Nekem meg éppen az tetszik az SV-ben, hogy olyan vékony a V2-es miatt, kényelmesen lehet rajta ülni. Persze ízlések, és pofonok. Egyébként én Yamaha R6-ot veszek, mert szeretem, ha pörög alattam a motor... :) Csak elôször gondolkodtam SV-ben, de már letettem róla. Pedig nyáron nagyon sokat mentem vele, nagyon bejött. De a vérem nem hagy nyugodni... És az álmaim.. :)
Nekem egyedül a külseje nem tetszik, de az nagyon nem. Egyrészt a V2 miatt nem olyan vaskos mint egy átlagos motor, de ami igazán elborzaszt az az elõre a "semmibe" kilógó hengerfej. Nem tudom miért, de a hideg kiráz tõle. Akármilyen szép és jó lehet egyébként a motor, soha nem vennék ilyet. Ez nem csak az SV ellen szól, pl. a Monsteren is szörnyen néz ki szvsz. Mondjuk az idomos Ducati-knál már nem zavar, ha nem kell látnom.:)
Nem tudom, nekem bejön az SV 650-es. Itt éppen egy rockfest-en ülök rajta, és sört nyamizok. Szerintem aki túrázni akar, annak tökéletes ez. Meg szép is (nekem). És nagyon tetszik a menetdinamikája is. A magyar utakra tökéletes... Ez az én véleményem.
Olyan szerelõt keress akit ismersz és megbízol benne. Egyébként hajlamosak olyat ajánani amivel õk járnak jól és nem te. Engem pl. a szerelõ ismerõsöm mindenáron le akart beszélni a VFR-rõl azzal hogy bonyolult szerelni, és Kawát akart vetetni velem. Ami tõle érthetõ is, merthogy azt szerel legtöbbet, ahhoz tud olcsón alkatrészt, meg azzal van a legtöbb baj. Azonnal el is döntöttem hogy nem hallgatok rá. Az mondjuk igaz hogy a V4-est bonyolultabb szerelni, csak épp elmegy kétszerannyit mielõtt hozzá kellene nyúlni. Én mint tulaj l*szarom hogy hogyan szerelhetõ, nem az én dolgom, vagy vállalja vagy viszem máshová és kész. Megaztán ha annyira király a Kawa ahogy ajánlgatja, akkor neki miért GSX-R-e van? Szóval olyan motort akart vetetni velem ami neki lett volna jó, és erre hajlamosak általában is a szervizekben, fõleg ha idegenként mész be.
beviszem szervízbe, mielõtt megkötnék bármit, akkor márka v inkább márka független szervíz? ugye, ha beviszek 1 használt hondát a szervízbe, nézzenek rá, milyen állapotban van, mert + akarom venni, akkor nem fogja maga alatt vágni a fát a szerelõ, mert rávágja, inkább 1 újjal jobban járok, mert alig van árkülönbség is ennyi idõs gépeknél, mintha 1 újat vennék(persze rosszat is úgy mondhat a mociról, hogy honda, és akkor a hondákat írja le...)
A Honda biztosan nem rosz választás. Legendásan megbízható és tartós motorokat gyártanak, a hiedelem szerint minden más márkánál tartósabbak (persze ezt így erõs kijelenteni minden típusra, de nem alap nélkül alakult ki ez a kép), árban is nagyon jók, cserébe alkatrészáraknál drágák. A Kawasakinál az alkatrészbeszerzésnél lehet kis gond (minden van csak esetleg többet kell rá várni mint másnál), plusz a Kawák hajlamosak arra hogyha egyszer elkezd rakoncátlankodni akkor az életben nem lesz már rendben, folyton bütykölgetni kell. A Yamaha olyan átlagos márka, se jót se rosszat nem mondanak róla. Általánosságban én is Hondát javasolnék, persze nem árt nagyon megnézni hogy milyen állapotban van.
CBR600F-??? Az se rossz sportos-túramoci. Ha motort veszel akkor olyat vegyél ami teccik is neked! Ne azért vedd meg mert nyomatékosabb vagy mert erõsebb
fatert fõzöm már nyár óta, játszunk meg 1 mocit, és most kezd hajlani már felé.. ti milyen gépeket ajánlotok?? mi 600-750ccm körülire gondoltunk, használtam, 2-3 éves...max. 2000ig. legyen naked, erõs, nyomatékos, és az sem lenne rossz, ha nem kérnének érte sokat. a lista élén a honda gépei vannak, fõleg a hornet faternak is bejön, de nem nagyon ismerjük a modelleket a hondától, hogy mennyire megbízhatók, stb... 'szal nincs tapasztalatunk felõlük ugyanez elmondtahó a többi gépre is, amikkel szemezgetünk: yamaha fazer, kawa z750. érdekelne a véleményetek, tapasztalataitok tHx
Ja és tegnap 22.34 körül valami hülye motorozott, és k*rva hideg volt kinn!
Thx. Itt csak a 125ös van:( Beszarok, ha 50esböl nem csinálnak újat.
Én még nem láttam eladót, nem sok lehet belõle magyarországon. Azokat is valszeg pályázni hozták, forgalomba már nem nagyon mehetnének. 125-ösbõl van egy halom, 200ezertõl felfelé kor/állapot függvényében.