"A nagynéném könyvtáros, a könyvtárban van 4 gép, és rajta elvileg lennie kéne internetnek, de már évek óta nincs"
És évek óta nem jelentette be a problémát? Évek óta nem javították ki? Pláne egy könyvtárnál (ami tudomásom szerint önkormányzati tulajdon) - tehát kiemelt elõfizetõ (nem sima lakossági elõfizetés, az önkormányzatnak okoz kárt ezzel).
Ilyen hosszan nem szokott ügy elhúzódni.
"Aztán amikor pedig felvették, azt mondták, õk ezzel nem tudnak mit kezelni. "
A végponti eszköz szerintük elérhetõ (ti azt tapasztaljátok, hogy az ADSL-modemen világítanak/villognak a ledek)? A betárcsázás sikeresen végrehajtódik (vagy ad vissza valami hibaüzenetet)?
A szolgáltató a végponti eszközig felelõs a szolgáltatásért. Ha a felhasználó nem tudja beállítani a kapcsolatot (még a helpdesk segítségével sem), az a felhasználó saját, egyéni szociális problémája (nagyon barátságos Internet-szolgáltatók esetleg szoktak segíteni, küldenek ki szerelõt, aki beállítja a gépet).
"ADSL-t keresek, 1024/128-asat, vagy 1024/96-osat. A neten nem igazán találtam semmi jót. Max ár: 4500 Ft. Mit tudtok ajánlani? "