szerintem azért ez nem ilyen egyszerû, mert fájltípustól is függ a tömörítés rátiója. És 1km2 pályarész mérete sokmindentõl függ (terepviszony, objektumok, stb.)... Szóval ez szertintem akkor derül ki amikor már beindult a gém fejlesztése, avagy késõbb. De sztem nagy gond nem lesz. Legfeljebb 2CD és kész. Ezen kellene sztem a legkevesebbet problémázni. ;)
az autokrossz az összetett vannak osztályok meg típusok. Lméletileg honap mind2vel fogtok találkozni, mert ez egy országos bajnokság. Ha mégsem akkor ott infót biztos tudtok szerezni.
A dakar tényleg király lenne, mert azért az elég ismert versenyág és mégis csak egy béna árkád gém jött ki rá.
aham... tehát min 30 pálya.... ha 50x50km kb 50mb, akkor 1x1km kb 1mb?!? ugye??? és mennyi a max? mire Lkészül a game, addigra (vagy akár most is?) sztem lehet 1gb-ot pályákra szánni, nem? egyszerûség kedvéért legyen inkább 900mb: az akkor 900x900km oszva a 30al, akkor az 30x30km?? hmmm??? :)
Egy palya merete Pl: kb 50x50 kilometer 50Mega koruli lesz. Sajnos most nem erunkra a weboldalunkal foglalkozni vannak fontosabb dolgunk is de hamarosan az is uja varazsoljuk. ;)
Amit mar a forumban kaptunk az uj jatekunkhoz hozzaszolasokkal, es amit mar vegleg lezartunk.
Jatek tipusa: Buggy -----{ akitol kaptuk Svejk} Jatek neve: The buggy Make. Ride .win! -----{ Akitol kaptuk Alexease} SIMULATOR vagy ARCADE?: SIMULATOR -----{ Alexease,Dashed,Dikki,Matrix,}
Folytatnam egy uj valtoztatassal ez pedig a palya merete. Eddig a legnagyobb palya merete 4x4 kilometer lehetet volna, ugy gondoltuk eleg lesz. De Erre Matrix irta miert nem dakar?. Elgondolkoztun a palya mereten fokent a programozonk es megszolalt halkan,lehet akkora palya is, mint a fold. Nevetunk egy jot es mondtuk, hogy persze. Szoval nincs palya meret meghatarozva akkor mekora is lehet a limit csak a winyod gatolhat meg. De szerintunk egy idealis nagy palya az 120 kilometer hoszu 2 kilometer szeles.;)
Kisse bizonytalan lettem, mert ugy tudtam, hogy az autocross az valami hasonlo. Holnap kimegyunk a versenyre, akkor kiderul. ;)
Kisse bizonytalan lettem, mert ugy tudtam, hogy az autocross az valami hasonlo. Holnap kimegyunk a versenyre, akkor kiderul. ;)http://www.askhomework.hu/buggy/image008.jpg[/IMG]
mint anno a Clevers a Screamer 4x4 miatt az off-road találkákra...
linkelhetek pár videót is ha kell esetleg. Abból is lehet látni az autók mozgását. Gondolom azért is látogattok ki a versenyre. ;)
Koszi az infot. Vasarnap kimegyunk a versenyre. Buggy verseny a fontosabb nekunk, ha ilyen versenyeket is tudnal emliteni az mar maga lenne a paradicsom.
Bocs, azt kihagytam... Autocross Országos Bajnokság 8.futam
2003.09.20.szombat: Gépkönyvezés,technikai és adm.átvétel: 11:00-14:00-ig Idõmérõedzés: 14:30-tól 2003.09.21.vasárnap: Versenyzõi felvonulás: 8:40-9:00-ig Versenyzõi eligazítás a bírói tribünnél: 9:05-kor OB "A" elõfutam: 9:30 Amatõr 1.elõfutam: 10:30 OB "B" elõfutam: 11:30 Amatõr 2.elõfutam: 12:30 OB "C" elõfutam: 13:30
Amatõr döntõk: 14:30 OB döntõk: 16:00
A pálya adatai: A pálya hossza: 950 m talaja: feketeföld szélessége: 12-16 m iránya: óramutatóval megegyezõ Megközelítése: Debrecenen keresztül, a 471-es útból nyíló Martinkai úton,ahonnan táblák jelzik az irányt.
Szeptember
Europa Truck Trial Pécs Pécs TV szeptember 7-8. 72/813-100
VII. Land Rover Találkozó Szeged, DÉLÁSZ szeptember 27-29. 62/491291
Október
Veszprém Trophy Veszprém, VORC október 18-20. 30/9295-169
November
II. Halloween Trophy Sümeg, OCK November 15-17. 30/272-3242, 30/268-3203
December
Mikulás Trophy Bér, OMASE december 28. 30/9678-942
Rengeteg dolog van, amiert "szolni" szoktam autosjatekban, de pl.: - Legyen belsonezetben "lathato" szelvedo. Halvanyan sotetitett, vagy gyengen tukrozodik, es persze itt kotelezoen koszolodik. Novelei a belso ter elmenyet. - A masik - a problemasabb a kiado miatt - a minden parameter allithatosaga a menuben. Esetleg eldugott, advanced menu - a kiadok nem szeretik, mert bonyi:( Pl. Minden grafikai ertek ki-be kapcsolhatosag, esetleg allithatosag (tukrozodes, fust, por mennyiseg, kereknyom, koszolodas stb.). Minden hang resz kulon allithatosaga (motor, ut-kerek hang, hatter, ellenfelek, tores stb.). Dinamikus sofor allithatosaga (pozicioja, FOV, 3D mozgas dinamikaja, mozgasa - lsd. LFS) Reszletes FFB allithatosag, kulon parameterekel a felfuggesztesrol es a talajrol visszajovo "eroket", es a szimulalt dolgokat (lsd. F1Challenge, Godzila's Advanced Menu).
;) Majd ha még eszembe jut valami akkor majd írok. De szerintem az lenne a legtökéletesebb, hogy összegyûjtenétek az összes címlehetõséget és mondjuk 5-ös csoportonként szavazást indítanátok el a honlapotokon. A játék megjelenése még úgyis arrébb van viszont a figyelem rajta lenne a gémen. ;) Aztán amelyikek nyertek az 5ös csoportokból azok egy utolsó megmérettetésre szavazás elé kerülnek. És amelyik a legtöbb szavazatot kapja, az a befutó. Persze ez leegyszerûsíthetõ, ha ti mondotok 5 címet aztán a nép meg szavaz arra amelyik neki tetszik. ;)
azért nem vagyuk telhetetlenek egy olyan mértékû szimulációval szerintem mindenki meg lenne elégedve. Persze ha jobb is lehet akkor nem állunk az utatokba. ;)
ez a tervezett játék vmi olyasmi lenne mint a beach king stunracer a street legállal kombinálva? Vidám buggyk és pályák tunninggal és erõs fizikával? Csak azért kérdem mert ha igen, nem értem hogy lesz ebbõl szimulátor?
Hidd el, hogy mi is pontosan tisztaba vagyunk ezekkel a dolgokkal. Szerintunk tokeletesen eleg 10 ember a projekt elkeszitesehez. Keves emberrel is lehet jo dolgokat csinalni, ha megfelelo szinten tudjak amit csinalniuk kell (lasd a Live for Speed-et harom emberke keszitette). Igen, kapcsolatban allunk kiadoval/kiadokkal. A piackutatas a jatek kiadasara vonatkozoan meg a kiado ceg dolga nem a fejlesztocsapate.
Nagyon jo referenciakkal rendelkezel, de nem munkaero celjabol irok a forumba. Nagyon sok levelet kapunk masoktol, hogy szeretnenek dolgozni a csapatba, de a felallasunk sem teszi lehetove, hogy akar 20-30 fovel dolgozzunk egyszerre. Ezt mar leirtam (sajnalom). Amugy ravillagitottal a jatek legfontosabb reszere, a tartalomra. Ezert is probalok minden kovet megmozgatni, hogy nem csak egy szep csicsas jatek, hanem tartalomban is igen gazdag es szorakoztato legyen.
Lehetseges, hogy Value-ban lesz kiadva, mint az elozo programunk. Value kiadonak is van tesztje, meghozza nem kicsi. A pinball jatekunkat is tobb mint 50 kulonbozo gepen es oprendszereken teszteltek,ez az ido 1 het volt. Szerintem most sem lesz tobb. ;)
Ugy saccoltam, hogy min. 1 ev a fejlesztes, es kb. 0.5 ev a kiado, a teszt, az aprobb modositasok, penzugy-hatarido csusztatasok stb. Cak Value-ban szoktak "azonnal", ranezes nelkul elfogadni;) Es ha macerasabb a kiado, akor belefer meg egy fel ev (menu modositasok, lokalizalas, MP jatekmodok stb.);)
áááááhh.... broáf! :) ez tényleg igaz? nem fake!?!?! nah, ez teccik.. énis elolvastam a lezárt topikos kommentet, ésha ez tényleg igy igaz, akkor csak gratulálni tok.... õszintén szólva a pinball gémeket nem szeretem, de ha ez Lkészül..... sok sikert! hajrá A.S.K. Homework! ui.: honnan ez a név? (A.S.K.?)
Amúgy ha buggy-s lesz a játék mint hallom, akkor nagy hangsúlyt kellene fektetni a rugókra. Ugyanis a buggy-knál az elég nagy szerepet játszanak a belengések. Meg valami szélesebb kört kellene megmozgatni buggy téren, mondjuk extrémebb buggyk is legyenek mert speciel engem mondjuk nem hoznak lázba a sima buggyk. De tudom, hogy ez egyéni vélemény, csak tegyük fel, hogy lehetnek még páran. Ennek kiküszübölésére nem tudom mennyire széles körben tervezitek az autószerelést, de lehetne olyan, hogy pl. nagy kerekekkel felszerelni a buggynkat, és 2000es motort belepréselni, szóval egy kis szabadságot adni a játékosnak, hogy a fizika határain belül kiélhesse autóépítõ szenvedélyét is. Ugyanis elvben lehetséges egy nagy széles kerekû nagyon erõs buggy mégha a valóságban nem is nagyon van. Mondjuk ilyenekt is lehessen összehozni, nem csak kis nyiszletteket. ;) http://members.lycos.nl/bugpier/hpbimg/buggy%20geel.jpg http://www.manxsr.com/images/buggy/lee-buggy.jpg http://www.redrocker.com/feb99/buggy.jpg http://www.shopperguide.net/advertisers/loggerheads/images/buggy.jpg
Persze ezeknél brutibbakat is! ;)
azok 100%, hogy fakek voltak, mert annál jobban tudtam volna Photoshoppal alkotni amirõl talán elhittétek volna hogy valós :) De ez nem az volt ;)
A magyarázatot lentebb olvashatod a #63-as beszólásban. Szóval csak egy rokon rosszalkodott ezért indult rosszul a projekt, de fátylat rá, mert egy új autós játék születésénél lehetünk jelen ;)
fake kepek??? tenylek fake volt vagy akkor kiderult hogy nem volt az??? mert bha nem fake vki tolja mar bele az arcomba mer kivancsi lennek ra :))) ha meg fake volt akkor mert kell fake kepet mutogatni a jonepnek??? nem ertem..
Ja, én annyit hozzáfûznék, hogy volt egy e-mail váltásom az ASK fejesével, Bályi Zsoltal, szóval a hír igaz és tényleg fejlesztenek autós játékot. Ezt csak azért írom be, mert én is kétkedõ voltam és persze nem alaptlanaul mert a fake képek láttán mindenki mosolygott egyet. Szóval a <b>hír igaz</b>! ;) Munkára fel!
<b>Little Shark</b>: ha esetleg majd teszter kell akkor nyugodtan szólhattok már van gyakorlatom az ilyen autós játékok tesztelgetésében és hibafeltárásában. ;)
Egy magyarazattal tartozom a lezart topik ugyeben. Nem en zartam be a topikot, nem en mondtam, hogy kamu az egesz, ami ahoz fajult el, hogy egy-ket ember feknek titulalta. Mindenki irt mindent, ami nem fedi a valosagot, nekem nem ez a celom. Engem megkerestek levelben???..... mikor??? nem tudok rola. A fiam is csinalt egy nagy bakit, azert megkapta a megfelelo bunteteset tolem. (Hidd el nem kis buntetes a szamara).
Igaz, hogy meg mindig a pure pinball xbox verziot keszitjuk, de mar csak 5% munkaidoben, a tobbi ido marad az uj jatekunknak.
Lehet, hogy hihetetlennek tunt az a hir, hogy csak igy megjelentunk a forumba, de mar egy parszor leirtam miert. Mi kilogunk a tobbi jatekfejleszto csapatbol. Nem is akarunk rajta valtoztatni, ez igy jo nekunk ahogy van.
Latom, hogy nem ismeritek a csapatot. A mi csapatunk 10 fobol allo barati tarsasag a szo szoros ertelmeben. Nyolcan a csapatbol mar 15 eve baratok vagyunk, egyutt jartunk szorakozni a suli utan. Azt, hogy a programot betudjuk fejezni nalunk nem a penz hatarozza meg. Nincs fizetes, csak reszesedes van, egyebkent nincs kulso munkatarsunk. Ebbol kovetkezik, hogy nem ingyen publikaljuk a munkankat, szoval mi se vagyunk angyalok.
Volt mar ra pelda, hogy visszamondtunk egy igen fontos munkat, ami igen jovedelmezo lett volna. Azonban a feltetelek, valamint a munka kivitelezese nem allta volna meg a mercet, amit celul kituztunk. Egy igen hires, nagy ceg lett volna a partnerunk, biztos hogy sokan ismeritek. Lehet, hogy hulyek voltunk, mert nem fogadtuk el a megbizast, de ez nekunk elvi kerdes volt. Nem az a celunk, hogy minden aron penzt keressunk. A csapatunk 5 eve dolgozik egyutt ilyen hozzaallassal, igy fogjuk tovabb folytatni. Erre mindig buszke leszek! Ezert nem szeretem, ha masokkal hasonlitanak ossze.
Figyelembe veve az elozo topikot, volt egy emberke aki adott egy nagyszeru otletet "buggy".
Es lam-lam nagyon jonak tarjuk, meg is fogjuk valositani ezt az otletet, honoralni is fogjuk valamilyen szinten a kedves hozza szolonak, koszi svejk. Volt mar tobb jo, egyertelmu hozzaszolas. Mi erre vevok vagyunk, es probaljuk megvalositani a jatekban, hogy melto legyen erte penzt kiadni barhol a vilagon.
k ertheto... mindenesetre kivancsian varom :))
Akkor rakunk fel kepeket ha mar olyan minosegben van, amit mar erdemes mutogatni. Remelem hamarosan. :)
marmint a jatekra gondoltam :))
nyomhatnal be par kepet megis hogy nez ki stb.. en nagyon kivancsi lennek ra..