Ki tud nekem segíteni? A Haller utcai vágány szakaszon mikor mennek be az utolsó villamosok a remízbe és mikor jönnek ki? Van olyan bkv fan, aki ezt meg tudja mondani nekem? :)
Már lebontották a régit, most ami épül, az új, ahol már a CAF-ok is alhatnak, és a fonódó nagyobb részét ki tudja szolgálni (most még sokszor átjárnak Pestre üzemzárás után, az 1-es vonalán). Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2017.04.25. 09:24:30
így néz ki, anniy különbséggel, hogy a qr kódba nincsennek azok a nagy négyzetek, meg rá van írva, hogy 2013 350 Ft
:(((((
ha van nálam kezeletlen 2013-as bkk jegy, azt felhasználhatom?
Mik azok a példák? Az indexnél mindig beírom legtösször ahol linkelik, hogy inkább ne. Mivel én jellemzően technikai és haditechnikai írásokat olvasok, ezért majdnem mindenhol leírhatom azt, hogy ezek egy kivételtől eltekintve (Kolbert) természttudományos analfabéták, de Kolbert sem ért a HT-hez... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.01. 14:59:22
Igen, csak míg a Blikkről mindenhol el van könyvelve (jogosan) hogy szennylap, addig az indexet sokan tájékozódásként és hivatkozási pontként használják.
Ez azért nem így van: ő volt az, aki első körben bizalmat szavazott Vitézynek, csak idővel jöttek a problémák... olyanok, amik igazolják, hogy valakire miért nem szabad huszonévesen komoly vezetői pozíciót bízni
Tarlós szerintem éppen a leghitelesebb politikus, mint a legtöbb mérnökből (nem jogász, tanár és kommunikációs "szakemberből") lett közszereplő és nagyon sajnálom, hogy a fideszes vezetés inkább Lázár János oldalára áll. Utoljára szerkesztette: Atisz, 2016.02.01. 14:40:48
A BKK legfőbb "bűne" az volt, hogy gyakorlatilag leszarta, hogy mit akar a városvezetés. Ez ment addig amíg ott volt Vitézy és mellette György Pista. Csak ugye a fővárost nem Vitézy vezeti, hanem Tarlós vezeti. Egyébként meg amúgy is a ciklus elején történt átszervezések óta a Városigazgatóság irányít mindent. A BKK-ból lett egy vízfej szervezet. 2000 embert foglalkoztat. Ez sem normális. Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2016.02.01. 11:40:19
Tarlós már azon belhézott, hogy miért is van a Nagykörúton a villamoshoz igazítva a lámpa csúcsidőben... Lol bazdmeg tarlóskám, azért mert a villamost "picit" többen használják, mint az autót...
Amiket te sorolsz azok túlzások, de pontosan látható, hogy tarlós a józan ésszel és a nemzetközi trendekkel megy szembe. BP. A XX. százaban fog ragadni miatta, csak azért, mert képtelen megérteni az új idők szavát...
Az, hogy a felszínen miért nincs buszöböl az meg sanszosan nem azért van, mert a BKK hülye. A felszín alatt is vannak építmények, ami feölé nem lehet csak úgy építkezni. (Mi is terveztnük már így, kérdezte a megrendelő, hogy ez miért így néz ki és mikor elmagyaráztuk, hogy az áttervezés miel jár volna akkor hogyhogynem maradtak a furcsa megoldásnál, mert olcsóbb volt...) A BKK és a más is ennél komolyabb problémákat is megoldott.
A hír lényeg az, hogy végre a várrosszintű integárlt közlekedés szerző szervezet meg fog szűnni. A BKK így szinte értelmét veszti... Megint az lesz, hogy a bal kéz nem tudja mit csinál majd a jobb és azt sem, hogy miért, mert két agy lesz két kézhez... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.02.01. 11:05:38
A történet nem azt fogja jelenteni, hogy mostantól 2x2 sávos gyorsforgalmi utak tömkelege fog megjelenni a fővárosban, hanem pl nem lesz olyan marhaság mint ami a Bajcsy Zsilinszky úton is van, hogy 2 darab bicikli út van, az egyik egy drága pénzért megépített a fő forgalomtól elkülönült bicikli út, párhuzamosan mellette meg ott van a buszsáv amit egyebek mellett szintén bicikli útnak jelöltek ki. Vagy a Deák térnél olyan eszesen oldotta meg a BKK a buszmegállót, hogy oda beálló öblöt nem alakított ki a busz számára (holott lett volna rá hely) aminek köszönhetően reggelenként szép nagy dugó alakul ki, mivel a busz ott áll vagy 10 percig és elfoglal egy sávot. Vagy pl nem fogják az alsó rakpartot sétáló utcává átalakítani és egy sávra leszűkíteni és 30 km-es sebességkorlátozást bevezetni - igen ez konkrét terv volt - az autósok számára amikor nap mint nap minden reggel és délután, de még nap közben is arra megy az autós forgalom nagy része Pestről Budára és fordítva. Vagy nem fognak olyan faszságot csinálni, hogy a Bem rakpartnál a villamos nem tud az aluljáróban átmenni mert a BKK olyan villamost rendelt meg oda ami nem fér át és ezért több milliárdért át kell alakítani a Lánchídnál az aluljárót és környékét. Vagy a Kossuth Lajos utat nem fogják 2x1 sávosra áttervezni ahol ugye ott van az Erzsébet - híd. Bírom az indexet. Azt sem tudja, hogy konkrétan miről fog szólni a történet de már kongatják a vészharangot. Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2016.02.01. 10:45:51
Tarlós soha nem volt képes elviselni a BKK-t és Vitézyt, mert kb. az egyetlen értelmes dolog volt, ami globálisan történt az elmúlt 5 évben a fővárosban.
Nagyon rövid ideig Tarlósnál sok éve látoszott, hogy esetleg hozhat változást. Nem hoz. Ő is csak egy régi exkomcsi érában felnőtt balfasz köcsög pontosan olyan reflexekkel, ami arra a korra jellemző. Eltűnhetme már a picsába az összes ilyen vén fasz a "szakértelmével" a halál véreres faszába.
Meglátjuk, hogy milyen megoldás lesz. Ha a MÁV szolgáltatási "színvonalára" zuhan a HÉV, akkor az elővárosi közlekedés egyik elemének kb. annyi.... Vagy minden marad a régiben, csak a pénz jön máshonnan? Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.01.15. 09:45:57
Hát, kicsit nevetséges volt, hogy 18-al mentek az Alkotás úton a kocsik, meg ahogy nyári gumival pörgettek.. Amíg az emberek megijednek 1cm hótol, nem is lesz jobb. :(
Az én véleményem az, hogy ez az ország addig ne rendezzen olimpiát amíg a fejekben és állam vezetésében kb. nem lesz olyan rend, mint volt/van Ausztráliában vagy más fejlett országban. Ez az én életemben nem vagyok benne biztos, hogy bekövetkezik. Elég csak az elmúlt éveket megnézni. Annak ellenére, hogy a rendszer vagy gengszterváltás 25 éve volt az ország működése még mindig túl sok helyen emlékeztet a régire. A külsö más, mert a világ is megváltozott, de a reakciók és a hozzállás döbbenetes...
Az az ország, ahol az egészségügy ~5 éven belül az összeomlást eléri, az ne olimpiát akarjon rendezni...
OFF Valójában már most összeomlott az egész egészségügyi rendszer, csak sokan befogják a szemüket és a fülüket. Csak azért ketyeg el még éppenhogy a rendszer, mert aki megengedheti magának már magánrendelésre jár vagy mint pár hete volt, a fickó saját magát operálja meg otthon...
Nézd meg, hogy a teljes finanszírozásból mennyi már az állami rész a lenti videóban. Akinek meg nem telik rá az sokszor szépen és csendben meghal vagy szenved vagy a kevés pénzét is ökörségekre bassza el.
Ezek után kérdem én, hogy mire fizetem egyáltalán a TB-t, mikor ha gyógyulni akarok, akkor mindenhol magánrendelésre kell járnom..? Barátomnak TRAUMÁS sérülés után kontroll CT-re 3 hónap várakozási idő, ha nem fizet. Röhej...
Tegnap nem láttak el a fővárosban háziorvosi rendelésen, mert nincs bejelentett fővárosi lakcímem, pedig a szigetszentmiklós háziorvost megkérdeztem, mikor ott jártam nála csak papírokért, hogy ez nem gond.
Egy ilyen kibaszott szutyok ország ne pályázzon olimpiára ilyen korrupt vezetőkkel és "mentálhigiénás állapotban", mert csak magát röhögteti ki, hogy még a brazil olimpiánál is nagyobb bukta lenne.
Hogyne lenne, van. Az a kérdés, hogy ki fizesse be, és erről szól a közvélemény hergelése oda-vissza. Ahogy írtam, politikai nyomásgyakorlás ez a nyilatkozatosdi is.
Nyilván tervbe van véve, hogy az Agenda 2020 keretén belül fejlesszék a főváros tömegközlekedését. Szerintem egyáltalán nem butaság az olimpia gondolata (bírom azokat, akik Megyó meg Flet0 alatt nagy olimpiapártiak voltak, ma meg a "mit akarunk mi magyarok?" szöveggel állnak elő - ezt nyilván nem rád értem, hiszen fogalmam sincs politikai beállítottságodat illetően) és a költségvetésnél sokkal komolyabb problémának látom a terrorveszélyt (ami mondjuk már nem biztos, hogy tényező lesz 2024-ben :))
Ettől függetlenül osztom, hogy nagyon gáz, hogy nincs 11 milliárd a tömegközlekedésre...
Kinek mi a lényeg :) Neked ez, másnak az. Olvasgattad Rio de Janeiro közösségi közlekedésével kapcsolatos cikkeket az elmúlt ~5 évből? Ott nem volt egyetlen percnyi sárdobálás se? Utoljára szerkesztette: Dzsini, 2015.12.22. 11:32:59
Nem ez a lényeg. Az olimpia alapfeltétele, hogy ilyenek nincsenek a városban. Amíg erről szól egy oszrág fővárosának agglomerációs közlekedésének menedzselése úgy, hogy 50 éves HÉV-ek járnak, addig takarodjanak a kurvadédesanyjukba...
A hármas metró is leáll örökre évente néhányszor, a buszok se tudnak kijönni a garázsból legalább évente kétszer, az agglomerációs közlekedést is leállították már egy-két alkalommal.
A politikai nyomásgyakorlás alapvető része a közvélemény hergelése.
Ez így "vicces" lesz... Komolyan mondom nem semmi, ez a garnitúra már azt sem képes megoldani, hogy a főváros közelkedése üzemképes maradjon. Rongyos évi 11 mrd-ra nincs forrás...? És bazdmeg ezek akarnak olimpiát rendezni egy ilyen városban. Erre szavak nincsenek... Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.12.22. 11:25:25
Batthyány téren is lassan két hónapja nem nyúltak hozzá az egyik mozgolépcsőhöz, így csak egy megy lefelé. képzelhetitek mi van hét óra után minden nap.. :D
Van egy termék. Ha egyet veszel, kerül valamennyi pénzbe. Ha bizonyos mennyiséget veszel, akkor kedvezményt kapsz a darabonkénti árból. A "bizonyos mennyiség" az eladó által meghatározott. Nem igazán értem min rugózol még mindig, ugyanúgy van 10 darabra kedvezmény, mint az elmúlt tizenakárhány évben.
Annyi a különbség, hogy régen ezt előre legyártották valahol, és összefűzték, most meg nem - ez zavar össze?
" minden egyes jegyet külön nyomtatnak már a vásárlás pillanatában" - ezért. Nehézzé teszi a hamisítást, minden jegy, bérlet, stb. egyértelműen kapcsolatba hozható azzal, hogy mikor vásárolták, hogy fizettek érte, stb. Ráadásul egyetlen fajta papírt használnak, 1 egység szélességben jegyekhez, 2 egység szélességben bérletekhez, nincs olyan, hogy ilyen vagy olyan termék épp elfogyott, mert vásárláskor azonnal készül.
Persze, ebben igazad van, elolvashattam volna a táblát. Csak én állandóan bérletet veszek, a jegy csak kivételes alkalom volt, így figyelmetlen voltam ...
De tulajdonképpen miért kellett megszüntetniük a tömböt, ahogy egyben volt a 10 jegy, nem is értem...
" a gyűjtőjegy megszűnt, legalábbis kb. féléve ezt közölte velem az egyik pénztáros." - te meg elhitted úgy, hogy bármelyik automatában, a weboldalon, minden tájékoztatón kiírva ott van külön a szimpla és a tízes gyűjtő, előbbi 350, utóbbi 3000 forintért. Esetleg az előre gyártott tömb szűnt meg azzal, hogy minden egyes jegyet külön nyomtatnak már a vásárlás pillanatában, és ezt értetted félre.
Szevasztok!
Én régen nagy sg fórumozós voltam, de már 1 éve leszoktam róla... Viszont múltkor nem kis meglepetés ért az egyik pesti BKK bérletpénztárban, és ezt meg szeretném osztani veletek. Kíváncsi vagyok, hogy csak én akadtam ezen ki, vagy más is így érez ez ügyben. Vettem 25 darab jegyet, mondván, hogy a gyűjtőjegy megszűnt, legalábbis kb. féléve ezt közölte velem az egyik pénztáros. (Ha lett volna gyűjtő, akkor vettem volna 3 db tömböt, mivel azt tudom, hogy olcsóbb volt). Na mindegy ezért kértem 25 db jegyet, és amikor elmentem a pénztártól, láttam, hogy a 20 db, az amolyan 2 tömbnek felelt meg (rajta voltak a sorszámok, de nem voltak egy tömbben, még összegumizva sem volt, úgy kellett vigyázni, a huzat el ne vigye, de hát istenem ennek a cégnek nem telik még gumira sem.:P), és 5 db-ot úgy szimplán. És ekkor szembesültem az árával, hogy a sorszámon kívül az égvilágon semmi különbség nincs a két jegy közt, és mégis 50 ft-al drágább a szimplának árult! Én ezt szó szerint átverésnek és az utazóközönség átb...nak tartom. Mert nehogy már azt mondja bárki is, hogy magasabb az előállítási költsége annak, amin nincs rányomtatva egy sorszám ...
Na mindegy, ez tanulólecke volt. Egyébként sűrűn nem veszek jegyet, mert személy szerint nekem bérletem van, csak azért úgy bántott a dolog. Ahogy én ezt bebuktam, szerintem sokan mások is ... És így frankón lehet keresni az utasokon ...
.... és a többi utas között nincs senki, aki rászóljon, hogy esetleg nem kell kinyitni, mert a légkondi azért van? Vagy akár odamenjen és becsukja az ablakot?
Akkor nem kellene ezeket a buszokat 40 fokban kivonni a forgalomból?
Nem normális, hogy kisbaba volt egy hordozóban, és ott pihegett, majd belepusztult. Szóltam a szülőknek, hogy bár ez gyors járat, de kb. 2 perc eltérés lesz a "gyors" és a "lassú" között a végállomásig, és jöjjenek, szálljanak át a mögötte lévő lassúra. Nos, nagyon hálásak voltak. De ez csak egy baba. Naponta ezeket a szarokat fogom ki. Ebben a hőségben ez embertelen. Mondjuk ez nem a jelenlegi BKV hibája, elég sok szart lecseréltek már, ezek a lengyel Volvok amiket még a géniusz alatt szereztek be.
Az asszem azért szokott lenni, mert nem tudják kikapcsolni ilyen melegben, különben forrna a hűtővíz, tehát fűtenek ilyen melegben akkor is, ha megy a klíma, meg akkor is, ha nem.
Gratulálok a cégnek, hogy a szar Volvoikon nem a légkondi, hanem a fűtés megy! Máshogy el se tudom képzelni, hogy amikor leszálltam róluk, miért éreztem sokkal jobban magam. Mintha kintről mentél volna be egy légkondicionált helyiségbe. :D
Nem kell aggódni, a képen ugyan nem látszik, hogy még "fesz alatti-e a pálya", de: 1, ha a metró vezető látja, hogy ömlik be a víz a pályára, erről azonnal értesíti a KFM-et, aki vagy a vezető véleménye alapján, vagy az ÁDI (Állomási Diszpécser) véleménye alapján, vagy a Műszaki ügyeletes véleménye vagy az EDI (energia diszpécser) véleménye alapján rendkívüli feszültségmentesítést kér. Ezt megteheti a metróvezető is azonnal, ha úgy ítéli meg. 2, az Állomási Diszpécser szintén azonnal "Peronvészt" nyomhat, ha úgy ítéli meg a helyzetet, hogy a befolyó víz mennyisége veszélyeztetheti az utasokat 3, ha a harmadik-sínt elérné a víz magassága, akkor azonnal zárlat lenne a rendszerben, aminek hatására azonnal lekapcsolná a rendszer a nagyfeszültséget.
Tehát többszörös túlbiztosítás van, ami garantálja, hogy az utasokat ne érhesse áramütés. Szóval ilyentől nem kell tartani.
Akkor leállítják a közlekedés és mivel ez elképzelhető volt, le is állították és pótlóbusz volt a déli szakaszon.
A hirtelen leesett nagy mennyiségű eső elindult lefelé a lépcsőn, majd a peronon, ez látszik a képen. Máshol is boka fölé ért az utcán hömpölygő víz, amíg szakadt az eső.
Ez meg azért tűnik lehetetlennek, mert irgalmatlan utánpótlás kell ahhoz, hogy ennyire visszaduzzasztva legyen. A rés a peron és a szerelvény között több cm. Azon kiszámolató, hogy mekkora víztömeg tud átfolyni másodpercenként 100 méter hosszú szerelvénynél. Ez kb. 2 m2-es keresztmetszet. Brutálisan nagy, bár lehet, hogy mégis.
Nem mindegy, hogy honnan jön a víz, mert ha lentről jött volna fel, akkor lenne igazad, ezt rajzoltam be a felső képen, de mivel fentről a lépcsőről folyt le, ezért folyt tovább lefelé a sínek közé, szóval ami valójában történt az az alsó képen van: