Én a következõképpen gyõztem le a nagy pókot, miután párszor már kinyírt: amikor leértem az aréna közepére, és megjelent a pók, visszarohantam a 3 csõbõl álló szerkezetre, ami a falon lévõ kis nyílásig vezet és felmásztam rá, ameddig csak lehetett. Ezek után csak lõttem ameddig meg nem döglött, és életet nem is tudott levenni, mert jó magasan voltam. Ennyi a trükkje.
Gondolom a 15 másodperc easy fokozaton érvényes. Én mediumon belelõttem majdnem az összes shotgun lõszert (asszem úgy 50 körül volt a max, abból bõ 40 a nagyra ment), aztán a rifle-bõl a második tár közepénél adta meg magát.
Azon a pályán vagyok, ahol jön egy csapat tengerészgyalogos egy mérnökkel, akinek ki kell szedni az adatokat a gépbõl, amit szétlöttek. Megkell védeni, meg is tettem, de nem akar végezni a munkájával, már vagy 5 perc nem jön ellenfél, és a mérnök is csak csinálja. Kinéztem már az udvarra is, de ott sincs senki. Mi a francot kell csinálni? Ja és egyre jobban tetszik a játék!!! Az eleje nagyon szar, de a 3. küldetéstõl már sokkal jobb.
Tudtok mondani egy progit amivel a video kartyat meg tudnam huzni? Kivancsi lennek hogy lenne e egy kis valtozas ha megröcentenem a GF3-at
GF3 TI 200.
Szerintem ritka könnyû megölni :) Rádobáltam az összes gránátot, majd assault rifle-vel nekiestem. Ha nem is 15 múlva, de hamar megadta magát.
Én ezért szoktam a MediMarktban pár éve játékokra vadászni :) 2-3k ért annyira jó cuccokat lehet néha kapni hogy félelmetes. És még futnak is a gépemen.
Igaz. A baj ott kezdõdik, hogy mire megveszem azt a gépet, amin jól megy - nem keresek rosszul, de néha-néha azért másra is költök... -, addigra kijön egy új motor, vagy felturbózzák az aktuálisat, és megint ugyanott vagyok, semmi új nem megy a csúcsszuper gépemen. Ez tapasztalat. Pár hónapja még high-end-nek számított, amim van - azóta persze nem -, és akkor is ugyanúgy szívtam. Magyarul, ha nem a 30-40 FPS-t célzod meg, hanem a 70-100-at (és nem azért, mert sznob vagy, hanem mert számít), akkor 1-2 éves game-ekkel tudsz játszani.
Komolyan mondom, az általam próbáltak közül egyetlen game volt az elmúlt két évben, ami szép is volt, amikor kijött, és rendesen futott, az pedig a Serious Sam 2.
Az UT2k3-ban is az a vicc, hogy nálam ugyanúgy megy low detail 800x600-ban, mint highest 1024-ben, csak a low csúnyább. A poligonszámot nem bírják a kártyák. Amikor kijött, sok helyen egy 2.4-es proci, 9700 is 45 FPS-t produkált benne :(
Jahm, mert ez a motor alapvetõen arról szól, hogy hányan fogják licenszelni, nem pedig arról hány példányt adnak el az Unreal 2-bõl. És mivel ez promóció, a lehetõ legszebben kell kinéznie. Szomorú de ez van :)
Megnéztem a játékot. Az UT2003 bejött, leszámítva a gépigényét, gondoltam, ez is jó lesz. Egyelõre nem vagyok oda érte.
Az egyik bajom az, hogy kurva színes minden. Tudom, hogy most ez a trend (grafikával foglalkozunk), de szerintem hányás, hogy minden tûzpiros, vadnarancssárga, hupikék, levélzöld... fõleg az intrók. Nekem nagyon nem jön be ez a rikító színvilág.
A másik baj a gépigény. P4 2.3, 512DDR333, Radeon 8500, FPS lemegy simán 30-ra, közepes beállításokkal. Van, amikor 70, de sokra megyek vele, harcban leesik.
Megint kiadtak egy játékot, ami csak a legeslegújabb vason megy normálisan. Ezt utálom.
Az az elsõ, hogy próbáld meg másik videokártya driverrel. Vagy a másik eshetõség, amit nekem is csinál, hogy nem kilép desktopra, csak leteszi a játékot tálcára, isten tudja miért. Akkor egy switch to task (xp alatt legalábbis) és másris visszavált a játékra. Amúgy valami olyasmit hallottam, hogy ez a verzió a számtech lapoknak kiküldött tesztverzió. Errõl tudtok valamit esetleg?
Hi all Az lenne a problémám, hogy miután belõttem a beállitasokat 1024*768 32 bit etc.. és elinditom a new gamét kilép a desktopra. (directx 8.1 van ha számit) Miért lép ki?
Tényleg okos emberek, magyarázzátok már el, hogy mért is szar ez a motor? (akinek nem inge.. :). Csak komolyan érdekelne egy hozzáértõnek a véleménye (mert már sokan mondták), hogy miért is rossz ez az engine? Csak mert én még nem vettem észre, és akik ilyeneket mondanak, azok biztos meg is tudják magyarázni hogy mért. Mondjuk maegnézem azoknak az arcát, akik a mostani 1200es xp-n akarják majd futtatni a doom3at, akkor hogy fog kinézni az arcuk :)
Mik köze annak az hogy nálad szarul megy, hogy 2 cd? :) Amugy bizot slehet annyira behangolni hogy elfusson nálad is valahol. Pl árnyékokat full kikapcsolni, stb.
Kivéve az utolsót ;) Unreal 2 másképp jó mint az 1. "hol van ebbõl a szarból a multiplayer????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????2" Ne legyél már hülye! Ottvan az ut2003. :)
Hi Radon! Én azt mondanám, hogy még ne cseréld le. Ezzel a konfiggal még egy ideig jól tudsz játszani, várj tavaszig, és mire bejönnek a GeForce FX-ek, a mostani GeF4 Ti-ok ára lemegy, és akkor vegyél olyat. Én is arra várok már nagyon :-)
A gázár emelést ötletét se osztje az ember nagyrésze, mégis szükséges, csak sokan nem látják mért ;) Én csak arra céloztam, hogy nem biztos hogy érdemes tönkretenni egy Unreal 1 legendát :), hogy kijön egy sokkal felejthetõbb 2. rész. Persze ez egyáltalán nem biztos hogy bekövetkezett volna. Valószínû hogy a véleményemmel kisebbségben maradok, tudom :), de én alapból nem kedvemel a folytatásokat, lehet ezért látom így.
A lenyeg az hogy sztm ennek a jateknak a robbanas efektjei vernek barmit. En meg nem lattam PC-es jatekot ilyan szep robanosokkal:)
Egyebkent sztm is a jatek rulez.
Mas tema az mirol te beszelsz mert mas emberek alig varjak valaminek a folytatasat es szerintem tobben vannak igy es kevesen osztjak a te velemenyedet.
Behalok, eddig kurva könnyû volt, de most kezdtem a Hell utáni küldit, hát keményen indul. Szemét katonák úgy szórják rám a gránátot mint a konfettit :)
Akkor temeg húzzál más fórumba, mert itt semmi hasznodat nem látja senki :) Elmondtad a mondókádat. Szia.
Tudjátok, szvsz azért nem sikerült (sikerülhetett) olyan jóra az U2, mert anno az 1. rész még égett a bizonyítási láztól. Valószínû, hogy úgy álltak neki, hogy most deaztán olyan game-et csinálunk hogy még 5 év múlva is beszélni fognak róla :) Valószínû akkoriban kevesebb beleszólása volt a dolgokba azoknak az embereknek, akik azzal az indokkal kúrják el a játékokkat, hogy 50%-al többet lehessen eladni belõle. Mivel az 1. rész meglehetõsen magasra tette a mércét (amit számomra eddig egyetlen fps vitt át, mégpedig a Half-Life), ara számított volna az ember hogy a 2. résszel megpróbálják überelni. Hogy ez mért nem történt így annak sok magyarázata lehet, pl köcsög projeckt managgerek, vagy neadjisten, nem merték megpróbálni leutánozni a hangulatot, ki tudja. Amugy sem vagyok benne biztos hogy sikerült volna. A hangulat egy megfoghatatlan dolog. Ha ugyanolyan gótikus pályákkal futna most az u2, elvadult fegyverekkel és azzal a hihetetlen magányosság és elveszettség érzéssel, egyáltalán nem biztos hogy ugyanazt a feelinget hozta volna. ÉS kövezzetek meg, de lehet hogy pont ettõl lesz igazán klasszikus az Unreal 1. Én szivem szerint midnen kultuszterméket (film, könyv, játék) folytatás nélkül hagynék. Nekem kb ugyanannyira volt illúzióromboló mondjuk a SW1, mint az alien 3. Mert a kultuszmûveknek a sajátossága, hogy mondhatni stílust teremtenek, midnenképpen az elsõk között vannak és teljesen más úgy leülni egy folytatás elé, hogy már 100an próbálták meg lemásolni, mint az alapmû elé. Mennyire lenne feeling manapság a SW4 története?
Srácok, tud valaki drivert adni windows 1.0 alá? Nem kezeli jól a bip-map-okat a Tridentemmel... Köszi!
na figyi, akkor te könnyen vagy, nekem windows emulátor fut c64-en, azon nyomtam végig, de hatalmas szenvedés volt... az a sok floppicsere...
1., Nekem olyan problémám van, hogy Voodoo Rush-al szaggat (6MB videókaresz). Próbáltuk haver Voodoo2-jén de ott is beszaggatott, pedig a legújabb XP-s driverekkel toljuk, ráadásul a haver Voodoo2-je 12MB SDRAM-al van megtámasztva.
2., Másik gond, hogy a paralell port mounted Covox-on nem akar szólni az EAX, csak szánalmas sípolás hallatszik.
3., Haver fényceruzával nyomja a gammát, így sokkal pontosabban tudja eltalálni az ellenfeleket. Mondjuk az elsõ pályát én gyorsabban végigvittem rajztáblával, de a másodikon már Õ volt a jobb. Kérdés: touchscreen-es moncsival próbálta már valakee?
Én a K7S5A alaplapom beépített hangvezérlõjét használva néhány hónapja a pokolba kívántam a SWINE magyar fejlesztõit, amiért nem voltak képesek normálisan megoldani a hardware-kompatibilitást ezen a téren...
Úgy játszik, Epic-éknél se áll minden a helyzet magaslatán, magas költségvetés ide vagy oda. Ez az EAX-os dolog tényleg gáz, de legalább lesz mit javítani majd az elsõ Patch-ben.
Ez különben engem nem zavar, én most amúgy se tudnám bekapcsolni az EAX-ot. Bár ha valami csodát hallanék a segítségével, akkor elõkapatnám a polcról az SB 5.1 Playeremet, amit azért nem használok, hogy véletlenül se lassítsa a játékokat a jelenléte.
Próbáld meg a vid.kártya driver cserét. Dor: ezt max. azok veszik be aki kenyérpírítónak nézik a sz.gépet, ilyen baromságot rég hallottam, mégh ogy tönkreteszi a gépet, HAHA. Próbáltad safe módban indítani???
Na most kezdtem bele a barlang-harcba a pókos rész után, ahol a kommandósokat kell megritkítani.
A látvány alapján itt pedig egy az egyben az Aliens vs Predator 2 jutott az eszembe. Kicsit gáz azért, hogy miközben játszik vele az ember, itt-ott gyakorlatilag az elmúlt évek szinte össze jelentõsebb egyjátékos FPS-e eszébe jut, mindegyikbõl talál egy-két kilopott részt, csak éppen a jó öreg Unreal-re nem emlékeztet az égvilágon semmi :-(
HALO-szerû grafika, amit Aliens vs Predator-szerû sci-fi környezettel vegyítenek, és megpróbálják eladni az Unreal nevével.
Ej, pedig milyen gyönyörû gótikus dolgokat lehetett volna kihozni ebbõl az engine-bõl. A 3D-programozókon nem múlt a dolog. Talán a pályszerkesztõkön se. Ez egész biztosan valamelyik marketinges baromsága...
Élvezetes, a hétvégén mindenképp végig játszom. Jó játék, szép játék, de nem egy vérbeli Unreal
Szerintetek ez mitol lehet? Amikor lelottem az ellent, kifagyott a jatek, a piros lampa a gepen folyamatosan vilagitott. Se kep se hang. Aztan ki-resetelt! Most meg valami hulye szoveggel faraszt: "Please, insert boot disk!
(Meg mindig nem probaltam, csak a forum alapjan irok!) Amugy egyszeruen nem hiszem el, hogy egy "Unreal-t" igy kiadnak. Azert ez egy "marka", elvileg. Nem is a jatek stilus a problema, mert azt a keszitok, a kiado eldontotte aztan annyi, hanem ez a sok hiba, hianyossag. Az AI, a "karma" hianya, a rengeteg kifagyas, a nehol extra buta script, a rovid, egyszeru jatek menet stb. Az Unreal2.exe szerint a file majd' egy honapos (Jan. 7.). Lehet hogy tenyleg Beta???
Mivel Audio szoveget latok benne, valoszinu EAX problema. Tobben panaszkodtak mar ra.
hja..5 let az van.. pl egy szörny egy halott embert lobál csaliként erre odamegyek a fasz szörny meg észre se vesz..pfff.... amugy nemtom hogy most tényleg jol mozognak vagy csak a lassu gépem miatt alig tudom öket becélozni:) de jol nyomják:)
Szerintem az Unrealben megfogta az embereket, hogy élt az egész táj, voltak semleges állatok, meg egy olyan nép is, akik a mi pártunkat fogták - vagyis nem abból állt, hogy mindenre lõni kellett, ami mozog.
koztudott teny hogy neha meg a legnagyobb igazi zsenik is tevednek :) de ne kotockodj annyit joco, get a life man!
ugye???? tudom, hogy hülyén hangzik, hogy "túl sok a harc", de akkor is ez a baj a játékkal........ azért 5 év alatt haladt elõre annyit a világ, hogy lassan kiléphetnénk ebbõl a céltalan öldöklõs stílusból, vagy legalábbi az ember minden tekintetben többet elvár egy mai játéktól, mint egy 98-astól... grafikailag meg is felel az elvárásoknak, de az IQ még talán lejjebb is csúszott...
Glide alá volt írva alapból Az egyik olyan játék volt, ami fullra ki tudta használni a 3dfx kártyákat
Ment software-es módban is, de hát úgy nem volt akkor proci, ami elég lett volna neki... Késõbb a 2.24-es vagy melyik patch után már d3d támogatás is volt benne.
Ezzel a patch-csel már jól fut a legújabb GeForce kártyák alatt is.
Azért a képek alapján, lehet, hogy mást mondok Még csak a Hell pálya után vagyok
Jójó, értem én :)
Nem azt mondtam , hogy nem szép a grafika,csak azt, hogy most megállapítottam, hogy hát igen, de szép ez a grafika
Annak idején, viszont amikor a havernál megláttam az Unreal 1 grafikáját, elmentem a boltba 3dfx kártyát venni, s az ismerõsöknek mutogattam, hogy ezt nézzék :))
Na húztam aludni. Szomorú volt nekem ez a nap :) Egészen eddig azt mondtam, hogy elégedett vagyok az Unreal 2-vel, de a rövidsége kiakaszt. Emléxem mennyit nyomtam anno az 1et. De most komolyan nem merek leülni a játék elá. Lehet hogy tényleg az lesz, amit valaki mondott, hogy minden este 1 órácskát...
Ja, nolf2 nagoyn szép volt, csak másképp. Ott pl szerintem a karakterek lettek félelmetesen szépek, itt meg inkább a pályák kettek néhol lélegzet elállítóak (imho :)
Különben a pályatervezõket nagyon megfogta a Half-Life eleje, ez a "hatalmas gépek között elképesztõ energiák örvénylenek minden féle színekben"-mánia állanóan elõjön
Ki lehet kapcsolni azt az ugralast amit a elore hatra stb ketszeres lenyomasaval csinal ? Mar halalra idegesit mert mindig beverem a fejemet :) vagy lezuhanok miatta .
LEhet hogy az unreal 1 az volt :)))
Mondj egy olyan játékot, amit 4 évig fejlesztettek és pénzügyileg megérte :)
Szerintem sem akkora grafikai áttörés Sõt, pl a No One Lives Forever 2 sem tetszett kevésbé
póKnál...
Különben így jobban bele merülve a játékba, nem igazán vagyok elájulva a grafikától sem És nem a gépem miatt. (alapbeállítokkal nyomom, 1800+~ 1589 Mhz, 512 Mb DDR 266, Gf4 4200 64Mb ~305/605).
Egyszerûen az ember elvárná hogy teszem azt a víz alatt lássa a falon víz fodrozódását, ahogyan leér a fény, a hírnárok kicsit arrébb ússzanak, ha belecsobbanok a vízbe. Meg ehhez hasonló apróságok...
Nem azt mondom, hogy nem szép. Szép, szép. Az eddig megjelent PC-s játékok közül élmezõnyben van, viszont nem hiába jött ki ilyen korán, a Doom III-mal szemben csúfos kudarcot vallana.
Ezen is inkább az engine-eladásokon keresztül szedik meg magukat a készítõk majd, nem a játék eladásán.
Hát, ezért kell vele esténként játszani egy órácskát, s azt is úgy bénázva, ahogy én szoktam. Úgy eltart az hetekig is :-)))
Esküszöm már nem merek vele játszani, mert félek hogy holnap be is fejezem :)
merugye mi a sztori? össze kell szedni a 7 artifactot, majd elbánni a fõgonosszal.
hopp, visszaolvasva a postomat, kicsit negatív a kicsengése :-) a lényeg: a hosszúságán ill. rövidségén kívül nincs semmi gond a cuccal!
Ha tényleg ilyen rövid, szomorú leszek. Az 1el majdnem egy hétig jáccottam anno.
Az egyik külföldi szaklap már tesztelte, sõt le is pontozta. Szó szerint... Adtak rá 76%-ot.
Kár amúgy, hogy volt egy Unreal 1 is, mindenki így ahhoz képest várta a nagy durranást. Ami ahhoz képest elmaradni látszik...
nekem egyébként még egy játék eszembe jutott, márhogy itt inkább a half life-hoz hasonlítottátok hangulatilag, mint az unreal1-hez: ez a gáma a red faction.