March 13, 2003 - At a press assembly in Tokyo, Polyphony Digital president Kazunori Yamauchi made some comments about the upcoming sequel, Gran Turismo 4. He mentioned that although some improvements were made in Gran Turismo 3, many ideas were still not implemented, and that they, Polyphony Digital, want to "...fully explore the simulation aspects of the series." Although the comment is somewhat ambiguous, it does imply a more realistic physics engine for the cars, and possibly their interaction with the tracks. Even if nothing had been said, more realistic physics in the game would be a natural and obvious progression for the Gran Turismo series. Easily one of the most sophisticated driving simulation series around, the next Gran Turismo game has nowhere to go but down an even more detailed and realistic path.
Yamauchi also said that "...a wholly redesigned gameplay system has been proposed, including new modes of play," and that network compatibility (online play) is something that the team is exploring. Online play for Gran Turismo 4 has been rumored for months, so although Yamauchi's comments are exciting, it comes as little surprise. Again, like a more complex physics engine, the inclusion of online play is a logical step for the series.
Additionally, Yamauchi made a short comment in regards to damage modeling: "We're still interested in vehicle damage modeling, but that issue has caused some arguments with auto manufacturers." Since previous Gran Turismo games were not allowed to have damage modeling, chances are slim that the next incarnation of the series will have it, but at least we know that it is something Polyphony is pushing for.
Little else was said about the game, but expect the game to be shown at this year's E3 in May.
látom, és? én mondtam ilyet?? LFS-ben sincs törés, és bár nagyon hiányzik, de a szimuláció így is rendben van
Lehet hogy hamarabb lesz mit LFS 100% de a GT4 max 1 het az LFS meg evekig lehet jatszani ennyi:)))))) fel eve tolom es meg csak 0.20%:DDDDDDDDDDDDDDDD
"Valószínûleg még mindig nem lesz törés, úgyhogy megint lehet majd jókat vitázni. :)"
ha ez komoly, akkor meg mit tökölnek eddig?és miert nevezik GT4-nek?...akkor online mode sem lesz gondolom...az autókat meg már láttuk a 3-ban.
a féknyomokat is kihagyhatják és a rallye-ban a koszolódást....egyetlen fejlesztés az lesz ,hogy szaggatni fog:))))gratula Yamauchi
törés a gt3-ban nincs...igazi fizika van, ha vezeted a verdát(csak nem egyszerû beállítani és a gépi ellenfelek pedig nem SIM-es beállításokkal mennek(tapad az autójuk nem csusznak ki) és így eleve verve vagy...ez az igazi gáz szerintem..marad az élõ ellenfél linkelve fizika, mint olyan a durva ütközések esetén totál ratyi..de a homokágyban pl reálisan viselkedik az autó(Cobraval alig tudtam kijonni és csak nagyon kicsi gázzal)
belsõ nézet igazi...nincs a GT3-ban...de villodzó BONUS sincs. Teljesen normális a képernyõn lévõ jelzések száma mérete és kinézete.
Ha a GT4-rõl írtál akkor nem tudom...minek írsz ilyeneket?még senki sem játszott vele, mert még nem is jött ki...ez nem LFS hogy 20%osan már nyomhatod...elég ciki lenne van pár fotó...video, de nekem ez pl. még nagyon kevés.Szépnek eddig is szép volt...plusszokat kell beletenni.
- Tores biztos nem lesz, de amugy sem attol szimulator egy szimulator. Es persze nem is a tokeletsen modellezett autoktol, vagy csucs grafikatol, es legfokepp nem egy "PIIINNNG" hang kisereteben, a kepernyot teljsen kitakaro BONUS felirattol. - Biztos nem lesz benne "igazi" fizika, mert a konzol az egyszeru "jatekrol", es foleg az eladasrol szol. Bar valoszinu, jol (jobban) fognak mozogni az autok. - De az is igaz, hogy belsonezetrol meg nem olvastam hogy lesz, nem is lattam kepen, anelkul meg egyertelmuen arkad. Ez nem jelenti azt hogy rossz, csak engem nem erdekel.
És ez nem csak az autószimulátorokra vonatkozik. Az, hogy az ember kikapcsol pár dolgot (szél, törés, kopás, sérülés stb) nem csinál arcade-ot a játékból, ahhoz alapvetõ különbség kell. Pl. a MAFIA és a GTA3 közötti különbség erre a legjobb példa, a GTA3 a legnehezebb ponton is gyerekjáték, ami a realitást illeti, a MAFIA meg könnyítésekkel együtt közelebb áll a valósághoz.
hagyjatok már békén ezzel az arcade móddal, egy szimulátorban NINCS arcade mód (mivel ahhoz két külön fizika engine kéne), és különben is rendesen játszottam a GT3-mal, nem arcadeoztam... erre még mindig csak azt tudom mondani, hogy akinek ez nehéz vagy reális, az üljön le GPL-ezni, és menjen egyetlen kört a régi Nürburgringen.....
Ehem.. ha elköveted azt a hibát, hogy banánnal arcade módban játszod, hát... :) Valószínûleg még mindig nem lesz törés, úgyhogy megint lehet majd jókat vitázni. :)
azért azt is tedd hozzá, hogy hány cég gyárt használható kormányt PS2-höz..... azt meg nyilván nem gondolod, hogy a Logitech önszorgalomból fejleszt kormányt egy játékhoz, valszeg súlyos pénzekért csinálták.....
Én eddig csak PCn játszottam autóversenyt kormánnyal, ugyhogy e tapasztalataim alapján én aztmondom hogy nemhiszem hogy sok értelme lenne ennek a 900 fokos forgásnak, mivel ha belegondolok hányszor van szükségem csutkára forgatni a mostani kormányomat egy-egy megcsuszásnál hogy megfogjam a kocsit, na most ha kettõt kéne tekerni rajta ugyan ehhez elég gáz lenne... Szal ha a ps2n nem lehet ugy bekalibrálni majd hogy elég legyen +-100 fokot forgatni a teljes kerékforgáshoz akkor ez a kormány elég nagy bukás...szó szerint :D
jaja Freak a GT4-t is banánnal tesztelné, hisz ezt a kormány csak pár ember fogja úgyiscsak megvenni:)a konzolosok nem vágynak ilyesmire...
erre ez a nemnormális Logitech...a GT3 után a GT4-re is külön kormányt ad ki....
melyik volt PC-n az az autósjáték sorozat amire mindig új kormányt adott ki a Logitech?pfff
sztem a GT4 megérdemli...most már megint csurog a nyálam az új kormány láttán...kis váltó fenn. Nagyon bõrborításnak tûnik ez nekem...de lehet hogy csak nagyon jól van imitálva:)
és ez a dupla fordulat....kis Yaris tiszta szervo feeling lesz...
E3: több mint két teljes fordulatra képes a Logitech új PlayStation 2 kormánya
Új force feedback-es kormányt mutat be az E3 rendezvényen a Logitech az autós játékokat kedvelõknek: a következõ generációs PlayStation 2 játékvezérlõ újdonsága a 900 fokos, azaz 2,5 teljes fordulatot biztosító mechanika. A Logitech Driving Force Pro kifejezetten a Polyphony Digital hamarosan megjelenõ Gran Turismo 4 szimulációs játékához készült.
ez talán még freaknek is megfelel..:)))
én ellenben a wrc2 játékról beszélek, látom mennyire odavagy a subarukért, ez is biztos érdekel..
már a wrc2-ben is van egy olyan subaru, hogy beszarsz, a subaru mérnöke tervezte a játék kedvéért, 650le, brutális dizájn, ha van módod rá nézd meg! :))
juj megneztem az uj E3-as videokat bazzz nem pitin nez ki , mondjuk toresnek nyoma sincs:)) van benne egy igen erdekes subaru festesu kasznis szimulator kiba jo:)
felszalad kozben kifogyott bananhej a fluxuskondenzatorbol:D
"In contrast to previous GT titles, there's an increased emphasis on real world tracks, which include New York City, the Grand Canyon and the Tsukuba racing circuit. The reason for this has to do with GT4's highly sophisticated new physics engine. Here's the science part: each car's specifications (weight, size, engine format etc.) are input and from this data the team is given an accurate calculation of how that vehicle should perform, factoring in wind speed, friction and just about anything else you can think of. Hence, when driving around real world tracks, the lap times for each vehicle are utterly realistic."
teszt utolso menete volt "tudod ilyen na meg egyet menjunk:)" utolso kanyar bele repult az arokba 150-el kivitt ket fat:) utanna meg kirepult a mezore, eredmenyt latod:)