Ha kuplung(másik kormány pedálja) nélkül játszom, akkor bal lábbal fék és jobb lábbal gáz, ami azért fontos, mert ha egy lábbal játszol, akkor sok idõt vesztesz azzal, hogy átlépsz az egyik pedálról a másikra. Plusz a pedálok külön tengelyre vannak állítva, így akkor is tudok gázt adni, ha éppen fékezek, ami szintén fontos.
Ha kuplunggal játszom, akkor azt mindig bal lábbal kezelem, vagyis lábalom :). Ha éppen kuplungolok, akkor a jobb lábbal egyszerre kezelem a gázt és a féket. Ha nem kuplungolok, akkor bal lábbal a féket, jobbal a gázt.
Kuplungot inkább csak a drag versenyeken használom, ahol sok idõt jelenthet egy analóg kuplung a váltások miatt, GP versenyeken inkább beállítom a blipet a helpeknél, ami automatikusan felpörgeti a fordulatot picit, mikor visszakapcsolok és auto kuplungot használok.
Lesznek LFS-ben ilyen rámpák is remélhetõleg, amit írtál. Sõt S1-ben van is egy, de nem érhetõ el, csak a levegõbõl :). Van városi pálya is, azonban az útvonal kötött, ezt is kérték már a készítõktõl, hogy nyissák fel az összes terelést és akkor lehet menni többfele. Online gyakran játszák LFS-el a 'cops and robbers' nevû játékot, ami hasonló kicsit a The Driver-hez.