát összehasonlíthatatlan a levegő a térköves várossal. Na de mind1 ez nem ide tartozik ez nem az a fórum ;-)
Amúgy a látványtervekhez visszatérve: frankó a növényzet, környezet, emberkék viszonylag jól be lettek helyezve. elsőre nekem kicsit ZOA-s volt, de valszeg tévedek
Látványtervekhez nem kapcsolódón szerintem elég vacak designkoncepció. :( A "térépítészek" elég nehezen gondolkoznak térben. Az összes terv sík felület vonalakkal feldarabolgatva.
Hehe en is azt neztem hogy mintha mar ilyen stilusu kepeket lattam volna mar errefele:) elso blikkre bencsab vagy putyi juttott eszembe:)
Azért hogy halad a technika, "sima" parádézós, "kéccázezres" cuccal miket lehet már csinálni. Pár éve még csak gondolt ilyeneket az ember, ma meg már akár pl: az egész családodat benyomathatod archviz-be képekre :-)
Üdv minden poligonharcosnak! Találkozott már valaki olyannal, hogy a MAX nem hagyja abba a renderelést? Beraktam egy VrayZDepht-et a Render Elements-ek közé, és azóta egyszerűen nem áll meg a renderelés. Megy szépen sorban, hogy "Light Cache", "Irradiance map 1-2-3", "Rendering Image" és utána kezdődik az egész elölről. :(
Vásári mulatságos kéccázezres' scannerrel készült. Erre pont jó. Sajnos a szoftver egy adott voxel/méter felbontásra veszi a teljes scannelési teret, ergó a kisebb scannelési területre több részletet rögzít, mint a nagyobbra. (baromság,...) Valamint ha valaki mocorog, akkor az a geometria átlagolása miatt "elmosdottabb" geometriát eredményezhet. Bertalan másfél fejjel és öt évvel kevesebb volt, mint Péter. :D
Ez a "parádézós" scannerünk, de erre a célra tökéletesen megfele. Egy ember kb. egy, másfél perc alatt van meg teljesen. Tudunk más eszközzel sokkal részletesebben is scannelni, de ahhoz 5-6 percig kell a delikvensnek többnyire nyugodtan maradnia, és ez alkalmatlan arra, hogy egy nyüzsgő kiállításon bevethető legyen, vagy nagyon ügyes embermenedzment kell hozzá.
Volt egy rendezvény, ahol egyszerű 3D scannerrel sok embert bescanneltünk. Onnan ez egy válogatás, egy sorsolás győztesei. Procedurális bronz akarna lenni.
itt a vonatkozó topic: http://forums.cgarchitect.com/73983-problem-max-2014-object-disappears-when-i-go-into-sub-object-mode.html
multkor megcsinaltam hogy ugyanazt a jelenetet visszamentettem 2011 be es ott is megneztem akkor a celobjectnelnem jott elo ez problem.. modellezgettem majd mentes es ujra megnyitottam egy ujabb verzioban es hipp hopp ott is volt hiba.. szoval szerintem ez valami viewport sajatossag lesz amit az ujabb maxok generalnak.. de tudja a hoher..
Van rá megoldás? :D Elég ritkán fordul elő itt, olyankor nekilátok vaktában dolgozni, és elképzelem, hogy ez most kemény veterán kiképzés.
ahh ez nekem is szokott lenni.. ujrainditas szokta hozni a megoldast.. vagy egy scene merge.. azt hittem en vagyok a hulye de akkor ezzek szerint nem..:D
Valaki mondja meg nekem kérlek, hogy mit kell telepítenem/beállítanom ahhoz, hogy ne jöjjön elő az a hiba, hogy a subobject módba belelépve mintha eltűnnének a vonalak, poligonok, amiket aztán csak a vaktában történő kijelölésük után lehet újra látni.
A fény mondjuk igaz, de különbség azért van a vray nélküli meg ez közt. A kanna meg azért ilyen mert azzal nem is foglalkoztam. Amúgy a linkelt oldal szerint állítottam be a dolgokat.
ööö, ez mi? írod: "fényekre meg minőségre gondolok", vannak fények? világít a kanna vagy mi? amúgy miért ilyen lowpoly a teapot? erre qrva sok az 50 min. vmit elállítottál a paramétereken.
Szerintetek milyen elsőre? Fényekre meg a minőségre gondolok. Mondjuk nem tudom, hogy mi lenne ha jobban csinálnék, mert ezt is 40-50 percig renderelte :S Utoljára szerkesztette: Carl Davies, 2014.09.21. 20:26:39
Jónak tűnik az oldal. Még csak egy keveset olvastam, de már sokat segített :D
Hi! Magyarul nem sokat fogsz találni, maga a program is angol, jobb ha olyan tutorialokat nézegetsz. Itt van pár magyar tutor: link Remélem tudtam segíteni valamit és kiolvasol vmi hasznosat a témában, habár ezek nem konkrét példák, hanem általánosan a vry-ről.
Helló! Valaki tud magyar V-ray tutorialt? Néztem angolt, de nem lett olyan életszerű mint a videóban :S 3.0-át töltöttem le.
Én úgy vettem észre, hogy ez a móka a windows user adatok mentésének bugjával kapcsolatos, néha, ha rosszul áll le a rendszer, vagy a csuda tudja mi, egész user profilok képesek törlődni.
hiába mentem el (mert amúgy el szoktam), a párbeszéldablakok helye valamaint a preferences beállításokat nem menti el, azokat újra be kell állítani. nem nagy meló, de bosszantó.
Volt már olyan nektek, hogy elindítottátok a maxot és úgy köszönttött rátok, mintha először fuittatnám... magyarul minden UI beállítást elfelejtett. Ez már velem többször is előfordult, de teljesen szabálytalan időközönként. Most két naponta, legutóbb meg 3 hónapja.
"Aki másnak felbontás...!" - ''az pixelized lesz"
Gondolom png-t mentesz es alphas. Amit csak a windows jelenit meg fehreren, de photoshopban megnyitod akkor mar egy layert kapsz hatter nelkul, egy alatta levo layerre akar ki is toltheted barmilyen szinnet vagy kepet tehetsz moget. Ha jpget vagy nem alphas pngz mentesz akkor fekete lesz a hatter, azt menti le amit maxban latsz.
Helló! Van egy kis gondom, mégpedig az, ha megnyomom az F9-et akkor fekete a háttér, de amikor az F9-es képernyőn szereplő képet elmentem, akkor a képen fehér lesz a háttér. Mit állítsak át, hogy fekete legyen?
Sziasztok,
3D látványtervezőt/modelezőt keresek teljes munkaidőben.
Elvárások: 3D Studio Max és Vray alapos ismerete Photoshop ismeret textúra készítéséhez, illetve utómunkához
Előnyt jelent: Animáció készítésben szerzett tapasztalat Solidworks, Rhino vagy egyéb NURBS modelező program használata
Munkavégzés helye: Budapest
Jelentkezni önéletrajzzal, referenciákkal és a fizetési igény megjelölésével az alábbi email címen (email méret ne haladja meg a 10MB-ot)
perspektívnél ()vagyis mellette, ahol állítani lehet az egyes nézetbeli különbségeket) jobb gomb, majd lighting and shadow-nál nézegess. igaz max2014-et még nem használtam, de 2013-án így van.
Nektek volt már olyan, hogy a fájl kinyitása után a VrayProxy tárgyakat csak kis kocka formájában jeleníti meg? Amúgy jelen vannak az objektumok, mert ha renderelek képet, akkor jól a helyükön vannak. Ha kijelölöm a tárgyat és megjelenítési módot váltok nála, akkor viszont szépen kirajzolja...
igaz :( És milyen kifizetődő! Tegnap is csomó érem esett a kajak-kenu vb-n
Tedd ki jobbklikkes menüre a trim és extend commandokat, akkor vertex és segment módban is megcsinálja. Igaz, egyből átvált spline sub-objectre, de legalább nem neked kell.
vajon ki tudja, hogy mi a logikája annak, hogy a splineoknál segment módban nem működik a trim és az extend parancs? értem én hogy járt utat járatlanért el ne hagyj, de hogy a 3dsmax 10-15 év hordoz nagyjából változatlan formában egy alapvetően rosszul felépített vonalrajzoló metódust ez kiakasztó. öreg motorosoktól elnézést, szerintem fél évente kifakadok itt emiatt... :D
Azt még nem tudom, hogy magyar volt-e, van két leadás, amit elég kellemetlenül érintett a támadás, úgyhogy most próbáljuk utolérni magunkat, és újraalkotni az elveszett adatkat. (Aki MAX-ezik, annak ez rutin, uygebár...), ha azok megvannak, akkor tüzetesebben is meglesem, mit hagyott maga után a támadó.
Nah az ilyet tenyleg meg kell csapkodni egy klasszikus T kormanyzarral.