A Juli házzal sokkal könnyebb a menetelés... Tõbb hõsöm születik stb....
Nem tudja vki hogy nem lehet valahogy eltüntetni a GUI-t? A beálításoknál nincs, a performance.txt-ben sincs semi. Meg csak TGA-s képek lehetnek? Elég gáz.
Uraim, elnézésüket kell kérnem. Próbálják elfelejteni korábbi megnyilvánulásom a processzor FSB-jével kapcsolatban. Nem idevágó volt és azóta magam is utánanéztem. Írják csalódottságom és igyekezetem számlájára. További sikeres csatározásokat és többképernyõs birodalmat kívánok Önöknek.
Igen ez az Epic Stone Wall, amit utoljára lehet építeni a város köré. Nekem már két városom körül is van ilyen. Nagyon durvulens kinézetû az egyszer biztos, és az a jó az ilyen városnézésekben, meg ugye az ostromokban is, hogy minden méretarányosan van lemodellezve. Tehát ezek tényleg ilyen b*szott nagyok voltak az emberekhez képest. Amit még nem tudtam kipróbálni, hogy ezek ellen az ellen hogy jön be. Csak egyel kisebb falaknál ostromoltak engem (Large Stone Wall) már ott is kemény a dió nekik. Hát még itt milyen lenne.
Valaki árúlja már el plz hogy ezt a realism modot honnana szöszbõl lehet leszedni????? plz!!
Most gondolj bele pl. a listán van mondjuk a Star Wars: Battlefront ami nemrég jelent meg. Megelõzi a RTW-t eladásokban mondjuk. De miért? Mert van XBOX, PS2 és PC-s verziója is. Mivel veszi mindegyik tábor nyilván több fogy belõle. RTW-nek csak PC-s verziója van, értelemszerûen emiatt kevesebb fogy belõle. Csakhogy! Ha a SW:B-nek kizárólag PC-s verziója lenne, már a RTW mögött kullogna. Így az RTW megelõzi õt. Rákerestem a listára de nem találtam és már sietek is. Még az is lehet, hogy a SW:B mögötte van így is a RTW-nek, de a levezetésem most már így tiszta és világos asszem. Szóval mikor menjek elemezni? :D
Medveanyám! Ekkorák a kõfalak???? (még a játék elején vagyok, eddig csak cölöpvárakat ostromoltam) Hát ezt meg se merném támadni - kissebségi érzésem lett (nem a "há' keziccsókolom naccsá'g").
Nincs kedved beugrani hozzánl egy kis statisztikai elemzésre? Igy bebizonyitai egy 6. helyen lévõ dologról, hogy valójában az elsõ, az már nem kispálya. Ráadásul még csak a "mérési hiba emiatt nem kell figyelembevenni" érvet fel se hoztad. Gratulálok!
De azt is nézd, hogy a hatodik hely az gyakorlatilag a második, hisz amik elõtte vannak azok multiplatformosak, tehát azokból értelemszerûen több fogy. Ha így nézzük, akkor a két csak PC-s a Sims2 és a RTW. Namármost a Sims az mindig az eladási listák élén van, tehát gyakorlatilag ebbõl az következik, hogy a RTW szinte a legjobban fogyó játék a PC-s játékok közt. Azaz a Sims-el nem kell foglalkozni, mert az mindig ott van az elsõ helyen:)
Valszeg az SP2 lehet gond. Valaki már írta, hogy azzal nem megy rendesen.
Winfost tedd fel újra és egyelõre felejtsd el az SP2-t. Majd talán egy év múlva érdemes lesz újra elõvenni, ha majd a buzi microfos megcsinálja rendesen.
Szerintem ez valami másolásvédelem miatt elõjött hiba. Toca-ba dettó ugyanez volt, csak ott még súlyosabb. Meg kell várni az eredetit, és akkor újra lehetsz a kékekkel. Addig meg rövid kampányokat kezdj, mert az lemegy a dátum eléréséig:)
Hiába töltöm vissza,amikor idõt lépek kilép..... Ennyi.....kb...100x-or probáltam...... Megprobálom a Juliussal az elejérõl.... Thx...
Lehet ez most durvább eset. Annak idején a TOCA Race Driver csinált egy ilyet, hogy a játék végefelé egyszercsak kilépett. No gondoltam sebaj. Egyetlen mentett állásomat sem tudtam többet elindítani. Sõt egy idõ után már a program sem indult el, sõt aztán már telepíteni sem lehetett:) Komoly!
Én a kékekkel játcottam végig és egyszersem lépett ki !
Én a Kék családdal játszom de 205 körül járok kb. eddig egyszer lépett ki csak, de utána az autosave-el visszatöltve gond nélkül futott. Persze azért szoktam menteni is, csak az autosave volt a legfrisebb. Neked az autosave ellenére is kipakol újra?
Nagy bajban vagyok,a Kék családdal 146 ban a game kilép windows-ba.......a clone cd -s verziom van,a Julius család nem lép ki csak a Skiipi....Valaki járt hasonlóan??? Kezdhetem az egészet elejérõl....
Everest ezt írja (most egy másiki gépen vagyok, hasonlóan 800MHz FSB, 1 MB Cache, Prescott proci):
CPU sebesség: CPU órajel 2800.27 MHz (eredeti: 2800 MHz) CPU szorzó 14.0x CPU FSB 200.02 MHz (eredeti: 200 MHz) Memóriabusz 200.02 MHz
Itt az FSB-re 200-at ír. Ez jó, vagy valamit állítani kell?
Hát úgytûnik Egyiptommal kivégeztem õket pedig még sehol nem járok de az all statistikákat nézve hozzám képest mindenki a béka segge alatt van Na mindegy azért mostmár elmegyek ROMAIG hátha öszeszedi magát valameki es komoly ellenállásba ütközöm
Nekem olyan volt, hogy átmentek a fából készült falon a lovasok közül néhány:)
De az nagyon tetszett, amikor az ellenség létrán felmászott a falakra, nem volt védõm fent (elnéztem az irányt honnan jöhetnek, így egy tök üres területre nézett az összes íjászom és minden más, az ellen meg a szûz kapu fele masírozott) és kutyákat akartam gyorsan felküldeni a falra. Kutyák elindultak de az ellenséghez nem mentek fel, hanem a fal tövében futottak egyhelyben:))) Persze mikor lejött az ellen, már simogatták õket a kutyusok rendesen.
Tudom hogy most utálni fogsz, de igy kapásból nincs ötletem rá. Rémlenek olyan játékok, ahol a beállitásoknál elõ-elõ fordult ilyen opció is, de én valahol a driverben kutakodnák ilyen után - ha egyáltalán van ilyen opció.
Ezt a legerösebb várfal is megcsinálja csak ott mésodpercenként 2 balisztát lö ki a torony és folyamatosan. Nekem a hülye gép mindig arra menekült,és álltalában egy 100 fös sereg mire elért a 4 lyuku torony melett olyan 60 fö körülire csökkent.A ballisztáknak 1 lövés 1 ember:))
De a legnagyobb BUG a játékban. Wooden wall-t ugy érdemes bevédeni,hogy ahol látod,hogy jön a gépnek a faltörö kosa elé leteszel 2-3 sorba egy phalaxx osztagot egyböl a fal belseje mellé.Ekkor átlognak a tuloldalra a pikék,igy mikor jön szembe a kos az elsö 2 katonát folyamatosan vered le igy simán eléred,hogy ne tudja betörni a falat.Az AI egy idö után megunja és egységtöl függöen betámad.Ami ugye a gyalogság teljes felnyársalását jelenti ,az ijjászok meg lövik a falakat,mert ugyi a katonák nem lognak át a falon.nagyon állat.Persze lehet direkt van ,mert a kökorban én is furtam volna lyukat a vár falára akkorát,hogy átmenjen a pikám helye és csak döfködtem volna 1000-el:)))
Várvédelem pedig ugy sikerül jol,hogy a tornyokat indulásuktol 2 osztag ijjásszal lövetem tüzs nyilakkal.Mire odaérnek és felmászik uyg 10-20 katona addigra begyullad a torony és leég:)) Ugyan ez a bányavájatra is érvényes,mert azt is be lehet gyujtani mikor benne vannak a akatonák:)
A létra kicsit nehezebb,mert azt nem lehet megfogni sajna,de mire odaérnek a válfalhoz max 50% egység tud felmászni a létrán ami meg alapbol halált eredményez mivel max 5en birnak felmenni a létrán és azért öket várja 2 osztag gyalogos,hogy 5++ az 1 arányban begyakják. Szal várvédést még sosem vesztettem el,mert a gép nagyon bénán nyomja.
Egyedüli esélye,ha esetleg katapultal szétlöné a falamat,de azt meg 100 bol 1x hoz.Azt meg megoldom.
Õszintén, nem bánom, ha a csilivilik lassító része nem szerepel a látványban. Kérdésem akkor, hogy ezeket le lehet-e tiltani a kártyában, és ha igen, akkor mik is ezek igazából?
Kártyákkal kapcsolatban - érdekes ez a DirectX 9.0 kompatibilitás duma. Például - ha emlékeim nem csalnak - a Geforce 4TI sorozat is csak DirecX 8.1-es kártya volt, amikor kihozták nem is volt még DX9. Ehhez képest ugye tök jól megy vele a játék, hiába irja hogy 100% Dx 9.0b kompatibilis kell legyen.
Ez tudtommal egyébként csak annyit jelent, hogy a kártya bizonyos grafikai effekteket nem tud, ezért a játék nem lesz olyan szép, mint egy full Dx9.0-s kártyával. Persze ez közel sem jelenti azt, hogy a játék ronda lesz, csak a mindenféle csilivili effektek fognak hiányozni (amit persze a kártyatulajdonos nem hiányol, hiszen a saját gépén ugye sosem látta az adott effektet).
És most jön a feketeleves: könnyen elõfordulhatott a GeforceFX kijövetelekor, hogy az új kártya ugyanabban a játékban LASSABB volt mint a jó öreg régi (tipikus példája azthiszem a GF FX 5200 vs. Geforce 4 TI 4200) csak azért mert a GPU nem volt sokkal gyorsabb, ellenben jóval több effektel kellett megbirkóznia mint a régebbi kártyának.
Persze egy Radeon 9800 Pro nyilvánvalóan gyorsabb GPU-val nyomul (meg se próbáljuk összehasonlitgatni holmi 1-4 generációs kártyával)... de azért SZVSZ érdekes - nem biztos hogy jobban jár az ember egy olyan kártyával, ami több effektet tud.
Ismét belefutottunk a hardvegyártók piszkos trükkjeibe.
Hoppszala... Akkor a tied nem SE, most már tutifix. Azzal jó esélyel 2500-at vagy valami ilyesmit kapnál... Vagy kevesebbet. De az tuti, hogy 3500 felett már nemigen. Az Radeon9800pro most már biztos!
Tegnap még volt energiám és csináltam egy kis custom battle-t is. Nos abba az volt az érdekes, hogy 9 skorpiont állítottam fel kiváncsi voltam milyen lesz a hatásuk.
MINDENKI PRÓBÁLJA KI A SKORPIONOKAT!!!!
Nem azért mert csatanyerõek, vagy ilyesmi, hanem amikor ezek a nyílcövekek becsapódnak és telibekapnak katonát, vagy katonákat, akár 10 méterrel is odébbrepítik az eladdig sorban állókat. Egszerûen félelmetesen jól néz ki! Fizikai motor ott van nagyon:)
Rendben, megnézem. De ha SE lenne, kaphatnék 6001 pontot 3DMark03-ban?
Ezt csak megerõsiteni tudom - a gép a sok assasinkodás után küld is egy üzenetet, hogy XX kormányzó/uralkodó kiérdemelte a killer utónevet, mert uralkodás idején sokan haltak meg az orgyilkosaitól :)
Megnézed a kártyád mag/memória órajelét a gépeden. Pl. ha már nincs diagnosztikai progid (lehet ettõl még az ATI driver mutatja (sõt biztos), akkor powerstrip-et töltsd le és az mutatja majd mennyi). Utána elmész a neten egy olyan helyre ahol Radeon9800SE-rõl van cikk és összehasonlítod az ott megadott órajelet a tieddel. Ha ez egy és ugyanaz, akkor eljött a vég! Ugyanis a Radeon9800SE az szörnyen ratyi teljesítményt nyújt. Ez már FX5200Ultra kategória kb. Az meg ugye mint tudjuk nem sok mai szemmel nézve. De reméljük nem így áll a dolog, és a patch majd megoldja.
Mivel íme:
3D hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0b compatible 64MB Hardware Accelerated video card and the latest drivers*.
Important Note: *Some 3D accelerator cards with the chipsets listed here may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by Rome: Total War. Please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX 9.0b compatibility.
A technikai problémákhoz annyit, hogy nekem XP2.5+ os proci, 512RAM, és Gef3TI200. Normal egységméreten játszom, szsvsz így több lehetõség van taktikázni. De teljesen frankón megy, idõnként persze szaggat, de 15FPS biztosan megvan. Haverom XP1.7+ on, szintén 512RAM, de csak Gef2MX400, és még õ is tud vele játszani. Ha táposabb gépen, durva Radeonokkal szaggat, akkor szerintem tényleg a videokártyáitokat nem szereti... Talán majd patch javítja, ha elegen panaszkodnak megfelelõ helyen... :)
tehát a normál large-ot feljebb nyomták a hugehoz közelebb, de gépbarátabb megközelítésben pl, hajóknál minek spórolni ott úgysincs battlemap stb
Hát ez tényleg a huszonkettes csapdája, ha lown hagyom az adót akkor jobb a közhangulat viszont gyorsabban is szaporodnak és elõbb-utóbb lázadás lesz a vége, ha meg very-highon hagyom az adót akkor szinte azonnal lázadás. Eleinte a békés megoldást kerestem de most már rendszeres idõközönként lázadást provokálok a nagyobb városaimban aztán jöhet a tömeges keresztelés. Az elkerülhetetlen elé megyek és így legalább én irányítom az eseményeket és nem kell attól félnem hogy egy hadiközpontom pont a legrosszabb pillanatban fordul ellenem.
A realism modba beépítettek minden eddigí újítást ami már eddíg kiadható állapotban volt, többek közt a unit scale-t is átírták így gyengébb géppel is élvezhetõ a játék már large-on is
Nemtom, hogy ki kérdezte a family member Killer becenevét. Én azt vettem észre, hogy ha egy családtagod egy tartományban helytartó, és ott építesz assassint, azzal elindulsz gyilkolni, akkor a családtagod kapja az ilyen jelzõket. Merthogy a tartomány ura és az "õ parancsára" gyilkol...
Zizzenet: ez még mindig nem az igazi. Biztos, hogy rendes 9800 PRO-t kaptál? Mert nemrég volt valami olyasmi, hogy kijött egy sorozat 9800 PRO és valójában nem Pro volt, hanem csak SE. De a boltosok PRO-nak adták el. Ha jól emlékszem, akkor a memória interface volt feleannyi és a pipeline is. Ez megmagyarázhatja, hogy ugyanolyan gépeden miért rosszabb...
Akkor ezekben a kérdésekben nagyon egy húron vagyunk mi: Kandur-Anibus-Én, mert hasonló provinciaszámnál én is ezt tettem. Nézzük kié a következõ keresztkérdés? :)
Bizony:) Csak azóta kihalt már õ is:) Pedig azt hiszem volt neki 13 kis ikonkája, jó hosszú sora volt az egyszer biztos, meg 3-4 alattvalója. De hát ugye a makedon vezér azért megkapta az esélyt a lebuktatásra szóval nyisssz lett a vége csak nem neki, hanem Nero feküdt. 2 percig sirattam, aztán 2 óra alatt kiírtottam a makedoniakat bosszúból.
Nekem tegnap már elõjöttek kisebb szaggatások (de 4XAA, 8XAniso mellett!!! és minden maxon ugye +1024*768) amikor:
3000 ember van a képernyõn vagy több és van egy kõfalas bazinagy város. De nem olyan mértékben szaggatt, hogy a játék rovására menne, játszható csak érezhetõen ott vannak azok a kis be-be szaggatások. Majd leveszem a filtereket és megnézem úgy is, de ezt csak ma este tudom már sajnos:(