#34: 386sx-hez sehogyse passzol az S3Trio, abból ugyanis nem gyártottak 16bites sínhez illeszkedõt.
OFF: Dehogynincs összefüggés... Ugyanis minél nagyobb oktánszámú a benzin, annál nagyobb kompressziót visel el (aminek növelése általában jó hatással van a teljesítményadatokra). És ahhoz, hogy nagy kompressziót viseljen el, elég jó pontossággal kell megépíteni azt a motort. Amúgy meg a suzuki - bármilyen hihetetlen is - egy megbízható kocsi, ez többek közt a japók gyártástechnikájának köszönhetõ.
ON: fogyasztási adatok nincsenek ehhez a procihoz? Úgy hallottam, hogy jobban zabálja az áramot, mint annakidején a Thunderbirdök :)
Kíváncsi lennék, mikor lehet nálunk is megvenni és mennyi lesz a kisker ára.
87, 89, 93 oktanszamu benzinek vannak. Amcsi kocsik eleg fosok, es teny. DE! Nem keves jo kocsi, nemet, japan auto is van, es azok is ezzel jarnak....... Hol van az itteni 93-as, az otthoni 98-tol, pl. egy porgos honda motorba? Chevrolette, Corvette, mind egy darab szar. Van koztok szep, draga, de jot nem talalsz. Nekem pl. van egy nagyon jo kis honda-m, ami a japan precizitast, pontossagot oregbiti, kituno auto. Van egy Cadillack De Ville, 4900ccm, V8, ami az amcsikra jellemzo, iszonyat vas, talan mar tank is. Cirkalonak jo, kimenne a vilagbol, ha vanhozza elegendo benzined....
Öh, kivéve a micsodát? A Corvette-re gondolsz? :) Annak is tré a liter/lóeró aránya. Azt viszont elfelejtettem mondani, hogy az amcsik nyomatékra hangolják a mocijaikat (lásd még 5.7es smallblock v8, ami a 90-es évek elején 200 körüli lóerót produkált kb 450Nm-es nyomaték mellett, ami utóbbi azért elég szép). És akkor a hangjáról még nem is beszéltem...
Eccerû: az amcsi motorok a némileg pontatlanabb gyártási eljárások miatt megelégszenek a 87essel is. Ott a 91es már magas oktánszámnak számít ^_^ Persze odaát a mocik nem is a magas teljesítmény/méret arányukról ismertek ;)
En is megveszem, lehet mar a jovo heten. De en az usa-ban lakom. Es ez az ar, egy kicsit itt is sok.... 500$ lenne a realis, de az arat a piac szabja meg. Szoval sux.
Benzin: ha akarod pontosan tudni, 1 US Gallon benzin most (87oktanszamu!) 1.39$. Nem tudom mennyi otthon most egy dollar. 1 Us Gallon. 3.785L
Nyaf-nyaf-nyaf csak ezt bírátok itt nyomni ( tisztelet a kivételnek ), nem beszélve a minket megtisztelt "Marketing Guru" barátainkkal akik még hülyeséggel is súlyosbítják mindezt.
1. Magyar piac: persze mi vagyunk a legjobbak meg minden de talán fel kéne ébredni és rájönni, hogy nem hozzánk igazítja az Intel a marketing stratégiáját. 2. Ki mondta, hogy ezt a procit így a megjelenésekor az otthoni játékos kedvû felhasználóknak szánják.
És azt már csak halkan jegyzem meg, hogy itt arról beszéltek, hogy kit érdekel egy pár %-os teljesítménytöblet. Persze az qrvára hidegen hagy pl.: ha a Quake3 100 helyett 110 fsp-vel megy, de ha a céges generáló taskom (amit naponta le kell nyomni)lefut 10 óra helyett 8 óra alatt már rohanok is és veszek 1-et.
Csak összehasonlításképpen az elsõ munkahelyemen az éves fizetésem volt 1500 dollár (átszámítva).
Hát igen! A mai procik a régi P1-eskkel ellentétben a felhasználás terén 2 félék: vagy nagyon gyorsak (2D, Irodai progik), vagy még jók -már lassuak (3D-s játékok) Akkoriban mindenik cserélte a procikat, mára inkább csak a gamer-ek!
Bezzeg meg amikor en irigykedtem a szomszed fiura hogy neki 166 Mhz-s procija van es enyime csak 88 Mhz vout:))
"a HyperTransport technológia asztali processzorok körében való bevezetésével elmondása szerint ingyen kínál jelentõs teljesítménytöbbletet a felhasználóknak"
1.semmi sincs ingyen 2.eddig is benne volt a prociban, csak le volt tiltva
azt meg el lehetne dönteni, hogy HyperTransport vagy HyperThreading
Hmm engem az érdekelne, hogy hol találhatnék SPEC CPU 2000 teljesítmény teszteket... szeretném összehasonlítani az egyes processzorok eredményeit.