Utánanéztem a dolognak. Itt azt írja: a 4, egyenként 168 kN tolóerejû hajtómû utánégetõje adja azt a pluszteljesítményt, amire felszálláskor ill. a hangsebesség átlépéséhez van szüksége...
Az oroszok sosem a gazdaságos hajtómûveikrõl voltak híresek, és végig utánégetõvel kellett üzemeltetni, hogy tudja tartani az utazósebességet. Ebbõl teljesen evidens a következmény: iszonyatos fogyasztás... :->
kösz .) az a baj az eredeti felírással, hogy az nem egyáltalán nem SG-s cikk színvonalához méltó... Ha láttál már normális mûszaki leírást, sehol nem így adják meg :-DD
Ahogy en neztem egyertelmuen a startraketanak volt valami baja. Az kar, hogy megsemmisult a modell is. Egyatalan nem artana egy uj szuperszonikus gep, mert a Concorde uzemideje lassan lejar.