Van cég is, és videó is. A motor is fejlesztgetés alatt van, de nagyobb engine-csere akkor következik, ha van értelme. Addig meg kár a topicot telepumpálni bármivel is.
Lehet nincs még kiadó, de egy fejlesztõi videó azért segítene a reklámozásban. pl YouTube-ra vagy Facebook-ra feltöltve.
Értem,köszi,tehát akkor elvileg a cég még meg van,csak a játéknak annyi...mert hogy elég régóta semmi hír róluk,hogy valamin dolgoznának ezért gondoltam hogy már lehet meg is szünt az ASK...
Amennyire én tudom, a kód még ott van a winyókon, csak nem piszkálják. Hogy Tibi mennyire látogatja a topocot, más kérdés. Se elfeledve, se kiadó nincs. Ha pénz lehetne belõle, tuti tovább gyártanák a srácok.
Hát a játéknak szerintem is,csak hogy vajon a cégnek is annyi-e...
Csak kíváncsiságból kérdezném,hogy ez a cég még létezik?Vagy nekik is annyi?mert a weboldalt is több mint 2 éve nem frissítették...ha esetleg valaki tud valamit róluk... köszi!
Köszönjük! De kellemesebb ha lennének ropogós infók!
Azt tom. Nekem Tibi mondta, hogy nem tesznek le róla. (Meg azt is, hogy kidobálták az én editoros kódomat, ami nagyon helyes, mert azóta magam sem használok egy bizonyos libraryt, amit akkor még használtam...) Jól is van így, ennek a Buggynak gurulnia kell! Bár lehet, hogy mire elkészül, már általános lesz a Vista a népek gépén :D [höhö]
Nem emlékszem, hova tettem a beutalót. Én a régebbi típusból csak dobozos autót láttam menni a motor alatt. A projekt most is a felszín alatt van, de rozsdamentes. Nem fog rajta a víz vagy az idõ vas foga.
Ha a pénzügyi szekérre gondolsz, akkor hevesen bólogatva egyetértek. Ha a Göncölre, akkor pszichiátria... ;-) Ha pedig magára az ótóra, akkor én anno már láttam mozogni, toltuk is keményen; megvolt a fájin fizika, csak az ütközésvizsgán ügyködött Anti. Kicsit be is lassult a fejlesztés emiatt - bár ekkor került be egy kezdetleges hálós megoldás, amikor két PCn két ótóval lehetett ûzni egymást :×) Aztán jött a régi project, és a Buggy elmerült. ÷{
Hát hogy ha arrajársz mi történik, arról én nem tudok nyilatkozni mostan. Viszont sok minden szépült a régi verzióhoz képest, mégha ez nem is jön át errõl a képrõl így konkrétan. Az autók a legkevesebb gond, ha már egyszer beindulna a szekér.
Õõõõ kiegészült a skybox? (Illetve skysphere, ha jól tudom...) Mikor még én láttam, alul nem voltaxépkék hegyek, mámmeg de. Jóóóó! Ótómodellbõl nekem jobban bejöttek a laza, agyelengedett darabok, mint pl. az a béjemmvészerû, vagy az a durva pözsó, de persze megértem én, hogy azok nem reál buggyk. Ha valaméknap arrajárok, tolhatom egy picit a ótót a pályán?
Ezt tudnám így feltálalni egyelõre.
Tibi vagy Anti küldhetne valami demócsemegét, mert nagyon kedvel, és úgy érzi, hogy az jó lenne. Csak egy kis pályácska, amin lehet menni ótóval... Vagy valami...
A játék lassan, úgy is mondhatnám, hogy nagyon lassan, de halad elõre. Mivel nem találtunk olyan kiadót, aki az általunk elvárt szintre emelte volna a projektet, ezért, úgy döntöttünk, hogy inkább megtartjuk azt magunknak, és szabad kapacitásunkat ráállítva fejlesztgetjük, miközben azért a többi fejlesztésünket is visszük szépen elõre. Most is dolgozunk több szálon , de ezekrõl sajnos egyelõre nem tudok infromációkat csepegtetni. Az elmúlt idõkben a Buggy hatalmas ráncfelvarráson esett át. Mint minden jegelt fejlesztés arra kényszerült, hogy a motorját egy szinttel feljebb emeljük, így a Buggy is megbarátkozott a DirectX9-cel közben. Ennek megfelelõen a nulláról írtuk át az egészet, nehogy csak valami látszatintézkedésnek tûnjön a dolog. Ezen felül azért alakulgatott más is benne, és most már egész jól el lehet vele szórakozgatni, noha számos dolog még hiányzik belõle. Megpróbálok hamarosan megosztani belõle valamit.
szla akkor nmég kiado sincs?:S pedig aszittem h ennek már rég meg kellett volna jelennie...
Sajnos a Steel Of Haste jatekhoz nem talaltak kiadot:( Ez szokasos problema. Penz nelkul pedig semmit nem lehet csinalni. A Terminator "budget" megrendeles volt, viszonylag gyors munka, biztos penz. Nagyon sok jatek fejleszto ceg van, profi engine-ekkel, otletekkel... kiado nelkul. Pl. ott a Bohemia Interactive (Operation Flashpoint). Az elozo jatekuk a mai napig siker, itt az uj ami meg jobbnak igerkezik, es megis ott pihen naluk kiado nelkul:(
Arra a játékra baromira vártam a madmax hangulat miatt... Azóta csak szídom õket mert agyondícsérték hogy ígyúgy milyen jól halad a játék,erre mit kaptunk? Félredobták és kiadtak egy terminator 3-at ami azontúl hogy battlefield koppintás volt,egy zsák szar volt....
né má mondom ez a topic még mindig itt van,alig találtam meg a portol:)remélem mostmár nem csak disz lesz a forum tetején:P igen igéretesnek indult ugyhogy huzzatok bele:)
szerintem ez még abból a fázisból vannak amikor abbamaradt a fejlesztés, mivel most álltak neki tudtommal. szóval új képekere sztem még várni kell, bár nézzd meg a honlapjukat lehet találsz újabbat :)
Híreim vannak :) a projekt él! ;) Nagy Gergely: "Szeretnénk felhívni figyelmeteket az ASK Homework új fejlesztésére, a Buggy: Make, Ride, Win!-re. A projekt egy évvel ezelõtt pihentetésre került, de újult erõvel vetjük bele magunkat fejlesztésébe. Ezúton szeretnénk néhány képet és információt megosztani a nagyérdemûvel. Hamarosan újabb fejlesztéseinkrõl is küldenénk sajtóanyagot, ha nem probléma. Látogassatok el ideiglenes - és egyelõre angol nyelvû - honlapunkra, ahol további információt is megtudhattok fejlesztéseinkrõl!"
Jó kis képek!
legalább ne ilyen ratyi gportalos szutyokot reklámoznál:D