Sziasztok, van egy ilyen Trabi emblémám, egész jó állapotban, de sajnos nem tudom hol tudnám meghirdetni, van valam ötletetek?
Igazat megvallva sosem volt a kedvencem, habár örök sláger volt mindig is. Nem tetszik maga az új projekt nekem, viszont annál inkább hogy saját magukat állítják ellentétbe. Pl: régi szoc-os kinézet és maximum környezetkárosítás modern vonaltervezés, áramlatos alak és környezetbarát felhasználás
bár hallottam, és láttam mennyibe fog kerülni kb... ...inkább maradok a Toyota Prius-nál, majdnem ugyan az a kategória árban...
2009 Frankfurti Auto Show. Az új Trabant prototípus leleplezése :D Az új elektromos Trabant 2009 Nekem az eleje azokkal az ocsmány lámpákkal, tökre nem tetszik :D A hátulja elmegy, bár a csomagtartó alatt a hátsó lemez is fura egy kicsit. Amúgy baromira nem hasonlít a makett-re!!! :D
Így se lenne rossz, csak a hátulja nincs megcsinálva :( Trabi
Szeptemberben jön a New Trabi 2009 - Frankfurtban mutatják be http://href.hu/x/90jt
A 200-300 ezer nem az "életbiztosítás" kategória. Gondolj bele, ehhez szét kellett barmolni egy Suzuki Samurait, amely "hobbi célra" (papírok nélkül) is belekerül kb. ennyibe. A Trabi Tramp-kasztnihoz szükséges átalakítások, profi hegesztés, lakatosmunka, szerelés már inkább a dupláját hozza ki végösszegnek. Persze, barkácshajlamú emberek otthon is megpróbálhatják - kizárólag saját felelõsségre.
Üdv emberek. Infokat gyüjtök arról hogy kb mennyibe kerülne egy ilyen megalkotása. Persze polo motorral és egyebekkel. Volt aki 200-300 és volt eddig aki 1 millára mondta. Szóval help :)
http://palyazat.indavideo.hu/video/Trabi_Rider Ezt nézze meg mindenki...:)
Elõször is BIG respect, hogy kétütemûbarátként is gondolsz a környezetvédelemre.
Nem régen egy 1.3-as 4 ütemû wartburgal kelültem össze. Sztem egy kezdõnek ez a legjobb. Autómata váltóval meg szervóval mindenki tud vezetni. Olyan kérdésem lenne hogy hogy lehet a fejtámszt kivenni? Állítólag van valami gomb de nem talállom.
Sziasztok! Nekem van egy 1984-es Wartburg 353w típusú autóm. Nagyon szép 100%ig gyári állapotban van. Képek róla a kep.tar.hu oldalon keresõbe írd be pzolika978. Szép képek érdemes megnézni.
Készûlt teveszõrbõl is :)
Tök jó ez a grafikai tuning. Bár naon láccok hogy nem eredeti.
na bocsi hogy eddig nem irtam le de õszintén el is felejtettem! alufelni (R14 185/65-ös gumikkal), sport tükrök (Fiat), bõr sportkormány, bõr kalaptatrtó, bõr napellenzok tükörrel, egyedi szélvédõ (elöl, hátul), napfénytetõ, egyedi ajtókilincs, az elsõ lökösön is lett változtatva, fordulatszámmérõ, benzinszint mérõ, BMW sportülések, ültetés (elöl hátul) nagyából ennyi! megvan a mûszaki is most lettek kicserélve a lengéscsillapítók elöl hátul a kerékcsapágyak elöl a laprugó öningitó csere aku csere féltengely csere függõzve fékek mind a négy vadi finom új röpsúly alaplappal megszakitokkal nagyából ennyi amit még cserélnem kell az a kuplung tárcsa mert csúszik a kuplung de utánna már kész! vagyis remélem! az a baj hogy kb fél év mulva el akarom adni mert venni akarok egy kicsit másabb autót lehetõség szerint majd meg látom mennyi pizem lesz olyat szeretnék amit nem kell majd bütykölni. az az autom már tök gyári lesz mert én még 1x nem figok semmi féle tuningolásba belefáradtam csak pénznyelõ!!!
a mûszakira nem, a zékára annál inkább. Hol adják? Dupla áron megveszem :-)
Lenne egy Trabi /üzembentartói szerzõdéssel/ ingyen :)))
kérdés: ha elvisszük mûszakira, már most fel fog kelleni tenni a katalizátort rá?
Egyszer ott álltam a pirosnál egy Ikarus busz mögött, és amikor indultunk a busz annyira füstölt, hogy láttam a fekete füstöt, ahogy jön be a kocsimba a szellõzõn keresztül. DD
szerintem is nyugodtan vegyél a Trabibol csak jol lehet mostmar kiszálni szerintem és ez csak javulni fog! ha meg csak hobbibol lesz akkor meg foleg! az enyémet én is 35E Ft ért vettem de már benne van biztos 150k ba! mindig lehet rajta mit csinálni!
Vegyél nyugodtan, nem lesz itt semmilyen kivonás... a kormány nem kockáztatja a pozícióját, ugyanis valószínûleg vérontás lenne, ha hozzányúlnának a több tízezres Trabant- és hasonló számú Wartburg-állományunkhoz. Ez csak ijesztgetés, most mi mennénk Straszburgba, ha az állambácsi kivenné a se..ünk alól az autót.
Ha mégis, akkor szlovák példára tömegesen megyünk a nyugati autó-szalonokba autót lopni.
igazad van!!! nekem is Trabim van és jobb állapotba van mint akármelyik 10-15 éves autó! (majd rakok rola képet is) miért kell buntetni azokat akik azzel jarnak? (most nem azokrol beszélek akiknek hobbiból van mert azok köztük én is beleteszik a katalizator mert megveszik nagyivbe le... vizsga tután meg kiveszik!) EEENNNYYYIII !!! De mi lesz azokkal akiknek csak erre tellik ??? örülnek hogy egyaltalán van kocsiuk! azok nem tudnak se katalizátort se új kocsit vagyis ujjabat! ujjbol felteszem a kérdést , hogy õket miért buntetik? a masik ez az 50.000 Ft azzal nem lehet karpotolni a Trabantot a Tabi 1 élmény az nem is tudja soha meg aki nem vezetett valószinûleg aki be akarja tiltani (kitalálta) annak sem volt Trabija!!!
Figyu, amíg a mûszakin olyan autók mennek át, amilyenek (kenõpénzzel bármi), és a zöldkártya is megvehetõ egy füstokádó sárkánynak, addig nem tudom, mirõl is beszélünk. Rászálltak a Trabisokra, de keményen. Pedig némelyik jobb állapotban van, mint sok négyütemû. Nem a szennyezésrõl van szó, hanem az újabb rókabõrrõl, a környezetvédelmi miniszter még nem keresett eleget.
Ha a kétütemû motor "államellenes", akkor tiltsák be a - robogókat - kerti traktorokat - fûnyírókat - láncfûrészeket stb. is, vagy hagyják szegény nyugdíjas Trabisokat békén, akik fa..t sem érnek az 50.000-es támogatással, amelybõl egy olcsóbb biciklit, ha kapnak...
Lehet, de amikor egy rossz diesel utan mesz ami okadja a fekete fustot azert elgondolkozhatsz az elobbi mondaton... :)
A kétütemû autókban felébred a lelkiismeret furdalás, hogy annyira szennyezik a levegõt, és önként a roncstelepre hajtanak. DDD
Nálunk 2 fordulatmérõ is van...:D Egy fast and furious szerû álló és egy beépített...:) Én Imnismittoménmilyen felnit fogok valszeg venni, ha lesz píz rá!:)
Megszállott... (Jó értelemben persze!) Gondolom, ezerszer hallottad már, hogy amenyit ráköltöttél, abból már autót is vehetttél volna (én kis híján ezen beszólás miatt lettem tömeggyilkos)
nem irtam hogy ez nem az enyém! nekem Fiat sport tükrök vannak meg van napfénytetõ is és még a ülések sem trabi hanem BMW. Sõt mostmár a kormányom is naranysárga bõrrel lett behúzva (természetesen sport kormány! :-] ) Van benne fordulatszámmérõ meg most lessz beleszerelve egy szintmérõs tank is! Sokáig sorolhatnám még hogy mi van benne! (szivargyujtó, poroltó, sportpedálok, egyéni napellenzõk, egyéni matrica a szélvérõn elöl-hátul, rallys lefogatók a motorháztetõn és a csomagtartón, Wartburg lebütyközött felnik, Stb.)
Nekem egyszer az elsõ kipuffogódobom tömödött el dzsuvával, persze nem ez volt az elsõ, amire tippeltem, mert kb 60 fölött már nemnagyon ment a kocsit (fulladozott). Már mindent átnéztem, ac pumpa, porlasztó, gyertyák, szerelõhöz is vagy háromszor vittem el gyujtást beállítani, amikor a 3 alkalomnál a srác közölte, hogy még a kipuffogó is lehet a hibás. Amikor lecseréltem egy újra, a régi vagy 5-6 kg-al volt nehezebb az új dobnál :D
A gyartyái illetve a trafói voltak a gyengéi a Wartburgomnak nekem is. Ezek az utángyártott trafók nagy szarok, beszereltem, aztán kb 2 hét múlva kifolyt a bele, cserélhettem megint :/ Wartburgban kötelezõ egy kis finom smirglit tartani a gyertyák miatt :P
Je meg hidegen mindig rögtön leállt a Wartburg motorja mikor beindítottuk, úgyhogy folyton túráztatni kellett. DD
A kertbõl indultam a pick up-al, jó nagy gázzal, nehogy lefulladjak vele. Néhányszor akkora gázzal indultam el hogy, a kertben 10 méteres gumicsík volt a füvön. D
DD
Egyszer volt egy Wartburg pick up -om is. Egyik reggel nem akart beindulni, mert már 3 napja nem volt beindítva, és ez nagy kihagyás. DD Aztán végre beindult, de egyik henger nem ment.
mindegy elmegyünk szerelõhöz, gondoltuk.
Alig ment a kocsi az úton, aztán hirtelen elindult a 3. henger is, biztos megjavult a gyertya, v. mittudomén. Úgy meglódult a Wartyogó, hogy csikorogtak a gumik, mi meg a haverral úgy az ülésnek feszültünk, mint valami sportkocsiban. DD
Aztán megint majdnem megállt kb 300 m múlva. Aztán megint gumicsikorgás, gumifüstölés, autó kilõ. DD Ezt eljáttszottuk 3 szor legalább, míg az autószerelõhöz értünk. D
A Trabiban a legjobb, ahogy ugrál az úthibákon és kirántja a kezedbõl a kormányt...:D
Trabival az a gáz, hogy a motor felett van a benzintartály. Én félve ülnék bele :P A váltó meg a kormányrúdon van, nem a mûszerfalon :) Egy darabig nekem is szoknom kellett a Wartburgnál, de ha már megszoktad, akkor egész kényelmes tud lenni a kormányváltó.
amúgy nekünk is volt Wartburg -unk, a legnagyobb baja az volt hogy sokszor nehezen akart beindunli, de ha beindult akkor már jól pörgött a motorja.
Papámnak meg volt egy kék Tarbantja, egész jó kis gép volt, ja és egyszer már vezettem is egy Trabantot, alkalmazottam barátjának van egy Trabantja, és megkértem hogy had vezessem egyszer a Trabit, mert nem akarok úgy meghalni hogy még nem vezettem egyet sem. DD
Nem lenne mit mesélni az unokáknak. D
Aztán bültem, elindítottam, betettem, illetve a haverom betette egyesbe. D amikor kettest akartam váltani, már a padlón kerestem a váltót. holott az a mûszerfalon van. DD
De szerintem azért életveszélyes egy Trabanttal közlekedni, ezt komolyan gondolom, rémisztõ volt vezetni, pedig csak 200 méteren próbáltam ki. DD Jól mondták az Amerikaiak: A Trabant vezetése minden sebességtartományban életveszélyes.
Apam anno az elso trabantunkba szerelt a muszerfal tetejere egy kijelzosort. Mutatta hogy merre indexelsz, a tolatast (hatul is volt tolatolampa), kezifek, toltest, gyujtast, nemtudomit. Annak a trabinak meg a regi muszerfala volt, egyenes volt a teteje. A radiohely a kilometerora mellett volt, es jobb oldalt volt egy nagy kesztyutarto.