Der **** Deo FRESH Stick for men mit 24-Stunden-Wirkung garantiert ein gepflegtfrisches Hautgefühl. Den ganzen Tag. Bajerische Motor Werke, und Kaiser köenig Hohenzoller, Zippfer shaize, mit mannlich-frischem Ghünter. Also dermotologisch mutter, Hautvertraglichkeit ficken ficken ficken fickeeen, und Natürliche Pflegt mild augen dushdas. Volksvagen mineralle wasser und Ulriche. Sicherer Schutz efrischend tschfrschtrrfffschrtfsctiherher hörrrrr sssschhsshshfroororoasoos
ugyan mááá ...nem csak a belvárosi võnalakon kicsik!! 59;67;81;stb
A 412-esek belsõ elrendezését teljesen át kellene alakítani, mert jelenlegi formájában nem megfelelõ a belvárosi viszonylatokon. Vagy sûrûbben kellene járatni õket? /78, 40, 12, 156, 4/
Van 1 kis igazság benne. Csak annyi, hogy a 412-es Ikarus buszokat mostantól Renault alkatrészekkel fogják gyártani. Február 26-án 1 hónapra megváltok az egyik 412T trolitól, mert jön hozzánk!
Igaz is. A 19-esre nem emlékeztem pontosan, de azért hozzátettem, de akkor tényleg nincsen. A 47-49-esben viszont biztos vagyok. Amúgy meg 2×27m a TW6000-es
A Siemens sem rossz! Az 54 méterhez való ragaszkodás lesz a hibás döntés szerintem, mert egy prototípussal mindíg rengeteg hiba van. Ha vennénk egy jól bevált Bombardier, vagy Siemens vilit, amit más országok már "leteszteltek", akkor döntenénk jól talán. Ugyanis sehol nincs 50 méteres villamos, de talán nem is lesz, csak nálunk.
Vadi új 50 méteres viliket fognak venni a 4,6-os vonalára és 2006-ig teljesen lecserélik a 4,6-os állományát, a régiek meg ahogy írtad mennek a 47, 49-re. A 19-esen nem biztos, mert a Clark Ádám téri alagútba nem biztos, hogy elférne az ipari csuklós.
Azt hallottam, hogy 1-2 éven belül a 4, 6-os vonalra TW 6000-eseket állítanak forgalomba, az ott üzemelõ Ganz ipari csuklósokat pedig a 19, 47, 49-es vonalra helyezik át. ,,Ki mit tud'' (errõl)?
#432-höz üzenném, hogy Szegeden két fajta villamos van :)
hááát szvsz menj oda 1 másik személyszállító szolgáltatóhoz és kérdezd + tõle ,mennyiért hurcolászik téged egész hónapban ,korlátlanul BP. teljes területén....aztán oszd el tízzel és akkor rájössz ,hogy nem is olyan drága a bkv.. :o)
Mármint ez mi? A betûsorok? Maga a készülék viszont uaz nem?
Na, akkor tessék, itt egy feladvány: ******__**___**_**___**_______ **___**_**__**__**___**___**__ **___**_**_**___**___**___**__ ******__****____**___**_****** **___**_**_**____**_**____**__ **___**_**__**____***_____**__ ******__**___**____*__________
***** **** ***** FOK-Gyem valami ilyesmi alakokból állítja össze a viszonylatjelzést, a MATRIX meg *** ***** *** alakban. Csak ennyi a különbség, meg hogy a FGY olcsóbb. ** Mindenesetre a debreceni EMKE nagyon sz****r. **
Hogyhogy kör alakban? Mellesleg külsõ fok gyem csak a buszokon, meg trolikon van bp-n. A villamosokba csak belülre raktak, és erre mondtam, hogy nem nagy kunszt.
Azok nem uolyan fokgyem kijelzõk? De ott viszonylatjelzõnek is olyat raktak be. A plusszon meg beraktak egyet az utastérbe. Künn a ,,régi'' módszer, a tábla van, sõt a megállóbemondás sem automatikus, mint a szegedi tátrákban.
Már régebben adta át a Tisza Volánnak nem? Amúgymeg ja; ez a típus 89-es évjáratú, de ha akkor is gyártották õket jobbak (vagy többet pofoztak ki rajtuk) a T5C5-ösöknél, amik a plusszon járnak. Egy kis festést, meg egy nyomorult kijelzõt, meg huzatokat mindenki fel tud tenni.
MOCSKOS GECIK!!! hülye fasszpoónál nem vehettem jegyet mert mé nem vettem a pénztárnál..menjen az anyjába hülye geci..aztán visszamentem egy megallót ahol volánnal mentem inkább..de visszafele is elkaptam egy kallert:)))))))))))))))))) de az legalább aszonta hogy hagyjuk...
hmmm. még 1ccer sem mentem velük már a hannoveriekkel