Eddigi enternetes tapasztalatok: ha t-online-ios hálózatbol lép fel vki, nem tudja megnézni pl. a webmail.enternet.hu-n a leveleit, egyszerûen nem engedi be a rendszer.
Továbbá más hálózatbol (ami nem t-online-os) nem tudnak fellépni a userek olyan vonalon, ahol t-onlineos ADSL van.
Nah az emberek lassan felmondanak minden ADSLt midnen szolgáltatónál szerintem... :D
hát ha 72 óra, akkor nekik kell megrugdosni t-comot, hogy mi a rák van már
Nekem is 4mbit van befizetve, de max 3,5 le ill, 2mbit-nek megfelelõ feltöltést tudok elérni:S 1 hónap múlva lejár a hûségnyilatkozatom, húzok is a kábelnethez, ahol igaz, hogy 1 ezressel többet fizetek, de full 512k lesz a feltöltésem...nem 160 :S
72 óra szintén. Az a baj, hogy semmire nem reagálnak, a telefonos ügyfél szolgálat szerint a T-Comra várnak. Kénytelen voltam a a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz, és a Fogyasztó védelmi fõfelügyelõséghez fordulni, nekik már muszáj válaszolniuk.
nézd meg az ÁSZF-et, hogy mennyi idõre vállalják t-comék a hibajavítást.
ha hibát jeleztél a szolgáltatód felé több módon és többször is, annak egy hibajegyben benne kell lennie, ha a telefonhívásokat rögzítették, rögzítik: akkor kérd el a problémádnak a hibajegy számát, amire a késõbbiekben hivatkozhatsz. nálunk t-com egyébként 72 órát vállal hibajavításra, lehet actelnék más az idõtartam erre vonatkozóan.
Üdv! Ehhez mit szóltok? ADSL elõfizetésem van az Actel zRt. -nél (Budapest Bartók Béla út 105-113 1115). Ügyfélszám: 101435, Szerzõdésszám 104982, 2007 október közepén kezdõdtek a problémáim, a névleges 8000 Kbit/sec sebesség lecsökkent, néha szinte mérni sem lehetett, de jellemzõen a 1000 és 4000 Kbit/sec közötti sávban mozgott. Mivel én munkára is használom az Adsl-t (egy VPN protokollon csatlakozom a munkahelyem szerverére, mely alacsony sávszélességen automatikusan lebont) és ez a hiba sorozatosan elõfordult, így a hibát 2007 november 01-én jeleztem feléjük. 2007 november 2. -án délelõtt megjelent nálam a T-Com szakembere, aki megállapította, hogy a hiba valóban fennáll. Összecsomagolt, majd távozott. 10 perc elteltével telefonált, hogy a központban van és megállapította, hogy port hiba van, ezt igyekszik elhárítani. Pár óra múlva ismét telefonált, és közölte a kapcsolat most már stabil. Én ezek után újraindítottam a modemet, és ismét felcsatlakoztam. Ekkor ért a kellemetlen meglepetés, a hiba nem hogy javult volna, hanem rosszabbodott. Azóta a sebesség stabilan 1000 és 1200 Kbit/sec közötti tartományban stagnált. A hibát haladéktalanul jeleztem az Actel zRt. fele, ahonnan 2007 november 2. -án kaptam az utolsó írásos választ a problémámra. ("Továbbitom levelét müszaki területünk felé. Amint választ kapok, küldöm e-mailben.") A hiba azóta is folyamatosan fenn állt, errõl az Actel zRt-t többször értesítettem, választ semmilyen formában nem kaptam tõlük. 2007 december 21.-én kb. 15:00 órakor az ADSL szolgáltatás teljes egészében megszûnt nálam, nem sikerült kiderítenem, hogy miért. Természetesen igénybe vettem az Actel zRt telefonos ügyfélszolgálatát, ahol udvarias kiszolgálásban volt részem, de sajnos érdemi elõrehaladás nem történt az ügyben. Arról tájékoztattak, hogy a hibát jelezték a T-com fele, és ha a T-com visszajelez, akkor értesítenek. Azóta sem kaptam semmilyen értesítést, nem írnak, nem hívnak, leveleimre nem válaszolnak, telefon történõ megkeresésemre, konkrét választ nem adnak. Levélben fordultam segítségért a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz, és a Fogyasztó védelmi fõfelügyelõséghez. Egyéb információk: vonalas telefont kizárólag az ADSL miatt tartok, (mobilon telefonálok, és a riasztóm rádiós), számlatartozásom az Actel és a T-com fele sincs. Ugye milyen hihetetlen történet? Történetesen ha Kiszel Tündének hívnának, talán már el lenne intézve a problémám. Itt találhatók, az eredeti doksik: http://www.mator.hu/index2.htm
az tenyleg durva hogy a regi ugyfeleket hogy leszarjak..tipikus magyar cegek hozzaallasa
Hát ez nem vita kérdése.
Ezek tények, ahogy mondod az nevetséges, hogy nálunk a legolcsóbb a net.
És ezért emelni kell. Amikor felmondtam, kérdezték hogymiért. Mondtam, hogy ennyi pénzért 8 Mbit/s-os netet beköt nekem más. De az sok nekem, így más ugyanezt a 4 mbit-et olcsóbban adja nekem, mint amennyit eddig fizettem. :)
Kérdeztem, miért emelték õk meg, azt mondta nem tudja, nekik csak annyit mondtak, hogy az inflációval emelnek csak. De miután mondtam neki, hogy nem olyan rózsás a helyzet M-on, de azért annyira nem is vészes, hogy 29%-os legyen az infláció. Hát ezt õ is viccesnek tartotta. :)
Pesten egyes körzetekben Digi kábelen "ingyen" adják a 10/10-es netet, az már azért nem semmi. Ez az az ár (2500 HUF körül), mit már elfogadhatónak tartanék, még akkor is, ha csak pl. 5/5 lenne.
neked fogalmad sincs az egész ADSLrõl, ez már akkor meglátszott, amikor elkezdtél minket eszetlenül szidni. nem agyhalott, mégis többet elért mint te eddig, sztem.
Tudom, de a vezetõje az egy agyhalott. Nézzen már szét könyörgöm. 10/10 Mbit -es NET havi 2500 HUF-ért, õ meg 8600 -ra emeli a régi ügyfelek max. 4 mb/256-os net-ét? Meg EU-ban nálunk a legolcsóbb a net? Ez totál hülye! Hagyjuk is inkább.
pff ez lol. Csütörtökön ráírtam a datanetre hogy mi a rák van a szolgáltatóváltással. Tegnap érkezett a válasz, egyébként csütörtöki küldési dátummal (de akkor semmi sem érkezett):
"Internetszolgáltató-váltásra vonatkozó kérését a mai napon továbbítottuk a T-COM-hoz; a T-COM hamarosan megkeresi az Ön korábbi internetszolgáltatóját a kérdéssel, hogy hozzájárulnak-e a szolgáltatóváltáshoz. A kérésre 8 napon belül kell a szolgáltatónak igennel válaszolni, és amint ez megtörténik, a T-COM átköti a szolgáltatást a GTS-Datanetnek. Ezt követõen az aktiválásról egy sms-ben értesítjük Önt; ekkor kell a hozzáféréshez szükséges ADSL alapcsomagot a Duna Plázában található ügyfélszolgálati irodánkban átvenni"
Mivan? Amikor telefonáltak(2hete) azt mondták hogy leadták a rendelést, és azért hívtak fel hogy megtudják e hogy tuti ugyanarra a sávszélre akarok váltani, mert elfelejtették megnézni. Aztán mégsem igaz? És pont akkor küldik el a megrendelést mikor rájuk írok? Meg milyen csomagot kéne átvennem? Nem kértem se routert, se modemet, se semmit, mert van, ami elég egyértelmû ha szolgáltatót váltok. De nagyon úgy tûnik hogy ez egy automata üzenet...
Mi az a NeoPhone VoiPer az Invitelnél? Az van, hogy kapok 1000 HUF beszélgetést, de ehhez nem kell valami hardver? (Olyan modem vagy valami?)
nah akkor nem elég nekik a havi 9600Ft-os netszámlám :) Pedig korrekt cég.
befuccsoltak, ezért kb. ment az ADSL 3G, ment a LAN szolgáltatás, ment az IPTV, de ahányszor a cég pénzügyi helyzetérõl kérdezték sajtótájékoztatókon a céget, meg se mukkantak... :)
hozzánk is jöttek át telefonos operátorok tõlük, mert már nem fizették õket.
externet márciustol minden ADSL elõfizetõjét átveszi a tvnettõl(-tcom vonalon levõket is, meg késõbb eladják a saját hálózatukon levõket is), mivel ugy csõdbe mennek mint a picsa.
Ez érdekes mert én a tvnetnél 7600-at fizetek havonta 8mbit-ért
A múltkori hûség lejárta után nem emléxem, hogy emeltek volna, most állítólag januárban jár le, de a mostani csekken ugyanígy 7600 volt.
Remélem ígyis marad
a képrõl is látható, hogy 4mbit, amiért 1 hónappal ezelõttig 7k-t fizettem, majd a kedves tvnet a nemlétezõ hûségidõ (merthogy nem volt elvileg) lejárta után rádobott egy ezrest a havidíjra, és még mindig ez a net van, mert nem váltanak át.
Én is így voltam az 1 év hûségidõ lejárta után, de most 2 év után azért a 29%-os emelés már tûrhetetlen, 8600 -ért már 8 mbit -es net van. Eddig is azért nem jöttem el tõlük, mert mondom havi 300 HUF-ért mindek. De így már eljövök. Végülis kitöltök 2 papírt 10 perc. :)
Aha. :) Én az Enternetnél 2 éve 6600-ért fizettem elõ 1 Mbit-re, azóta 4x-eztek ,így lett 4 Mbit, és már 1 éve, az újaknak sokkal drágább volt a net, mint nekem.
Így most nekem is akciós árra akartak "csökkenteni" a 29%-os emeléssel. :D
Szóval nehogy azt hidd, csökkennek az árak, mert a péndám ennek ellentmond. Sajnos, ami elég nagy baj szerintem.
"A kötelezettségvállalás lejárta után, újabb egy év kötelezettségvállalás, vagy sávszélesség módosítás esetén lehetoség van a havi díjak aktuális akciós árakra történõ mérséklésre."
Ja, és azért nem invitel mert én nem akarok évente szolgáltatót váltani. Hosszútávon gyõrnet havidíja olcsóbb. És ( elvileg ) õk évente lefele is csökkentik a havidíjat az aktuális áraknak megfelelõen.
Ezelõtt 3 éve mentem hozzájuk - akkor azt mondták hogy nekik a legjobb a szávszélességük külföldre - akkor azért mentem oda. Csak az volt a baj hogy hülyének nézték az embert. Pl. közölte velem hogy olcsóbb 4 megás net nincs sehol, mint az övék. Erre mondtam neki hogy hallott-e arról az odalról hogy isite.hu ) Mint írtam most szolgáltatóváltással gyõrnetes vagyok havi 6900-ért. ( Egyébként a gyõrnet is az invitel hálózatára kapcsolódik. )
Akkor miért hozzájuk mentél? 6900/hó, egy évre = 82800 HUF. Hisz Invitel olcsóbb: havi 7590, elsõ 2 hónap 0 HUF, egy évre = 75900 HUF. Az pont 6900, 1 havi díjat spórolhattál volna.
Én még mindig úgy néz ki, hogy hozzájuk megyek, mert még senki nem mondott jobbat. Bár a havi 7590 soknak tûnik, de ha kiszámolod látod olcsóbb, 1 év múlva meg ha lezs jobb, váltok megint. :)
Nekem kb. 3 évig Datanetes elõfizetésem volt. A tavalyi sávszélesség emelés után elvileg 8 megás - ezért havi 9300 Ft-t fizettem. A sávszélesség emeléskor nálam semmit nem emeltek, maradt a 2 megás sebesség. Ezt többször megreklamáltam a Datanetnél , a válasz mindig az volt hogy a számomra beállított sebesség megfelel a szerzõdés szerintinek. ( Ami egyébként igaz is, a szerzõdés szerinti minimálist elérte. ) Akkor gondoltam minek fizetek 8 megásat, és kértem a 4 megás netet. Erre a Datanet közölte hogy a 4 megás net náluk drágább mint a 8 megás akciós, ezért örülhetek a mostani havi 9300 Ft-nak. Na ekkor szolgáltatót váltottam. Gyõr.net -es lettem. Tök korrektek - pillanatokon belül választolnak az ember kérdéseire. És érdekes módon a váltás után azonnal lett 4 megás sebességem, amiért most 6900-et fizetek. Ennit a Datanet-rõl.
És akkor most nincs otthon neted? Milyen sávszéled van 4 Mbit? MEnnyit fizetsz érte?
Mellesleg a lassan 1 hónapja megrendelt datanetre való szolgáltatóváltásomról semmi hír, pedig 2 hete felhívtak, hogy jövõ héten, azaz múlt héten váltanak, vagy ha nem legkésõbb azutáni héten, azaz ezen. Eddig semmi papír, mail, telefon nem érkezett, és már szerda van.
nincs mit, de azért ne vedd teljesen készpénznek, valakinek nem jön be az invitel, hogy most épp nálad milyen lesz a szolgáltatás minõsége, azt nem tudhatom.
Invitel ADSL-em van 2004 óta. Sztem egész jól müxik, nincs gond vele, játék közben ping is alacsony általában. Egyszer-kétszer volt a 3 év alatt olyan, hogy nem volt 1-2 napig net valami gáz miatt. Elvileg semmilyen korlát nincs, szerzõdésben sem láttam ilyet, tehát akkor nincs :) Mondjuk feltöltése nem a legeslegjobb szvsz, de a letöltés az okés.
Na felhívtam Invitelt, azt mondta, hogy ha simán Makasz nélkül megyek - mert közben néztem a DIÁK ADSL-t is, de ott nincs sszolgáétatóváltás - akkor olcsóbb, mert 7290 HUF/hó. De mondom neki az új elõfizetõkre érvényes? Erre azt mondta, hogy a szolg. váltó az náluk újnak számít. Szerintem ez hülyeség. És nem találtam ilyen csomagot 7290 HUF-ért.
Valaki lát ilyet?
Na fel is mondtam a szerzõdés 2008.01.31-es hatállyal, ugyanis elfaxoltam. Nem tudom hol élnek ezek. 8556-ért 8 Mbit-es netet köttetek be.
Na amit most gyorsan találtam az az Invitel. Azon belul is Invitel Makazs tagoknak, ez talán kemény 300 huf kedvezmény/hó. Itt 1 éves hûségnyilatkozat van, 2 hónap ingyen, 10 -et fizetünk. Így 7590*10=75900 1 évre, ami 12 -hóra bontva = 6325 HUF/hó lenne. Semmi más díj nincs.
Aztón 1 év múlva majd leszvalami. :) Enternet meg bekaphatja, nyerek 275 HUF-t havonta, évi 3300 HUF! :) Havi 1 sör. 1 L benzint nem merek írni, mert az már drágább sajnos. :)
Ha tud valaki jobbat 4 MB-es szolgáltatóváltós netre 6325 huf/hó -nál az szóljon!
De aki tud jobbat az szóljon légyszives!
Na ma megkaptam a levelemet Enternet -tõl, 6600 -ról felemelik 8556 HUF/hóra. Kapják be, már intézem is a fenmondást. 29%-os emelés? Vicc!
Remélem lesz valami jó hely valahol.
Errõl tud valaki valamit:
http://businesstelecom.hu
Ez tûnik legolcsóbbnak, 6466 ha átutalással fizetek, ha csekkel + 300.
alapból szinte biztos, hogy nem nálunk aki magától ilyet vásárolt simán visszaküldtük, hogy amíg nincsen rendesen beállítva, nálunk e nagyon probálkozzon :D
Mi a véleményetek a D-link DSL 380T Modemrõl? A T-com hálozatával kompatibilis rendesen?
"A nagynéném könyvtáros, a könyvtárban van 4 gép, és rajta elvileg lennie kéne internetnek, de már évek óta nincs" És évek óta nem jelentette be a problémát? Évek óta nem javították ki? Pláne egy könyvtárnál (ami tudomásom szerint önkormányzati tulajdon) - tehát kiemelt elõfizetõ (nem sima lakossági elõfizetés, az önkormányzatnak okoz kárt ezzel). Ilyen hosszan nem szokott ügy elhúzódni.
"Aztán amikor pedig felvették, azt mondták, õk ezzel nem tudnak mit kezelni. " A végponti eszköz szerintük elérhetõ (ti azt tapasztaljátok, hogy az ADSL-modemen világítanak/villognak a ledek)? A betárcsázás sikeresen végrehajtódik (vagy ad vissza valami hibaüzenetet)? A szolgáltató a végponti eszközig felelõs a szolgáltatásért. Ha a felhasználó nem tudja beállítani a kapcsolatot (még a helpdesk segítségével sem), az a felhasználó saját, egyéni szociális problémája (nagyon barátságos Internet-szolgáltatók esetleg szoktak segíteni, küldenek ki szerelõt, aki beállítja a gépet).
"ADSL-t keresek, 1024/128-asat, vagy 1024/96-osat. A neten nem igazán találtam semmi jót. Max ár: 4500 Ft. Mit tudtok ajánlani? " http://www.isite.hu/ http://www.szelessavkereso.hu/ http://szelessav.lap.hu/ http://adsl.lap.hu/
? ha õk az internetszolgáltató akkor muszáj csinálniuk vmit...
A nagynéném könyvtáros, a könyvtárban van 4 gép, és rajta elvileg lennie kéne internetnek, de már évek óta nincs (Invitel). Betelefonáltak, hogy jöjjenek ki, de fel sem veszik. Aztán amikor pedig felvették, azt mondták, õk ezzel nem tudnak mit kezelni. Minden adat jól van beállítva, de nem lehet kapcsolódni. Invitelrõl ennyit.
Sziasztok! ADSL-t keresek, 1024/128-asat, vagy 1024/96-osat. A neten nem igazán találtam semmi jót. Max ár: 4500 Ft. Mit tudtok ajánlani?
Valakinek van tapasztalata a szünetmentes adsl szolgáltatóváltással? Örülnék ha leírná valaki, hogy mi iylenkor az ember teendõje. Olvasgattam már utána, de azért jó lenne ha valaki itt megerõsítené. Fõleg az érdekel, hogy hogyan kapom meg a nyilatkozatot a régi szólgáltatótól (Tvnet), hogy nincs számlatartozásom. Elõre is köszi!
Nah végül erre hogy már csak 2-3 órát bír folyamatosan fenn lenni a központon a Modemem, erre már holnap ki is jönnek és megnézik, és lehet hogy cserélik is. Csak most meg azon gondolkozok hogy ez a rohadt régi modem most az én tulajdonom vagy a T-com-e, mert 2002 ben még nem kellett modemet vásárolni. Ha az ényém akkor biztos fizetnem kell egyett majd, de ezeknek meg biztos nem lesz egy normális D-link DSL 380T jük, csak valami régebbi modell. Jah persze ha azt 8.700 Ft nál drágábban fogják kináli, akkor mérges leszek, annyiért 380T-t kapok.
Régebben egy Quantum winchesterrel jártam hasonlóképp; furcsa, kattogó hangot hallatott használat közben és mivel még garanciális volt, visszavittem az üzletbe, ahol vásároltam. A srác jó haver volt, de sajnos csak abban az esetben tudta volna a garanciát érvényesíteni és kicserélni, ha már meg se mozdul a vas. Szerencsére találtam egy jó tippet erre, meg is csináltam. Winyó alufóliába beteker, tápot neki amíg le nem áll. Hamar kilehelte a lelkét és nem tudták megállapítani, hogy mi történhetett, kénytelenek voltak kicserélni.
nekem amikor felmérték a dolgot mert szar volt a vonalam, akkor szó nélkûl cserélte a szerelõ, mert mondta h nagyon szarok azok a modemek...hát igen ebbõl is látszik h mennyi különbség van 2 ember közt....
2002-es Modem. De a T-online-os szerelõ még nyáron mikor utoljára volt, azt mondta, ameddig nem megy teljesen tönkre addig nem cserélheti ki. Jó lett volna ha tegnap a Modem meghalt volna. Erre ma reggel olyan szépen felcsatlakozott a központra hogy csak néztem.
Hello! Én T-online-os vagyok. Volt valakinél probléma tegnap este az internetével, mert nálam a modem az eddigi IP tartomány helyett teljesen mást adott, és persze hiába volt meg kapcsolat, nem volt internet. Modem újra indítás után meg 2 másodpercig volt csak hajlandó a kapcsolatot fentartani a központal uáta újra elkezdett villogni egész végig. Estáére kihúztam ma meg minden megy mintha nem történt volna semmi. Fehér SIEMENS 6 éves modemem van. Szerintetek ez valami modem haldoklás volt, vagy központi hiba?
na, hát errõl beszélek :-) nagyon sok ilyen hülye van sajnos.
mondjuk ha nagyon nagyon problémás üf. akkor kiküldjük elsõre a szerelõt
és ha megállapította, hogy a számítógépen volt a hiba, szépen kiszámlázzák az üf-nek a kb. 6 ezer ft-os kiszállási díjat :DDDDDDDDD
"mit gondolsz, ha minden fatális ostoba felhasználó betelefonálna ilyen gonddal," Ne félj, az ostobábbik betelefonál. És nyavalyog, hogy a MAXIMÁLIS sebesség 90%-a az átlagsebesség, és ez nem szolgáltatás, és felmondja, ha nem küldenek ki szerelõt. Meg már egy hónapja betelefonált (ennek persze a supportnál semmi nyoma), és azóta szar (és kér jóváírást).
ja és a kutyát nem fogja érdekelni, hogy ért-e hozzá a felhasználó vagy sem.
ha az adott szolgáltatás csak annyit bír, amennyi a vállalt érték, vagy pedig alatta van a sebesség, akkor nálunk már élhet kompenzációigénnyel és a díjcsomagváltást javasoljuk, ahol a lefelé váltási összeget vlszleg elengedjük, de ezt persze elbírálják a cégnél. ha nincs kisebb csomag és nagyon problémás üf. akkor küldünk eki levelet, miután panaszkezelés utánanézett jogos-e a felháborodása vagy sem. esetek 80%-a felmondja, ezt lehet köszönni többek közt a a t-com nagyon igazságos sávszélesség emelésének pl.
miért gondolnánk ? ha lassú a sebessége akkor elõször leadjuk hibára, hogyha központból megoldható, meg is oldják. ha továbbra is szar, szerelõ kimegy, ránéz a teljes vonalra és kideríti a hibát
mit gondolsz, ha minden fatális ostoba felhasználó betelefonálna ilyen gonddal, gondolod, hogy a supportos operátor telefonon keresztül elmagyarázza mindegyiknek, hogy mi a dörgés és mi az a 100 hibalehetõség, ami elõfordulhat ?
hát azért ez egy kicsit necces lenne. meg az is ha millio fatális láma lenne, bár sajna van elég sok Mondjuk a legdühítõbb az, hogy kiderül pl. "fel nem tudok csatlakozni" szituációnál, ahol van kb. 3 hibalehetõség, ha nem több, ezen a 3on mindig végigmegyünk és bizny legtöbb esetben az ordibáló fatálisan ostoba üf. eszével van a gond, meg azzal, hogy az adrenalint már szinte hugyozza, mert akkora idegbeteg vadparaszt lesz belõle a telefonálás során
persze ez igazából más téma, de részben azért idevág.
nem, ha vonal lassulás van, mindenképpen elõbb utóbb szerelõhöz jut a probléma, a telefonos ilyenkre nem fogja pazarolni az átlag beszélgetési idõ be nem tartását ne félj.
persze én csak egy cégnél dolgozom a sok 100 közül, de biztos sok másiknál is így mûködik ez.
"teljesen mind1, hogy kimegy vagy sem, mert mindenképp neki kell megoldania a problémát" Vagy a szerelõ megy ki (és cserél eszközt, húz kábelt, stb...), vagy a központban az IT support tesz valamit (helyrehoz a szerveren valami hibát, instruálja a felhasználót,...). Szóval nem kell egybõl szerelõért kiáltani.
"ha meg ugy veszik fel a hibát, hogy a router be volt kötve esetleg vagy hasonlo, tehát nem közvetlenül csatlakozott modemre és mérte akkor ezt a sebességet, akkor az operátor jó nagy hülye." Arra nem is gondolunk, hogy a kedves felhasználó nem ért hozzá (mert bizony az is megeshet)? Esetleg teli vírussal a gépe? Vagy olcsó **** gyártású (vacak minõségû) eszközöket használ? Vagy hogy az adott szolgáltatást (weboldal, P2P, ftp,...) csak ennyit bír?