lanon jot jatszottam azert gondoltam ha kulfoldiek klanoznak akkor jatszhatunk ellenuk mi is de mind1 ha ilyen a hozzaallas akkor en is cpuval jatszok mind1
van vkinek infoja mikortol lesz kinnt warez oldalakon, nforce-ot szoktam nezni. NHL2005 szept 21re volt irva es tegnap kiadtak, szoval RTW szept22 ezert akar ma este is johetne a tort verzio
én amúgy alapból nem vagyok egy klánpárti játékos, nem érzem szükségét a csoportosulásoknak, de itt is bõven van annyi értelme mint máshol
egy igazi háborúban is harcoltak klánok, egymás mellett és ellen, itt is ugyanaz történik, szóval még mindig nem értem, mi a baj ezzel
Na. Ne süllyesszük már le ennek a király játéknak a topicját ilyesmivel. Én is multiztam a korábbi TW részekkel. Jó. Nagy élvezet, amikor a haver szánalmas menekülõ seregét kaszabolod lefelé. Ez is jó lesz. Ám tény, hogy azért ezt hamarabb meg lehet unni, mint egy FPS multit. Nekem ebben a játékban nem csak a csata a lényeg, hanem az az izgalom is, amíg elérek odáig, hogy van EGY aránylag erõs seregem. És ugye a birodalom fejlõdése-szépülése. Ez meg csak single-ben van. Azt meg tényleg nem értem, hogy ide minek a klánozás. A BF1942-ben már másfél éve nyomom a klánozást. Az ok. De ide?
Egy a lényeg: minden nap árgus szemekkel bûvölöm az Nforce-ot, hogy mikor jön már ki. Nagyon rég nem vártam ennyire játékot. Talán anno a Wizardry 8-at.
Este majd bõvebben kifejtem ha érdekel. Most meló.
akkor összegezzük: szerinted a TW multija ROSSZ, szerintem meg semmi baja, és még mindig várom, hogy szerinted mitõl lenne jobb, mert ez valahogy elmaradt
ha nagy különbséget érzel az "elbaszott" meg a "szar" között, akkor nem tudom, melyikünk a szõrszálhasogató... te is tudod, meg én is tudom, mire gondoltál
de õ nem azt írta, hogy nem fog újat nyújtani, hanem hogy SZAR, ami nem igaz, mert ha legalább négy ember összeül multizni, akkor kiderül, hogy kibaszott jó
akinek nem fexik a sok különálló csata, nyomtasson egy térképet, és akár egész multi hadjáratokat le lehet játszani, ehhez csak fantázia és némi kreativitás kell
Az tuti, hogy a RM:TW is single játékmódra lesz kihegyezve. Akárcsak a másik 2 elõdben itt is csak csatákat lehet majd multiban játszani. Ezért én Kandurex-el értek egyet abból a szempontból, hogy a RM:TW nem fog újjat nyújtani a multi terén. Ez persze nem von le semmit a játékból mert maga az egész stílus nagyon jó és hosszú - hosszú idõre leköti az embert.
Azért ne mondjátk hogy nem lehetne egy jót multizni a Romal, ugyanazt csinálod mint számgép ellen, csak ott egy mácik ember vagyon, meg szerintem egész jó lenne, anyi hogy ha az egyik ember nem tudnafelkészülni akor ostrom lenne, meg meg lehetne beszélni nyílt csatát, meg be lehetne állítani mondjuk békeiidõt is
A két játék stílus teljesen más, nem hogy az alapokban, kihívásban, de mint játék kezelhetõségének és érhetõségében is óriási ellentétek húzódnak (nem fejtem ki). Az egyik egy könnyed HENT ami gyors reagálóképességet és csapatmunkát igényel míg a másikat, nos, sorolni is nehéz. Viszont azt nem, hogy mi miatt is játszik évek óta ugyanazon a mapon és stílussal: Az említett egyszerûsége, a gyors fejlõdés lehetõsége és ami nagyon fontos a LEGRANGOSABB számítástechnikai játék ahol ha jól játszol, millókat lehet keresni és ami a legfontsabb ELISMERTSÉGET. Nem azt mondtam, hogy "rossz" a TW multimódja. Csak azt, hogy kellõ szakmai tudással és háttérrel, valamint a játékban lévõ multiplayer opció újradolgozásával lehetõség lenne felemelkedni az ilyen játékok trónjához.
Mondjuk ezt en se vagom h miert kell azonnal a masik torkanak esni itt az Sg foruman(mintha ez 1 jol bevett szokas lenne itt) Szegeny G.Freeman ki sem tudta fejteni az allaspontjat... Meg amig nem kaptuk kezhez a jatekot ne fikazzuk mar a multijat(se)! Ertem en Kandurex h te ugy talalod h ez nem a legjobb multis jatek a vilagon,de attol masnak meg bejohet(bar abban 1et ertek veled h ha 1 kicsit odafigyelnenek, a jatek legjobb reszeve is valhatna)
nem tudlak követni
CS-ben ugyanazon a 10-12 pályán játszák az összes bajnokságot évek óta világszerte, mi a különbség?
TW-ben is van map editor, olyan harcot hozol össze, amilyet akarsz, és a kihívás pont az, hogy egy nyerõ csapat nyerõ taktikáját kell legyõzni...
100 emberbõl te vagy az elsõ aki azt mondja, hogy jó volt a multija a TW játékoknak. Jah, igen, pár napig nyilván megfelelõ, de késõbb? Mit számít a taktika, ha alapjaiban ugyanazt a harcot vívod meg?
Most a kettõ különbségén akarsz lovagoln? Jó, tényleg van, sok. Viszont ez nem változtat azon a tényen, hogy alapjaiban elbaszott, vagy ha jobban tetszik, ki nem dolgozott, multi rendszer van a játékban. Amit kis hozzáértéssel és megfelelõ anyagi háttérrel simán a legnagyobb (WCG szint) versenyek játéka lehetne és talán elég motivációt nyújtana rengeteg embernek a klánozásra. (csak, hogy visszatérjünk az eredeti témára)
DM is lesz benne? Csak mert az eddigiekben kizárólag TDM volt, és szerintem ennek most is így kell lennie. Így a legjobb, mert nem egy embernek kell 2000 egységet irányítania, hanem mondjuk négynek (500-500)
Kiegészítõkre gondolok és egy lehetséges átgyúrt multimódról. Az alapban csak a merev dítmacska van. (irgalmatlan könnyû benne csalni, de nézd csak meg a Battle NET -et, hogy ott milyen a leader rendszer vagy a csalók számát...)
ja, ja. Az a baj, hogy az alapjáték nem igazán erre van kitalálva (egy hadvezér). Érdekes lenne, ha esetleg kitalálnának egy amolyan szint lépõs szisztémát. pl: van egy alap hadvezért 1. szinten, gyakorlatilag a csatáit KIZÁRÓLAG 100-200 fõs csapatokkal vívhatja és nem használahtna speciális egységeeket stb. stb. Egy magasabb, több csatát megnyert, bizonyított vezér pedig már különbözõ speckókat is (pl: vár)és nagyobb más felszereltségû hadtesteket is tudna igazgatni. Az már más tészta, hogy egy ilyen rendszert nem lehet betartatni, kivéve ha amolyan Blizzardos (BattleNET) rendszert építenek ki. Aztán ott lenne még a takitkai térkép stb. stb. Lenne lehetõség bõven, de magában az alapjátékban semmi értelme klánozgatni. Egy FPS az oké klán, de egy ilyen alapjában teljesen más koncepcióra épült program esetén ez értelmetlen.
multiban lehet 2-nél több ember is
mondjuk 4vs4 felállás, vagyis ugyanott vagy mint egy FPS-ben
Emberek. Én most megnéztem ezt az oldalt. Elég jó és színvonalas, plána hogy még kint sincs a game. De hót komolyan nem vágom, hogy itt hogy néznek ki a klánok és mire is jó. Az, hogy BF, vagy CS, vagy W3 klánok akadnak, az rendben. Na de itt hogy lesz? Minden klán minden tagja lenyom egy csatát egymás ellen és a pontszám dönt? Nem értem...
Multiban max. úgy lehetne nyomni hadjáratot, mint ahogy a Genghis Khan cimû õsrégi KOEI játékban megcsinálták. Körökre volt osztva a játék. Minden ország egymás után lépett, és RISK stílusban kellett stratégiázni. A csatákat meg külön-külön lejátszhattad. Ha itt idõkorlát lenne, már nem lenne komoly stratégia, hisz egy dinasztiáról van szó, plusz épitkezésekrõl, stb., stb..
Tök jó, hogy lesz évszakváltozás, éjjel/nappal napszak a játékban. Nézzétek meg az SG fõoldalon az ismertetõt a játékról!
Tom-tom.. azért kár... esetleg úgy talán meg lehetne oldani, hogy a stratégiai rész szimultán körökre osztott, azokat a csatákat pedig, ahol human player is részt vesz, a játékosok egymás ellen játszák (ha az egyik gépet támad meg, a másik helyettesíti a gépet a csatában).
Max akkor megoldható, ha mindenkinek X ideje van az infrastruktúrára, azt meg ugye ki szeretné, hogy nincs elég ideje fejlesztgetni, gondolkozni. Egyszerûen túl körülményes lenne, nem beszélve arról mikor 2-en csapnak össze és azt mint külsõ szemlélõ nézheted. Uncsi..
Mégis hogy lehetne megoldani? Szerintem sehogy. Vegyük például, hogy barátod a punok ellen csatázik 3 orát, de közbe te mit csinálsz 3 oráig, mert ugye fejleszteni nem fejleszthetsz közbe, és 3 oiráig "game paused" képernyöt bámulni nem izgalmas.....
Kicsit off, de szerintem tipikusan az a gyagyi kategóriájú film, amit az RTL Klub jövõre, valamelyik szerda este lead.
a száz vezér.. Jó arc lenne, ha nem játszaná rohadtúl túl magát. A legnagyobb LOL amikor az uccsó csatában felkap egy kurva nagy csatabárdot, hogy majd azzal aprítja a népet. Ehhez képest amint meglátja az elsõ lovagot, kapásból eldobja és kardot ránt. :))) Még jó hogy odáig azért cipelte. :)))))))
Jaja, DE ez haláli komoly, hga van egy mondjuk r 9600 minimum xt akkor van egy progi amivel fel lehet tuningolni 9800 pro teljesítményre, ha meg lenne benne egy kis plusz technologi akkor azt a szoftver szoftveresen megoldja, egypicit jobban fog melegendni a kárty , de ez nem vészes, csak az az egy bibi hogy nemtom hol van egy a bizonyos progi, meg hogy kell használlni
Az Activision büszkén jelentette be, hogy a Rome: Total War elkészült és szeptember 22. után kezdhetjük meg gigantikus hadseregeink taktikus mozgatását a nemkevésbe monumentalis ókori harcmezõkön.
Látod. Fellépsz ide, és új szavakat tanulhatsz. :D