Tolvajnak, nagy általánosságban elégséges, ha egy ehhez értõ csapattag jön 2 - ha az általad leírtakat veszem, akkor csak 1 :D - küldetésre és az azon szerzett pontokat csak arra költi (pl. Babs-t (csak) erre használtam). Úgyis csak a bázisokon, különleges helyszíneken lehet lopni, erre a képességre fölös embert/szaktudást pazarolni - Rage cserélve van, legkésõbb az energiafegyvereknél, így nem "kár" érte.
A sorozatokra már rá kellett - ismét, hogy újra elõvettem eme klasszikus mellékterméket - jönnöm, a mutánsokra vadázó, addig kiválóan helytállt csatárlánc (Brian, Farsight, Rebecca(?), Rage) egyik tagjára leadott sorozat széttépte a másik hármat, de a célzott személynek a haja szála sem görbült! :))
A 10 emberre bõvítésrõl olvastam mostanság itt (Fallout T/információk/GY.I.K./14. pont) : A tankot kell vhogy a homokzsákokhoz vinni, a menekülõ reaver(?) vezérek beszállnak, majd küldetés végén egy ember beszáll melléjük és MEGÁLLÁS NÉLKÜL irány a saját bázisra (enco-k cancel-elve), ott már lehet csereberélni a R. egyéneket "sajátokra". Még nem próbáltam, de utánajárok ennek (is).
10 emberesség bõvíthetõség? végig csak 6 embered lesz.
Kamikaze ász, amiatt, ahogy kezeli a játék páncélt* - van hogy *duplát* csípnek a lövéseid miatta - AC csökkentést felejtsd el, jelentéktelen. társa, a Bonus Ranged Damage szintúgy kötelezõ, már akinek lehet - akiket írtam, ott szinte mindnél mehet leader-t kivéve, még ha kell is hozzá Gain. Fast Shot ász, és mindenkit mutate-elj át rá amint tudod. Bonus Rate of Fire szintúgy kell.
*elõször csökkenti sebzést fix mértékkel (threshold), aztán annak kapja le egy részét (resistance) - Kamikaze miatt sokkal több sebzés megy át elõbbin.
Ha ehhez hozzáveszem a csapat 10 emberessé történõ bõvíthetõségét (15. küldetés), akkor már egész kellemes lesz - csak legyen szabadidõ is hozzá! :))
Hhmm, sz'al a kamikáze-tulajdonság nem ártalmas?! Ha már nem tudnak megfelelõ sebzést bevinni (fõként mutánsok ellen, a DeathC-k sniper-rel, sörétes sorozatokkal kezelhetõk, messzebbrõl is) az embereim, legalább a védelmük legyen jó - Thoug Guy-nál ez fontos (lenne). :))
még két okosság eszembe jutott: képezd ki a saját embered lopásra, megéri, lenyúlhatsz független kereskedõktõl egy csomó hasznos dolgot (env armor pl a legelején), de nem kötelezõ - csak ne Rage-et használd erre.
másik: próbáld meg megtalálni a Gas Station random encounter-t, általában Beta bázis fölött 1-el és balra 3-al van, és vedd meg ott az elixírt rögtön az elsõ küldetés után - ad +15 HP-t és egy Endurance-t, nagyon fontos, fõleg ha 3 ED-vel kezdesz.
csapat: mindenki lõjön jól, de kell egy-két specialista. ami még nagyon fontos: a végére MINDENKI energiafegyvereket fog használni, szóval nem árt cserélgetni és átképezni csapattagokat. konkrétan:
Leader: leader perk kell neki, elég egyértelmû szvsz. elején Kevin (adj neki nehézfegyvereket, ha tudsz), késõbb Babs, a végén esetleg Clarisse. mindenkinek ad +1 AP-t, baromi fontos. First Aid: Mandy, akit érdemes a végéig elvinni, aztán energiafegyvereket adni neki. doki: elején Stitch (szintúgy érdemes nehézfegyveressé képezni), késõbb késõbb képezd ki a sajátodat - Rage az ideális, nem kell tag-elni doctort, elég ha felhúzod 100-ig (+tag energiafegyverek ofc) lockpick: elején Brian (magas AG), késõbb Babs, végén Robin energiafegyverekkel. (cseréld ugyanakkor, amikor Babs-t Clarisse-re váltod) repair-re ott van Kevin elején, késõbb fõkarid könyvekbõl. még könyvekbõl: small guns 100+, pilot, outdoorsman. first aid könyveket add Mandy-nek.
sima piff-paff-puff karakterek: Brian: small guns és big guns király, energiafegyvereknél cserélendõ. Jax: imádnivaló. hagyd big guns-t, különben nem lesz elég pontja energiafegyverekre. tartsd meg a játék végéig, iszonyatosan jó.
õk így a lényegesek, esetleg még Farsight/Ice jó durrogtatni, vagy Dos energiafegyveres cserének.
és még egy nagyon fontos dolog! lehet azt játszani, h recruit-ok fejlõdjenek veled együtt, anélkül, h csapatban lennének! a trükk a következõ: felveszed õket egyszer, akár elviszed egy küldetésre (elején nem nagy cucc), h kapjanak egy kis xp-t, de lényegtelen, felvétel után vissza is dobhatod. amikor legközelebb a recruit officer(?)-nél jársz, kikapod õket, raksz valamire egy pontot (ne fejlessz õket el a játék automatikusan), aztán vissza. aztán minden küldetés után kikapod, megnézed karakterlapot, vissza. ennyi.
ez nagyon fontos, mivel így késõbb is lesznek nagyon erõs embereid, elköltetlen perkekkel, akiket kiképezhetsz energiafegyveresre mikor a 3. "szakaszához" érsz a játéknak - Robin és Rage legfõképpen, két rohadtul erõs karakter.
kb ennyi az általam megosztható bölcsességek száma, jó olvasást és játékot
ja meg ezt nézd meg, sok okosság van benne, fõleg perkekrõl!
rangodhoz is, de van, ami befejezett küldetéstõl függ - ezért nem éri meg magas karizma. Divine Favor meg: ha mindent befejezel, ~24-es leszel, szóval ad kemény egy bónusz perket
Swift Learner-rel buksz egy perket feleslegesen, nem éri meg.
zártörést nekem az elején Brian végezte, késõbb Babs lesz a király. (aztán Robin, ha késõbb elõveszed energiafegyvereknél)
Tough Guy (dupla xp, nuku mentés) nem éri meg - dupla xp max 1-2 szint bónuszt jelent, viszont mire bejönnek a nehézfegyverek, lesz h egy rossz lépés egy cafatokra szakad a fél csapatod. meh.
másik apróság: ha elhibáz egy burst egy karaktert, MINDIG el fogja találni a közelében állókat. erre nagyon figyelj, .50 cal fegyverek ezer örömmel emlékeztetnek rá.
fegyverek táposodni fognak, ne aggódj, na meg egy apróságot ne felejts el: 3 "részre" van osztva a játék - "könnyû" fegyverzet (eleje), nehézfegyverek, már aki tudja használni (4 küldetés a közepén), aztán minden átmegy energiafegyverekbe - és kénytelen leszel sok-sok Tag! perket felvenni, ha jó csapatot akarsz.
tápos fõkari alatt pedig valami ilyesmit értek: ST 6, PE 8, EN 3 -> 4, CH 1, IN 7, AG 9, L 6, Fast Shot, Kamikaze (mindkettõ kiváló, és megéri kihagyni a Gifted-et), és mindhárom fegyverképzettség tag-elve.
miért? mert mindenre lesznek specialistáid/könyvek! foly köv.
Az igaz, hogy nem a rangodhoz méri a karaktereket és a fegyvereket a bázison - Knight Commander voltam már az elsõ mutánsos küldi elõtt, de nem adott "rangbélit" választhatónak, így valóban elégséges lehet az általad vázolt drog-kúra - ekkor valóban csak egy szint hátrány lesz az "alap" kettõhöz képest. A Divine Favor meg eléggé késõn jön (Lvl 14), hogy utána még Perk-kekben visszahozhassa az "árát" - tényleg "koplalni" kell hozzá a játékban - , de erre a dupla XP-t adó játékmódban a 3 Swift Learner-t gondoltam ki - ez csak egy, a fõ(?) karakternek kell - a hátás érvényes az egész csapatra - , bár ekkor ugrik a Brown Noser - és vele a lemondás korai ellentételezése is -> Rage, Reb.). (Ehhez azért nem árt a pályaismeret, egy jó tolvaj, hogy legyen elég kötszere a dokinak, egy-egy jó zártörõ és csapdaszedõ, ez utóbbi csak a legszükségesebbekkel, a legkevesebb darabbal foglalkozik a küldetések során... és legfõképpen egy-egy hosszú szabadnap: a 3. küldi már eléggé hosszadalmas volt, fõként azért, mert többször halálozott el vki a csapatból "idõ elõtt" és ilyenkor lehet elõrõl kezdeni az egészet - itt jól jönnének a mozgást "gyorsító" perk-ek, hogy "könnyebben" lehessen fedezékbõl kilõni, szigorúan körökre osztva játszva és sokszor kellene a jobb/több Toughness is.)
Tápos fõkari? A fegyverek egyre fokozódó elavulása, a hatékonyságuk csökkenése az egyre erõsebb ellenfelekre - drágák és eléggé korlátozott a speciális lõszerek mennyisége is, márha van egyáltalán ilyen (pl. 7,62-höz - távharc az elején - éppen nincs -> Sniper puska max. 10-t csíp a páncélos(!), 80(+) HP-s mutánsból, kritikus találat nélkül; a többi még ennyit sem...) - , mellett inkább a sunnyogva, minél jobb lõpozíciót felvenni a célravezetõbb, szvsz, ahhoz meg nem kell +1 mesterlövész a már meglévõk mellé (95% találati arány mellett is simán mellélõnek, egymás után, akár 3x is - a területre ható sebzések (sörétes, sorozatok) miatt meg nem lehetnek egymáshoz közel, többen egy célpontot lõve, inkább a rotáció miatt (Bandage állapot elmúlására várva, hogy lehessen újra First Aidet adni neki, ne kelljen a Stim Pack-ot "pazarolni") lehet értelme tápos harcost gyúrni a vezérbõl. A fõkarinak húzni-tolni kéne a hadakozáshoz (nála jobban) értõket elõre a szinteken - nálam a nem harci dolgok õ ért a legjobban, kivéve a doktorosdit, õ a csapat közelharci fedezete/specialistája( :D - ide a 80% már elégséges, a 120% bõven sok(PE 6)) a dokival együtt(sörétesek/SAW + Sniper&társai távolra) - , mert a jobb alapanyagok 2-3x3 szint után (+ stat, majd az így megszerezhetõ bónusz perk-ekkel) is egészen elfogadható (táv)harcosokká válhatnak. A késõbb/-n jövõkön meg már nem lehet annyit alakítani, amennyit néha/gyakran kellene, mert már nincs elég szintszerzésük hozzá. (A Perk-eket nem kell azonnal elkölteni, Brian-k például a 12. szinten adok elõször (Gain), de utána minõségi ugrást hajt végre (PE a gyenge pontja :( ))
Hhmm, a jobbik börpáncélt(AC 20) favorizálom az erõpáncélokig, mert a sorozatok/lövések, ha nem közvetlen közelrõl jönnek, sokkal többször(közelebbrõl) mennek mellé - ha betalálnak, akkor meg olyan mindegy, hogy mi van az egyénen a PA-kig, általában végzetesek (nem a 9mm-s SMG-kbõl leadottakra gondoltam itt...).
magas karizma (8) egy okból éri úgy-ahogy meg: Divine Favor perk, ami +1-et ad a legmagasabb stathoz, és perk rate-et csökkenti egyel - de ahhoz nagyon jól meg kell tervezned a karakteredet, avagy legmagasabb stat karizma mellett PE legyen (8) vagy agility (10), mert különben karizmára kapod. de amúgy nem éri meg, Leader perk is kiváló, de arra jobb csapattársat (Kevin, Babs, késõbb Clarisse) használni.
btw amikor kell, benyomhatsz 6 mentats-ot (ha elõtte trauma pack-ekkel maxolod EN-t), és feltolhatod 6 ponttal ezzel karizmát - én 2-es karizmájú karakteremmel így szereztem meg Clarisse-t egy küldetéssel hamarabb.
karizmával szvsz legjobban úgy jársz, ha legalacsonyabb értéken hagyod, aztán ha nagyon kell, mentats. elején nem éri meg egy küldetéssel hamarabb megszerezni karaktereket, még nem nagyon kellenek, és semmit sem számít az xp... ellenben egy tápos fõkarakter iszonyat sokat jelent, viszont nem lesz elég pontod statokra ha karizmára költesz.
Nem is olyan rossz a magas karizmájú (7-8) karakter: már a 2. küldetésben jöhet a +2 mesterlövész, akik, máskülönben csak a 4. küldetésben kaphatnának elõször szerepet (Rage - tolvajjá képezve mindenkitõl elszed mindent a bázisokon - 85%-al a tábornok Avenger-ét is magáévá tudja tenni... - , miközben még lopakodni sem rest; Rebeka - zártörõként sem rossz; Trevor (gyors lövés - dobás) és Jax (könnyû és nehézfegyverek) helyett egybõl õket lehet lépezni).
A 6-s erõ szinte alap: a jobb (a'tómata) sörétesek (2x+15% sebzésmódosítóval (9. szint elérése után) 2-3 sorozat a Neostead/CAWS-ból már a páncélos alap-mutánst(90 HP körül) is szépen viszi az alaplõszerrel) és a M249 is egybõl kezelhetõ vele - + a HP is kell a túléléshez.
A lövések pontosságánál a karakter észlelés pontjai inkább a távolságot (rejtett objektumok(aknák), ellenségek felfedezésének a hatósugarát is ez határozza meg -> ne a "doki"(Pe 4) álljon neki aknát felkutatni - nagyobb távolságban biztosabb találat), míg a százalékok a találati arányt növelik jobban (ez inkább "közelre" hat jótékonyan).
Éppen Buena Vista pályán görcsölök, eléggé szivatós.
tévedsz, kb 3 hete vittem el 15. küldetéséig... azóta vhogy nem haladt, de majd nekem btw tökéletesen ment mindenféle kompatibilitás nélkül is, eXPerience féle lecsupaszított Vistán, widescreen moddal.
nincs valami magyar modos oldal ahol tudom is hogy mi micsoda?
Valószínûleg a kutyát sem játszik vele már (engem leszámítva), de azért csak leírom. Vista alatt nem mindig akar futni, legtöbbször mindenféle színhibákat produkál. 1.27-es patch-el, XP SP2 kompatibilis módban futtatva viszont ezek a hibák a megszûnnek.
Ki tudja, hátha egyszer valakinek még jól jön :)
hi-res patch végre élvezhetõ a gém szélesvásznú monitorokon is
Elakadtam a Preoria pályánál. Ahol a már lennt vagyok az elsõ kapcsoló teremnél ahol 4 ajtó van Ha lekapcsolom a kapcsolót fogadd az üdvözlõ szöveg, és ha tovább megyek akkor élesíteni a védelmi rendszert. Hogyan tudok itt átjutni élesítés nélkül? A Végigjátszásban nem írja le részletesen. Elõre is köszi a segítségeket.
Ahhoz képest baromi drágán adták volna, ha nem lopom el :)
Hiho. Van valakinek valami infója errõl a cuccról? Hordani nem tudom:
Hello! Az lenne a problémám, hogy quincy-ben (6. küldetés) nem tudom leállítani a riasztót. Meg tudna valaki mondani, hogy pontosan, hogy is kell?
Szerbusztok! Mi a haverommal toljuk multiba tacticsot, de kevesen vagyunk aki jönne multizni az vegyen fel msn-re: [email protected] és minden lemagyarázok! üdv: RoccO
valaki help pc guruból van meg a game,viszont csak 3 cd van meg és úgy emlékszem 4 cds nah telepítésnél nem kellett 4. cd,viszont felrakom a gamet,majd magyarítás és nincs játékíndítási lehetõség egyjátékos módban!!ott van hogy alapok,betöltés, és vissza!!!
Az egyik emberemnek 128%-a van a traps melett de nem tudja felszedni az az aknákat.A betûk pirosak.Ez az ok?Mit lehet vele csinálni?
A katonák képességei mellet ha pirossal van írva a pontszám az mit jelent?És mit ha más színnel?
Bejutottam és felrobbantottam a power plantot de még hátra van a destroy the robot manufacturing plant.Bejártam mindent megöltem minden robotot de hallom,hogy van egy hely ahol ajtók nyitódnak és csukódnak és nem találok oda.
Buena Vista pályán vagyok és nem tudok tovább menni.Az ajtón Force Barrier van.Nem tudok átmenni és nem segít a tolvajkulcs.Mit kell csinálni,hogy kinyissam?Vagy valahol meg kell kerülni?Alagutat nem találtam.
Lõjj rá valakire, és megtudod. :) Kézikönvben le van írva az tuti.
Az valahol le van írva milyen erõs egy fegyver?
Magyarításról fogalmam sincs. Mindent angolul tolok(kivéve amit alapból magyarok csináltak). Képzettségbõl nincs olyan hogy túl sok, de azért az sem mûködik hogy egy valamihez ért a csávó, de az 400as :)
A szereplõk képességeinek a pontját van olyan szint ami felet már nem érdemes növelni? Vicces,hogy %-ban van megadva ezek meg tulteljesirik mint valami sztahanovisták.
A gamble-re nem emlékszem, de mintha feltennél egy cuccot, és lehet hogy szarabbat kapsz érte, lehet hogy sokkal jobbat. Lehet ám hogy rosszul emlékszem :p
A magyarítást hova kell telepíteni?Sajnos nem értek angolul. Amikor a bázison vagyok akkor a fegyverkereskegõnél 2 lehetõség van: Gamble Barter A bartert értem,vásárolok de a Gamble hogy mûködik?A szótár szerin szerencsejáték de nem értem.
Hú de sokat tudsz kérdezni :) Az a baj hogy régen játszottam vele, és nagyon nem tudok válaszolni :) Azért megpróbálom, ha már más nem teszi Ha nem tud bánni x fegyverrel, vagy magasabb képzettség, vagy másik skill kell hozzá Az aknás dologra nem emlékszem, de úgy emlékszem elég a magas képzettség hozzá(mondjuk az alacsonyabb is, de ha nem akarod elveszteni a kezed, csak óvatosan :D) A villámos helyek random encounterek. Néha érdekes és vicces dolgok vannak. Máskor nem :D A törött lábhoz nem first aid, hanem doctor skill kell, plusz hozzá való táska. A kocsiból már nem nagyon emlékszem hogyan lehet kiszállítani a népet, de readme-ben biztos benne van. Az elsõ 2 hsz-re meg nem tudok mit mondani, bár gondolom azokon már túljutottál :D
Egy emberem tud bánni az M249-el de nem tud bánni a M2-vel és a M60-al.Niért?
Kézzel vagy valami szerszámmal lehet az aknákat felszedni?
Amikor küldetésbe mennek az emberek és a térképen mutatja ahogy közelít a kijelölt helyre akkor útközben néha megáll.Egy villámot mutat.Azoknál a véletlenül útbaesõ helyeknél érdemes megállni?
Az egyik emberem beszált az autoba.Magával vitte a járgányt a bázisra.Nem lehet kiszállítani? A másik emberemnek megsérült a lába (Cripled right leg)A csapat orvosa nem gyógyította meg.Az most elmúlik?
Macomb pályán hol találom a könyvtáros szemüvegét?
Elakadtam a Rock Falls pályán.Nem tudok bemenni a kapcsolóhoz,hogy kinyissam a kaput.Már csak oda kell bemenni és mindenkit lerendezni.A többi feladatot már megcsináltam.
Hello
multi-ba nem is lehet küldetéseket vinni? mint pl a dibalo-ba. csak adott pályák vannak?
Egy furcsának tünõ kérdésem lenne! A "Tactics" most csak multis verzió,vagy single??? Csak azért kérdem mert most raktam fel aszt az egyjátékos részhnél csak gyakorlást lehet választani! Elöre is kösz!
régen írták a kérdést, régen jáccottam a játékkal, de úgy rémlik, a riasztót valami tetõn kell kikapcsolni..nem azt a kart rángatod , amivel megszólaltaják a riasztót ? (amúgy engem annó a ghoulok nem támadtak, csak a mutik..)
Most játszottam egy kicsit és nem sikerült kikapcsolni, pedig kétszer is megpróbáltam. XP-t nem kaptam, de akkor hogyan kell, ha nem a karral. Felrobbantani nem lehet, mert azt is próbáltam. Már kiszabadítottam a polgármester lányát is és éppen a ghoul-negyed felé tartok. de lehet, hogy nem megyek be csak az elején tisztogatok, mert ezek a ghoulok nagyon kemény csákók. Egyáltalán be kell oda menni?
Joi: hogy kell hátulról menni? Bár nem annyira fontos, mert úgy néz ki, így is le tudom játszani. Csak mindig meg kell akadályozni, hogy elérjék a riasztót:))
Hú hát eléggé régen TÓLTAM a gémet de szerintem attó hogy forog tovább attól ki van kapcsolva a riasztó. De jut eszembe ha ki kapcsolod a riasztót akkor röktön kapsz XP-ét tehát ha kaptál xp akkor tuti kivan kapcsolva...
Szerintem kezd elölrõl a pályát. Ha hátulról lopakodsz be, a riasztót nem tudják bekapcsolni. ( Azért érdekes, hogy a lövöldözés zajára nem kelnek fel :))) )
Segítséget kérnék: Azon a pályán vagyok mikor ki kell szabadítani egy-pár telepest, köztük a város polgármesterét (aki egy nõ). Ez eddig ment is, de nem tudom kikapcsolni a riasztót, pedig, ha az megszólal akkor annyi a túszoknak. A kulcs megvan, de hiába kapcsolom le a gépet, az csak forog tovább. Elõre is köszi a válaszokat.
trefort? akkor b+ :/ azt útálom . na mind1 .. de azért most felrakom a BoS -t és végigtolom :))
Hogyan lehetl használni a Skirmish páláykat single player-ben? Betöltöm és aztán semmi karakter nincs meg semmit sem tudok csinálni. Vagy ezt is csak LAN-on meg NET-en lehet csak játszani???
Gyertek még játszani!
http://jdoom.uw.hu/ Ide gyertek, itt vannak a részletek.
MP
Holnap vizsgzom, úgyhogy én nem hiszem hogy tolok ma partit... De ti összehozhattok egy partit, az ICQ számok fenn vannak a http://jdoom.uw.hu-n.
Az egyszerûség kedvéért mindenhol lecseréltem a mezõ cimkéjét Azonosító-ról e-mail cím-re. Gondoltam, hogy probléma lesz belõle, de azt nem, hogy ennyire kényelmetlennek fog adódni. Dr. Jimbo, van asszem három userneved... :)
Minden user amit csináltál, létre van hozva. Az azonosítód az E-MAIL címed !!!
Persze. Próbáld ki a Booster-t. Letölthetõ a http://www.tar.hu/frameset.phtml?path=/jdoom/fallout.html oldalról. Ha végigtoltad gyere játszani multiplayerben. :) http://jdoom.uw.hu Jó szórakozást!