Ha elmondom ez miért van, küldesz egy sört? Sok-sok év után véletlenül jöttem rá a múltkor: A max ugye kilépéskor menti a 3dsmax.ini-t. Ha nagyon memóriaigényes jelenetet renderelt, akkor sokáig tart, miután renderelés befejeztével végleg be tudja zárni magát a task managerből is. És itt jön a csavar: ha közben új max-ot indítasz (vagy a manager), akkor az új task viszont olvasni akar a 3dsmax.ini-ből. Ha ez az előző task mentésével egybeesik, akkor van a gond: beáll default-ra. Ennyi.
Hetvegen lesz egy kis idom es osszefoglalok par dolgot amirol itt is kerdezgettem. Illetve ezek tapasztalatairol amiket szereztem. - Unreal Engine 4 - Fenykep alapu (helyszin/targy) modellezes ilyesmi, ha erdekelne valakit.
Sokszor Adobe Illustratorban vannak a texturaim forrasai. Kiteritett irodabelso falainak grafikai, kulonbozo displayek elemeinek nyomdai anyagai PDF-ben (Isten aldja oket a Vector map bevezeteseert, hogy nem kell allandoan mentegetnem bitmap texturakat, ha valtozik a grafika rajtuk), nekem arra is kell figyelnem, hogy a textura ugy keszuljon, hogy gyarthato is legyen digit nyomtatassal amikor elfogadja az ugyfel... Sajnos Adobe-ek meg nem ismerik az EXR-t.
Probalgattam a Photoshop 3D reszet, de elkepesztoen siralmas. Aztan kijottek a "Project Felix"-el ami megint siralmas (es lassu is). Adobe-ek nagyon keszulgetnek erre a 3D-s dolologra, de nagyon nem megy nekik... :D
Nálunk MAX 2016 pl. 4-5 munkaállomáson random reseteli a beállításait defaultra néha-néha. Ezzel együtt a user path-okat is, természetesen. Nem jöttünk még rá miért lehet, teljesen kiszámíthatatlan. Mindenkinek van már UI meg beállítások backupja, amit ilyenkor apatikusan visszamásol a helyére.
nezem vray trialt es bakker mit latok az opencl szamitasok alatt kiirja hogy 100% es a vetillator alig porog... Mi a fene? Power consumption kb 70 watt csak.. A 150 helyett kb... Hoppa...
Egész pontosan 157,48031-et tudsz belőle max. csinálni :-)
ha radeon pro rendert hasznalsz vagy vrayt akkor jo a amd kartya is, de abbol is 8GB legalabb rx480 kellene, nezd meg hardverapron hatha...
Azt mondjak a cudas jobb, es mivel nincsen annyi renderer opencl-re ezert is viszik jobban.ű Most a jo AMDs kartyak ara is magas egyebkent. A rx480 egy jo procival hozza 6x phenom 2x6 teljesitmenyet bruteforce ban.
Ezt anno egy vrayfur jeleneten teszteltem az uj triallal... Tehat kurvara megeri az ara alapjan. Persze nyilvanvaloan sok massal is tesztelni kellene, de hat kinek van erre ideje?
egész hétvégén a google-t bujtam, és pont ugyanezt olvastam amit Ti irtatok. Szóval, a 760-as kártya majdnem ugyanaz, mint a 1050 :( szóval kevés lesz, minimum 1060-as kell, ami sokkal többe kerül. ...arra gondoltam, hogy esetleg egy AMD kártyával nem járnék e jobban?? Sosem volt még AMD-s hardvere-m, nem értek hozzájuk, de valami olyasmit olvastam, hogy ezek OpenCL-re vannak "kihegyezve" az NVIDIA-k meg CUDA-ra. (bocs, ha hülyeséget írtam) Ha jól tudom, akkor a Vray-nek a Cuda magok száma fontos, de ez már nagyon távol van az én tudásomtól... A GTX 1060-ból is van egy csomó fajta. Ahány gyártó annyi féle változat. A fő különbség, hogy van 3, és van 6 GB Vram-mos. Feltételezem, hogy nekem a 6GB-os kéne :)
Amúgy nem vagyok expert user, főleg interior vagy studio rendereket készítek. 1db 27"os monitort használok 2560x1440 felbontáson.
Hehe... jogos. Én már meg sem nézem a specifikációkat. Azt hittem a 10-es széria és a 7-es széria között több a különbség a 10-es javára.
...egyebkent mekkora poen mar a kareszom, 76 ert vettem es most 120-130 ert lehet venni. Piszkosul elmentek az arak...
Ha "csak" viewportra kell, már ez is bőven elég. Ha pedig beleteszel egy kis pénzt, akkor egy 1060-as már interaktív előnézetezésre is kényelmesen használható nagyobb jelenetzeknél is. Nekem egy 760ti van, és két 1440p-s monitort elvisz bonyolultabb jeleneteknél is kezelhető sebességgel, úgyhogy egy 1050es minden bizonnyal nagyon sok mindenre elég már.
Azt sejtettem, de azon belül. Akarsz rajta renderelni, vagy csak képernyő kezelésre kell? Hány monitoron dolgoznál? Az összehasonlítás alapján gyorsabb lesz a max alatt(nagyobb a gpu frekvencia), de renderelni kevés lesz.
Jatek az kell, anelkul az ember megbolundul es belassul es begyoposodik. Naponta 10 orakon at utom a billentyuzetet egyenletekkel, programokkal stb es akar tetszik akar nem kell. + sport. Jatek utan a tudatom sokkal befogdobb sokkal jobban meg tudom fogni a dolgokat mint anelkul. 1-2 hetente 1-2 ora. Ennyi, nem mondd hogy semmi jatek vagy ilyesmi,,,, :D:D
Nem tudod. Már csak várhatsz békés mosollyal az arcodon. És közben olvasd el a Galaxis útikalauz 5 kötetét, hogy a nagyobb összefüggések is világossá váljanak! :-)
:-) Zénó még nem ismeri a világ titokzatos összefüggéeseit. Azzal, hogy ezt a szót kimondta elindított egy folyamatot, melyenek célja, hogy bebizonyítsa, hogy nem ez volt a legrosszabb :-)
Még azzal szenvedek most, hogy renderelek (V-Ray) egy képet, a laptopon minden ok, de a telefonon, ha nézem és felhúzom a fényerőt, akkor az átmenetek "szétesnek" (laptopon nem). Ezen lehet valamivel javítani esetleg a beállításokban?
me felkesz de gondoltam bedobom ide is ponebol. Trumps falanak valos koltsegeit kiszamitando program. A vegen tobb mint 200 parameterrel.
https://ibb.co/b3c69k https://ibb.co/bSKa25
Ha user grid-et használsz és az aktív, akkor szokott ilyen lenni. Vagy válts vissza home gridre vagy a homokóra ellenére kattints és ott lesz a merge-elt elem.
Sziasztok, nem tudjátok hogy néhány esetben nem tudok új elemeket bedobálni (merge) a meglévő scene-be? Csak pörög a proci és nem történik semmi. Néha hosszú idő után megjelenik egy pillanatra, de eltűnik azonnal..
Elég frankó, mi a lézerscan prezentálásra és prezentációs anyag készítésére gyakorlatilag csak azt használjuk. Az utóbbi frissítésekkel pedig a fotogrammetriás/lézerscan összeillesztős képességei is elég jók lettek. Nyugodtan ássad bele magad, frankó szoftver. Viszont: tapasztalataink szerint a Pix4D jobb, sőt, sokkal jobb, de a Recap egyelőre olcsóbb volt. :D
Autodesk Recap-al probalkozott mar valaki? Elmeletileg helyszin/targy csilliard fotoja (20 fokonkent keszitett fotok alapjan allitolag a legjobb) utan kapunk egy 3D modellt, helyszinrol vagy targyrol referencia meret utan. Mostansag tesztelnem azert erdekelne, hogy valaki nezegette-e. (tok jo hogy fullos Autodesk csomag megvasarlasa utan en talalom meg tok veletlenul, hogy ilyen van...)
kb 10 Teraflops kell egy komplex jelenet 1fps ("zajmentes") megjeleniteshez. Ha ez egy kartyan van akkor oke. Ha negy kartyad vagy tobb van akkor a teljesitmenynek is novekednie kell ahhoz hogy ezt elerje... azaz kb 15Tflops kell tobb kareszzal.
fasza lett, bár én edit poly-inset-extrude felhasználással készítettem volna.