Jók is a Kawák. Nekem az új 636-os nagyon bejön. Szép, és jól sikerült modell lett belôle, és azt hiszem, hogy hiába ôk a "kistestvérek" az ezresek mellett, azért valljuk be, hogy nehéz kihasználni nálunk a 600-asok adta lehetôséget a mi hazánkban. Azt mondanom sem kell, hogy néhány 600-as többre képes, mint amit a gazdájuk valaha is ki tud hozni belôlük. Itt két dologra gondolok: a mai motorok hihetelenül megbízhtaóak, és a különbség csak annyi a nyagytestvérhez képest, hogy nincs bennük akkora blokk, a második meg az, hogy azt nem tartom pilótának, aki csak arra képes, hogy a motor fordulatszáma ne essen 12.000 alá. Nem beszélve arról, hogy ha egyszer már van egy több milliós motorod vazze, akkor öltözz már fel rá rendesen!!! Utálom azokat, aki feszítenek a motoron egy szál pólóban, és menôznek a csajoknak. Ésszel kéne csinálni, kevesebb baj lenne az utakon. Úgy is lehetsz gyors, ha nem veszélyeztetsz másokat, nem? Remélem nem csak én vagyok így ezzel. Hát ennyi lett volna...