Olyan szerelõt keress akit ismersz és megbízol benne. Egyébként hajlamosak olyat ajánani amivel õk járnak jól és nem te. Engem pl. a szerelõ ismerõsöm mindenáron le akart beszélni a VFR-rõl azzal hogy bonyolult szerelni, és Kawát akart vetetni velem. Ami tõle érthetõ is, merthogy azt szerel legtöbbet, ahhoz tud olcsón alkatrészt, meg azzal van a legtöbb baj. Azonnal el is döntöttem hogy nem hallgatok rá. Az mondjuk igaz hogy a V4-est bonyolultabb szerelni, csak épp elmegy kétszerannyit mielõtt hozzá kellene nyúlni. Én mint tulaj l*szarom hogy hogyan szerelhetõ, nem az én dolgom, vagy vállalja vagy viszem máshová és kész. Megaztán ha annyira király a Kawa ahogy ajánlgatja, akkor neki miért GSX-R-e van? Szóval olyan motort akart vetetni velem ami neki lett volna jó, és erre hajlamosak általában is a szervizekben, fõleg ha idegenként mész be.