Ezt a sok csusztatast azert megnezenem ugy is, hogy ha valaki rendes belsonezetbol tolna, normal FFB-vel:)) Igy banannal, kulsobol valszeg sokkal egyszerubb:) Jobra gomb, balra gomb, jobbra gomb tart, esetleg fek-gaz pocogtet:DDDDDDD (Persze, leegyszerusitve a dolgot;))
:((((((((( Amugy gondoltam;) Pedig szepnek szep lenne, bar le van egyszerusitve a "fizka", de azert jol menne, de hat ez a "doboz tologatas"... Szornyu...
Nahja van nállam is vagy 2 órányi skyline videó szépen végigkükldik az egyik 800 pacisat a pálkyán minden hiba nélkül..Olyan tapadása van mint a piócának a pillanatragasztón..:)
Mellesleg nem a játékra mondtam hogy nemlehet suzukival nyomni betonn,hanem az életben:))
Ombika: Nissan Skyline GT-R32-es ha jólemléxem sötétszürke és 12.76 alatt megy fel 3 kilóra:)))
A sárga az az 1000 pacis hayabushagyilkos,amúgy fennvan a MODIFIED-CARS.COM-on:)
Van néhány õrült, aki a Smoky Mountain-en baromi jó idõt tud vele menni. Ott nem nagyon kell kanyarodni. Egyszer felgyorsulsz és mész. ;)
az a videot lattatok mikor 0-300 13 sec alatt gyorsult es sarga skyline allat!Egyebkent ha vki nem ismerni exvitermini.com ott tesztelenek egy 1250 loves skylinet es meg nincs raadva a nitro huhuhuh
az a baj Skylinenokkal nem lehet kanyarokban normalisan iranyitani hiaba van belole viszont egyenesbe utolreme a sok birkat :]
azért a pike-ot be lehet lõni betonra is...
minek vannak szerinted a spoilerek? meg féket is kell rá venni
mondjuk kormánnyal nyomom...nem gond egyik autót sem eltolni...de vannak hátsókerekesek, akik nem szeretik a hirtelen gázfröccsöket szimes beállításoknál:)
a legerõsebb Nissan a R390 LM Race Car 1222 lovas..
a legerõsebb Skyline valõban csak 1054 lovas...de neked nem elég?:)
A Pike's Peak meg csúnya...ki akar azzal menni? én csak a gyorsulási versenyekre használtam...asszem az egy körösön 387km/h a maxom
Akárcsak a pyke-os suzukit kár volt betenni egyáltalán bármelyik GT részbe is...Az az autó kifejezetten sepciális terepen alkalmas a közlekedésre betonon gyorsulni jó idõt lehetetlen vele és általában futamonként motorcsere:))) Bár valójában hegyi rally-s gépnek találták ki,ezzel szemben körbeautókázza akár egy hegyirally-s saab is:)
Arról nemis beszélve hogy a japók által elismerten és a világ tunningcégei által szintén a Nissan Skyline a legbrutálisabb kocsi tuning szempontjából,és sajnos a játékban ezt kicsit elfelejtették..:) Egy skyline 2500ccm-es motorral stage 4-es turbó mellett már 1000 lóerõ körül jár,és ezt még lehet tovább növelni az eddigi legbikább sky a földön 2750 ccm és 1500 lóerõ...És ezek a dolgok sajna kimaradtak a játékból néhány iggenkedves szponzorcég miaat (pl: Toyota,Suzuki)...:)
én csak meseautónak hívom :) gyorsul, mint a rakéta, a fékjei egy anyahajót is megállítanának, kicsúsztatni szinte lehetetlen, tisztára wipeout... a legjobb, amikor a gép a seattle-i pályán ezekkel demozik... az ember a földön gurul a röhögéstõl... szerintem nagy kár volt betenni a játékba
A Corvette nekem akkor már megvolt (úgyhogy el is adtam azonnal). Sokan nagyon bírják, de én a Toyota GT ONE-nal megyek leggyakrabban. Azzal nem nagy szám nyerni. ;)
Tegnap nyertem meg egy Polyphony001-et az egyik endurance versenyen. Mit gondoltok/tudtok róla?
Látszólag ez egy F1 autó, de nem tudom, hogy melyik/mikori. Meg olyan furcsán is viselkedik. A hangja nagyon jó, a fékezése is élethûnek tûnik, de olyan... olyan furcsa az egész. Mintha nem csúszna.
decemberben már remélem az új részt teszteljük... nekem 82,4% 2001 decembere óta van meg:)
mostanában inkább tesztelgetem az autókat.
Ford Focus Rally Car beállítása:
Legkisebb rugóerõ(spring rate) Legmagasabb kasztni(ride height) Leglágyabb lengéscsillapító összehúzódás(bound level 1) Legerõsebb lengscsillapító visszanyomás (rebound level 10) Hard Tyre Sport fék rá és a braking levelt elöl hátul Level 22 Camber angle kb a közepéig hogy kicsit széjjel álljanak a kerekek a Toe angelt is lehet fölfele a maxra...így egy kicsit szétállnak elöl hátul a kerekek:) ASM TCS Level 0 tehát OFF de ezt i ski kell kapcsolni a settingsben Manual váltó
természetesen minden tuningot belerakni!!!
A nagy gyorsulós körpályán...ha megfordultok és irány a boxbejáratig.Ott van egy fa és egy keresztbe festett vonal is....na ott lehet pörgetni a verdát fékezni...nyomni elõre aztan rögtön hatrámenetben.Ott van ugyanis egy közeli kamera, ami elõtt lehet mutatni mit tud a kocsi:)
a visszajátszásban élmény nézni ahogy himbálódzik a verda...füstöl a kerék
Mhhh ahogy elnézegetem forma 1 és láttam azokat a 0.759 idõeredmény különbségeket eszembe jutottak a GT3-ba mikor száguldozok és mondjuk csak 0.356 gyõzõk hát leizzadok a fotelba... :))
Dodge vs Lotus (felszálló hõeffektben)
Lotus Esprit Sport 350
köszi a hozzászólást....legalább nem hal meg a topic:) de 0:40kor hirdetni?