„Óriási futam volt a mai, nagyon nagy csatát vívtam – bár szép lett volna futamgyõzelemmel nyitni az évet! A bemelegítõ edzés után kicsit megijedtünk, mert felmerült pár probléma a gumikkal kapcsolatosan, de sikerült megoldani, és kiválasztani a legmegfelelõbb Michelin abroncsot a versenyre. Az M1 nagyon jól ment, végig a határon tudtam motorozni vele. Szerettem volna jobban megszorongatni Casey-t, de tény, ami tény, ma tökéletesen versenyzett. Egyetlen hibát sem vétett, legalábbis amennyire én láttam, úgyhogy maximálisan megérdemelte a gyõzelmet. Láttam, hogy az egyenesekben gyorsabb nálam, úgyhogy tudtam, hogy nagy elõnyre kellene szert tennem, ha nem akarom, hogy visszaelõzzön. Ez azonban nem sikerült, túl gyors volt a Ducati! Az utolsó körökben egyre gyorsabbak lettünk, de az én gumim kezdett csúszkálni, õ pedig nagyon elhúzott, úgyhogy nem erõltettem a dolgot. Mindenesetre csak a futam legvégén ke
llett meglengetnem a fehér zászlót, ami nem olyan rossz dolog. Persze a csapat azért dolgozott, hogy elsõ legyek, de sokkal jobb 20 ponttal hazamenni az elsõ futamról, mint egy katasztrofális futamot zárni, ahogyan tavaly. Most már csak azon múlik minden, hogy a Yamaha elõcsalogasson még egy pár lóerõt, és akkor magabiztosan tekinthetünk a 17 további futam elébe.”
Colin Edwards
„Nagyon mérges voltam, hogy már a rajtkor megcsúsztam a pályán lévõ kosz miatt, így nem úgy sikerült a start, ahogyan terveztem. Már a boxban volt egy olyan érzésem, hogy a rajt után lesz egy pár lassabb körünk, amíg felmelegszenek a gumik – és az sajnos be is jött. Akárhogyan húztam a gázt, nem tudtam gyorsabb lenni. Ezután azért sikerült tartanom a tempót a többiekkel, de újabb probléma akadt: a hetedik, vagy talán nyolcadik körben majdnem elestem, egészen konkrétan a térdemmel és a könyökömmel tartottam a motort a hetes kanyarban. Valahogy sikerült „felállnom” 30 méter szenvedés után, de nagyon sok idõt vesztettem. Ezután megint felvettem a ritmust a többiekkel, de a tapadás nem volt tökéletes, ami furcsa volt a hétvége eddigi tapasztalatai után. Hiányzik még pár lóerõ, úgyhogy ennek megoldása a Yamaha elsõ számú feladata!”