6 eve van egyes tipusu diabeteszem mellete joban vagyok a legnagyobb magyar diabecis alapitvsnnyal egy csomo diabecis sportoloval es par dokival.. eleg sok mindent tudok de azert majd utana olvasok:)
Haaat azert nem idoskorinal van hogy nem segit az eletmod valtoztatas sem. Mindegy ez itt off tema. Nanorobotokat akarok amik helyrtesitik a hasnyalmirigyem oszt jolvan:)
Idoskori kover ugyanaz eletmod valtozas es gyogyszerek. Lehet az elsot is vannak kezelesek az autoimun betegsegekre de en amit eddig lattam ott mar nem volt mit tenni joreszt cask beallitani az inzulint.
Magyarorszagon az horrible ar kategoria es max felautomata:) egyebkent kettes lehet idoskori is nem csak kover:) elsonel meg termelhet minimalist ha idoben eszreveszik es jol viselkedik az ember(6eve tart a honeymoonom):)
A cukor problemat nem bacterium okozza fonok, alapvetoen 2 tipust kulonboztetunk meg az egyik autoimun a masik egyszeruen fogalmazva mikor valaki kover az elsonel mar nem termel a szervezeted inzulint a masodiknal meg igen de ezekre a sejtjeid rendszerint nem eleg erzekenyek ezert tobet kell termelnie a szervezetednek es a beta sejtek elobb utobb kimerulnek. Van meg a terhesegi de ez sztem minket nem erint :) Es jelenleg csak gyogyszeres, human inzulin van ra amugy vannak mar nagyon jo automata adagolok pumpak.
Olvastam, baromsag szerintem ugyanis betasejt pusztit es nem bakterium. De tuti meggyogxulok 15 even belul bar en inkabb a mesterseges hasnyalmirigyben bizok:))
Cad meg egy másik program amit csak próbaidõre lehet letölteni. Eredeti meg egy kicsit drága.
Köszönöm a válaszokat. Igazándiból a cad részhez nem értek annyira. Ezt is útközben még gyakorlom,de rendesen.
aaa lesz meg ido mikor autocadhez nyul es azt huzza atmaxba... James33 tan az iv subdivjet at kellene allitani.. de tenyleg jobban jarsz ha az utvonalat keresztszelvenyeket acadban es azt huzod at maxba... es ugy futtatod vegig a palyaszerkezetet a splineon...
Üdv mindenkinek. Egy idõ után,csak úgy ha közel megyek a rácshoz akkor azt tapasztalom,hogy nem oda teszi ahova én akarom a vonal vertex pontját hanem ahova õ akarja . Nem tudok egy normális ívet rajzolni a vonallal mert szögletesít. Hogyan lehet pontosabbra állítani a keresztet? A válaszokat elõre is köszönöm.
Köszönöm a gyors válaszokat. Most még keresem a putyi által írtakat. Igazából volt egy elképzelésem. Egy valósághû pályát szerettem volna tervezni a forma1-es pálya szabályokat betartva ,de mégis egy kicsit máshogyan.Ezért lett volna fontos ,hogy a vonal ki huzása közben már tudjam az adott távolságot. Ha sikerül küldök képeket az elgondolásomról. Erre a fajta pálya versenyre ,szerintem még nem gondolt senki. Ilyet biztos nem láttatok még. Még keresem a putyi által írt megoldást. Ezer köszönet a válaszokért.
Üdv mindenkinek. Aki eset tud kérem segítsen. Nem tudom,hogy lehet egy több pontból álló line-t lemérni.? Ez egy autópálya út lenne ennek szeretném a pontos méretét,de mivel nem egyenes ezért a sima x: y: mérés nem jó . Egyszerûen nem jövök rá,hogy lehet lemérni a line-t? Kérem nagyon,fontos lenne aki tud az kérem válaszoljon rá. Elõre is tiszteletem,és köszönöm.
most jutoitt eszembe hogy mire gondolhatsz, a file save mas system unit es megvaltoztatod es visszatoltod... LOL. ez is jo bar hibara alapoz ami elobb utobb talan eltunik...
a színeket illetõen úgy gondolom, hogy a jelenleg általános workflow(nevezetesen, hogy egy colorista a végén teljesen átgyúrja a színeket) a szép színû render jelentõsége nem olyan nagy a gyors és hasznos(minél több pass kiírásának a lehetõsége) renderhez képest.
a atiles-t példának írtam, hogy egy lényegesen bonyolultabb programért kérnek egy kevéssel többet. persze az is igaz, hogy minden annyit ér, amennyiért megveszik.
ez is a terv resze, de jelenleg nem letezik ilyen scrript, ugyhogy special introcutionary price... LOL
szebbek a szinek... ez van. tudományosabban sok saturacio meghal a vray gi miatt... sok utohangolas kell hogy valami hasonlo jojjon ki mint ami bement, pl textura...
atliesses az a baj, hogy van sok hasonlo program.. egyebkent ahogy olvasatam sok a baj is vele.
szerintem jobban jársz, ha valami külföldi oldalon keresztül próbálod 1-2 dollárért eladni. több be fog jönni, mintha itthon akarod 5k-ért. és ez most nem kritika akar lenni. viszonyításképp: a atiles kb 7000Ft.
23 milio poly vertex scale 3 sec... Normális vertex scale egyebként max meg sem mozdul, már a modifier felrakása utan. Kinek kell? 5K es privatba tessek jelentkezni... (Én geci és anyagias) group tamogatas nincs, de instance van!
scracok leeultem irni egy scale plugint.. ilyen nincsen 2013 betoltok egy nagy filet es nem tudok SCALEZNI... LOL 21. szazad...
NFR - xD
NegaTRON: Azt lattatok hogy az autodesk materilokkal nem lehet az objektumokat kijeloni??? LOL!!
most hogy igy vegigzongoraztam vray,mental ray, redqueen. Szerintem mental ray rendereli jelen pillanatban legszebben a szineket. Vray es meglepo modon meg rq is (bar kevesbe) gyilkoljak a szineket.. Érdekes...
kossz! valahogy nem regisztralodott az agyamba hogy ott lehet valasztani opciot!
ezzel elültetted a bogarat a fülembe és megnéztem:
Detail enhancement is a method for bringing additional detail to the irradiance map in the case where there are small details in the image. Due to its limited resolution, the irradiance map typically blurs the GI in these areas or produces splotchy and flickering results. The detail enhancement option is a way to calculate those smaller details with a high-precision brute-force sampling method. This is similar to how an ambient occlusion pass works, but is more precise as it takes into account bounced light.
On - turns on detail enhancement for the irradiance map. Note that an irradiance map calculated in this mode should not be used without the detail option. When detail enhancement is On, you can use lower irradiance map settings and higher Interpolation samples. This is because the irradiance map is only used to capture the general far-off lighting, while direct sampling is used for the closer detail areas.
Scale - this determines the units for the Radius parameter:
Screen - the radius is in image pixels.
World - the radius is in world units.
Radius - this determines the radius for the detail enhancement effect. Smaller radius means that smaller parts around the details in the image are sampled with higher precision - this would be faster but may be less precise. Larger radius means that more of the scene will use the higher precision sampling and may be slower, but more precise. This is similar to a radius parameter for an ambient occlusion pass.
Subdivs mult. - this determines the number of samples taken for the high-precision sampling as a percentage of the irradiance map Hemispheric subdivs. A value of 1.0 means that the same number of subdivs will be used as for the regular irradiance map samples. Lower values will make the detail-enhanced areas more noisy, but faster to render.
wow, vray details enhancement in pixel ! not in units... artist have such a good eyes...
Üdv mindenkinek. Az lenne a kérdésem,hogy mivel lehet lemérni egy adott kanyargós út hosszát,mert simán a line az ugyebár csak vonalat húz de közben nem méri a távolságot.? A válaszokat elõre is köszönöm.
ma ránéztem az oldalatokra és látom opera alatt szagatt mint az állat..
a beépitett obj export 294 sec 7 millara, a single thread python kb ugyanennyi... sajnos, de most jon a poen. Multithreaded export vagy se Teszt...
vegul rajottem... a buzi hulye orosz paraszt nem kovette az egesz name spacet hanem levagta... ezzel szorakoztam eddig..
maxscript 7 millio sor export 750 sec phyton 14 sec.... LOOOOOOOOOOOLLLL! 53 times faster!!!!!
Nem jo, szerintem elbasztak, a class nevek sicsenek rendesen kiirva, sok alapveto dolog szarul jon at stb... A blurnak van egy python connectionje allitolag az 100 szor jobb.
egyebkent ez az egesz class elbaszott sztori, ott a mesh/object az osszes adattal es szetbasszak, szetnyirjak ezermillio kis darabra, amit sok kis darabbal kell osszekapcsolni. Ahelyett hogy csak utasitasok lennenek es az adat amit visszadobna mint pl maxscriptben... Nem sok ertelme van...
Egyebkent az egeszet azert csinalom csak mert maxnak 2014 ban meg mindig UBER SLOW a i/o ja... 1 masodperc alatt 1 millio vertexet le lehet kerni, de kimenteni talan csak 50 000t!! Ha ramdiskre mented akkor is ugyanolyan lassu(!!!!)... MAX a legszarabb platform, es sajnos a legelterjedtebb is...
Nincs max 2014-em, extension még annyira se, szóval az api-ról semmit nem tudok és bevallom az SDK-ig se jutottam el soha, csak maxscript, pedig ahogy elnézem a python api sokat vesz a C/C++ SDK-tól. Max valaim általánosabb python gubancban tudtam volna talán segíteni.
Amennyire így gyorsba belenézve látom INode-tól még magát az objectet le kell kérni, az Object class-nak meg van egy GetPoint() methodja amit a TriMesh örököl, de onnan magát a Mesh-t is le lehet kérni a GetMesh() methodal, aminek már van GetVertex() methodja, hogy most melyik classnak mik a jellegzetességei nem tudom, annyit most nem olvasgattam a refet.
De maholnap szerintem ránézek élesben is, egyébként is érdekel a python support max-ban.
alapveto problemam az hogy az Inode tol nem tudom a mesht megkapni, pl a GetVertex()-el a vertex coordokat lekerdezni... Nem talalok referenciat az Inode es a triobject vagy a mesh fele... de lehet en neztem el...
A képen látható,hogy a kockának szánt objektum valójában egy élére állított plane. Esetleg van valakinek tipp,hogy mitõl lehet ez? A válaszokat elõre is köszönöm.
Tehát a problémám az,hogy egyik pillanatról a másikra nem tudok semmit szerkeszteni.
Üdv! A segítségeteket szeretném kérni! Pár napja érdekes anomáliák vannak nálam maxban. Az egyik és legidegesítõbb, hogy a modellem fehér és csak akkor látom a színét ha kijelölök egy poligont. Specular és selfillumination beállításokra reagál, illetve ha berakok egy texturát azt is látom, de a diffuse-t nem. Ötlet? itt látható
Az igaz, hogy a max memzabalo, de azert egy kocka talan belefer 8 gigaba;-) kepet nyomhatnal a problemarol.
Üdv mindenkinek! Szerintetek mitõl lehet az ,hogy egyik pillanatról a másikra egyszer csak nem tudok kockát sehogyan se csinálni egy állított plane lesz belõle nagy nehezen.?Gondoltam arra is esetleg a RAM kevés a számoláshoz de most van benne 8 gb ram. Tehát szerintem nem ez lehet a probléma. Ha van esetleg valakinek tipp az nagyon megköszönném.
max nem tudja updatelni az ablakot olyan gyors lett. most nyomatok egy design verseny cuccot nincs idom ra. de vasarnap feltoltom, kicsit meg kell kozmetikazni az opciokon...