Na igen. Én abba is hagytam a BF-ezést, addig nem fogok hozzányulni amíg normális nem lesz a sebzésrendszer...
Ha ez semmi! Akkor vagyol el igazan amikor eppen repulok es latom a tankot es akkor gyors pillantas a terkepre ahol !!neha!! egyszeruen nem mutassa hogy az egy team member es akkor halal utan van kedves igen volgar beszolasokat lenmyomni. Oszt akkor en micsinajak ha a terkepen meg se jelenik hogy o lenne az.
Masik meg az hogy baaz nekimegyek haturol elenfelnek es mar egy tarat lottem bele a fejebe meg mindehobva erre megfodrul es nekem full eletem van de aze egybol megol... jaja de idegesit.
Igaz volt mar olyan hogy Stalingradba 3-man ott probaltak elbujni eggy haz melle hogy granatokat dobajanak az ablakon es en fergeteges sebeseggel hafturo mindaharmal vegeztem egy tarral:)
Ha belekezdenék a bugok sorolásába, betelne ez az oldal. De hármat a szerintem legsúlyosabb hármat leírom: 1. Netkód: katasztrófa!!! Ez a legrosszabb mióta szervereket farigcsálunk. Tuti kapcsolat és egy p4 2,2 -es 512 RAM -os szerveren lagol. Röhejes szar! A leírás alapján ez a szerver 64 playerre optimális! MUHA HA HA HA!!!! 2. Sebzési rendszer. No comment... nem érdemes errõl mit írni, mert vicc ami van. 3. Dedikált szerver: semmi sem állítható, paraméterezhetõ normálisan, úgy, ahogy egy ilyet kéne. Még arra is lusták voltak, hogy egyszerûsítsék az admin parancsokat... Azt már nem is mondom, hogy fix admin pass -t be se lehet neki varrni... pfffff
Ha nem javítják ezeket a gáma (nálam legalábbis) halálra van ítélve!
ja es topikkal ellentetben NEM CSAK MP DEMO ^.^ de CSAK BUGS
a DICE folyamatosan dolgozik mindenfele javitason ... szoval ne legyetek lustak es irjatok a sok sok bugot/javaslatot/otletet/kivanalmat ide.
Eszembe jutott valami, amit még a multidemoban láttam:
A dzsippbe elkezdtem pakolni az engineer cuccait! Kezdtem az aknákkal, majd mikor elfogytak, jöttek a dinamitok. Egy idõ után, amikor a hátulja már fullos volt a dzsipp mintha viz alá került volna, félig belesüppedt a homokba. Miután beleültem, normálisan ment tovább. A fullban még nem próbáltam, ez most jutott eszembe.
Nekem a tereptárgyakkal való jármûütközés nem tetszik.. elkezd összevissza remegni ahelyett hogy megállna egyhelyben.
De csak ezen a pályán. a többivel no problem
Szia!
Nekem lenne is egy ilyen, repülörõl nézve a tájkép elég randa :)
Ezért baromi nehéz IRL is mozgó célpontot eltalálni.... aki már nyoott paintballt az tudja : JÓJÓ az a lövedék tényleg baromi lassú :)
Sylvie, ha elég messzire lõsz (pl Sniper) akkor IRL is elé kell célozni :)) Az a CS hülyesége volt hogy egyidõre vette a lövést és a találatot... netes játékban persze lehet, hogy ez az élvezhetõbb (CS), de nem reális :)....
Spanyolviasz, baby :)
Ennek az upgradelt verziója az, hogy dinamitot bel a jeepbe, és úgy bele a tankba. :)
"a jeepbe berakott dinamitot nem lehet felrobbantani, ha a jeep nekiütközött a tanknak, pedig elég hatékony antitank fegyver lehetne"
Ez az én találmányom! Kérdezd csak meg zaburt. :)) Tölem lesték el a genyák. :)
Akkor jön az én buglistám, gondolom, lesznek átfedések, sorry:
Minor bugok: - mostmár minden kör elején újra állítja a game a gammát
- a server elõbb kéri a jelszót, és utána ellenõrzi, hogy tele van-e a server. ASE-ban nem gond, de ingame menübõl roppant idegesítõ
- túl magy a különbség különbözõ repülõgépek esetén a mouse sensitivityk között. lehet, hogy reális, hogy a kis géppel könnyebb fordulni, de a gyakorlatban csak sensitivity váltás, felesleges és zavaró
Major bugok: - macerás a fegyverváltás, legalábbis a prev. és next weaponnal, görgõvel
- a netcode szörnyû, ha mozog az ember, elé kell lõni, ami sniper vagy engineer fegyverrel, közelre különösen frusztráló
- a jeepbe berakott dinamitot nem lehet felrobbantani, ha a jeep nekiütközött a tanknak, pedig elég hatékony antitank fegyver lehetne
- bizonyos távolságról nem látni, hol robban a hajón a lövegbõl kilõtt cucc. ez egyrészt érthetetlen, mert a csobbanás látszik, másrészt zavaró, mert nem tudom, hol lövöm a hajót (a repülõgépek spawnhelyén próbálnám, distance 100%)
- idõnként gond van a zászlóváltással
nnnna megjelent a patch tehat lehet ujra irogatni a hibakat ...
a lista most ures.
amit rogton rarakok:
-az FPS problema ... neha lemegy iszonyatosan alacsony FPSre a jatek ... par masodpercig csinalja aztan minden vissza a regi kerekvagasba. Ezt mar jeleztek tobben is ... jo lenne ha azok akik ilyen problemaval talalkoznak irnak a vid kartya/driver dolgot is melle ^.^
Ez oké, de eddig én úgy tudtam, hogy a jármüvek nincsenek találati részekre bontva...
Lásd többi fórum: Ez nem hiba a legtöbb páncélos jármû oldalsó és hátulsó páncélzata sokkal vékonyabb (hátúl leginkább!), mert: 1. Spóroltak az anyaggal 2. Azért még olyan súlyú járgány kellett ami el is tud indulni
Sherman tank egy lövéssel kicsinálta a japán tankot. Ez nem volt mindig igy, de egy ilyenre tisztán amléxem! Anyáztam is rendesen, mert elég sokat vártam a tankra és aztán újonnan bekaptam egy találatot és banng. Ez bug, vagy télleg ilyen gyenge lenne a japán tank???
Nekem a BF-tõl teljesen függetlenül kellene egy refresfix, ami megy az új 40.x-es detonátorral, mert a régiek nem települnek fel erre a meghajtóra és kifolyik a szemem lassan....
Elég egy link is! Elõre is THX!
Segítség!!! Van egy BIG próblémánk, biztos van megoldás valamelyik fórumon, de 2 nap alatt kinéztük a szemünket és nem találtuk!
Probléma: Ha bármilyen megoldással kijavítjuk a WinXP-ben a refresh próblémát (bármilyen kombinációban! Refreshlock/Refreshfix/Refresh-Force/Rage Tweaker/etc) géptõl és videókártyától függetlenül NEM indul el többé a Battlefield egyik demója se!!!
pontosan ... ezt fejtegetem en is ... hogy egy allo ember teljesen maskepp lo mint egy fekvo ... es futva meg plane ...
szerintem a BF egy nagyon jo FPS ... csak a nagy terep miatt teljesen mas gondolkodast es strategiat kovetel mint mondjuk egy Quake vagy UT ... vagy MOH:AA
Masik kozelharc: ennek fo gondja a kurva netcodeban van, ugyanis hiaba van 5 pingem, ha ele kell celoznom, mert nem lo oda, ahova celoztam! DE!!! amikor en voltam a szerver, akkor nekem tokeletesen ment! Masik, probaltal mar geppisztollyal loni? en mar igen... edes egy ecsem! hat ha csipobol losz, akkor ne is szamits pontos lovesekre! Ebbol a szempontbol telleg jo, hogy amig nagya celkereszt, addig random helyre lo, azon a celteruleten belul... :) De ha becelozta, akkor mar nagyjabol pontos (ejtsd: pontos).
Az, hogy neha akkor sem oda lo mindig, az a net miatt van. :( Ezt tapasztalatbol mondom, mivel mint ahogy azt mar fent emlitettem, ha szerver voltam semmilyen problemam nem volt a celzassal.
Masik: ezt is elmondtuk mar korabban: a BF nem FPS ne is vard ugyanazt tole, mint a mohaatol, vagy az UT tol, vagy a DOOM 2-tol.... ott a kisebb zart terek miatt tok mas az egesz jatekmenet. Aki tribesezett mar, az tudja, hogy ott is nagyjabol ilyen volt, mint a BF ben...csak a Tribes jobban el volt baszva! :)
A Halora mondjuk kivancsi volnek! :)
Tehat: vagy pontosabb a Geppityu, ertsd: olyan volna, mintha mindig celzott lovest tudnal leadni, meg futas kozben is....ami ugyebar teljesen realis..:))) de akor gyengiteni kell az erejen, vagy marad ilyen, ami akar tetszik akar nem, megkozeliti a realis szintet.
CSAK A KURVA NETKODOT JAVITSAK KI!!!!!!!!!!!
Lasd "Solyom Vegveszelyben"!
Kiscsakok! a Roket loncser az nem egyenlo granat vetovel! Ennek nem az a celja, hogy oriasi hatosugarban robbanjon, es 15 meters korben mindnet elpusztitson...arra ott vannak az orosz diplomatataska meretu atombombak.
A Pancelokol lenyege, mint ahogy a neve is mutatja, athatolni a pancelozott dlgokon, es azt felrobbantani.
Es ha elolvastatok volna figyelmesen a readmet, vagya tippeket, akkor lathatjatok, hogy hatulrol eleg egy loves egy Shermannak, oldalrol mondjuk ketto. Ez nem bug, hanem a tankok legerosebbena elolrol voltak pancelozva, de hatulrol nem nagyon. Kivetel persze a kesobbi modellek, Tigris, Elefant (fu ez a kedvencem! :) )
en ugy gondolom, hogy a bazooka lovedek amiatt igen hatastalan az ember ellen, hogy valamelyest megorizze a kiegyensulyozottsagot. Hisz ha a bazooka hatasos lenne ember ellen, akkor a csapat 75%-a azzal lenne. Az meg nem hinnem, hogy barkinek is kellene ...
en ugy erzem, hogy az egymas fikazasa teljesen felesleges. Szoval vagy hagyd abba ... vagy menjunk vissza vele a MOH:AA topikba ... oda jobban illik. A MOH:AA scene-t mar tonkretettek a flamek ... innen keretik mellozni.
Szoval: -Kozelharc: nem tudom mi bajotok van vele ... nekem semmi ... tobbeknek semmi ... ha valami nem megy nektek akkor az nem egybol bug. Akkor bug ha tobben jelzik ... es senki nem jelzi az ellenkezojet. Annak eldontese, hogy a kozelharc szar-e vagy sem ... egyeni velemeny. Akinek nem megy annak az. Szerintem semmi baj nincs vele. -Buglista ... mint azt mar tobbszor kifejtettem a listat szemelyesen az egyik DICE-os fejlesztonek adom oda. Sot mar adtam is oda. Sot itt is elolvasta mar tobbszor is.
Bazooka: egyik kölyök nemrég (tegnap) úgy 5 centirõl lõtt rám vele, és köztudott, hogy anti-ankok kedvencének lövedéke robban... Erre a gyerek, bármilyen sérülés nélkül fut tovább... Khmm...
már demo peccs is lesz amiben sokminden javítva lesz... ugyhogy lessz itt support ha mást nem szept 20 ára :D
Ja amugy nem tudom mit vártok attol a mailtol!!!Most magatoknak irogatjátok hogy mi a bug a gameban?A megjelenési idõ ha minden igaz SZEPT 10.!!!!És az mingyár itt van!akár ma is feladhatja azt a mailt Kresztál~Timba akkor se hinném hogy bármit is csinállnának eme mail hatására majd talán egy ujabb patchben de most 10. majd tartok attol hogy nem sokminden fog változni:)Ne ugy legyen!!!
nana Lateof és én nem nyalogatunk semmit Krezztal csinálhat amit akar :D
Ez így is fog maradni ,ha timberen múlik(lentebb olvashatad ,megemlítheted ,de nem fogja abban a bizonyos mailben elküldeni!)És épp ezért nem lesz ez olyan kurva jó game ám !Így jónak jó de ennyi lehett hozzá 40map is ha a közelharc kula,dzsip is jó de most akkor inkább mindenben jácok mással .mert ennél bizony sokkal jobb arcadok vannak sokkal jobb.reülõsek ,és sokkal jobb FPSek.Az mind jó hogy megpróbálták abba a gameba bele rakni mindet de én inkább akkor jácom minddel külön külön ha ilyen fos marad a közelharc!:>
Elpusztulnak azok! Például ha az anyahajoval neki hajtasz egy épületnek, azonnal összedõl! Kivéve, ha egy jeep (ami köztudottan a játék legerõsebb jármûve) parkol elõtte, meet akkor az anyahajo süllyed el a rekettyésben!
Tehát a jeep a legerõsebb jármû a jákétban! Egyes atombiztos infok szerint, ha a jeep, és a anyahajó ütközik, a jeep csak 20%-ot sebzõdik, viszont az anyahajó azonnal sülyedni kezd, és ha gyorsan nem lököd a vizbe a repcsikat akkor fél percen belül el is süllyed, egyébként csak 1 perc mulva! :)))
Tehat osszegezzuk, hogy eddig hol tart a lista (nyilvan ...): -sniper gyenge -a tul sekely vizben is robban a jarmu -neha csak ugy felrobban a repulo tornyok kozeleben -Fredi Beni effekt (yabba-dabba-doooooo) -neha allva fut -neha a lelott ellenfel allva marad -60 Hz problema -a spawn pontok neha teljesen rosszul jelennek meg (csak az segit ha az ellenfel elfoglalja es mi vissza. akkor jo lesz) -neha eltunnik az anyahajo. A repulok es a playerek ott lebegnek a viz felett. de az anyahajo .. sehol (mint a MOH:AAban mikor nincs meg a hid a Bridge-n) (ez nem lagg effekt. Az anyahajo aktualisan ott van. nem elsullyedt nem is epp sullyed. Csak egyszeruen nem rajzolja ki.) -netkod -jatekhoz kapcsolodas utan a szerverkereso nem all le ... -repulo teljes vedettseget ad az embernek ... holott uvegbol van az ablaka ^.^ (mi is probaltuk mar ... es meg a foldon allo helyzetben sem tudod leloni az ipset ...) -az otthagyott jarmuvek ne tunjenek el (inkabb comment mint bug) -az anyahajo elfordul az ember alatt ... (azaz nem fordul vele az ipse) ... ugyanez tortenik ha a csapatszallitoba nem 'beszallsz' hanem csak beugrasz ... -ha egy csapatszallito hajo felborul akkor be lehet szallni ... ilyenkor a viz ala fejjel lefele kerul az emberke de percekkel kesobb sem fuldokol ^.^ -a jeep elsullyed ha aknat raknak ra (mintha futohomokba allt volna ^.^)
Egyeb buggyanus dolgok (es talan megoldasok): -sniper nem pontos (ez vitathato. szerintem csak hozzaszoktatok a MOH:AA ultra easy sniperkedesehez) -add serverbe nem lehet IP-t irni -repules kozben robbanas pedig semmi sem tortenik a repcsi megy tovabb (biztos nem bombaztad le magad? mert FF OFF eseteben ez velem is tobbszor elofordult (nem rohogni ott hatul!) ... FF ON eseteben ilyenkor el is halsz ^.^) -nem enged respawnolni, meg ha ki is van jelolve bazis akkor sem (ha mas is eszleli ezt akkor megy eggyel elobbi kategoriaba ^.^)
ami biztosan nem bugos es nem fog sosem bekerulni a listaba^.^ -kozelharc -sniper celzasa
legfrissebb kommenteink: -Belsõ serverborzoló: lehetne egy kedvencek csoport is. És ne egybõl frissítse a listát, csak ha én akarom. Ha nem sikerült valamiért a csatlakozás, a borzolóba visszatérésnél, ne hozza le újra az egész listát, csak ha én akarom. Viszont megpingelni lehessen. -Add servernél nem fogadja el, ha ENTER-t ütök. Megint az egérrel kell bohóckodni (jelszómegadásnál szintúgy). + nem lehet egybõl írni az IP-t/pass-t. A kurzort "oda kell vinni"....:( -tul nagy az MG zoomja ... -Egy idõ után nem tudom használni az egeremet a menükben (billentyûzet, video, hang beállítások, stb), nem tudok sayall-t használni, stb. Szóval a játszáson kívül nem reagál a bal egérgombom... Kilépni is csak konzolon keresztül tudok. -say&say team uzenethossz tul rovid, egy epkezlab mondat is csak tomoritve fer bele vagy egyaltalan nem. -a konzolnak kellene legfelul lennie (tehat a game infok meg egyebek alatta) -Jeep vs Tank ... ha Jeep-el belemennek a Tankba az felrobban ... eleg mokas ebben a formaban -Tank vs Jeep ... tobb loves kell a Jeepnek a tanktol ... -APC vs Tank ... Ha a pancelozott csapatszallitoval vagodok neki a tanknak mindossze 10%ot szebez viszont az 0-ra redukalodik. -jeep vs plane ... ha dzsippel mész a repülõnek, az NEM SEBZÕDIK! Még ha fel is robban a dzsip akkor is csak hp-jának huszadát veszi le! (vagy lehet annyit se)
isteni hogy azt irja 20 as a pingem, de valojaban vagy 130
HMuda nem pár peirás alapján itéltem el régebben játszotma kicsit a bétával.. és komolyabban fogalkoztam vele el kel ismernem hogy ez nem a játék hibája hanme a játékoksok örültséges leeht hogy remek játék satöbi de atól tartok neten lesz néhány elvetemült álat aki bazooka vagy panzerschreck heylet jeppel megy majd tankor irtani (akinek nem inge az ne vegye magára poénból kiprobálni jó de sajna ha bene van a lehetöség párna élni is fognak vele amugy ha jól végig gondolom egy orosz vagy egy német csoda ha belezsálnak akkor nem hiszem hogy felroban... nem akaork flamelni
En nagy ritkan nem tudok granatot valasztani.Pedig azt mutatja hogy van meg.
na ujabb bugica valamiért beragadt a bfben a egér tekeröm még hozzá a lefele irányba hogy miért azt nem tom pedig újra is installáltam de úgy veszi mintha az egér tekeröt folyamatosan tekerném.... de winbe más játékba nincs gond csak itt...
Hmuda nekem már az is sikerült hogy kiugrottam elötte és kampec a tanknak, mondjuk akkor már füstölt... Amúgy szerintem ha sima sík terepen mész neki a tanknak (én próbám során spec seggbeszedtem) akkor kigyullad... Ellenben ha dzsippel mész a repülõnek, az NEM SEBZÕDIK! Még ha fel is robban a dzsip akkor is csak hp-jának huszadát veszi le! (vagy lehet annyit se) Igen fura!