Nekem csak egy kerdesem lenne: mit kepzelsz ki a fasz vagy hogy barki is arra fogja pocsekolni az idejet hogy az idiota n00b kerdeseidet megvalaszolgassa??? Grafikus enginet kesziteni, mint minden mas az eletben erosen hozzaertesfuggo: van aki egyedul megcsinalja nehany het alatt, meg van ahol szaz ember 3 evi munkaja sem eleg hozza mondjuk ha azok csak a faszukat meresztik napi 8 oraban oraberben fizetve, vagy ha egyszeruen fingjuk sincs a programozasrol. (lasd Street Legal ) A jateknak kiadot pedig nem a weblap fog talalni, hanem a jatszhato demo. Weboldalt ma mar 6. osztalyosok is tudnak jot kesziteni, annyi segedprogram van hozza. Az openglnek Winfos alatt meg mar semmi ertelme miota kijott a DX8, annak meg mar jo ideje, ugye Lunix alatt ilyen nincs, de ki a fasz jatszik Linux alatt?? Jogtiszta szoftverek: termeszetesen minden jogtiszta, a SZERZO ALTAL DEDIKALT PELDANY ! Vagy lehet az is hogy az egesz jatekot a Far Commander beepitett HEXA editoraval keszitik. Csupan hozzaertes kerdese ez is. Masreszt viszont miert kellene hogy a fejleszto csapatnak meglegyen barmi is eredetiben, A KIADONAK ugyis megvan, valami ertelme meg legyen mar annak a 60-80% nak ami az eladott peldanyok arabol a kiado zsebebe vandorol, ne kidobott penz legyen Vegezetul: nem kell megkoszonnod a segitsegem, felfogasom szerint a boldog elet titka hogy minden heten vigyunk veghez egy jo cselekedetet. Eheti penzumom a te ratardalt enednek a felvilagositasa volt Vigasztaljon az a tudat hogy nem mindenkit aldott (vagy vert ) meg egyforma eszbeli kepessegekkel a sors. Javaslom vegezz el egy prog-mat egyetemet, jatekot irni ugyan azutan sem fogsz tudni, de legalabb lesz rola papirod hogy mennyire tudsz programozni
Szevasztok! Tetszik ez a fórumos ötlet! Jó olvasgatni :) Nekem is bejönnek azok a képek, alig várom, hogy a terepen kanyaroghassak ilyen ótókkal... Úgy néz ki, vennem kell majd kormányt :) Egy internetes játékban hogyan lehet megvalósítani, hogy ne "ugráljanak" az autók? Úgy értem, rengeteg adatnak kell átmennie nagyon soxor, amire szerintem egy átlag ADSL vonal nem képes. Vagy tévedek? Ez az itiner tényleg jó ötlet; ha készítek egy pályát, felvehetném hozzá a saját beszólogatásaimat is? Mókás lenne...
hmm. csak nem egy fizika-guru? :P mondjuk nem rossz kérdés a valos fizika...
Na jó, lezárom ezt a weblap kérdést. Készül az új webünk is, csak most fontosabb volt bemutatni a leendõ játékot pár szóban és azért lett feldobva egy ilyen oldal. Amint kész lesz az új, akkor fel fog kerülni, de jelenleg vannak fontosabb dolgaink is, szal türelem...
annyiban egyet értek Toya-val, hogy az idõt inkább a játék fejlesztésével töltsék az idõt. De mondjuk egy honlap összedobása meg nem lenne sok idõ. Viszont azt figyelembe véve, hogy még nem tisztázódott minden a játék körül, így lehet azért nem vágtak még bele ;)
Nem értem ezt a weboldal mizériát komolyan. Milyen oldalt képzeltek el 14 kép köré, mert ugye a leírt terveken kívül ennyi a publikus információ a programról. Szerintem tökéletesen elég ennyi egy éppen bejelentett projectrõl. Hidd el szépen bõvül az website majd ahogy az információkat csepegteti a csapat.
a kérdés jogos.... sztem a fejlesztõket nem is fogja érdekelni
Már ne haragudj de TE ki a gyík vagy? CSak mert nagyon jópofákat kérdezel unreg felhasználó létedre.És mibõl gondolod, hogy valaki is válaszolni fog az agyament kérdéseidre?
Javaslom regisztráld magad, mert unreg felhasználókat általában figyelmen kívül hagyják ezen a fórumon és nem is véletlenül. Elolvastam az utolsó három hozzászólásod és nekem ezekbõl az tûnik ki, hogy neked savanyú a szölõ és ezért kérdezel ilyeneket.
Inkább örülj, hogy a csapat a Pure Pinball után új program fejlesztésébe fogott és ebben 100%-ig figyelembe veszi a játékosokat is. Erre eddig egyedül a LFS fejlesztõi fordítottak figyelmet (a játékosok ezt meg is hálálták).
igen igen..szal ha odaverjük az autot akkor szolaljon meg a mélyláda ahogy csak tud:))))) no meg nembaj ha visszadurrog az auto az is ad egy kis feelinget.. no meg kiváncsi vagyok hogy a turbo hangot hogyan prezentáljátok... mondjuk én supra szintû turbora gondolok:) szal visítson prüszköljön stb
Utcai, kozuti autoversenynek, szimulatornak ott a Street Legal. A "kissebb" FPS problemakat leszamitva, szerintem mar nagyon jo es elvezetes. Erdemes "megbaratkozni" vele, mert nincs es nem is lesz hasonlo program a kozeljovoben.
biztos süti lesz a gém, de miért megint ilyen?:((( normál utcai autók hiányoznak már nekem, amit esetleg szintén lehet "húzogatni" meg zúzni.:((( az se baj ha offroad pályán vagy akármi, csak lenne már sztrít káros game
Wow, csak most néztem be a topikba, és igencsak megdöbbentem a képeket, iszonyat jól néznek ki! Meg úgy az egész koncepció tetszik annak ellenére, hogy nem ez a stílus a kedvencem.
Leginkább az off-road rész érdekel engem a játéknak. Legfontosabb nekem ilyen szempontból az, hogy az autóknak legyen szép, látványos de azért reális rúgózásuk, tehát dolgozzan rendesen az a lengécsillapító :) És ami még talán ennél is jobban számít, de még egy ilyen stílusú gameben se láttam jól megvalósítva, az a hangok! Egy brutális motorral felszerelt verdának legyen jó tökös, basszusos hangja, hogy kirázzon a hideg ha felbõg! Emellett ha odaverõdik egy off-road pályán a kaszni valaminek az nyikorogjon ám rendesen, reccsenjen, stb. :D Szóval ne csak valami tompa kis puffanás lehessen hallani :) Szerintem ezek egy ilyen frankó grafika mellett nagyon meg tudnák adni a játék feelingjét.
Szerintem ez nagyon jó kis játék lesz. Csak ne essetek bele az Invictus hibájába, hogy hamar adták ki a Street Legalt, és tiszta bugos volt. Inkább legyen kevesebb autó, pálya, alkatrész, stb., vagy jöjjön ki késõbb, de az a verzió leygen stabil és bugmentes. Sok szerencsét, és kitartást a fejlesztõknek! :-)
Szép játéknak igérkezik! Gépigény??? Bocs, ha már volt...
Ez nem azt jelenti hogy elhuzzuk a szekerunket.:)
Nem biztos hogy nepszeru lesz az a forum. "nehezkesen" hasznalhato, es en speciel megvakulok tole;(
Érdekelne, hogy akiket felsoroltatok nem rég, azok az emberkék benne lesznek a Creditsben? :) CSak azért érdekel, mertha igen, akkor pls I.C.ram -ként írjatok be, és ne Svejkként. :DDDD De persze, ha nem lesz creditsben, akkor nincs mitõl félni :)
Lesz saját pályaépítési lehetõség, plusz a szerkesztõben object import ami azt jelenti, hogy megcsinálsz valamit MAX-ban és be tudod importálni a játékba, saját texturák használata, hogy egyéni igényeket kielégítõ terepet tudj csinálni. 8-)) Az meg, hogy mikorra várható, még a jövõ zenéje, elég sok dolgot akarunk bele, jó minõségben, szal erre nehéz lenne még most válaszolni.
Saját pályaépítés Stunts módra? :) Nagyon faja lenne :) Amúgy mikorra várható a játék? Csak úgy saccra?
Uhhh, elég sok ötletet írtatok le, de ahogy Matrix is mondta, igyekszünk megtalálni a középutat, hogy ne csak az autoszerelõ fanok tudjanak a játékkal játszani. Természetesen lesznek puttó buggyk is, de elõször kellett egy teljes buggy amivel majd el tudjuk kezdeni a tesztelést, amint kész a grafikai meg fizikai motor. Nem szeretnénk SL utánzatot készíteni a motorszerelésnél, hanem úgy gondoltuk, hogy lesznek alap L4, L6, V6, V8 kiszerelésû teljes motorok, amelyekre tudsz venni különféle dolgokat és ez által több állíthatási lehetõségek lesznek. Maga a kocsiépítés és játékkezdés úgy fog kinézni, hogy választhatsz kb 8 vagy 10 féle vázból és arra építed fel magadnak a buggyd, amit késõbb fejleszteni tudsz, ha van rá elég pénzed. Természetesen lesz készen vásárolható buggy is, de azzal nem tudsz majd olyan teljesítményt elérni mint egy általad összerakottal, így akarjuk motiválni a játékost, hogy saját maga építse meg a buggyját, persze kezdéskor elég lesz egy elõre összerakott buggy is. 8-)) Lesz lehetõség egyéni skinek készítésére is, mind a karosszéria mind a söfört illetõen. A roncstelep egész jó ötlet, valahogy igyekszünk megvalósítani, de akkor a roncstelepen összeszedett karosszéria elemekre nem lehet majd skint rajzolni, valamit valamiért, ha skinelhetõ kasznit akarsz, akkor tessék megvenni a hivatalos buggy boltban. 8-))) Lesznek különféle kerék és felnitipusok, rugók, felfüggesztések, melyek mind befolyásolni fogják a kocsi irányíthatóságát, stabilitását. Tervezünk multiplayer lehetõséget is, ahol különféle modok lesznek, ezek még a késõbbiek folyamán fognak kialakulni, legelõször a campaign mod a legfontosabb. A campaign módban lesznek olyan versenyek, amelyek kötött buggykra épülnek, vagyis egy tipusú váz, egyféle motorral felszerelt buggyk vehetnek csak részt benne. Magáról a tereprõl annyit, hogy nem sík terepet akarunk, hanem dimbes-dombos, de természetesen lesznek sík terepû pályák is.
Egyenlõre ennyi, persze ezek a fícsörök idõközben még változhatnak. Ha van még ötletetek írjátok be õket nyugodtan és ha valami nem tetszik az eddigiekbõl, azt is leírhatjátok, de ne feledjétek, nem vagyunk sokan, hogy mindent meg tudjunk oldani, és nem szeretnénk 3 évig fejleszteni a játékot, hogy elkészüljön, ezért fontos a középút, hogy mindenkinek jó legyen.
nem is kell máshogy kinéznie.. csak más legyen.. nahmeg a pályaszerkesztõ kurva nagy dolog:))))))))))))))
lehetne valami pálya terv beküldési mizéria.. szal egy két pályát rajzolhatnánk hogy nézzen ki...hány pályát is aakrtok csinálni? egy 20 db szerintem kellene..:)))))))
a játákban lesz majd roncstelep én erre gondoltam ;)
szvsz semmi baja ninjen ennek a képnek.. ingamenak is egész jo lenne egy csunyább autoval.. csak jo legyen a fizika és élvezetes legyen vele száguldozni.... hjaaaaaaaaaaaaaa... amugy nem sok off roados gémmel játszottam ez meg nem is offroad hanem buggy...de... lessétek meg vhogy a mercedes benz racing off roados terepeit.. valami eszméletlen komoly feeling van benne...ahogy kurva magasakra kell felmászni meg kis ugratók stb...egyszoval azt szeretném mondani hogy a pálya ne vízszint legyen hanem legyen rajta azért komolyabb emelkedõ és lejtõ +dõlés a kanyarban
Én az oldalamon szeretném a Buggy infókat always-up-to-date módon folyamatosan frissen tartani, írtam is levelet MTiboréknak. Majd meglátjuk mit válaszol :-)
jajjj, én inkább a szimuláció híve vagyok, de ha csak egyedül vagyok, tõlem lehet porszívó MOD is ;)
Eeegen. Az SLR motorszerelését én élveztem, és az autószerelõ ismerõseim is, de egy átlag gamer nem szán rá idõt, hogy megismerje az alkatrészeket. Ha egy motortípus áll mondjuk 10 komponensbõl, minden komponensnek van pár alternatívája, és mindegyik mindennel keverhetõ, és persze a drágábbak teljesítménynövekedést jelentenek, elég sok variáció lesz, és könnyen átlátható marad. Az utólagos tuning, felfúrások megadják az esélyt, hogy egy gyengébb versenyzõ sufnituning I4 motorral még eséllyel induljon egy fõleg gyári V6-osokkal induló mezõnyben.
Még egy játékmódjavaslat: Kell hozzá legalább 20-30 induló, és egy viszonylag keskeny (párszáz méter), de nagyon hosszú pályaszakasz, ahol az egyszerre indult versenyzõk igazán élvezhetõ lökdösõdéseket produkálhatnak. Mivel elég széles a játéktér, sokmindent meg lehet valósítani, rengeteg ugrató, kanyon, gyorsabb és lassabb szakasz, mocsár, hidak, útszûkületek, lökdösõdés, borulások. Kicsit arcade játékstílus, de szimulátorban rendes fizikával hatalmas feeling lenne, ilyet még senki nem csinált. Lehetne jópár hasonló bonus játékmód, amiket bármikor el lehet érni menübõl, de nem tartoznak a campaign módhoz. Ezzel elkerülhetõ az arcade játékokból megszokott bonus level utóérzés, és mégis van olyan kötetlen szórakozás benne, ami szintén rengeteget dob
Ja, és Lens Flare NE LEGYEN BENNE, vagy legalább kikapcsolható. Annyira lehangoló, irreális, olyan legyenmábenne, aztán beleírjuk a featurelistába effekt, ami csak azért kell, mert a hc gamer annyit ül a monitor elõtt, hogy ez neki már reálisabbnak hat.
ehhez annyit, hogy tudod kevés s szimulátor rajongó és sok a láma árkádos. Szóval szerintem arany középutat kellene találni mint amit a 3-as pontomban leírtam. Én is örülnék, ha ilyen részletes lenne a motortépítés, de az lehet negatívan hatna a játék rétegmegszólítására. Persze ezt csak a motorépítésre fûztem hozzá. A többit szerintem feltétlenül bele kellene rakni: chiptuning, könnyített karosszéria, csövek stb... Mert szerintem eléggé összetett lenne a motorblokk és a hengerfej módosítása, mert amellett még nagyon sok egyéb alkatrész lenne... Mondjuk a multit is elõtérbe kell szerintem helyezni...
Én úgy képzelem el, hogy a "boltban" szóval a megvásárolható autók mind szériakocsik - nem tudom, egy buggynál mennyi széria van :) Szóval alap motor, gyári alkatrészekkel, jelentõs súly, kis teljesítmény, de idõtálló.
Amit most leírok, az sajnos eléggé egy autós, terepjárós játékra van, a látott renderbuggykra nem tudom, milyen szempontokat figyelembe véve alakítanám tovább a koncepcióm. Én a 4v4 Evolutionhöz, a Gran Turismohoz látottak alapján képzelem ez az egészet, a buggyk szerintem jóval kisebb palettán, kisebb alkatrészbázissal mûködnek.
És minden autónál lehetne bizonyos alkatrészeket venni. Azaz alkatrészekbõl kéne építkezni, és nem motort venni ("tuning V8" stb).
Az én szépérzékemet, komfortérzésemet a Street Legalban nagyon rombolta, hogy egyes autók többféle módon is felfuttathatók. Azaz egy soros 4 hengeres autó dupla turbóval akár erõsebb is lehet egy V10-es, szívómotornál, mert arra nem lehet turbót rakni ezért-azért.
Nekem ez nem tetszik, mert a Hot Rod American Street Dragben akármilyen kocsid volt, mindegyikhez lehetett mondjuk superchargert és nitrót venni, és tudtam, hogy az autó teljesítményének csúcsát akkor érem el, ha megveszem a lista legdrágább cuccát a kocsimhoz.
A SL-ban pedig húszezer féle motort lehet összerakni, egy blokkra építkezve, mert mondjuk a réz-coated váltóhoz csak réz-coated önindító fért be, de az csak 30 Nm-es volt, és volt egy 35 Nm-es, de azt csak szarabb váltóhoz lehetett venni... választhatott az ember, hogy biturbót épít, vagy mittudoménmilyen szívómotorral dolgozik, de akármelyiket választotta, tuti volt egy csomó cucc amit nem vehetett meg a kocsijához...
Szerintem, ez olyan destruktív. Legalábbis nekem, aki mindig a 100.0%-ra törekszem, nem bírom ki hogy "lehet, hogy tudnék jobb kocsit építeni, de ahhoz el kéne adnom mindent, meg kiválogatni hogy mi mivel illik össze" stb.
És ez nem csak áttekinthetõbb, ezért a játékos nem fog elveszni a sok szar alkatrész között, meg tudni lehet majd hogy mégis milyen erõs az autó. Hanem könnyebben is kivitelezhetõ, mert nem kell nyócezer alkatrészt megtervezni, megcsinálni, és ezekhez a dependancy-t összebuzulni, hogy mi mitõl függ mikor veheted mikor nem stb...
Elõször kell egy blokk. soros 4, soros 6, V6, V8, esetleg még V10, de szerintem V10 és fõleg V12 (W12) nincs nagyon buggynál, nem értek hozzá. Most a példa kedvéért vegyünk egy soros 4-est.
Vehetek rá már többféle hengerfejet. Több dugattyút. Vezérmûtengelyt. Versenygyertyákat. Légszûrõt, kipufogódobot, egyszóval VASAT, ami könnyebbé, erõsebbé teszi a kocsit. Pl. egy dugattyú ha könnyebb, gyorsabb fordulatszámot tud elérni a motor, ha kisebb, nagyobb a hengerûrtartalom.
Itt is felvetõdik a dependancy, de nem annyira, mint az SL-ban. V6 motorra V6 hengerfejeket lehet venni, és ez x meg y lóerõvel növeli a teljesítményt. De a hengerfej nem osztja máris két részre a további alkatészeket, olyanokra amit rá lehet tenni, és olyanokra amit nem.
Aztán át kellene tudni alakítani az alap motort az üzemelés szempontjából. Karburátoros? Vagy injektoros? Kell tudni ezen javítani, teljesítményorientált befecskendezõvel, stb. Szívómotor? Kell turbó, intercooler.
És itt jön be az, amit mondtam, hogy szerintem ne lehessen különbözõ motorokat építeni. Tehát van egy alkatrészlista, és ha megveszem a legdrágább hengerfejet, az ne csak a második legjobb turbót tegye elérhetõvé számomra. Remélem értitek mire gondolok.
Harmadik fõ rész: chiptuning, felfúrás, polír, leömlõcsövek szélesítése. Egyszóval a meglévõ vas finomítása, erõsítése a durability árán.
Karosszéria: súlycsökkentõ, üvegszálas motorháztetõ és burkolóelemek; bukócsõ, galyrács, fényszórók, ködlámpák, brutkó kinézetû lökhárítók, a bukókeretre szúrófények...
...és hogy ezt hogyan vitelezitek ki, az már a ti dolgotok :)) Nem kis fába vágtátok a fejszéteket, de meg lehet csinálni.
Legyen légyszi végezhetõ tuning! :-) A Street Rodban egy csúszkát kellett feljebb állítani, ennyi nekem is elég :) Mondjuk a chiptuningot lehessen padon nyomni :)
És a Street Rodban kellett tankolni is, imádtam :)
Lesznek a játékban puttó Buggy-k is?? MErt nekem ez a modern peugeot-os Buggy nem jön be egyáltalán.
Szerintem amolyan szerepjátékos inventory módon lehetne ezt megcsinálni legegyszerûbben. Mondjuk középen van az autó és a kritikus részekre kis vonalak mutatnak, a másik végén meg kisebbfajta keretben szerepel az alkatrész (esetleg lehetne kicsit rajzosra venni a figurát és akkor kézzel lehetne elég sok alkatrészt gyártani). Nem kell éppen belõle 1500at modellezni, picit más kinézettel és némi infoval a keretben meg lehetne külömböztetni õket. A finomhangolás sarkallatos pontja pedig az, hogy sokan egyáltalán nem értenek hozzá és jöhet a vad keresgetés meg magolás, hogy mi mire való. Tehát az ilyen beállítások melé nagyon hasznos lehetne egy kis piktogram, hogy legalább sejtse az ember, hogy mit huzigál. Mindenesetre az alkatrészes megoldásnak is van hátulütõje, de én úgy tudnám elképzelni, hogy talán 2d-ben megoldható az alkatrészek cseréje, valahogy úgy, hogyha pl a motort szerelgeti az ember, akkor annyiból állna a dolog, hogy az elõre kialakított 2d-s "alkatrészek" egymásra pakolódnának és valami motor féle képet ad az egészrõl végül. Kivülrõl nem feltétlenül kell látszódniuk a motor kisebb cuccainak, persze ha lesz olyan jellegû sérülés, hogy megbontható az autó eleje, talán akkoris elég lehet pár sémát csinálni motorból és a tuning szinthez leginkább megfelelõt rakja ki 3d-ben. Ha nem lehet benézni a motorban, akkor ez még1xûbb, ilyenformán a kerekek cserélgetése meg párapróság talán nem annyira idõigényes.
most adok egy hirtelen választ aztán még elmélkedem. Talán nem kell annyira részletes motor szétszedés mint az SL-ben. Variációk: 1Nagyon egyszerûen azt is lehetne, hogy egész motorokat lehessen venni. pl.: V6, V6 tuningolva, V8, V8 tuningolva, V10, V10 tuningolva, V12, V12 tuningolva. Mivel még sok alkatrészt lehet úgyis mellette venni gondolom rugókat, kerekeket, abroncsokat, kipuff, légterelõk, esetleg belsõ "építészet" sport ülések rádiós magnó ;), ez elég.
2 Ha kissé bonyolultabban akarjátok, akkor azt mondjuk lehet, hogy lehet venni egészben motort, de saját magad vehetsz hozzá tuningot, pl. turbo, nitro, supercharger, biturbo...
3 Lehet még bonyulultabb, pl., hogy motorblokkot-ot lehet venni, amiben kisebb alkatrészek benne vannak, de mondjuk blokkonként hengerfejekbõl van több választék, mondjuk 3-5 db, ez 4 motorblokk esetén már 12-20 alternatíva és erre jönnek még a tuningok. Ezzel mégnagyobb szabadságot engedtek, és persze magad vehetsz hozzá tuningot, pl. turbo, nitro, supercharger, biturbo...
4 ennél összetettebb már csak az SL-ben látható részletes motorszerelés, de mivel ez a játék másra is ki lesz hegyezve, így szerintem a 3-as lenne a megfelelõ választás. ;)
Remélem, hogy erre a kérdésemre kapok kimerítõ ötleteket.
A motor már készül,el kell gondolkudnunk, hogy milyen módon akarjuk a kocsik szerelését szabályozni, és eljött az idõ, hogy gyûjtsük az információkat.
Elõször leírok egy pár infót, ahogy mi gondoljuk és ahogy szeretnénk megvalósítani.
Ez pedig a tuning része lenne az biztos, hogy nem akarunk minden alkatrészt lemodelezni, mert igen sokáig tartana abban a minõségben, amit mi szeretnénk. Tudom az lenne a legprofibb megoldás, hogy mindenki ámuljon-bámuljon, de nincs rá idõnk. Nem akarunk egy motorblokkot egy kockával mutatni, elakarjuk kerülni, hogy ultra bonyolult legyen a tuning része. :) Mindenféle beállítást szeretnénk paraméterezni, hogy az érthetõ legyen mindenki számára.
Valami lista szerint lenne besorolva az összes alkatrész. Valamilyen módon mutatni is szeretnénk egy látványos kivitelezést. Egy külön képernyõn lehetne szerelni a motort, és egy kis finom hangolást is lehessen végezni rajta, mindezt természetesen 3d-ben. Tudom, hogy sok alkatrész kell kb. 500-1500, de lehet több is nincs akadálya. Ha egy jó lista szerint van felsorolva és tipúsokra szétszedve, akkor még érthetõ is lehet a bõség zavarában.
Mindenkit megkérek, aki olvassa az infót, hogy segítsen! Ha ismertek olyan embereket, akik szerintetek tudnának segíteni, szóljatok nekik! Köszönöm! Itt a lehetõség, hogy a játékban benne legyen a vágyatok és sóhajotok!
Tisztelettel:
A.S.K. Homework Tibor Mezei
Király. Alakul! :-)
Örülök, hogy tényleg megvan a kapcsolat a közönség - a fórumozók - és a fejlesztõk között, nem csak fellángolás volt.
A szerkesztobol szedtem ki a hatteret es a render kepet raktam ra probabol. Valoszinuleg valami hasonlot fogunk kapni, de remelhetoleg csak jobb lesz. :-D
Jólvan, rá se klikkeltem de elküldte az üzenetet. Szal itt a kép ...
Sokak nagy örömére itt egy render kép nem rozsdás kasznival, egyszóval a skinelés megoldva.
nem nagyon vagyok benne ebben a játékstilusban, szoval nemtoom itt mennyire követelmény a pályaszerkesztõ?!?!? az? mert ha nem, akkor sztem az is jo lenne... meg jo mod-dolhatoság!!!