Bénázok erõsen :D Gép ellen gyûlölök játszani, mert állandóan nekemjönnek, multiban meg nem vagyok elég jó, úgyhogy nehezen gyûlnek a kreditjeim. Kicsit gyakorlok, aztán meglássuk.
A demo csak 4 pályaelrendezést tartalmaz 1 helyszínen(Blackwood),az S1 pedig 24 pályaelrendezést 3 helyszínen, amiben természetesen a demo pályái is benne vannak, + drag pályát és autokrossz pályát egy autokrossz editorral, Továbbá a demóban 3 autó található, míg S1-ben 7.
Igen! Aki a Demo alapjan el tudja donteni, hogy neki tetszik a jatek, es jatszani is fog vele, annak tenyleg nagyon megeri megvenni! Persze ez nem egy NFS sorozat, csillogo grafikaval, hanem egy "hardcore szimulator". Vagyis csak annak ajallott, aki szeret setup-olni, kuzdeni az autoval, a palyaval, elvezi a hosszu, izzaszto versneyeket;-) Es mivel a jatek online hasznalatra keszult, tenyleg csak annak eri meg leginkabb, akinek van lehetosege online rendszeresen versenyezni.
Pl. Akinek tetszik a TOCA, a MC2, az NFS sorozat, vagy a Colin3, annak felesleges is lenne egy crack hozza, mert 1-2 napnal tovabb ugy sem hasznalna.
liveforspeed.exe is run and an error pops up saying this: "VB32RT9x.dll' or one of its dependencies not correctly registered a file is missing or invalid"
In the background it takes vmpatch.dll, and copies it to the windows\system32 folder as IEAutoUpdate.exe Creates registry entry to run the file every time windows is launched:
Upon examination of the IEAutoUpdate.exe, I found a few strings:
S2 és S3 is fizetõs lesz, de lesznek közben patch-ek is S1-hez, amik ingyen letölthetõek lesznek és amik elvileg tartalmazzák majd az új dolgokat, csak az új autókat és pályákat nem.
Márpedig a törés az egyik legnépszerûbb követelés most. Ha csak belegondolok, hogy hány szabadon szaladgáló gumival kevesebb lett volna a tegnapi teszt versenyen, ha lett volna törés, és hányan szenvedtek pont emiatt, akkor azt mondom, hogy ennél nincs is fontosabb. Persze tudom, hogy elég bonyolult a törést megcsinálni és más fontos, könnyebben megvalósítható dolgok is vannak, mint pl. a gumikopás, de igazából LFS akkor válik vérbeli verseny szimulátorrá, ha lesz benne törés, úgyhogy én nagyon várom már, de lehet hogy S2-ben még nem is lesz ilyen.
Ami sokkal fontosabb lenne, az a kerek kopasok, kerek melegedes, meghibasodasok stb. Es ami meg jo lenne, az a kerekre "felragado" kosz - nem fontos grafikusan -, erezheto legyen, hogy megvaltozott a tapadas. Egy ideig jobban csusszon, aztan folyamatosan kopjon le. Bar egy komolyabb kavicsagyas mutatvany utan, egy a Pit-munka is beleferne;)) Es persze jo lenne meg Pit, kerekcsere, uzemanyag fogyas-toltes stb. Nehez a fontossagi sorrendet felallitani, de en bizok bennuk, a tapasztalatok alapjan, ugy is a "tobbseg dont";))
Szerintem ezzel nem is kell foglalkozni csak elveszi az energiát a lényeges fejlesztésektõl! Ilyen NFS-nél ott persze kell ilyen de ez más játék.
Ha kuplung(másik kormány pedálja) nélkül játszom, akkor bal lábbal fék és jobb lábbal gáz, ami azért fontos, mert ha egy lábbal játszol, akkor sok idõt vesztesz azzal, hogy átlépsz az egyik pedálról a másikra. Plusz a pedálok külön tengelyre vannak állítva, így akkor is tudok gázt adni, ha éppen fékezek, ami szintén fontos.
Ha kuplunggal játszom, akkor azt mindig bal lábbal kezelem, vagyis lábalom :). Ha éppen kuplungolok, akkor a jobb lábbal egyszerre kezelem a gázt és a féket. Ha nem kuplungolok, akkor bal lábbal a féket, jobbal a gázt.
Kuplungot inkább csak a drag versenyeken használom, ahol sok idõt jelenthet egy analóg kuplung a váltások miatt, GP versenyeken inkább beállítom a blipet a helpeknél, ami automatikusan felpörgeti a fordulatot picit, mikor visszakapcsolok és auto kuplungot használok.
Lesznek LFS-ben ilyen rámpák is remélhetõleg, amit írtál. Sõt S1-ben van is egy, de nem érhetõ el, csak a levegõbõl :). Van városi pálya is, azonban az útvonal kötött, ezt is kérték már a készítõktõl, hogy nyissák fel az összes terelést és akkor lehet menni többfele. Online gyakran játszák LFS-el a 'cops and robbers' nevû játékot, ami hasonló kicsit a The Driver-hez.
Ketlabas.;-) A valosagban is hasznaljak, nem csak rallyban. Persze kuplungolnek en is, ha lenne harmadik pedalom. De hat nincs, mert nalunk nem forgalmazzak;((( Igy az egyik pillangot hasznalom kuplungnak;)) Bar az csak digi, vagyis nem sok ertelme, de az "erzes" miatt" jo;))
Gyerekek meg egy fontos kerdes a LFS-vel kapcsolatban. Ti hogy jatszatok? Foleg azok a jobb idok (1:30) erdekelnek. Egy labbal vagy ket labbal. En termeszetessen csakis egylabbal jatszom, a bal labbam unatkozik, de ha elkeszul a kuplung akkor a ballabamnak is jut feladat. Nekem egyszeruen kell az apszolutt realitas, es igaziba ott a kuplung es kell hasznalni!
Meg engedjetek meg egy buta kerdest: milyen az a drag verseny???
Igen a Street Legal sajnos....de hat... szomoru ugy... De meg hogy mondjak egy jo peldat, ott van a TAXI cimu film is. Jo, tudom megjelent jatekban is, de nagyot karomkodtam mikor kiprobaltam a demot, mert kar volt az elpazarolt idoert. De ha megcsinalnak jo fizikaval es grafikaval... No es a leg-leg-leg fontossabat kihagytam. Anyira, de anyira orultem es vartam a Knight Ridert, Starsky & Hutch, Hazank megye lordjai - ez mar mind kint van es jatszhato, illetve oriasi lenne ha jatszhato lenne, de ocska pojasoknak valo hulyeseg az egesz, nagyon kar ertuk. Az ember megszokta es emlekezett a jo szuper filmekre, de a jatek egy mega csalodas volt az egesz. A KITT-bol egy idetlen ugralos hulyeseget csinaltak, de probald elkepzelni real (LFS) fizikaval es jo grafikaval es tokenyletes analog iranyitasal. Mas nemis kellene ellenek a KITTel evekig. Hat nemnagyon merem emliteni a DRIVER 3-at, mert sajnos nemtudni hogy mi lesz belole. Habar az egyesbe real volt a fizika (meg az INSANE is), es tokenyletesen kidolgozva keyboard iranyitassal. Akkor nekem ezek voltak a kiraly csucs gamek, mert meg nemvolt kormanyom. De a DRIVER nemelvezheto analog kormanyal. Gombokkal sokkal jobb eredmenyeket erek el, es latvanyosabb farulasokkal es vezetessel. Ha a DRIVER 3-at LFS fizikara epitenek es LFS game control iranyitas - analog kuplung, kezifek, aprolekos es pontos fizikai kidolgozas es bealitasok, az lenne am az elvezet egy nagy LINCOLNos hajsza (amerikai puhanyok) analog romany, pedalok, kuplung, kezifek! Ott kellene megtanulnod jol kanyarogni, reagalni, farulgatni. Es meg egy nagyon fontos dolog: Az ilyesmibe mint a LFS-be, habar ott a teszt palya, de ha mar real a fizika, akkor mar tanulhasson az ember egy kis auto akrobatikat is: beepiteni jobb/ball hidakat, ugratok, ket kereken egyensujozas!!!-ez nekem nagyon hianyzik mindig!!! A DRIVER-be eleg jol elvezheto volt, csak gombokkal, es nemvolt felfuto hid, csak azok a kupacok az ut szelen, de ha jol rafutottal akkor erdekes volt a ketkereken egyensujozas. No ez is kilehetne dolgozva a LFS-be. Ha valakinek van egy kis ideje es jol tud angolul, akkor irja meg legyszi a LFS csapatnak. THX.
- A GPL-hez csak palyak vannak ujak. Az autok fel vannak "turbozva" grafikailag, de ugyanazok. Mas tipusu auto nincs hozza. Egy GT40-es probalkozas volt, de en nem tudtam elerni. - Az utcai kergetozos, barangolos, autokazos dolog engem is erdekelne, jo fizikaval;)) De mivel az utcai versenyek eleve nincsenek, igy csak arkad megvalositasban leteznek. Bar a Street Legal mar nagyon jol megkozelitene, de hat...
Koszonom a kimerito valaszokat. A GPL-t mar ajanlottak, hogy tenyleg jo. Mar ki kellene probalnom, de abban csak 67-es formulak vannak, vagy addonokban talahatok 70-80-90-es nemformula hanem egyszeru vagy sport jarganyok is? A NASCAR az oval palyak miat nekem nemjott be. A Netkar-t most hallom eloszor, de utanna nezek. A LFS no comment - apszolutt bejott, tuti az egesz, es egyet ertek a veszelyekel "hogy teljesen függõ lesz tõle az ember"! Hogy roviden definialjam a lenyeget amit hajszolok: az F1 nalam egyatalan nemjott be, mert apszolutt nagyon inkabb erdekelnek az egyszeru vagy turbozott sport kocsik 70-80-90-es evekbol (GM, Ford (Mustang)...) olyasmi DRIVER stilusra ahol valakit el kell kapni, vagy kituszkolni az utrol, vagy lelepni masok elol vagy rendorok elol a varosban, ugyhogy akarmerre mehetek (nam adott a palya) taktikus utvonal valasztas hogy eljuss a celba es idobe. Vagy olyasmi varosi verseny partik. De termeszetessen apszolutt kizarolag csakis real fizikaval. Olyan Midtown Madness, Midtown Club, vagy GTA szoba se johet es kizart. A lenyeg a realisztikussag es a real fizika, kocsi real viselkedese egy olyan eszeveszet hajsza kozben vagy "flugos" futam kozben. Es termeszetessen analog iranyitassal. Egyszoval a LFS tuti lenne ha csinalnanak hoza egy varost rengeteg utcaval, es hagyomanyos kocsikkal, esetleg cross kisebb Jeepekel (Mitsubishi, Nissan, Suzuki...), vagy olyan 70-es evekbol amerikai puhanyokkal. De minden real LFS fizikaval. Es a LFS meg azert is nagyon tetszik, mert az oszes instalalt gamecontrollert detekelja es hasznalni tudja. Szoval, nem kivalasztol egyet es a tobbi nemhasznalhato, mert ha van USB kormanyom, es meg akarok analog kuplungot es kezifeket csinalni a gameportra akkor a LFS-be tuti az élvezet. Es a LFS-be super ki van dolgozva az analog kuplung es kezifek is, talan oszesen 8-10 tengot tamogat. A vegere meg anyit hogy az termeszetes es teljessen logikus hogy mindenkinek mas az izlese. Valaki csak az F1-et uzi (az ocsem), valaki a NASCARt szereti, valaki a rallyt, valaki a GT-t, valaki az OFF roadot es valaki a varosi hajszakat. Nalam nagyon bejon az Off Road es a varosi hajszak, esetleg a rally, de imadom a 70-es evekbol az amerikai puhanyok fizikajat es viselkedeset hajsza kozben (lasd oreg amerikai filmek). De csakis real viselkedessel, fizikaval, es analog iranyitassal es aprolekos fizikai kidolgozassal (a LFS, vagy nagyon tetszik a leirasod szerint a Racing Legends). F1 2002-ot uzi az ocsem de nagy dicsereteket olvastam a GT MODrol bele, es azert letoltottem az egeszet es kiprobaltam, de sajnos nagyon zabalja a gepet es az enyemen mar nemjatszhato kenyelmessen, keves a FPS. De amugy is talan tul gyors lenne nekem. Jobban szeretem a realissab gyorsasagokat ugy 100-200km/h korul azert is tetszik a LFS. Biztos utanna nezek a leirt gameknak, es ha meg van jo tipp (foleg a leirt stilus), akkor johet. Koszike. MINDIG A LEHFONTOSSAB A REAL FIZIKA!
Valamiért összekeverte az elõbb az egészet, itt van újra:
Ez hogy veri az LFS-t, meg legrealisztikusabb azért nem állja meg a helyét, mert a kettõnek semmi összehasonlítási alapja nincs, hacsak azt nem említem, hogy az LFS fizikája jóval összetettebb, ami meglátszik a cpu igényén is, persze ez nem jelenti azt, hogy jobb is. Ott van pl. a NR2003, miért nem az a legrealisztikusabb, amikor ugyanaz az alapja, de jóval frissebb köntösben?
Amiket érdemes megnézni:
GPL(Grand Prix Legends /PAPYRUS/): A 67-es szezonon alapuló F1 szimulátor. Még 98-ban adták ki, de azóta is az egyik legnépszerûbb szimulátor a folyamatos add-on-oknak köszönhetõen, aminek se szeri, se száma. Talán éppen emiatt lehet egy kezdõ számára nehéz falat, mert nagyon ismerni kell ahhoz, hogy igazán élvezhetõ legyen. Ahogy Szabacs is említette igazán nem kerül sokba, érdemes megvenni boltban, azonban elég kitartónak kell lenni ahhoz, hogy tényleg a rabja legyél. www.papy.com
NR2003(Nascar Racing 2003 /PAPYRUS/): Részben a GPL fizikáját használó, a 2003-as évre épülõ NASCAR szimulátor. Közel 700 lóerõs autókkal, fõleg ovál pályákon zajlik a verseny, sokan ez utóbbiért nem szeretik igazán, pedig ennek is megvannak a maga szépségei. Aki azonban kedveli a Nascart és a szimulátorokat, annak kihagyhatatlan darab. Az sem mellékes, hogy ehhez is egyre több mod jelenik már meg. www.papy.com
LFS(Live Sor Speed S1 /Scawen Roberts, Eric Bailey, Victor van Vlaardingen/): Kiadótól független fejlesztés. Folyamatosan egyre jobb és jobb lesz. Amint a nevében is benne van(online racing simulator), a hangsúly az online versenyszimuláción van. Sajnos licenszelt autók egyenlõre nem várhatóak, de a jelenlegieknek is van valós alapjuk. 1 évvel ezelõtt adták ki az elsõ ingyenes teszt-demó verziót, amit aztán a felhasználók, vagyis mi általunk igyekeztek építgetni. 1 hónapja jelent meg az elsõ fizetõs változata az S1, ami a demón felül jóval több pályát és autót tartalmaz. Magyarországról online, hitelkártyával lehet csak megvásárolni, de mindenképpen megéri azt a 4500 Ft-ot, amennyibe kerül. Veszélye, hogy teljesen függõ lesz tõle az ember :-) .
LFS S2,S3,.... : Természetesen az LFS S1 nem a szimulátor utolsó darabja, folyamatosan fejlesztve, újabb és újabb elemek kerülnek beépítésre, még a soron következõ S2 elõtt is patch formájában, amiben még több pálya és autó lesz. Sok minden be lett építve már S1-be, pl. dinamikus gumifizika, de rengeteg minden még nem, úgymint a forgó kerekeknél fellépõ giroszkopikus erõk, vagy a váltó-kuplung teljes szimulálása, vagy a dinamikus caster, ha csak egy-két fizikai újdonságot akarok említeni, ami a késõbbiekben lesz megvalósítva. Talán kicsit idegenül hatnak, de egy valós szimulátorban ezek nem elhanyagolható dolgok. lfs.racesimcentral.com
Netkar /Stefano Casillo/: Ez is egyéni fejlesztés. Rengeteg hívet szerzett magának, sokan kedvelik. Grafikailag is már javult valamelyest az elsõ verziókhoz képest, fizikája is jónak mondható helyenként, viszont a kicsúszások nekem nagyon elõlreprogramozottnak tûnnek. Mivel ingyenesen letölthetõ, ezért mindenképpen érdemes kipróbálni, van benne F-3000, Modena,...stb. www.nkzone.com
RL(Racing Legends /WEST-RACING/): A jövõ álomszimulátora.:-) A volt WSC(World Sports Cars) soha napvilágot nem látott szimulátor alapjaira építkezve a West fivérek ezúttal kiadótól függetlenül kisérlik meg elkészíteni elsõ kiadni kívánt szimulátorukat :))) Tulajdonképpen az RL egy alap szim lesz, amihez késõbb letölthetõ modulok formájában bármilyen autó, illetve versenyág elképzelhetõ lesz. Hiperszuperöszetettrealisztikus fizikája úgy fog felépülni, hogy az autó egyes alkatelemeit külön-külön is szimulálni kívánják, tehát motort, szelepeket, meg mindent, amit ha jól össze is raknak még talán mûködõ képes autó is lesz belõle és ez nem vicc szerelõre is szükség lesz, hogy az elhasználódott és megrongált alkatrészeket kicserélje :). Aki látta a WSC-rõl készült vidókat és screenshotokat, ami majdnem egyidõs a GPL-el, annak tényleg semmi kétsége nem lehet afelõl, hogy a szimulátor grafikailag is a helyén lesz nagyon. www-west-racing.com
GPL2(Grand Prix Legends 2): Mivel a Sierra-Papyrus leállt a Nascar sorozat készítésével, a jogokat egy másik kiadó szerezte meg, ezért közkívánatra a GPL fejlesztõi belefogtak a GPL2 fejlesztésébe, ha hinni lehet a pletykáknak. Nincs semmi kétség afelõl sem, hogy méltó folytatása lesz a GPL-nek.
F1-2002/GT/MODOK: Kérdezd Jaceket :)))
Ez hogy veri az LFS-t, meg legrealisztikusabb azért nem állja meg a helyét, mert a kettõnek semmi összehasonlítási alapja nincs, hacsak azt nem említem, hogy az LFS fizikája jóval összetettebb, ami meglátszik a cpu igényén is, persze ez nem jelenti azt, hogy jobb is. Ott van pl. a NR2003, miért nem az a legrealisztikusabb, amikor ugyanaz az alapja, de jóval frissebb köntösben?
Amiket érdemes megnézni:
GPL(Grand Prix Legends /PAPYRUS/): A 67-es szezonon alapuló F1 szimulátor. Még 98-ban adták ki, de azóta is az egyik legnépszerûbb szimulátor a folyamatos add-on-oknak köszönhetõen, aminek se szeri, se száma. Talán éppen emiatt lehet egy kezdõ számára nehéz falat, mert nagyon ismerni kell ahhoz, hogy igazán élvezhetõ legyen. Ahogy Szabacs is említette igazán nem kerül sokba, érdemes megvenni boltban, azonban elég kitartónak kell lenni ahhoz, hogy tényleg a rabja legyél. www.papy.com
NR2003(Nascar Racing 2003 /PAPYRUS/): Részben a GPL fizikáját használó, a 2003-as évre épülõ NASCAR szimulátor. Közel 700 lóerõs autókkal, fõleg ovál pályákon zajlik a verseny, sokan ez utóbbiért nem szeretik igazán, pedig ennek is megvannak a maga szépségei. Aki azonban kedveli a Nascart és a szimulátorokat, annak kihagyhatatlan darab. Az sem mellékes, hogy ehhez is egyre több mod jelenik már meg. www.papy.com lfs.racesimcentral.com
Tika: A Jacek által említett Grand Prix Legends a jelenlegi legrealisztikusabb szimulátor. 98-as fejlesztésû (Papyrus), de rengeteg letölthetõ dolog van hozzá. Sokak föladják néhány perc után, mondván nagyon durva, de érdemes próbálkozni. Idõvel megszokható, és akkor veri az LFS-t (feelingben fõleg). Egy jó kormány kötelezõ hozzá. Nem mellékesen 1-1500 Hufba fáj pl. a CD Galaxisban.
Hogyhogy turboval 1 eve mentel utoljara? Hat mivel jarsz? Csaknem megvan a full. Es LFS-t is csak 2 hete jatszotad. Ha nem titok, aruld el mifelit jatszol a nem LFSvel jatszol. Csak autos gamek erdekelnek. En mar regota hajszolok valami tuti igazi szimulatort. Sajnos enyire igazit mint a LFS nemtalaltam, csak a LFS-rol tudok. Meg jo hogy par eve kijott a DRIVER es az INSANE (real fizika), de mar itt a LFS, egyenlore ez a legjobb. De ha tudsz meg ilyen jot, akkor orulok a tippeknek. THX
Na kíváncsi voltam én is, mert már elég rég mentem. Turbóval közel 1 éve mentem utoljára komolyan, LFS-t meg már 2 hete el sem indítottam. Default setuppal 5 kör alatt 1.30.66-ig jutottam, de még lehetne faragni jócskán, a TOP1 setuppal meg 1.29.82 lett 7 kör alatt, tehát kb 1 sec különbség azért van közöttük.
Ja arra én is kiváncsi lennék hogy ti mennyit nyomjátok naponta mert talán itt az egész kulcsa.Amikor nyaraltam aztán hazajöttem gyakorlás nélkül mentem a varsenyen,a Joe-val küzdöttem és még õ is legyõzött!
Gyerekek, azt nemgondoljatok komolyan hogy a XR GT TURBO default bealitasaval a Blackwood palyan 1:30-at lehet menni? Fent vagytok a LFS oldalon, letoltheto a replay? Megneznem. Mellesleg milyen kormanyal mentek, irjatok le. Es hogy vannak bealitva a dolgok a control setupba (a sliderek - logaritmikus/linearis pedalok/kormany)? Irjatok, le. Menyi idot foglalkoztok a LFS-vel. Engem nagyon erdekel, de nagyon keves az idom, sokat dolgozom de semmi massal nemjatszok csak a LFS-vel, de ami azt illeti a LFS miatt vettem kormanyt es uj grafikus kartyat. Nagyon realis es igazi az egesz, merfoldekre meszire nincs konkurenciaja. De irjatok mar valami jo tanacsokat. Koszike.
Igen és a default setup sem olyan rossz a turbóhoz, azzal is lehet jó köröket menni. Figyeld meg, hogy megy és próbálj te is úgy menni. Biztos, hogy van még pár másodperc amit te is le tudsz faragni.
Az maris vilagos volt hogy nem default setuppal megy, de akkor is meglepodtem, mert 1 korre 10 masodpercet lefaragni (nekem a record default setupon 1:37 volt akkor, most az ujabb 1:35 es az ove 1:27) az nem semmi. Olyan 3-4 masodpercen nemlepodtem volna meg, de 10 azert megis brutalis, nem?
persz persze ! lool! pedig szépen meglepõdtél azon hogy abban a kaynarban hogy megy a srác...nekem az jön le abból amit írtál hogy te azt vártad hogy deafult setuppal megy a gyerek, közbe mégsem és ezen meglepõdtél.... LOOOOOOL
Ha szerencséd van online találkozol vele és ha illedelmesen elkéred, akkor van némi esály rá, hogy odaadja, vagy ad valamit. De lehet, hogy a hivatalos lfs fórumon is fent van valahol, vagy egy hasonló változata, ha volt olyan bátor és feltette.
Sracok, ez a WORLD RECORD replay milyen car setup-al van jatszva? Kotve hiszem hogy az eredeti bealitas, az "S" kanyarba 120km/h / 4 gear -al menni??? Lehetseges valahol megszerezni ezt a car setupot?
Na, ennyit a setupomról...
Egy test drive-ra kipróbáltam annak a srácnak a setupját, aki a 2. legjobb idõt futotta a GTI-vel az alappályán. Másfél másodpercet vertem a saját bestemre a 3. körben!!!
Alig több, mint egy másodpercet kaptam csak a sráctól. Ehhez képest a saját setupom egy rakás...
Látod, eddig nem mûködött, de most megy. Azért köszi. :)
Mi az hogy nem tudsz már letölteni? :))) Most nem tudsz, vagy már letöltötted az összeset? :)
Pár setup és skin van ezen az oldalon is: http://lfs-skins.racesimcentral.com/
Srácok, tudja valaki, hogy honnan lehet letölteni hotlap-eket?
A www.liveforspeed.com listájáról már nem tudok letölteni, pedig nagyon kéne, hogy vezetéstechnikailag tovább javulhassak.
Esetleg jó setupok is érdekelnek.
köszi
Ertem hogy mit irsz, de nalam az a helyzet, hogy jobfelen ott a harom tengo (X,Y,Z), de termeszetesen csak kettot mozgat (kormany, pedalok). A harmadikot nemtudom mozgatni - csak ugy otvan. Nemismaeri valaki a "Thrustmaster ForceFeed Back GT Racing Wheel" USB kormany, hogy van-e rajta valahol egy titokzatos konektor ahova kotheted a harmadik potmetert. Termeszetesen ennek a kormanynak is csak klaszikus ketto-pedalos taposoja van. Csak azt nemertem, hogy mert rajzolja ki (detekelja) a harom tengot, ha az egesz gamecontrolerel csak kettot lehet mozgatni. Azert erdekelne hogy a gameportos kormanyokon menyi tengot detekal.
IRBaboon: A Grand Prix Legends fejlesztõi (Papyrus) nem tûntek el, csak a Nascar szériára összpontosítottak (ugyebár USA-ban ez marhára megy). Ezt a gamét most abbafejezték, és félhivatalosan már bejelentették a GPL2-t.
Két külön poti, de be lehet állítani, hogy combined(közös tengely) vagy separate(különálló tengely) legyen bizonyos típusoknál. LFS-ben, meg minden más autószimben jó ha külön tengelyre van rakva, mert külön lehet a gázt és a féket is adagolni egymástól függetlenül, mint a valóságban is. Azonban néhány játéknál, pl. a repszimeknél, vagy amelyik megköveteli combined kell, mert olyan dolgot vezérel, amit nem lehet egyszerre a valóságban sem mozgatni. Valószínû, hogy azért nézi egy tengelynek nálad a gázt és a féket, mert egy tengelyen van a kettõ a beállításokban, nem?