Hi! BF 1492-hoz tudtok magyar servert? Vagy esetleg azt, hogy hol lehetne utannan nezni? a GS-ben nagyon keves van, es a kodot sem tudom! Tudnatok segiteni?
onnet, hogy mar el is olvastak a DICE-tol ...
ha visszaemlekszel (valamiert mar toroltek azt az uzenetet ... O.o) ebben a topikban es elolvasod a CREDITS-t a BF1942ben akkor eszre fogod venni, hogy mindket helyen elofordul egy nev. ^.^
Mint azt mar irtam ... a DICE legenyseg 2 tagja (annyi minimum) magyar szarmazasu. Es egyikojuk el is tevedt ide ... Tehat csak tessek irogatni a bugokat ^.^
ez nem bug hanem kiegyensulyozatlanság: (huhh de nehéz szó=)) ) japcsik mindent eltudnak foglalni.. amcisk meg képtelenek irányítani/birtokolni a hajókat.
Amúgy mibõl gondoljátok, hogy pont a mi bugrepot-unk fogja érdekelni õket...? :)
Én még mindig azt mondom, hogy nem nehéz elolvasni a konzolba írt dolgokat. Szerintem elüt a háttértöl. : )
Ja a konzol. Egy pillanatra aszittem, a normál üzenõrészre gondolsz. Aszittem, hogy annyira pergõs, hogy nincs idõd elolvasni. Amúgy a konolon én minig mindent ki tudtam olvasni. Igaz én csak az aktuális parancsom eredményét néztem mindig.
Én is mindig inkább az engineer-rel vagyok, ha sniperelni akarok. Eddig sniperrel 3 embert öltem meg, míg az engineer fegyverével zoomolva legalább 10X annyit.
ezt mar en is irtam a beta forumon ...
de szerintem csak egy aprobb modositas kellene valahol ...
bar szerintem a zoomfaktor az egy allando ami minden fegyvere vonatkozik ... de jelen esetben en is ugy erzem, hogy az engineer rifle sokkal hatekonyabb mint a sniper.
#4 ... ha megnezel egy respawnolo mokust akkor latod, hogy nem allva szuletik hanem esik egy picit es eloveszi a fegyvert ... ez u.a. mint az ejtoernyo utan ... ez nem bug ... ez feature.
#5 itt arra gondolsz amikor nincs mozgas a letran valo maszaskor? (ha meg lattad volna a betaban a bugot ... mikor ha valakit a letran lelottel akkor az nem le hanem felfele kezdett esni ... ugymond elszallt a mennybe ^.^)
Tehat osszegezzuk, hogy eddig hol tart a lista (nyilvan ...): -sniper gyenge -a tul sekely vizben is robban a jarmu -neha csak ugy felrobban a repulo tornyok kozeleben -Fredi Beni effekt (yabba-dabba-doooooo) -neha allva fut -neha a lelott ellenfel allva marad -60 Hz problema -a spawn pontok neha teljesen rosszul jelennek meg (csak az segit ha az ellenfel elfoglalja es mi vissza. akkor jo lesz) -neha eltunnik az anyahajo. A repulok es a playerek ott lebegnek a viz felett. de az anyahajo .. sehol (mint a MOH:AAban mikor nincs meg a hid a Bridge-n) (ez nem lagg effekt. Az anyahajo aktualisan ott van. nem elsullyedt nem is epp sullyed. Csak egyszeruen nem rajzolja ki.) -netkod -jatekhoz kapcsolodas utan a szerverkereso nem all le ... -repulo teljes vedettseget ad az embernek ... holott uvegbol van az ablaka ^.^ (mi is probaltuk mar ... es meg a foldon allo helyzetben sem tudod leloni az ipset ...) -az otthagyott jarmuvek ne tunjenek el (inkabb comment mint bug) -az anyahajo elfordul az ember alatt ... (azaz nem fordul vele az ipse) ... ugyanez tortenik ha a csapatszallitoba nem 'beszallsz' hanem csak beugrasz ... -ha egy csapatszallito hajo felborul akkor be lehet szallni ... ilyenkor a viz ala fejjel lefele kerul az emberke de percekkel kesobb sem fuldokol ^.^ -a jeep elsullyed ha aknat raknak ra (mintha futohomokba allt volna ^.^)
Egyeb buggyanus dolgok (es talan megoldasok): -sniper nem pontos (ez vitathato. szerintem csak hozzaszoktatok a MOH:AA ultra easy sniperkedesehez) -add serverbe nem lehet IP-t irni -repules kozben robbanas pedig semmi sem tortenik a repcsi megy tovabb (biztos nem bombaztad le magad? mert FF OFF eseteben ez velem is tobbszor elofordult (nem rohogni ott hatul!) ... FF ON eseteben ilyenkor el is halsz ^.^) -nem enged respawnolni, meg ha ki is van jelolve bazis akkor sem (ha mas is eszleli ezt akkor megy eggyel elobbi kategoriaba ^.^)
ami biztosan nem bugos es nem fog sosem bekerulni a listaba^.^ -kozelharc -sniper celzasa
TOVABBRA IS ... BUGOKAT / COMMENTEKET IDE ... BF1942 CHAT PEDIG ITT LEGYEN!!!!
Bug: Neha eltunik az anyahajo, de a repgepek mag ottmaradnak (fel is lehet szallni) csak epp nem latni a "kifutopalyat" csak alatta a vizet.
Ez tényleg gáz. Szerintem rossz helyre rak ki a gép mellé és a szárnyak elkaszálnak. Ezért szoktam csak Zero-val menni. : )))
De akkor miért írja ki, hogy Én [killed] xy? Amúgy az bug, hogyha repcsibõl úgy ugrasz ki, hogy nem te vagy a vezetõ és a gép még megy, akkor automatikusan meghalsz?
Szintén 700-800-as ping.Nem szerver,nem gép,nem netgáz.Tûzfal kilõve,win98+win xp. Másik gép,azonos szolgáltató,(majdnem)egy helyrõl tökéletes.OBI szerveren néha percek múltával megjavul,néha nem.Külföldi szerveren sehogysem.Mûködõ megoldást nem találtam sehol.3 nap szívás után kapott egy kicket a game :(
ja igen ... amugy mostantol senkinek nem irok semmilyen szemelyes iromanyt. Semmilyen vitaba nem folyok bele ... a buglistat amit Timber elkezdett tovabbviszem ... termeszetesen.
ugyan mar ... orulj neki ... +1 klan ... igaz nem uj ... de perwollal mosva! ^.^
Ha az anyahajon haladsz egyenesen vagy egyhelyben allsz miközben valaki vezeti azt és mondjuk jobbra kanyarodik vele akkor kifordul alólad a hajo!!! ez mi talán pár centis magasságban lebeg a katona vagy mi? tudom hogy ez egy apró hiba de ilyen alapvetõ dolgokra azert odafigyelhettek volna! a másik pedig az emberek mozgása szerintem övön aluli annyira gagyi, legalábbis a sof2 és wolf után. amugy nagyon tetszik a gamma és remélem a közelharc terén igazatok van, hogy csak a netkód miatt ilyen amilyen. na ennyi remélem nem köveztek meg
Szerintem egyáltalán nem rossz a közelharc rendszer. Ha jármûvekkel szaraxok, akkor tök kevés a fragem. Viszont, ha gyalogosan írtok, akkor szinte mindig a dobogón végzek. Szerintem azért olyan rohadt jó, mert ha hasalsz és célzol a géppityóval, akkor nagyon pontos és iszonyat távolságokról is le lehet szedni az emberkéket, úgy, hogy azt se tudják honnan jön a golyó... :DDD Voltaképp a sima géppuska többet ér, mint a sniper... :P
Viszont találtam egy tényleges bugot, legalábbis szerintem az: Ha dzsippel nekimész egy ellenséges dzsipnek, amiben ülnek és felrobban. Kiírja a progi, hogy megöltél egy (kettõ) ellenfelet, de a fraget mínuszban számolja. És ez soxor elõfordult, tehát biztos... :(
Tehat osszegezzuk, hogy eddig hol tart a lista (nyilvan ...): -sniper gyenge -a tul sekely vizben is robban a jarmu -neha csak ugy felrobban a repulo tornyok kozeleben -Fredi Beni effekt (yabba-dabba-doooooo) -neha allva fut -neha a lelott ellenfel allva marad -60 Hz problema -a spawn pontok neha teljesen rosszul jelennek meg (csak az segit ha az ellenfel elfoglalja es mi vissza. akkor jo lesz) -neha eltunnik az anyahajo. A repulok es a playerek ott lebegnek a viz felett. de az anyahajo .. sehol (mint a MOH:AAban mikor nincs meg a hid a Bridge-n) (ez nem lagg effekt. Az anyahajo aktualisan ott van. nem elsullyedt nem is epp sullyed. Csak egyszeruen nem rajzolja ki.) -netkod -jatekhoz kapcsolodas utan a szerverkereso nem all le ... -repulo teljes vedettseget ad az embernek ... holott uvegbol van az ablaka ^.^ (mi is probaltuk mar ... es meg a foldon allo helyzetben sem tudod leloni az ipset ...) -az otthagyott jarmuvek ne tunjenek el
Egyeb buggyanus dolgok (es talan megoldasok): -sniper nem pontos (ez vitathato. szerintem csak hozzaszoktatok a MOH:AA ultra easy sniperkedesehez) -add serverbe nem lehet IP-t irni -repules kozben robbanas pedig semmi sem tortenik a repcsi megy tovabb (biztos nem bombaztad le magad? mert FF OFF eseteben ez velem is tobbszor elofordult (nem rohogni ott hatul!) ... FF ON eseteben ilyenkor el is halsz ^.^) -nem enged respawnolni, meg ha ki is van jelolve bazis akkor sem (ha mas is eszleli ezt akkor megy eggyel elobbi kategoriaba ^.^)
ami biztosan nem bugos es nem fog sosem bekerulni a listaba^.^ -kozelharc -sniper celzasa
TOVABBRA IS ... BUGOKAT / COMMENTEKET IDE ... BF1942 CHAT PEDIG ITT LEGYEN!!!!
Közelharccal nekem se, de az tényleg röhely, hogy 3 golyó kell a halálhoz sniperbõl...
egyebkentebb, meg nem a kozelharccal van a baj, hanem a net koddal!!!!!!!!!!!!!!
ugyanis azt tapasztaltam, hogy amikor en csinaltam a szervert, akkor tok jol eltalaltam mindekit, let tudtam loni a gepeket a levegoben AA gunnal stb...utana atmentunk a OBI ra, meg a RCT re, es ott meg mar semmit sem sikerult.
a netkod a ludas!! TIMBER ezt mindenkeppen ird meg a sracnak, mert ez a legfontosabb hiba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lethal, out
igyis vigyazni kell!!! plane ha az enemije a tank respawn bazis! :)
ja igymeg a bazisra kel vigyazni! ami egyebkenbt a jatek celja is! csak sokan hajlamosak ezt elfelejteni! :)
szerintem ezzel a respawnnal lett igazan porgos a jatek! persze kellene olytyan is, ahol abszolut nincsen respawn olyan mohaa obj szerru, ben NEM ERRE A PALYARA! hanem egy kicsit kisebbre, mondjuk stalingrad fele, ahol haztombokben kell harcolni.
De ha elviszed az amcsi repülõket, akkor már a felszállóhely Japán, hisz ott kolbászolsz vagy 1 perce. Igy viszont nincs értelme elvinni a repcsiket!
Annak akkor lenne értelme, ha az emberek se termelõdnének újra! De így csak az lenne a vége, hogy elfogyna minden jármû és a végén mindenki gyalogosan írtana.
Es a tankot meghallod x kmrol is szal ha atmegy rajtad ugy kell neked :)
Jobb mint 45percig kint varakozni hogy bekeruljek a kovetkezo menetbe :)
De izgi lehet arra várni 45 percen keresztül, hogy átmegy-e rajtam egy tank, vagy hasonfekve kibirom-e a menet végéig...
(bocs, nem ugatni akarok, de semmi mega-izgit nem látok ebben a dologban, persze ez csak az én véleményem)
Teljesen mas jatekmod lenne ha nem respawn jarmuvek lennenek. Totalias mas :) Ofp-ben pl tipikusan ez a helyzet: ha keves harci jarmu van tobbnyire mindeki megprobalja azokat megvedeni, "elbujtatni". De ha ez nem sikerul akkor utana laposkuszasba vagodik mindeki, meg a levego rezzeneset is koncentraltan figyeli, majd leszall a kod:) de mozdulni meg csak a tapasztaltabbak mernek, a masik bazis viszont olyan messze van hogy tobb napi elelemre es komoly fizikai kondiciora van szukseg a megkozelitesehez :) Ezert aztan van hogy mindeki csak var es var es var es letelt a 45perc :))
Az a hülyeség, hogy azt hiszed ha nálad jó, akkor másnál is tökéletes.... Illetve, hogy ez a probléma oprendszer függõ...
Az hogy a jármûvek nem respawnolnak még ok, de az hogy ha lelõnek fekve maradjak és bámuljam a többieket 30 percen keresztül hát abból nem kérek. Ez nem CS hogy egy menet viszonylag gyorsan lejátszódik.
meggyoztel ^.^
amugy en is erre gondoltam pont ... ^.^
mekkora genyosag a japikkal elvinni az amcsi repulot es leszallni vele az anyahajon ^.^
csak gondolj bele ... mi lenne idegesitobb ami most van vagy ha orakig varnal egy kocsira, hogy respawnoljon mert valaki 10% HPval otthagyta az akarhol??
Az, hogy ez a multi demó nem 56k/ISDN -re lett kitalálva. 15-20 embernél 200k/s körül van a szerver upload. Ki lehet számolni, hogy akkor mennyi jut 1 arcra.
Még kicsit gyengélkedik a netkód. Vagy próbáld meg, hogy felmész egy olyan szerverre, amin 32 a limit és 1-2 hely van szabadon. Ott általában gyors a szerver és jó is a játék, bár sok a TK.