a memória mérete igen komoly hatással van azt FPS értékekre, mert ha nem fér bele annyi textúra, amennyit a játéktervezõk bele akartak rakni, akkor komoly gondok lehetnek. tehát ha 1 32 Mbytera optimalizálkt játékot futtatsz 128Mbyto kártyán, az nem lesz gyorsabb, de ha egy 32 Mbytera optimalizáltat futtatsz 16 Mbyteoson, akkor az félelmetesen lassabb lesz. persze azonos GPU mellett
Hát ez nagyon érdekes vélekedés, feltehetõen ezért szebb akármelyik ATI Radeon kártya (akár a 32MB-osok) képe egy 128MB-os Gef3-nál :)))
shock12: csak megjegyzem, hogy a matrox eléggé keményen az otthoni piacot célozta meg, az õ kártyái képminõsége bizony meglehetõsen kevés az ipari szegmensbe. otthon persze kiemelkedõ, de otthon. és nem máshol. ez nem mind1. azért, mert valami drágább 1 kicsivel, még közel sem biztos, hogy profi cucc, lehet, hogy csak el lett cseszve. az én VX2esemnek szebb a képe, van rá 1 ezresem(4 éves a VX2 a gyengébbek kedvéért)
Méghogy lassabb a 128MB-s a 64-esnél... no persze... milyen kár, hogy a 128MB-s T4200-am simán megy 300@550-en... biztosan lassabb mint a standard 64MB-s... ne beszéljünk már zöldségeket...
"Ezért örökre megbízom az nVIDIA-t! Örökre szeretni fogok is!"
Én maradok a nõknél :-) Mondod mindezt egy pár éves cégre, amely ugyanolyan gyorsan el is tûnhet, mindahogy megjelent. 5 évvel ezelõtt kit istenítettél? :-)