Ahogy en neztem egyertelmuen a startraketanak volt valami baja. Az kar, hogy megsemmisult a modell is. Egyatalan nem artana egy uj szuperszonikus gep, mert a Concorde uzemideje lassan lejar.
A British Airwais és az Air France úgy megszívta a Concord üzemeltetését hogy nem iztis hogy nagy rajongás lesz a gép iránt.
Az a 347kNx4 inkább 4 x 347 kN, mert ez így logikus, nem? Négy darab 347 kN tolóerejû hajtómû :))
kösz .) az a baj az eredeti felírással, hogy az nem egyáltalán nem SG-s cikk színvonalához méltó... Ha láttál már normális mûszaki leírást, sehol nem így adják meg :-DD
Az oroszok sosem a gazdaságos hajtómûveikrõl voltak híresek, és végig utánégetõvel kellett üzemeltetni, hogy tudja tartani az utazósebességet. Ebbõl teljesen evidens a következmény: iszonyatos fogyasztás... :->
Utánanéztem a dolognak. Itt azt írja: a 4, egyenként 168 kN tolóerejû hajtómû utánégetõje adja azt a pluszteljesítményt, amire felszálláskor ill. a hangsebesség átlépéséhez van szüksége...