amugy ez a 25KW-re valo levizsgaztatas mennyire veszelyes? szal a jardok csõret mennyire baszkuralja? mert latok itt hirdetesekben 500asokat is amik A korlatozottal vezethetok robogonal konnyen meg tudjak nezni hogy az tenyleg 50 kobcentis de a tljesitmenyt is konnyen leellenorzik ?
valamint mivel jar az ha bebukik az ember egy ilyen "lepapirozott" mocival?:)
okes koszi az infokat:)
rengeteg jo moci van amit meg lehetne venni csak penz kell ra:)) majd gyujtogetek vhogy
Értem mire gondolsz de a V henger szerinten nem ciripelõs. A másik szinte nyûhetetlen , én csak azért nem veszek V hengerest mert amilyet én szeretnék mind 600cm3 fölött vannak/ PL: Suzuki SV650/ Még vagy 5* átgondolom , hogy CBF500 vagy CBF600.
jaja mint mondtam a nakedbikeok is bejonnek szal egy ilyen is faja lenne csakhat telleg van neki ara is:(
es amugy altalaban veve egy ilyen 250es gepnek kelloen normalis kipufogoval esetleg valami jokis sportkipufogoval milyen a hangja? szal nem olyan nagyon ciripelos?:)) jo nem azt mondom hogy legyen olyan hangja mint egy 600asnak de azert szoljon vmennyire:)
General information Model: Honda VTR 250 Year: 2002 Category: Naked bike Rating: 72.9 out of 100. Show full rating and compare with other bikes Engine and transmission Displacement: 249.00 ccm (15.19 cubic inches) Engine type: V2 Stroke: 4 Power: 32.00 HP (23.4 kW)) @ 10500 RPM Torque: 24.00 Nm (2.4 kgf-m or 17.7 ft.lbs) @ 8500 RPM Compression: 11.0:1 Bore x stroke: 60.0 x 44.1 mm (2.4 x 1.7 inches) Fuel system: Carburettor Valves per cylinder: 4 Fuel control: DOHC Cooling system: Liquid Gearbox: 5-speed
Van a Hondának is. Olyan mint a cbf csak kicsibe.itt van egy Mondjuk ez egy kicsit több. Nekem tetszik nagyon.
jo bocs Tvedtem egy le-t:D nem 600asokat meg 400asokat akarok en leiratni 25kw-re hanem pl 250est kawakba vannak nagyon jo kis 250esek amik nem is kerulnek sokba es elvileg A-korlatozottal is vezethetok. Csak nemtom ezek milyen muszaki allapotban vannak Nightrun : gyujtenek en meg de az az igazsag hogy a ballagasi zsémbol lesz + meg kell nyaron dolgoznom de meg igyis meleg lesz mert meg a jogsit is ki kell fizetni + a felszereles mert azert fo a biztonsag. szoval nem csak a jogsim lesz korlatokhoz kotve hanem a penztarcam is:)
Én úgy tudom 25KW azaz 34LE de tényleg papir kérdése az egész.De az is pénz!!!!
250-es NSR, az kijön 500-ból. 650-ért meg már kapsz 400-as kawát is, kicsit gyengusz állapotban, de ki lehet kalapálni szépre is, ha van idôd rá. Most vett egy volt osztálytársam egy 400 ZZR-t, igaz neki 850-be volt, de kapot hozzá hátsó gumit, és nagyon szép állapotban van. Szertintem te is gyûjtsél még egy kicsit. Ja, most nézem, hogy "A" korlátozott? Akkor a 400-okat felejtsd el... :(( De szerintem a rendôrökkel ezt simán meg lehet dumálni, ha leállítanak. (Vagy próbálják meg, ha alattad egy 400-as sportgép...) Nem nem, meg kell állni, mert továbbmenni csúnya dolog, azt mondják.
ahan okes
egy A korlatozott jogsival szted milyen mocit erdemes venni? ugyebar 35 Le a korlat de papiron kell annyinak lenni. ugy 500ezer lenne ra a keretem, jah es semmifelekeppen nem crossmocit akarok hanem gyorsasgi vagy tura vagy naked jellegut
Jó lenne de az ügyintézés egy kicsit össze vissza. Nem lehet jövedelem igazolást faxolni , le kell menni. Utána 1 héttel lesznek a papirok elintézve , megint menni kell a motorért.
megveszed sarvaron es hordod szervizbe miskolcon? Fogjak fogadni, ne aggodj, jo uzlet nekik a szerviz..
Miskolc
Némelyik helyen elengedi a reg. adót ami nem kevés a CBF600-nál 125.000 forint a ruha meg a csizma meg van belölle és ez nagy segítség. Annyi ,hogy a bukó meg a kesztyû ami lóvé. A CBF500 17.000 havi szinten a CBF600 22.000 persze 500.000 befizetéssel. Jó lenne ha Miskolcon is le tudnám alkudni mert Sárvár az biztos de sajna nekem vagy 400km.
talan mer .png a file, mindenesetre a szurke imho szebb, de ezt aztan vegkepp te dontsd el. Melyik szalonban veszed?
Utoljára még megprobálom
Hát nem tudom mi van nem sikerül a képeket berakni :-((
Na ezek a lehetõségek , már nagyon várom. Szombaton megyek a salonba de még csak érdeklõdni , rákérdezek lehet e alkudni egy picit mert a reg. adó kurva sok.
Az elsosegejnyujtason kivul mindenbol ujra kell vizsgaznod, az arat nem tudom, nekem ugy van A-m, hogy 97-bencsinaltam A1-et majd kesobb feltornasztam A-ra, de ez utobbihoz a vizsgaval egyutt is 8 orat kellett vezetni...
Amugy GS500-al nyomom anyagi okok miatt, de jartam en mar sokmindennel...
ilyen, csak nem piros a tankon a csik, hanem szurke:
Sajna újra le kell vizsgáznod kreszbõl is, bár sok értelme nincs. :( Ha jól emlékszem, nekem olyan 60e Ft körül volt a korlátozott A jogsi.
Nah gondolom itt sok hozzaerto van szal feltennek par kerdest. Szal 19 eves leszek nyaron es tavaj aprilis ota van jogsim kocsira de kulon nem tettem le kismotorra mivel nem tehetem meg le az A-t ezert az A-korlatozottat akarom az erdekelne hogy msot nekem kell meg kulon kresszt is tennem vagy csak rutin meg forgalmi van? meg az is erdekelne hogy cakk pakk mennyibe kerul manapsag egy A korlatozott jogsi letétele?
Azt azért halkan hozzátenném, hogy a mai hatszázasok (Pl.:Yamaha YZF-R6 :D) is fent vannak 100-on 3,5 alatt, így simán ki tudod magad nyírni vele az elsô kanyarban is, ha nem figyelsz. Ésszel, ez a lényeg. Ne kapjon el a gépszíj, és minden rendben lesz. Én is hatszázassal kezdtem pár éve, és még élek... :)) Neked a CBF 600 lesz az igazi. Ezt már ketten mondjuk, úgyhogy lehet benne valami, nem? Vedd meg, aztán irány akárhova!!!
Köszönöm
Tehát akkor érdemes a CBF600-ast megvenni. Neked milyen motorod van????
En a CBF 600-at vennem a helyedben, annyira nem eros, hogy meg kelljen vele magadat olni az elso kanyarban, az arkulonbseg nem olyan jlentos a CBF500-hoz kepest, az elmeny viszont biztos, hogy a 600-asnal a jobb.
Velemenyem szerint a Ducati, draga, gyenge, muszakilag megerdojelezheto, de nagyon szep motorokat gyart. (Egy ismerosomnek volt egy ST2-je es folyton csak a baj volt vele. Tobbet szervizlte mint amennyit velunk motorozott)
Én is azt szeretném de nem tudom mint kezdõ motoros nem tulzás rögtön 600-ra üllni. De a másik gond meg az , hogy ha most motort veszek én azt nagyon-nagyon sokáig akarom használni magyarul nem akarom lecserélni. Ha beleugrok egy kicsibe nagyon sokat bukok rajta , ezért gondolom azt érdemes már akkorát venni ami a cél , nekem egy 600 túra. Nem kell tartani már ekkora motortól????
Én a CBF 600-ra tenném le a voksom. Kényelmes, viszonylag erôs. De ha van pénzed a Ducattira, akkor mindenképpen azt vegyél, mert nagyobb presztizs. Én azt mondom, hogy ár/teljesítmény arányban CBF 600.
Így gondolom...
Az utolsó egy CBF500-as de feketében gondoljátok
Vagy :
A köv :
Hello
Valaki segíthetne abban , hogy a közel jövõben motort szeretnék venni. Kezdõ motoros vagyok , és ezek a gépek lennének amibõl választani szeretnék:
Nagyon állat! :D
kösz... de könnyû vezetni.. olyan mint egy bicikli.. csak van rajta egy motor :P
az enyém most újítottam fel.. és a felírat ne fotosop
Szebb, miota fekete a vaz. Nekem amugy az FZ6S jobban tetszik, negy henger, +30LE stb. Viszont feklampa dolgaban az SV egyertelmuen nyero, sot nekem az idom is jobban tetszik. Magasabb kormanycsutkaval viszont szerintem az SV is jo lenne turazni.
Jó gép az SV, nincs semmi bajom vele, csak hát számomra nagyobb presztizsû a Yamaha. Semmivel nem ér többet. Az a 200 000 Ft meg 6 éves futamidônél nem számít. Nekem legalábbis. Ha számítana, akkor GSX-R -t rendeltem volna, mert az olcsóbb. De ennyi még belefér. Most, hogy jobban megnéztem ezt az SV-t, elbizonytalanodtam. Szép,szép... Túl szép...
yamaha nekem is jobban bejonne, csak az 200eFt-al dragabb.. Meg 2003-ban amikor ez volt a fazer meg nem igy nezett ki. Szerintem egyebkent autopalyas turazashoz lett kitalalva az SV.
Múlt héten vittek egy ilyen Suzuki SV 650-el. Nem rossz gép, de nekem a túrázáshoz kényelmetlen, a sportgépekhez meg gyengusz a teljesítménye. Olyan erôs közepes ez a motor. Ha ilyenben gondolkodnék, akkor kapásból a Yamaha Fazer-t választanám. Kinézetre nincs is sok különbség, csak nekem jobban bejön a Yamaha. De azért szép ez is...
En az SV650-et ket het alatt jarattam be 1600km-es koraig :) es nem autopalyaztam :)
kiveve, kb 1500km-es koratol, amikor kimentem az M5-re es szep nyugodtan mentem 6500-as fordulaton amig az ora 1600-at nem mutatott, majd.... 205kmh volt a vege.
Nem is kell versenyezni, abból csak a baj van. Én is kezdek lenyugodni. Ha meg meglesz az új, akkor úgyis be kell járatni, amit nem fogok elsietni, hogy jól összemelegedjünk...
Egy ideje mar ritkan versenyzek. Mit bizonyitsak? Csak a nagyon elszant barmokat szoktam hatul hagyni surgosen.
De ha egyszer lesz alom FJR1300-am ,akkor tobbet biztos nem versenyzek. De mar egy Deauville is nagyon jol esne, de attol tartok egy ideig meg marad a GS500
Gondolom, akkor te is szoktál nevetgélni, amikor felteszed kettesbe, és már alig látod ôket a visszapillantóban....
Nem tudom, mit hisznek az autójukról, de elég kevés eséjük van a gyôzelemre. (Max. ha kifogy a motorból a nafta! :D)
Robogosok? Nem de aranyos otlet :) Velem szetberhalt kipufogoju Golfok szoktak versenyezni... persze ennek sincs sok ertelme..
Hogy miért nem veszek 1000-t? Tudod, szeretek úgy motorozni, hogy nem kell semmire figyelnem (itt az élet gondjait értem), szabad vagyok, és nem félek. Én ismerem magam annyira, hogy tudom, hogy ha vennék egy ilyet, akkor bennem lenne motorozás közben, hogy vajon mi lesz a következô kanyarban, ha több gázt húzok neki, akkor már bukok is. Féltem a motort, és magamat is (a motort jobban...). Egyszerûen nem tudnék felszabadultan motorozni, ennyi az egész. A hatszázasban meg "benne" vagyok. 2000-ben vettem egy használt 98-as R6-ot, és eldöntöttem, hogy ilyen lesz a következô motorom is. Tavaly eladtam a régit, de semmi bajom nem volt vele. A szervízben csak láncfeszítés, olaj-, féktárcsa-, fékolaj-, illetve gumi-csere miatt volt. Számomra megbízató motor, és hát nagyon szép. Persze a családban mindenki chopper párti, csak én vagyok a sebbesség szerelmese. Mindegy... Szerintem nem lesz baj, hogy még nem veszek 1-2 évig nagyobbat. Egyel kevesebb halott az utakon... STEVEH: Persze, hogy minden attól függ, hogy mennyire húzod a gázt. Egyébként már egy mai 250-es is legyorsulja az autók 90%-t. A maradék meg nem akar versenyezni, mert félti a kocsiját...
Na, a lényeg meg annyi, hogy az nem baj, ha az ember még tanulni szeretne a motorozásról. Szerintem sokaknak még így kellene csinálniuk. Szokta az ilyen "nagy" motorosokon röhögni ám!!! Csak azon persze, akin látszi, hogy ez élete elsô motorja, és azt sem tudja, mi hol van. Már vagy egy tucat olyat láttam, hogy megállnak, aztán frankón eldôlnek a motorral. :DD Hát az kurv@ jó! Pedig egy R1-es is "csak" 175 kg. (R6=170 kg) Szóval én ilyet nem akarok PL. Különben is, 150-ig szinte ugyanúgy gyorsulok, mint egy 1000-es, csak utána van gáz. :DD Akkor meg már csak pislogok, meg szívom a kipufogógázt, ahogy lehagynak...
Veletek nem szoktak gyorsulgatni robogósok? Velem állandóan. Beállnak mellém, aztán bôgetik szúnyoghangon a gépet (vagy nemtommiaz), sárga lámpánál meg tûz. Én meg már csak büszkeségbôl sem szoktam hagyni magam. Csak azt utálom, amikor már a negyedik piroslámpánál áll be mellém ugyanaz a csávó, aztán ordibálja, hogy sárgára indulunk. Ilyenkor szoktam lekanyarodni egy másik útra, miután elindult. Hadd menjen, ha annyira akar, nem érek én rá ilyenre egész nap! Gyökér...
marmint meg tobb nyomatek :)
Nightrun: miert nem veszel 1000-sbol egy V2-est? A Firestorm egesz olcso (tulkepp kevesebb mint egy cbr600) ugyanugy kb110LE csak akad benne nyomatek is.
Egyébként nem kell ettől tartani . Minden attól függ mennyire húzod neki.Nekem is 600am volt és féltem ,hogy atyauristen ezzel elfogom dobni magam meg minden de minden attól függ te mit csinálsz. Lehet a 900asal is úgy menni ,hogy a 400-as motorok hülyének néznek miért veszel ilyen gépet. De ha akarom akkor bármikor oda verek egy kemény sport autót erőlködés nélkül. Egyébként az én kawámnak az eleje annyira le van ültetve hátulja meg megemelve,hogy idén még nem tudtam ki tenni kerékre.Pedig az a 150LE elég lenne rá. Szóval lehet normálisan is menni nagy géppel is
Hát ja, egy 900-asban van nyomaték, de egy 600-nak pörögnie kell, ha haladni akar vele az ember. Értem ezt elôzéseknél. A régi (1998-as) R6-omon is vissza kellett tenni legalább egy fokozatot, hogy rendesen pörögjön. Meg szerettem a gyors elôzéseket, tehát ha kiléptem a szélárnyékból, mindig arra törekedtem, hogy minél gyorsabban visszérjek a saját sávomba. Ehhez meg fel kellett 8.000 fölé pörgetni, ott érezte magát jól a vas. De nagyon szerettem, kettesben 180 körül folytott le, csak én még néha szerettem volna tovább nyomni neki, mert gyönyörû hangja volt. Nem cseréltem rajta ki a kipufogórendszert, gyári maradt minden, de nekem tetszett...
Az 1000-tôl félek. Nekem sok egy kicsit. Harmadikban egykerék?! Nem nekem való! Én kinyínám magam rajta. Elég a 600, ez még lesz 2-3 évig, aztán majd meglátom, hogyan tovább. Természetesen szeretnék tovább lépni, de csakis akkor fogom megtenni, ha már biztosnak érzem a dolgot. Nézzetek hülyének, meg minden, de egyenlôre nem kell 1000-es. Nem akarom az árok szélén végezni...
Sokan össze tévesztik a motorzást a száguldozással de ez nem csak a motorosokra igaz hanem az autósokra is. Ezek a dolgok miat sajnos elitélnek minket és sajnos sokan tudatlanok is ebben a témában és úgy formálnak véleményt ,hogy arról halvány dunctuk nincsen.
Az előzőkhoz annyit fűznék hozzá ,hogy én igen is imádom amikor van előttem egy fasza egyenes akadáj nélküli út és meghúzom neki mert hihetetlene egy fíling amikor 3 sec alatt fent vagy 100on és így tovább.Mondjuk ha kell azért bedöntök de nem vagyok az az örűlt motoros aki nyél gázon megy mindenhol. Bár a motorom képes lenne rá de mivel én már borultam nagy motorral párszor tudom ,hogy mit lehet és mit nem. Egyébként most egy amerikai kawasaki ZXR 900-asom van 2003-as és még az utolsó karburátoros változat hála istennek . Ja igen köbcenti mindenek felett. Beteszem 6dikba és végig megyek vele mindenhol.
nekem jelenleg egy GS500-am van, ez elott egy VStrom1000-et hasznaltam, az elott pedig egy SV650S-et. Nekem aza tapasztalatom, hogy a 600 es 1000ccm-es sprotmotorok kozott nem az az 50LE a nagy kulonbseg hanem az a 50-60Nm. En ugyan csak az SV650-t tudom szembe allitani a Vstrom1000-el, de eg es fold a kulonbseg a ketto gyorsulasa kozott. A kobcentit semmi sem potolhatja. Az arkulonbseg meg nem akkora koztuk. En amugy ha tehetnem egy FJR1300-at vennek, az a stilus nekem jobban fekszik.
Abban viszont en is egyet ertek, hogy a legtobb motoros nem tudja kihasznalni a motorjat. Mindig rohognom kell a nagy R1-esek, meg Gixxerek hatso kereken, amikor latszik rajta, hogy epp csak meg meri donteni a gazdaja. Ha mar valaki sportmotort vesz akkor tanuljon meg rendesen fordulni vele.
Jók is a Kawák. Nekem az új 636-os nagyon bejön. Szép, és jól sikerült modell lett belôle, és azt hiszem, hogy hiába ôk a "kistestvérek" az ezresek mellett, azért valljuk be, hogy nehéz kihasználni nálunk a 600-asok adta lehetôséget a mi hazánkban. Azt mondanom sem kell, hogy néhány 600-as többre képes, mint amit a gazdájuk valaha is ki tud hozni belôlük. Itt két dologra gondolok: a mai motorok hihetelenül megbízhtaóak, és a különbség csak annyi a nyagytestvérhez képest, hogy nincs bennük akkora blokk, a második meg az, hogy azt nem tartom pilótának, aki csak arra képes, hogy a motor fordulatszáma ne essen 12.000 alá. Nem beszélve arról, hogy ha egyszer már van egy több milliós motorod vazze, akkor öltözz már fel rá rendesen!!! Utálom azokat, aki feszítenek a motoron egy szál pólóban, és menôznek a csajoknak. Ésszel kéne csinálni, kevesebb baj lenne az utakon. Úgy is lehetsz gyors, ha nem veszélyeztetsz másokat, nem? Remélem nem csak én vagyok így ezzel. Hát ennyi lett volna...
Én nyúztam egy 125cm+-est kb 3 évig és az égatta világon semmi bajom nem volt vele mondjuk durván 7000-et mentem vele. Lapjára is tettem egyszer és aztán saját lábán ment haza szóval stapabíróak. Azóta szóba sem jöhet kis motor . Csak a Kawámnak élek :)
Milyen Suzuki-d van? A barátaim azt mondják, hogy a Gixerek fékei elég gyengék pályára, ezért lecserélték ôket fém fékcsôre, meg tettek bele teljesen másfajta fékolajat. Most már tökéletes nekik a motor pályára is. Természetesen utcai használathoz teljesen elég a gyári szett is. Nekem tetszenek a GSX-R -ek, csak sok van belôlük. Viszont piros/fekete R6-ból nincs sok, mert nem merik bevállalni sokan ezt a színt, nekem ezért lesz ilyen...
majd idovel kiderul. csak lesz egyszercsak valaki aki hosszabban birtokolt egyet. En a magam reszerol eddig csak japan motorokat tartottam es nagyon valtozo volt a szervizigeny. a suzukim most megy 12000-es szervizre, azt mar latom hogy egy lancszett csere beerett, de mas baja sztm nincs.
Mondjuk az, hogy bonyolult egy szerkezet, az nem jelenti, hogy megbízható is. (Ezt nem a motorra értettem, mert nem sokat hallottam róla)
Hyosung egy nagyon megbízható és jó motor köszönhetően annak ,hogy nem egy bonyolult szerkezet. Nem tudom ,hogy mostanában ki foglalkozik vele de ha még mindíg az a cég aki először behozta őket akkor nem érdemes foglalkozni vele mert az alkatrész háttere az egyenlő a 0-val. Pedig lenne piaca MO-n mert a Kewaynél ezerszer jobb és nem sokkal drágább. De ha van pénzed akkromaradj a japán tipusoknál
De biztos lett volna valahol raktáron, csak nem néztem körbe. Ezt az idôt már kibírom simán, egy éve erre várok... Ja, nem lett rossz a fekete, de nekem marad a piros/fekete szín, az nagyon bejön.
Julius 10? Ezt jol megszoptad, az meg ket honap. Nem volt masik kereskedes ahol volt raktaron? Az idei matt fekete nagyon jol nez ki az R6-bol...
Én megmaradok a Yamaha YZF-R6-nál. 126 LE, 175 Kg, 3.7 alatt 100 km/h, 10.7 alatt 200 km/h. 260 a vége, ha van folytás... :)) Mondjuk nem is érdemes tovább pörgetni. Mindegy. Mindenkinen más tetszik. Ha minden jól megy, akkor két hónap múlva már a motorommal jövök dolgozni. A hónap végén fizetem be az elsô részletet (kb 600.000 Ft), aztán egy hónap, amíg összeszerelik, és áthozzák. Gépátvétel június 10-én. Már várom, mint a pics@!!!
Jo jo erosebb, de porlasztos, mig az SV befecskendezos, a hyosung acel csovazzal rendelkezik, az SV aluminiummal, ugyhogy lehet hogy az SV a kis sulyaval meg furgebb is mint a hyo az erosebb motorral..
Ezen mit értesz? A Hyo még erõsebb is egy picit. De hogy tartósan milyen minõséget tud nyújtani, arra majd az idõ ad választ, ahogy egyre jobban elterjed. Van most egy összehasonlító teszt is a Revüben, összeségében jó kis motor a Hyo a lap szerint is. Meg elkezdenek egy tartóstesztet is vele.
Köszönöm a 600-as gondolatokat, de már döntöttem, és marad az R6. Nem kell nagyobb, ezen is ki tudom magam nyírni elég könnyen. Egyébként a Sportmotor.hu oldalon van egy Yamaha R6 topic, ahol már megbeszéltem többiekkel is, hogy miért ez lesz, és miért jó ez a gép. Ja, a Ghost Rider videót meg láttam, nagyon durva!!! Én eddig azt hittem,hogy tudok gyorsan motorozni. Hát nem...
Gumi égetés!:)
Asztem már csak nálam szar vmiért. :) Itt is itt van egy turbós busa, bár ez 'csak' 345 bhp:
ez a GhostRider SUZUKI HAYABUSA TURBO SPECIAL mocija:
ENGINE:
* 1298cc * McXpress racing turbo kit with everything + much more & bigger * Port & Gas Flow Cylinder Head * JE low compression pistons * Steel rods * Johnson race crankshaft * Kent cams, high performance camshafts * Laminova watercooled oilcooler * NBN hudraulic steel clutch line * TTS gearbox with 15% higher speed on 6 gear * Front sprocket, 17-19 * Rear sprocket, 32-38 PERFORMANCE:
* Power, 499bhp on the back wheel * Topspeed, enough even on one wheel * Performance, 0-300km/h 9.1 second BODY:
* Special made frame by Andersson turbo system * Öhlins special made front forks * Öhlins rear damper * Öhlins steering damper * ISR dual 6-piston radial-mount calipers in front * ISR 6-piston caliper in rear * ISR dual full floating 320mm discs in front * ISR 240mm disc in rear * ISR radial master cylinder and lever * ISR clutch lever * Race brake pads in front and rear * NBM hydraulic steel brake lines in front and rear * Harris adjustable yokes triple bolt bottom fixing * Harris footrest kit with adjustable footpeg position * Renthal handlebar * PVM forged magnesium 10-spoke wheel in Y-spoke design, front and back
ismerõsen cseng nektek Ghostrider neve? ha nem látogassátok meg EZT a Topicot! nem bánjátok meg:)
szerintem ez a moci elég brutál, megnézném élõben...