Rolika, az nem a kormány hibája. Mivel amúgy sem tudnál váltani rendes autónál sem, ha túl nagy szögben áll a kormány, így a GT3 ilyenkor letiltja a füleket.
(Na, adtam egy kis olajat a figyelemmel kisért "szimulátor vagy nem az" vitához, ami már szinte kereskedelmi TV-s talkshow színvonalra emelkedett).
nem vazze :) azt jelenti, hogy nekem nem stimmel valami a kormányommal. ha teljesen elfordítom, nem mûxik a két "lepkeszárny"
Mohus bazz tehat az szerinted elo nem fordulhat hogy en is meg egy baratom is jatszott GT3-al??????? Ezt inkabb nem reszleteznem en csak vegig toltam az 1-et a 2-est kihagytam nem volt mar gepem a 3-at vegig toltam. De nem vagyok barom mint a haver aki aranyra az osszes jogsi mert az milyen jo:))
mohus, neked logitech driving force ffb kormányod van, ugye? ha manuális váltóval nyomulsz, tudsz váltani elfordított kormánnyal? mert én nem nagyon...
bazzeg azt hiszed, az a GT3 valami titkos Nasa project?? az nem ismeri, aki nem akarja, mi ebben a nagy szám?? kipróbáltam, egy hét után már elaludtam rajta, nekem ennyi elég volt belõle
hát hazudnék, ha azt állítanám, hogy szeretem, ha az én szövegemmel villognak mindenféle gyáva vesztesek
GT3-ban meg röhögve lenyomlak, hidd el, a szimulátorok után ez nekem már csak lazítás..... (ellenben megnéznélek, hogy csinálsz meg két kört egy üres oválon, qualify setuppal nascarban, hülye balfasz)
"erdekes haverral beszelgettem a hetvegen allitgatas nelkul tolta vegig a GT3-at, osszes jogsi arany:)) es egyszer sem allitgatott es nem kapott ki soha ennyit errol baromarcu:)"
múltkor még te toltad végig...most már csak a haverod?
én leírtam alantabb ,hogy miket lehet és érdemes kipróbálni, hogy "szimulátorabb" lehessen lsd #475....mivel nincs benne törés meg az emlegetett hiányosságok SOHA nem lesz olyan SZIMULÁTOR, ami nálad a szimulátor fogalmát kimeríti...:)
me2 emlegeti mindig a japán RPG-ket, amik szerinte nem RPG-k (hiába hívja õket a szaksajtó annak), hanem japán kalandjátékok...
ez egy olyan játék amiben
arcade mód is van, tele segítséggel így tették játszhatóvá egy 12 évesnek is, [régen a Grand Prix sorozat is olyan volt hogy be lehetett kapcsolni egy rakás segítséget] , de ez a módozat is sokkal de sokkal reálisabb képet ad az autókról, mint mondjuk egy Burnout2
és van benne a már általam agyonboncolt SIM-es beállítás...úgy játszol ahogy neked a legmegfelelõbb
le is irtad a lenyeget jo game nagyon de nem szimulator!!!! errol indult a vita de mivel ehez nem nagyon lehet hozza fuzni semmit:) atment konzolos szoismetlesbe az egesz !!!
Ejj én ehhez a szimulátor/nem szimulátor témához nem akartam hozzászólni, de: + Az autók hangjai nagyon jók (mivel vették a fáradságot és rendesen rögzítették mindet). + Menet közben is (amíg nincs ütközés) nagyon kellemesen megy (itt is elég jól hasonlítanak az autók tulajdonságai az igaziakra). + Professional fokozaton még utolsónak is nehéz lenni. ;) - Néhány helyen csak úgy tudtam nagyon gyors lenni, hogy seggel nekimentem a pálya szélének és onnan gyorsítottam ki. :(
Ha azt nézed, hogy nem törik, meg az ellenfél nem megy (nem mindíg megy) padlóval, akkor nem szimulátor. De ha azt nézed, hogy ennyi autóval, ilyen hanggal, ilyen külsõvel (bár én nem játszok külsõbõl, de néha látom hátulról az ellenfeleket) és tényleg jó irányítással, tényleg életszerû élményt ad, akkor pedig nagyon is AZ.
Szerintem jo jatek a GT3. Volt szerencsem eleg sokat jatszani vele (joypad-dal es kormannyal is). Grafikailag a mai napig a legszebb autos game szvsz, es 1-2 dologtol eltekintve a fizikajaval sincs semmi baj. Eleg sok PC-s jatek peldat vehetne rola (pl Toca Race Driver!). Na ennyit gyorsan, lehet kopkodni.
elõtte is ekkora arcom volt, ezért vicces az egész :D
erdekes haverral beszelgettem a hetvegen allitgatas nelkul tolta vegig a GT3-at, osszes jogsi arany:)) es egyszer sem allitgatott es nem kapott ki soha ennyit errol baromarcu:)
a leggyorsabban így juthatsz elõre, mivel elég drágák a cuccok:
vegyél (majd meg mindent a mazdaba)....elõször TURBO-t és egy FULL állítható váltót!...azt állítsd be 36-37 értékre, hogy a maxx sebessége a lehetõ legnagyobb legyen
ha elég erõs, kezd el lóvét gyûjteni Beginner-ben TURBO challenge-ben a körpályán...jól fizet az elsõ hely asszem 5000-t
aztán vegyél egy Mitsubishit VII szintén TURBO-t vegyél bele meg full costumized váltót , de már Amateurban Turbo challenge-ezz..3 körös és asszem 15000 kaszálhatsz így a gyõzelemért...ez a leggyorsabban szerezhetõ legnagyobb lóvé...
közben lehet versenyezni beginnerben, ahol lehet...és a jogsikat minél elõbb csináld meg mert legalább megtanulsz vezetni meg a pályákat is kiismered
Na szóval van egy mazdám és csak a "TURBO race of turbo sports" Féle versenyen tudok indulni. De a Special Stage Route 11 nevezetû pálya olyan nehez mint a dög. Fékeket kell vennem, gumikat stb. :) De nincs pénzem... :)
persze ,hogy értem, de drága próba lenne....mivel ha most felhívnám az 576 Konzol bármely munkatársát nem tudná megmondani, hogy az általad említett kormány kompatibilis-e a GT3-mal és hogy hol és mennyiért vehetném meg holnap nyitáskor....
egyébiránt az összes autósgamma ezt a kormányt biztos hogy támogatja....és annak ellenére hogy full mûanyag nagyon jó minõségû...
"Mhh amúgy vannak azok az elsõ kerekes versenyek, na ott, hogy indulhassak, ahhoz kell vennem egy, ff autót? "
Természetesen FF..Fronthajtás Front motor...tehát orrmotoros és elsõkerékmeghajtás MR: "középen" a motor és hátsõkerékmeghajtás FR: lsd Mazda MX-5
de a kis ikon is jelzi egy autó leírásánál (négy kis háromszög..pirosabb amelyik kerék hajtva van..és benne a betû jelzi hogy a motor hol helyezkedik el az autóban)