6'02.952 Complex String 202bhp és Silvia.... Összes segítség kikapcs. és joy.
"gamepadról lehetetlen!hiába nyomásérzékelõs az X gomb" Most ezt vagy én nem kapcsoltam ki rendesen vagy a kocsimba kevés paripa van?! én gond nélkül elindulok joyal.... Mazda MX-5 191 BHP amúgy a BHP az lóerõ?? vagy mi?! Más: Amúgy melyik jobb: a Silvia K's (S13 1800cc,J) 172 BHP az alap vagy a Mazda MX-5(J) Ami most tunningolva 1 stage 191 bhp na meg a pluszok, chip, kipufogo rendeszer. Hosszabb távra gondolok mert egy idõ után gondolom nem lehet tovább nyomni a Mazdát ellentétben a Silvia-val nem? Van egy olyan, hogy ASP. A Mazda NA a Nissan Turbo-s ez mit jelent végülis. Vki tájékoztason, hogy ne legyek ennyire alulmûvelt.
"A TCS kikapcsolása, akkor ajánlott, ha kormánnyal nyomod és próbára akarod tenni magadat picit..."
A TCS és az ASM kikapcsolása mindíg ajánlott, mer' SZVSZ hülyeség a versenyzéskor (eléggé megakadályozzák a csúsztatást, ami SZVSZ gáz). Max induláskor jön jól, de azt is jól meg lehet oldani nélkülük.
BTW ezek azok a funkciók, amiket azér tesznek bele, hogy a tök árkéjd játékos is tudjon kanyarodni. Tehát, amint megvan az autó, az elsõ dolog ezeket kikapcsolni! :)
Yamauchin múlik:) vagy egy nagyon hasonló fanatic emberen és a lovettán ,hogy mennyit fog valaki rááldozni..
PC-n ezt most nagyon távolinak érzem a mai "sufnistuffok" (LFS és tsai) idején
Konzolon meg egyedül a Turismo ad igazi részletes állítási lehetõségeket.
[A többi konzolos autókában mindenhol árkád jelleg dominál. Még a WRC2-ben sem lehet komoly!! beállításokat eszközölni csak jópár, 3 max 4 fokozatban tologatható kapcsoló van pl SOFT NORMAL HARD gumi...nagy kaland:)]
Pedog ezt fontos lenne megtanulni a vezetéshez. :)) Annak idején az oktatóm az elsõ lecke alkalmával nagyon megdícsért, hogy mennyire érzem a kuplungot, ugyanis hármasban kevesen tudnak ilyen szép simén elindulni :)) (benzines verda volt nem diesel).
Ez lenne az álomjáték.. full reális fizika, a létezõ összes autó, nagy városi és országúti pályák, rendes forgalomban.. elõbb utóbb biztos lesz ilyen. :)
Ilyen hiányában Gábor szerintem se PC-n tanulj vezetni :), bár abban igaza van Alexease-nek hogy az autó alapvetõ mûködését ha nem teljesen ismered akkor akár egy PC-s game is jó kiindulópont lehet.
Ha jól látom nagyon elmerültél
az hogy akárhova nem állíthatod a váltót szerinted mit jelent?:)))
az AI béna...megy mint a tank, gondolkodásnak halvány jelét sem látom...a GT4 ben az ígéretek szerint javulni fog...ráadásul ha majd Te levágsz egy kanyart vagy falnak stb akkor kapsz szépen büntetést:)
Alex!!! csorog a nyálammmm ez überbrutál freneticállat
a játék dobozában egy komplett önindítós, gyújtáskapcsolós cumó van sluszzkulccsal, amit az asztal szélére kell felerõsíteni...stbstb:)még az aksit is lemerítheted az éjszaka, ha égve hagyod a csomagtartóvilágítást
minden normális gyerek az apuci vedáján tanul meg ilyesmit...apuci ordítozása közben:)
szóval Gábor a PC-s "szimeket" is felejtsd el a jogsihoz:)
Továbbra is áll viszont, ha autókát akarsz és a legszebbet, legtöbb eredeti verdával és kinézettel, nagyon jó játszatósággal irányítással és kormánnyal nagyon jó vezetési élménnyel,ricegésmentes stabil képfrissítéssel akkor GT3 és Concept...és decembertõl GT4
Éppen azt akartam még idefirkantani,h a tcs állandóan ég,míg vezetem a vantaget:)) Tehát nem nagyon akaródzna menni a rásegítés nélkül a drága:) Amikor a gear rationál azt írtad,h elsõnél 500ra,másodiknál 700ra kellene állítani, azt hogyan éred el?Nekem mindig ezres nagyságrendnél akad meg.Amúgy a 40es auto beállítás a végsebesség javára áldoz a gyorsulásból,legalábbis a gamefaqsen ezt olvastam. Én személy szerint azt szeretem,ha jól gyorsul a verda, és viszonylag magas a végsebessége, mint a polyphony kocsi mondjuk. Az vhol 280 körül van végsebességben,ha jól emléxem,viszont pokoli jól gyorsul és nagyon jól manõverezhetõ. Sajna kormányom ,nincs,pedig az tuti ad az élményhez. Ami zavar a szimulációnál, az az,h beginneren van olyan pálya,ahol csúnyán kikapok alap autóktól,mert a kanyarban az arcade ai beér,és sim gumi mellett,mikor meglök szopacs van!:(( A mindig hûséges,imádott,kézreálló skylineommal kezdtem ma reggel a szimet (1000 paripa),de kénytelen voltam váltani rx8ra,h szokjam a szimet: a skyline nagyon rakoncátlan paripákkal van telepakolva:)) Még vmi: tényleg fasza a szim gumi, eddig 400 ingame napom van a játékban,de ez tud újat mutatni, cool!:)
Szimvezetésre :Cobra Shelby, de a 1022 lovas "alap" Supra
Aston Martin V8-ra gondolsz?...az egyenkénti sebességeket nem kell babrálni csak, ha nagyon érzed a dolgokat. A legalsó "összes" sebességet állító cuccot kell mondjuk 37-40-es értékre állítani. És akkor a legfelsõ sebességben nem fog "visszaszabályozni".
A TCS kikapcsolása, akkor ajánlott, ha kormánnyal nyomod és próbára akarod tenni magadat picit...
én 2-es értéken szoktam hagyni
csak egy jellemzõ dolgot: öcsikém ,aki mindig banánnal stb nyomta nem tudott egy kört lemenni a shelbyvel kormánnyal, mert padlógázzal azt hitte minden menni fog...szidta is rendesen. Aztán 2-3 óra után ,amikor már rendesen mentek a kanyarok és kezdett valóban hasonlítani, arra amit igazi kanyarvételkor érez az ember...nagyon bejött neki és csak az érdekelte hogy "valóságosan" vezessen és ne "arcade nyomom tökig" stílusban
nekem nagyon bejött a kormányosdi és nagyon ugy néz ki hogy a PC-s USB piros Wingman is szereti a GT3-t...nem elérhetetlen
igen a fekete leves:) te nyomod szimesen a gép meg segítséges beállításokkal nyomja, zsinóron huzva...LOL elsõ megoldás...megtanulsz ugyanolyan jól vezetni szimesen, mint segítséggel...végülis ez a cél:)
Másik megoldás az élõ ellenfél i.link...a családunkban 3 PS2 van és ismerettségi körben vagy még 6...a HUB elég húzós 20e plusz a kábelek...szóval ez csak néha adatik meg. Hívhatod LAN partynak is.. De az öcsémmel rendszeres linkelünk ketten az csak egy kétezer huf-os kábel...két TV meg szinte mindenhol van már:)még nagyim másfél szobás paneljában is...
Ha komolyan gondolod, akkor a Screamer 4x4-et ajalom. Ott nem kell szaguldozni, es rendes hajtaslancot szamol. Lekezeli rendesen az analog kuplungot is. Vagyis lehet csusztatni a kuplungot, nem lehet valtani csak kuplunggal, es le lehet rendesen fullasztani az autot. Plusz, be is lehet "tolni":)) Vagyis, ha gurulsz egy lejton uresbe leallt motorral, es ha berakod egyesbe, berantja a motort rendesen. Kell oninditozni is ha leallt. Frankon lehet gyakorolni a lejton, emelkedon valo megallast, elindulast fekkel, kuplunggal, valtoval stb. Motor erotol fuggoen rendesen szamolja a motorfeket is. stb. stb. stb.
Hali mindenkibe! Lenne egy-két kérdésem: -melyik járgánnyal javasoljátok,h neki kezdjek a szimulációs vezetés gyakorlásának? Most egy rx-8ast nyomok, de a komolyabbak közül melyikkel tanuljak? (csak most nyáron lesz jogsim, így kell egy kis elõgyakorlat:)) -Mohus a V8nál hogyan tudtad 500 ill 700ra állítani a váltótávolságot?? Nekem megakad JÓVAL magasabban. -a V8 vezetése közben fogalmazódott meg bennem,hogy miért kell kikapcsolni a tcst a szimulációhoz (pontosabban nullára venni),ha egyszer ez a mai kocsikban is be van építve? Visszaállítottam a tcst normálra, és menet közben folyamatosan villog, tehát használja a v8.A menü leírja,h az ehhez hasonló erõs FR kocsiknál alkalmazzák,h tudjon menni 1általán a szerencsétlen:) -a gép a szimulációs beállításokat figyelembe veszi,amikor úgy vezetek? Mert nekem úgy tûnt,h tovább nyomja az ellenfél arcade-styleban, míg én próbálok 1enesben maradni:) Hirtelen ennyi, válaszokat köszi elõre is.
Most vagy a pali magas vagy a kocsi az alacsony?? De szerintem a kocsi.... :)
Na ezeket az egeres dolgokat támogatni a kell a programnak pl.: Deusex vagy mi?!(nem tom pontosan a címet de tudod mirõl beszélek aminek most jön a második része) Na szóval én is vettem usb optikai egeret de még nem tudtam használni pedig van pár fps: MOH:Frontline stb... Nem támogatják bizonyos progik.
soha nem próbáltam ki GTR modot...csak az f1 2002-t PC-n, azt sem kormánnyal
LFS-t sem nyomtam
Nascart sem:)Úgyhogy én csak a GT3-t veséztem ki, de azt alaposan...
"De ezt akkor fogjuk megtudni, ha ugyanakkor meg ugyanazzal a PS2-vel es jatekkal ugyanaz az ember mindket kormanyt kiprobalja."
így van
de mivel te letesztelted és Jacek is és minden oké, akkor a PS2 tulajoknak is bátran merjük ajánlani a piroska wingmant..mert 10e HUF-t spórolhatnak így
már csak az a kérdés ,hogy többi játék is kompatibilis-e vele
ha valakinek van PS2-je és piros wingmanja...letesztelhetné a WRC2-t is
én azért vettem a PS2-es kéket, mert az itthon fellelhetõ boltok egyikében sem és az 576 berkein belül sem tudtak megnyugtató választ adni a kompatibilitással kapcsolatban:)
Vibracios mod, FFB, stb. : Hat nemtom, nem vagyok egy PS2 guru , de a amikor jatszogattam vele, akkor rangatta a kezem, nagyjabol ugy es akkor, ahogy es amikor kellett. Sztem ez inkabb csak markecing, raraktak par plusz gombot, oszt kiadtak "brand new" design-kent, hogy a PS2 kommuna tagjaitol is beszedjenek jopar $-t. De ezt akkor fogjuk megtudni, ha ugyanakkor meg ugyanazzal a PS2-vel es jatekkal ugyanaz az ember mindket kormanyt kiprobalja.
Ja, "piroskan" az also gombot en is kenyelmesen elerem a huvelykujjammal...
Viszont azt mondja mar meg valaki, hogy ha van egy USB-s optikai egerem, (MS Intellimouse Explorer) akkor hogy a rakba tudom mukodesre birni PS2-vel? Egyaltalan lehet mondjuk a MOHAA vagy mas FPS-ben hasznalni? Mert az akkor nem jott ossze...
Egy Viperrel korozgettunk valami tokios nevu palyan (van benne alagut is meg hajtukanyar), eloszor "full arkad" beallitasokkal, aztan sorban kapcsolgattam ki a segitsegeket, vegul meg SIM gumikkal. Ne kerd, hogy irjam le melyik menupontban es mit kapcsoltam ki, mert ez volt kb. 1 honapja es a haverom gepe volt nalam kb. 1 napig. Elotte sem meg utana sem. Amugy meg en is sokaig szemezgettem egy PS2 + GT3 komboval, de aztan a melom miatt inkabb PC-t vettem. Igy hat "maradt" az LFS, GPL, GTR2002... Te egyebkent probaltad mar a GTR-t? Menj egyet a Laguna Seca-n, a Modena Challenge-es Ferrarival ugy, hogy a Clutch Assistance van csak bekapcsolva...
Azzér mondom mert nem neked kell beállítani hanem a gép kérdezi egybõl....
Na, en mar proszaltam GT3-at a piros Logitech-el, elegge kafa volt. (leszamitva, hogy GTR2002-hoz kepest arcade, meg a TCS-t meg ABS-t meg mindent lofulet be-ki kapcsolva is) Pillangofuleket alapbol sebvaltonak latta, a negy piros gomb meg a PS2 kontroller negy gombjanak (karika, negyszog, X, haromszog) ismerte meg, azokat meg be lehet allitani barminek a GT3-ban, kezifek, nezetvaltas, tolatas, etc... FFB is kafan ment vele, ereztem, mikor kezd csuszni, a razokoveket is, satobbi... Sztem tok ugyanazt tudja, mint a kek, azt a balfelso padot, es a START vmint a MODE gombokat leszamitva. Illetve meg egy hianyossaga van a pirosnak, nincs hozza "olbevehetosegi" kiegeszito, szoval fotelbol nemfasza jatszani vele...
T.
miért van más idei vagy tavalyi gamma?lehet tavalyelõtti is, amivel érdemesebb játszani, szebb jobb, mint az említett Nascar és LFS?
én konzolon a legjobbal játszom GT3...nem is említek mást, te is a számodra legjobbakkal játszol nem?
rallyra meg a WRC2
azt slussz...
"Mohus most azt hiszed hazudok???? siman radugod a PC-s Logitech Wingmant es igen mukodik megy a FFB minden ugyan az mint a kek csak nincs D-Pad!!!!!"
Errõl beszélünk?
FORCE FEEDBACK: igen HAT SWITCH: nincs THROTTLE CONTROL: nincs FORGÓ KAR (TWIST): nincs GOMBOK SZÁMA: 4 VIBRÁCIÓS MÓD: nincs TÉRMOZGÁS ÉRZÉKELÉSE: nincs CSATOLÓFELÜLET: USB KOMPATIBILITÁS: Windows98/2000
nem mondtam hogy hazudsz, csak SZERINTEM nem full kompatibilis vele, majd kölcsönkérem a tiédet és letesztelem jó?
a PS2 logitechen két pilács van, az egyik, ami mutatja hogy mûkszik a másik meg hogy kompatibilis vele!!!!tehát úgy viselkedik a kormány, ahogy azt a programozó eltervezte...pl a fent említettben nincs vibrációs mód, ami mondjuk a rally részekbõl, ha hiányzik igencsak nulla lesz a játékélmény. A négy programozható gomb pedig erõsen kétlem, hogy beállítható a PS2 játékokban...én nem javaslom ezt az olcsóbb (16eHUF) módszert a PS2 tulajoknak, mivel a wingman dobozán sincs ps2 logo
a D padon kívül a gombok (ps2 joygombok) a kormányon igen fontos dolgokra jók...pl nézetváltás, hátrapillantás, tolatás és kézifék ami nélkül pl nem tudsz DRIFTELNI rendesen...
mellesleg a THRUSTMASTER kormányok NEM kompatibilisek a GT3-mal...idézet a 2001/8 play magazinból "...das Force Feedback Wheel von Thrusmaster aufgrund unterschidlicher Hardware-Treiber !!!NICHT!!! mit GT3 kompatibel."
"Egyebkent jol ne ki az a szim doboz es benne egy hol gagyi kormany!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
ja Logitech...gagyi..nekem is az van, mivel az kompatibilis 100%-ban a GT3-mal, gondolom neked nem Logitech, ha gagyizol
A PS2 tulajoknak ez ajánlott... As you take your seat and start your motor, check your controls one last time. Whether this is a new course to you - or an old adversary - you'll need to keep your eyes on the track and, for the most part, feel the device that controls your actions. The design and test teams behind Logitech® Driving Force have spent long hours with fully working design prototypes, positioning the clusters of controls around this world-class race wheel, to ensure that they are easy to find, enabling you to optimise your driving performance in any make of car - and experience a new level of enjoyment in Gran Turismo® 3 and other PlayStation® 2 driving games. As you drive your car to its limits you will be experiencing the full power of realistic force feed-back. Every time you change direction, scrape a wall, hit new terrain, brake or accelerate, the dynamic forces from powerful mechanism inside the wheel will deliver astonishingly realistic force feedback - designed to keep you in close contact with the on-screen action - even when you're totally off the ground!
For terrific enjoyment, nothing comes close to the action generated by Logitech® Driving Force.
Driving games that support Logitech® Force Feedback: Auto Modellista (Capcom Enterainment) Big Mutha Truckers (Empire Interactive/Eutechnyx) Burnout™ (Acclaim/Criterion Studios) Burnout™ 2: Point of Impact (Acclaim/Criterion Studios) Colin McRae 3 (Codemasters) Ferrari® F355 Challenge™ (Sega) F1™ 2001 (Electronic Arts) F1™ 2002 (Electronic Arts) Formula One 2002™ (Sony Computer Entertainment Europe) Gran Turismo® 3 A Spec (Sony/Polyphony) Gran Turismo® Concept 2002 (Sony/Polyphony) Knight Rider™ (Davilex Games) Lotus Challenge (Virgin Interactive/Kuju Entertainment) Motor Mayhem™ (Infogrames/Beyond Games) Need for Speed™: Hot Pursuit 2 (Electronic Arts/Black Box) Pro Rally 2002 (Ubi Soft Entertainment) Rally Championship™ (SCi/Warthog) Rally Fusion™: Race of Champions™ (Activison/Climax) Shox™ (Electronic Arts) Smuggler's Run 2: Hostile Territory (Rockstar Games/Angel Studios) Super Trucks™ (Jester Interactive) The Simpsons™ Road Rage (Electronic Arts/Radical Entertainment) Test Drive® Overdrive (Infogrames/Pitbull Syndicate Ltd) Test Drive® Off-road™: Wide Open™ (Infogrames/Angel Studios) ToCA Race Driver™ (Codemasters) Tokyo Extreme Racer Zero (Ubi Soft/Genki) Total Immersion Racing™ (Empire Interactive/Razorworks) V-Rally® 3 (Infogrames/Eden Studios) World of Outlaws: Sprint Car 2002 (Infogrames) World Rally Championship™ 2001 (SCEE/Evolution Studios) World Rally Championship™ II Extreme (SCEE/Evolution Studios) 18" Wheeler™ - American Pro Trucker™ (Acclaim) ... and more to come!
igen a sok marha moziba jár, bazi vásznat bámulva...ahelyett, hogy PC-n nézné...fél centirõl a monitort..mert kb ugyanakkora
menj el egy játékterembe és nézz meg egy Daytonat vagy F355 3 monitoros autokát...iszonyatosat dob a képernyõméret játékélményen
én 3 méterrõl játszom..legalább a katódsugárcsõbõl bombázó részecskék nem vágodnak a szemembe annyira, mintha 40 centire ülnék a képernyõtõl...persze van már TFT szerencsére, csak fizesd meg...
Alex:nem státuszszimbolum, mivel egy rakás emberke vesz manapság nagyképernyõs TV-t a házimozijához
az enyém már az alsó szint méretben...és a gammák is máshogy mutatnak rajta...ahogy PC-n sem 14 colon toljuk, de 93-ban egy ilyen színes monitor az álmok netovábbja volt...
Az meg badarsag megmagyarazni ugy valamit, hogy folosleges megcsinalni valamit rendesen, ha ugy sem lesz olyan mint az igazi. Persze hogy nem lesz. Azert szimulator. De biztos hogy sokkal jobb, mintha az emberke a kocsi elott hasal, vagy utana fut 20 meterrel. Nem hiszem, hogy elvezetesebb haturol tologatni egy autot.
meg erre annyit tudok mondani biztos fel meterrol jatszik TV-n nem 3-4-5 meterrol:))) hmm ugy sokkal nagyobb mint a 19-es monitorom 70 centirol:)))))))))))))))))))))))))))))))))
"[...] TV mérete (a 72cm is) [...]" Ez valami naggyon becses TV lehet a szamodra, hogy mindig megemlited.:DDDD Ez valami statusz szimbolum szeruseg manapsag, vagy csak neked ennyire fontos, hogy ilyen "nagy" TV-d van?:))))
"Miert nem? Hany szazaleka lehet a konzol jatekoknak rendes belsoneztetes, es a jatekosok hany szazalaka jatszhat belso nezetbol?"
WRC2-ben van fejrázós rendes belsõ nézet két hátránya van: 1,miközben a kanapén ülök stabilan és a TV is stabilan áll az állványon nem valami életszerû, hogy a program a saját kódja alapján billegteti a képet...tiszta Zimmer Feri film 2,amúgy is frászban van az ember, hogy a TV mérete (a 72cm is) kevés ahhoz a felülethez amit a valódi autó valódi szélvédõfelülete nyújt, így az összes rendes belsõnézet elveszi a hasznos belátható teret elõlem..
a fanok hegesszenek maguknak egy igazi autó cockpitet és arra varázsolják fel a kormányt:))))
"Gondolom nem hiszed, talán nem is érdekel, de ilyen profin driftelni marha nehéz. Egy hármas jobb-bal-jobb sikát, 150 fokos visszafordítókkal, folyamatos drifttel állati nehéz kivitelezni, ráadásul úgy, hogy a végén nyíl egyenesen mész tovább a célegyenesben."
banánnal nem is tudok...csak kormánnyal tudok én is, de az közel sem ilyen tökéletes, vagy elkapom a padkát vagy kisodródok és megpördülök...
most olvasgatom vissza:) úgy beindult a topic....kösz Martin
"Igen, ez a "nezelodes", "latoszog" stb. tenyleg hatrany, de ez van:(( De rogton jon Mohus, es nyomja a szokasos 3 TV-s PS2-es kepet, hogy az olyat is tud:))))))))"
és a drift-ig sem jutott el, bár korábbi állítása szerint a PC-s logitech-kel nyomta, ami Szerintem viszont abszolút nem kompatibilis a GT3-mal
de tökmindegy... én elismerem az LFS és a Nascar létjogosultságát és a házilag fabrikált GTR modokat is, mivel PC-n nincs más...
nálam a továbbra is a 72cm számít a valódi látvány a valódi hangok és a stabil 60 FPS...nincs filtering gond az autóút szélén, nincs vsync vagy patch probléma csak A JÁTÉK...ennek is van létjogosultsága és így mindkét oldal elégedett:)
"Amugy gondoltam;) Pedig szepnek szep lenne, bar le van egyszerusitve a "fizka", de azert jol menne, de hat ez a "doboz tologatas"... Szornyu..."
neked... nincs jelenleg más autós játék, ami ennyire jól nézzen ki...amikor visszanézed amit mûveltél:jé és valóban ilyen!
"fizika" csak a durva ütközéseknél nincs, mivel törés sincs, nincs kasztni, ami felvenné az ütközési energiát
aszfalton, sóderen, homokágyban van a farhajtás farhajtás, a sebességérzet reális...és mint látható lehet pl:driftelni rendesen úgy , hogy az élményszámba megy
van nagy látószög, csak fizesd meg 1,ha van 16:9 TV-d a progi támogatja és máris nyertél jó pár centit
2,ha van 3 ps2-d 3 TV-d..180 fokban látsz
3,Ezt a hidraulikus kütyüt, nem egy szimpla arcade gammához faragták
Ha butának találod az AI-t 6 ps2-t linkelve játszhatsz a haverokkal
Nagyon sok állítási lehetõség van, tuning stb, ami az autón és viselkedésén is nagyban látszik. Egy ültetett kombi Audi RS6-os igencsak kellemes látványt és élményt nyújt...
Aki nem hiszi el, amit most már 100-szorra írtam most le..az próbálja ki természetesen kormánnyal.
ja Martin...kérlek a tesztelõidnek, ha autós gammát tesztelnek, adj nekik egy kormányt is mellé, mert ez a "banános" teszt kevés.
Szerintem senki nem mondta hogy szar. En sem. Elismerem, hogy szep, latvanyos, hangulatos, elvezetes stb., csak hat nem "szimulator". Egy nagyon jo "autosjatek". Az hogy engem nemerdekel, csak azert van, mert nincs rendes belsonezet (gyk.: belulrol lathato muszerfal, szelvedo, kormany, motorhazteto stb.:DD ) es korrekt fizika.