nekem inkább a fék tûnt fel, hogy Rossi alig ért a fékhez a Casey pedig 3×erõsebben húzta, gondolom Pedrosa sem véletlenül nem tudta kifékezni Rossit a célegyenes végén
sztem a Ducati volt ennyire erõs, mert ha a Yamahaval lett volna gond, akkor Pedrosa is +elõzte volna Rossit.
Valentino Rossi „Óriási futam volt a mai, nagyon nagy csatát vívtam – bár szép lett volna futamgyõzelemmel nyitni az évet! A bemelegítõ edzés után kicsit megijedtünk, mert felmerült pár probléma a gumikkal kapcsolatosan, de sikerült megoldani, és kiválasztani a legmegfelelõbb Michelin abroncsot a versenyre. Az M1 nagyon jól ment, végig a határon tudtam motorozni vele. Szerettem volna jobban megszorongatni Casey-t, de tény, ami tény, ma tökéletesen versenyzett. Egyetlen hibát sem vétett, legalábbis amennyire én láttam, úgyhogy maximálisan megérdemelte a gyõzelmet. Láttam, hogy az egyenesekben gyorsabb nálam, úgyhogy tudtam, hogy nagy elõnyre kellene szert tennem, ha nem akarom, hogy visszaelõzzön. Ez azonban nem sikerült, túl gyors volt a Ducati! Az utolsó körökben egyre gyorsabbak lettünk, de az én gumim kezdett csúszkálni, õ pedig nagyon elhúzott, úgyhogy nem erõltettem a dolgot. Mindenesetre csak a futam legvégén ke llett meglengetnem a fehér zászlót, ami nem olyan rossz dolog. Persze a csapat azért dolgozott, hogy elsõ legyek, de sokkal jobb 20 ponttal hazamenni az elsõ futamról, mint egy katasztrofális futamot zárni, ahogyan tavaly. Most már csak azon múlik minden, hogy a Yamaha elõcsalogasson még egy pár lóerõt, és akkor magabiztosan tekinthetünk a 17 további futam elébe.”
Colin Edwards „Nagyon mérges voltam, hogy már a rajtkor megcsúsztam a pályán lévõ kosz miatt, így nem úgy sikerült a start, ahogyan terveztem. Már a boxban volt egy olyan érzésem, hogy a rajt után lesz egy pár lassabb körünk, amíg felmelegszenek a gumik – és az sajnos be is jött. Akárhogyan húztam a gázt, nem tudtam gyorsabb lenni. Ezután azért sikerült tartanom a tempót a többiekkel, de újabb probléma akadt: a hetedik, vagy talán nyolcadik körben majdnem elestem, egészen konkrétan a térdemmel és a könyökömmel tartottam a motort a hetes kanyarban. Valahogy sikerült „felállnom” 30 méter szenvedés után, de nagyon sok idõt vesztettem. Ezután megint felvettem a ritmust a többiekkel, de a tapadás nem volt tökéletes, ami furcsa volt a hétvége eddigi tapasztalatai után. Hiányzik még pár lóerõ, úgyhogy ennek megoldása a Yamaha elsõ számú feladata!”
Bár nem biztos, hogy ez a hír megdöbbentõ lehetne, de momentán nem csapattagságról van szó, a Doktor "csak" egy önfeledt csevelyre érkezett a csapat boxába.
Rossi õszinte csodálattal dicsérte a Team Toth új motorjait és elismerõen jegyezte meg, hogy a 250ccm géposztály legszebb vasparipái az övék.
Természetesen volt némi önös érdek is Rossi látogatásában, hiszen Tóthék mostani fõszerelõje, technikusa, Bazzi Úr segítette az Apriliát és Rossi-t is, amikor Vale világbajnokságot nyert az apriliával a 250ccm kategóriában. Késõbb a Yamaha management-je is követte Rossit a Team Toth boxába, majd egy közös ebédet töltöttek el együtt.
na jó, lehet a Yamaha nem volt teljesen tökéletes, de a Ducati az nagyon be lett állítva + Stoner remek formában volt, és akkor se volt olyan rossz az a Yamaha, vagy a Repsollal is baj volt?
végsebbeség nem az igazi.. A Repsol is gyorsabb volt egyenesekben, de ugye az ufó viszont mindenhol gyorsabb volt igy nem volt esélye Pedrosának. Igazából minden motor jó csak a Ducati most fényévekkel volt elõrébb. Majd kiderül a következõ versenyeken.. De azért pár paci kell még a Yamahába!! Gooo Vale!!
Az teny jobb volt,de nem annyira! Kanyarokban sokszor szorongatta bar betudom Rossi isteni tudasanak,de par Le es viszlat... :)) De ez igyvolt jo,legalabb vegig uvoltoztem versenyt! :)
Hát izgultam én is rendesen. Sajnálom hogy nem lett elsõ, de majd legközelebb!! Ezzel a motorral csak vale lesz vb. Egyszerüen egy isten. Õ egy rosszabb techinikával is elveri ezeket.
szerintetek van rá esély h Rossi valaha is Ducatis legyen? olyan jó lenne, sztem a Ducati a legjobb csapat (de amig Rossi Yamahás azt is szeretem), s olasz lenne olasz motoron!!!
Kitudja majd egyszer,amig yamahanal nemtud ujra elso lenni,addig marad szerintem, mert ez kihivas neki es o azt elvezi!! :))) Mi pedig ezt elvezzuk! :)
Roberto Locatelli súlyos balesetet szenvedett a 250ccm-es géposztály második szabadedzésén. Az autosport.com értesülései szerint az olasz versenyzõ bokatörést szenvedett, és súlyos agyrázkódása aggodalomra ad okot.
A versenyzõt helikopterrel szállították kórházba. Állapota stabil. A pálya orvosa, Claudio Macchiagodena elmondta, hogy 'Locának' nincsen szüksége lélegeztetõ gépre és szerencsére semmi nem utal belsõ vérzésre, vagy más súlyos neurológiai problémára. "Optimista vagyok, és habár a bokatörést igen súlyos, de mûtéttel helyrehozható." Az ütközés ereje miatt a fejsérülés kezelése az elsõ helyen áll.
Kómában van Roberto Locatelli, a Metis Gilera pilótája, aki a gyorsasgimotoros-világbajnokság második futamán, a spanyol GP délelõtti szabadedzésen súlyosan megsérült.
A 250 kcm-esek között versenyzõ olasz pilóta a jerezi pálya Crivillé-kanyarjában mintegy 160 km/órás sebességgel száguldott, amikor elvesztette az uralmát a motor felett és gumifalnak vágódott.
Locatellit, aki fejsérüléseket, nyílt bokatörést és kulcscsonttörést szenvedett, újra kellett éleszteni, majd egy cádizi kórház intenzív osztályára szállították. A 2000-ben a 125 kcm-esek között világbajnokságot nyert versenyzõ arccsontja is összetört és mellkasi sérüléseket szenvedett.
"Nagyon megdöbbentünk, Locát mindannyian kedveljük, nagyszerû versenyzõ. Mielõbbi gyógyulást kívánunk neki" - mondta az MTI érdeklõdésére, a szintén a negyedliteresek között versenyzõ Tóth Imre.
ez így nagyon elkeserítõ, hisz remek versenyzõ és interjúk alapján kedves ember. mielõbb gyógyuljon meg!
majd' megállt a szívem az utsó körökben. annyira jó verseny volt és a végeredmény is csodás!!!
Én meg átkapcsolok m1re amikor reklám van:) Amugy m1-en sokkal jobban lehet hallani a motorok hangját, viszont a közvetités szinvonala egyenlöre még joval a eurosportos alatt van. A "tüzet" még mindig hiányolom mindkét közvetitésböl. M1 még hiányzik az a jópár éves tapasztalat, és teknikai felkészültség, ami es-os közvetitésekben hálistennek már jóideje megvan.
Mondjuk én olaszul is meg szoktam nézni a gp-s futamokat, és ott akkora beleéléssel közvetitenek, hogy még a legunalmasabb verseny alatt is adrenalint spriccel minden pólusom.:P
Loll Rossi mindig isten marad es nemszabad meg leirni + teke ahhhhhhh!!! Igy lesz jo napom!!!
Ez is jó verseny volt, szépeket elõztek merészen, mindenkinek be tapad a jármû. Rossi meg szépen eljátszott Danival és hát Rossi az Rossi, aranyos poén volt a végén:)
Capirexet nemértem, összeszedhetné magát lassan... Hayden meg hozza azt amit amugyis, de nagyon levan maradva fõleg a csapattársától ami számára elég sokkoló lehet.
Véleményem szerint Rossit akkor nyomják le ha befejezi a versenyzést, addig...NEM!
Jaja pedig mar sokan temetnek,de csak kinevetem oket!! :)))))
Tavaly is lenyomták, idén is 1szer... ilyen bátor kijelentést nem tennék igy 2 verseny után ami döntetlen eddig. Félre ne érts Rossinak is drukkolok többek közt.
Felébresztették a mesterséges kómából Roberto Locatellit, az olaszok motorosát, aki a világbajnokság Spanyol Nagydíjának szombati szabadedzésén egy bukás következtében sérült meg súlyosan.
Roberto Locatelli jelenleg még egy cádizi kórházban fekszik, de a tervek szerint hamarosan átszállítják Bolognába és ott folytatják a gyógykezelését.
A baleset óta több mûtétet is végrehajtottak a szerencsétlenül járt motoroson: sikerrel megoperálták törött térdét, bokáját és kulcscsontját. A már a 250-es géposztályban versenyzõ 32 éves Locatelli, aki hét éve világbajnokságot nyert a nyolcadlitereseknél, a jerezi pálya Crivillé-kanyarjában mintegy 160 kilométer/órás sebességgel száguldott, amikor elvesztette az uralmát a motor felett és a gumifalnak vágódott. Egyelõre csapatának a mérnökei sem tudják pontosan, hogy mi okozta a balesetet.
Az optimista jóslatok szerint már júniusban motorra ülhet a kómából felébresztett olasz versenyzõ.
Talmácsi Gergõ hatalmasat bukott Doningtonban, a motorversenyzõ bal csuklója és medencecsontja is eltört.
A motorosok Supersport kategóriájának világbajnoki futamán Talmácsi Gábor öccse, Gergõ balesetet szenvedett. A doningtoni futam 11. körében a magyar motoros elõtti versenyzõ motorblokkja felrobbant, az olaj kifolyt az aszfaltra, Gergõ pedig nem tudta elkerülni a balesetet. Bukása után piros zászlóval félbeszakították a versenyt.
Gergõ rengeteg zúzódást szenvedett, bal csuklója és medencecsontja is eltörött, elõbbit mûteni kell. Talmácsi Gergõnek a SamsungSport.hu stábja is mielõbbi gyógyulást kíván!